hyper mario
New Member
Niin et oks toi huuto.net lutettava. Laskuttaako ne mistään tai jotain sen semmoista. Jos tiedätte jotain niin kertokaa.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Kannattaa vilkaista tämä. Ei jaksa kirjoittaa uudestaan.
Jep. Palaute, kohteen tiedot, kysymyksiin vastaileminen, ym. kertoo jo paljon henkilön luotettavuudesta. Huuto.netissä olen oppinut välttämään myyjiä,Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vanaja
Kannattaa tosiaankin kiinnittää huomiota myyjän palautteeseen. Se kertoo aika paljon. Itse en uskaltaisi ostaa mitään henkilöltä, jonka palaute on -3. Jos totta puhutaan, niin en uskalla ostaa edes, jos on pari plussaa. Yleensä etsin myyjän, jolla on vähintään 10 positiivista palautetta.
- jotka käyttävät vääriä tai väärennettyjä henkilötiedoja (puhelinnro on jotain 1234.. tai sitten 0700-alkuinen)Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Jep. Palaute, kohteen tiedot, kysymyksiin vastaileminen, ym. kertoo jo paljon henkilön luotettavuudesta. Huuto.netissä olen oppinut välttämään myyjiä,
- joilla on nollapalaute tai vain negatiivista palautetta
- joiden kohteet ovat epämääräisiä
- jotka eivät osaa kirjoittaa suomea
- jotka eivät vastaa kysymyksiin
- joiden sähköpostiosoitteissa lukee syntymävuosi ("olli89")
- jotka lopettavat kohteen ennenaikojaan ja haluavat heti rahat tilille "akuutin rahapulan" takia
Selitä vielä miten möisit koneen täällä jos Huuto.netissä ylittyisi hintavaraus samaan aikaan kun täällä neuvottelisit mahdollisen ostajan kanssa? Ilmeisesti toteaisit vain että "sori en mä voikaan myydä sulle kun mulla kato oli tää myynnissä tuolla Huuto.netissä ja mun pitää se siellä nyt myydä ku hintavaraus on nyt ylittynyt"?hanipai sanoi:Aina jollain riittää itkettävää. Poistan nyt täältä myynti-ilmoituksen ja siirrän sen huudon puolelle
Kun kasvat isoksi ja vahvaksi niin huomaat että sopimusten tekemiseen tarvitaan varsin harvoin valoja. Veikkaan ettet tiedä sitäkään että jos teet suullisen sopimuksen, on se yhtä lainvoimainen kuin kirjallinenkin?Willennium sanoi:Periaatteessa sinun ei ole pakko myydä tavaraa huuto.netissäkään, vaikka hintavaraus ylittyy, jos tulet katumapäälle. Ei siellä mitään valaa ole tehty. Huuto.netin ylläpito on itse nuo säännöt keksinyt.