Muumendaalen
New Member
Vittu sä oot hauska. ps: Kukakoha tääl on kakara?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muumendaalen
Vittu sä oot hauska. ps: Kukakoha tääl on kakara?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
Aika paha sanoa. Voisin kuvitella että ainakin Shrekin ja/tai Ice Agen on aika moni katsonut, jos ei niin omapahan on tappionsa, niinkuin aina.
Kun kerran olet vielä teini-ikäinen niin ehkä sinä osaat vastata tähän hieman paremmin kuin minä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
Aika paha sanoa. Voisin kuvitella että ainakin Shrekin ja/tai Ice Agen on aika moni katsonut, jos ei niin omapahan on tappionsa, niinkuin aina.
Kun kerran olet vielä teini-ikäinen niin ehkä sinä osaat vastata tähän hieman paremmin kuin minä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lloope
Dubbaukset tosin vievät (lasten)lehvoilta monesti kaiken loiston pois. Dubbaukset on kamalia.
Siinäpä se. Itse täytän 31 kesällä mutta silti satunnainen puumiekkojen heiluttelu kuulostaisi hyvältä päivärutiinien rikkomiseen. Ja kyllä, Ice Age on loistava pätkä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Chaos Cell
Ice age rules ja matka mittarissa 2kk päästä 16v.![]()
(disney tekee laatu leffat, ice age ai taida olla disneyn mutta hyvä o.)
[miks porukalla on niin kiire olla vanha????
minä ainaski mielellään juoksisin napurin metsässä kaverien kans jahtaamassi hirviöitä puu miekoilla. (no nyt me jahataan toisii paint ball pyssyillä.]
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Lapsille pitäisi opettaa, että ennenkö heistä tulee liian vanhoja kannattaa leikkiä.