Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Onko GameCuben pelit lapsellisia???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juuso_Alm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Juuso_Alm

New Member
Minä vaan ihmettelen kun kuulen väittämiä että GC:n pelit ovat pelkästään lapsille suunnattuja!!! Pelejähän löytyy jokaiselle pelaajalle...esimerkiksi medal of honor ja timesplitters2...Tietysti on ne lasten pelit mutta millä konsolilla niitä ei olisi?
 
Niinpä.....................:rolleyes:
Gamecelle julkaistaan tällä hetkellä parhaimmat kauhupelit.
Ja pelejä on joka laitaan. Tuo lapsi imago on tullut jostain N64 ajoilta.

Ps: Ja ne lasten peli ovatkin juuri niitä hyviä! ( Tarkoitetaan tietysti Nintendon oma tekemiä pelejä ja ehkä Segan)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Tuo lapsi imago on tullut jostain N64 ajoilta.

Minuun se ainakin tarttui NES ajoilta. Ainakin mitä GW:ssä näin, ei metroidissa ollut mitään "lapsellista". Näytti todella komealta.
 
Omasta mielestäni on paljon lapsellisempaa se, että 13-vuotiaat penskat pelaa jotain GTA:ta ihan kovina poikina kun siinä tapetaan jne. ja sitten haukutaan Gamecubea. Tosimies pelaa hyviä pelejä vaikka niissä ei tapettaisikaan. Itse olen ainakin huomannut että pleikkarilla eniten näitä oikeita lastenpelejä on, jotka on siis selvästi suunnattu todella nuorille.
 
Minusta taas on alkanut tuntumaan, että Cube on nimenomaan vanhemman väen, eli nk. hardcore-pelaajien lempikonsoli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tae
Minusta taas on alkanut tuntumaan, että Cube on nimenomaan vanhemman väen, eli nk. hardcore-pelaajien lempikonsoli.

Voi kyllä hyvinkin olla. Mainehan ja ei aina anna oikeaa kuvaa.
 
Ottaa kyllä päähän se, että "massateinit" sanoo, että gc:lle on vain lapsellisia pelejä, ja sanoo sen takia, että gc on huono. Mielestäni on hyvä, että edes jollekin alustalle tulee omaperäisiä ja ei niin vakavia pelejä, joita voi pelata lapset sekä aikuisetkin.
Itse pidän nintendon tyylistä tehdä nättejä, omaperäisiä ja laadukkaita pelejä, toisin kuin pleikkareille tehdään mun käsittääkseni suurimmaks osaks pelkkää roskaa, eikä pelit eroa paljoltikaan toisistaan.
Oon kyllä sitä mieltä, että GC ei ole pelkästään lasten pelikonsoli, vaan kokoperheen pelikonsoli jota voi pelata sekä 1 vuotiaat että 100 vuotiaatkin. %)
 
täytää kyllä myöntää että suurin osa cuben hyvistä peleistä on ulkoasultaan lapsellisen näköisiä(SSBM,Sunshine, Pikmin, Super Monkey Ball nyt ainakin)
, mutta minun mielestäni ratkaisu tehdä zeldasta cell shading peli on lähinnä lapsille suunnattu ja saattaa hyvinkin tehdä siitäkin "iloisen lastenpelin".
 
PS2:n ongelma ei ole omaperäisten pelien puute, vaan pelaajat jotka tyytyvät Grand Theft Autoihin ja Tony Hawkeihin. GameCuben omistajat tietävät, mitä Nintendolla on tarjottavanaan. Parhaat pelit sopivat kaikenikäisille.
 
Oli peli sitten tehty aiheesta kuin aiheesta, niin tärkeintä on se onko sitä hauska pelata.

Tässä kyllä on GC-puolelta lievää elitismin makua, kun haukutaan loistavaa GTA:ta vain sen vuoksi että se on myynyt sikana.

PS2:lla on eniten tusinapelejä, koska sillä on eniten pelejä. Piste.

Sen mitä nintarin uusia pelejä olen pelannut (melko vähän) on monesta jäänyt semmoinen maku että kyllähän tästä sen halpispelin hinnan mielellään maksaisi, mutta ei täyttä hintaa.

GC:lläkin katalogi laajenee ja tilanne muuttuu, mutta näin oli ainakin vielä syksyllä, kun uuden koneen ostoa punnitsin.

Mitä tulee nintendopelaajien "tosipelaaja" statukseen, rohkenen olla hiukan eri mieltä. Pelaaja pelaa pelejä, ei laitetta. Nintendon vanhemmat käyttäjät (ainakin tuntemani) ostavat koneensa vanhan nostalgian ohjaamana tyyliin: Nintendo sen olla pitää, mikään muu ei käy. (Huom! tämä ei ole tieteellisiin tutkimuksiin perustuva näkemys, vain omia havaintoja)

Suon ilolla jokaiselle pelaajalle vapauden valita koneensa. GC:n lastenkoneen maine ei silti muutu sillä että täällä mollataan PS2:n pelejä lapsellisemmiksi, melkeinpä väittäisin että tällä on vastakkainen vaikutus.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Tässä kyllä on GC-puolelta lievää elitismin makua, kun haukutaan loistavaa GTA:ta vain sen vuoksi että se on myynyt sikana.
Tuskinpa sentään. Varmasti monen mielestä (minä mukaanlukien) GTA3 & VC ovat vain aivan käsittämättömän tylsiä pelejä. Eihän se peliä huonoksi tee, koska itsekin näen, että se on laadukas peli, mutta turha alkaa väittämään, että täällä haukutaan GTA:ta vain sen takia, että peli on myynyt hyvin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Tuskinpa sentään. Varmasti monen mielestä (minä mukaanlukien) GTA3 & VC ovat vain aivan käsittämättömän tylsiä pelejä. Eihän se peliä huonoksi tee, koska itsekin näen, että se on laadukas peli, mutta turha alkaa väittämään, että täällä haukutaan GTA:ta vain sen takia, että peli on myynyt hyvin.

No makuja on monia, ihmeen paljon raippaa nuo pelit tuntuvat saavan juuri niiltä, joiden koneille sitä ei saa.:confused:

Yleisesti ottaenhan nuo pelit ovat arvostettu taivaisiin - ja aiheesta!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
No makuja on monia, ihmeen paljon raippaa nuo pelit tuntuvat saavan juuri niiltä, joiden koneille sitä ei saa.:confused:
No, tuo nyt ei ole mikään yllätys. Jos kerran GTA:sta tykkää, niin kai nyt silloin PS2:kin omistaa (ja toisinpäin tietenkin). Esim. suurin osa ketkä tykkäävät Halosta omistavat myös Xboxin. Sattuma?

No, ei todellakaan.
 
tohon gta aiheeseen

meiltä löytyy xbox,cube ja ps2. joten ei johdu siitä että enkö saisi sitä itselleni muutamat kaverit pelaa ihan hulluna tota vice cityy mutta omasta mielestä peli on aivan käsittämättömän TYLSÄ. en ymmärrä mikä siinä viehetää

(en halua mitään fanboy heppuja niskaan)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
No, tuo nyt ei ole mikään yllätys. Jos kerran GTA:sta tykkää, niin kai nyt silloin PS2:kin omistaa (ja toisinpäin tietenkin). Esim. suurin osa ketkä tykkäävät Halosta omistavat myös Xboxin. Sattuma?

No, ei todellakaan.

No, en minäkään omista GC:tä tahi XBoxia, vaikka joitain pelejä niille onkin joita ilolla pelailisin.

Eniten tässä hämää, että porukat käyttää niinkin hyvää peliä PS2:n ja sen omistajien mollaamiseen. Kohtuullisen huvittavaa sanon minä.

No, tämä on nyt menossa jo pois aiheesta, joten ei nyt tästä enempää tällä erää.
 
Vastaus kysymykseen:

Eivät todellakaan ole. Mitkään pelit eivät ole liian lapsellisia pelattaviksi (paitsi tietysti lapsille suunnatut opetus pelit yms.), vaan on lapsellista olla pelaamatta esim. GameCuben pelejä.

Itse en omista yhtäkään Nintendon konsolia, mutta ei se sitä tarkoita ettenkö pitäisi Mariosta ja muista hauskoista veikoista. Itse asiassa harmittelen sitä, että vain yhdellä kaverillani on GameCube. Ja hänkin on vain kaveri kuvataidekoulusta ja asumme vaikka kuinka kaukana toisistamme.

Minusta olisi erityisen viihdyttävää mennä kyseiselle kaverilleni pelaamaan GameCubella. Hän myös tuntui olevan kiinnostunut kokeilemaan Xboxia.

Jos minä saisin toisen konsolin Xboxini rinnalle, se olisi kyllä GameCube. En haluaisi PlayStation 2:sta, jolla on enimmäkseen massateineille tarkoitettuja "veri lentää ja pistoolit laulavat" -tyylisiä pelejä. Olen kiinnostunut todella paljon GameCuben pelitarjonnasta Xboxin tarjonnan lisäksi.

Älkää ikinä haukkuka GC:n pelejä lapsellisiksi! Ne saattavat olla lapsenmielisiä, mutta eivät lapsellisia. Oli kyllä aika hirveän kuuloista kuin tokalla luokalla oleva serkkuni väitti GameCuben pelejä lapsellisiksi! Ja sitten se vielä katsoo telkkarista jotain Pokémonia!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Oli peli sitten tehty aiheesta kuin aiheesta, niin tärkeintä on se onko sitä hauska pelata.

Tässä kyllä on GC-puolelta lievää elitismin makua, kun haukutaan loistavaa GTA:ta vain sen vuoksi että se on myynyt sikana.


Pakko myöntää itse ainakin että peli tuli uskomattoman tylsäksi siinä kolmannen saaren tienoilla. Toiselle saarelle asti jaksoi vielä just ja just pelata, mutta makunsa kullakin. Pelasin tosin PC-versiota (oon testannut myös ps2-versiota). PS2:lla peli nykii vähän turhan paljon ja se pilaa IMO pelattavuuden aika pahasti :( Saako ne "trailssit" muuten pois PS2lla?

GC se on mun tän hetkinen konsoli jolla pelaan eniten ja pelit on kyllä mahtavia sille ;p. 10 peliä tällä hetkellä omistan ja ei ne mun mielestä mitenkään lapsellisia kyllä ole. Mahtavaa hupia jokainen =)
 
Minulle ei ole mitään muuta vaihtoehtoakaan kuin Nintendon konsoli. Jos Nintendo lopettaisi konsolien tekemisen jäisi varmaan minun konsolointini siihen. On se sielä 8-bittisestä asti minuun juurtunut ettei fubu gangstojen ja sonyn ja micro$oftin propaganda minuun pure.

-Nintendoid to the bloody root!
 
Eiköhän näille kaikille konsoleille ole omat huippupelinsä, vai kuinka?! Sitä minä ihmettelen, että eräs XB fanboy sanoi, että PS2:lle on vain näitä "veri lentää" -pelejä. Eiköhän noita löydy jokaikiselle konsolille ja jos joku niistä tykkää niin tykätköön. Jos pelissä lentää veri, niin ei se tarkoita, että peli on huono. On tietysti huono juttu, että joku GTA myy sen gangsta maineella, mutta ei se tarkoita että peli on huono. Milläs DOA sarja myy? Seksillä. Tarkoittaako se, että peli on huono? GC:lle löytyy erittäin hyviä pelejä, eli jos jokuu tulee väittämään, että se on lastenlelu niin kannattaa varmaan jättää omaan arvoonsa. Mitä tekisitte jos joku väittäisi, että vessapaperia ei voi käyttää pyyhkimiseen? Minä ainakin jättäisin omaan arvoonsa.
 
En löydä GC:lle mitään haluttavaa peliä, Skies of Arcadia: Legends ja Phantasy Star Onlinea lukuunottamatta. Suppea valikoima mun makuun, sanon minä. Älkää käsittäkö väärin, en yritä dissata (tai no tavallaan dissaan surkeaa valikoimaa), olen ostamassa Kuutiota. Tavallaan sen takia että haluan tukea Nintendoa (NES:istä N64:n jo tuettu), mutta myös haluan omistaa kaikki kolme kovinta konetta (Dreamcastia ei lasketa mukaan, koska se on liian hyvä mainittavaksi tähän kolmen komppaniaan), jokaiselle löytyy vähintään se yksi exclusive, jota ei muille saa (Metroid ja Celda ei innosta).
 
Ylös Bottom