Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Onko Huuto.net luotettava webbikauppa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyper mario
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Onko Huuto.net luotettava webbikauppa

Willennium sanoi:
Mieltä avartavaa ja uutta tietoakin sai, kiitoksia eritoten Karmalle ja Hexille. :)

Ja ainakin minä sain kunnon naurut kunnon väännöstä. Tuossa oli jo asennetta tuossa painissa :D
 
Vastaus: Onko Huuto.net luotettava webbikauppa

Corca puhuu asiaa!

Ja nyt oppi senkin, että vaikka Huuto.netissä on jollakulla 100 positiivista palautetta, niin paikan säännöt silti täysin hakusessa :(
 
Vastaus: Onko Huuto.net luotettava webbikauppa

Hunt sanoi:
Ja nyt oppi senkin, että vaikka Huuto.netissä on jollakulla 100 positiivista palautetta, niin paikan säännöt silti täysin hakusessa

Stop! Älä aloita tätä uudestaan - en ole puhunut itsestäni, vaan eri mahdollisuuksista, kuinka joku muu voi toimia. Aika vahvasti ja typerästi sanottu, että säännöt ovat täysin hakusessa, ellet sitten yritä tarkoituksellisesti ärsyttää.
Toisaalta, mitä helvetin väliä sillä on, vaikka säännöt olisivatkin hakusessa, jos kaikki on jo vuosikausia sujunut ongelmitta?

Loppu.
 
Vastaus: Onko Huuto.net luotettava webbikauppa

Willennium sanoi:
Ja todennäköisyys tähän on? Vastuullinen myyjä on toki ajan tasalla asioista, ja seuraa kauppaamansa esineen huutokauppaa säännöllisesti.

Todennäköisyys on niin suuri, että jos kaikki toimisivat tällä tavoin, tulisi monille paha mieli. Vaikka et puhunutkaan itsestäsi tai omista teoistasi, niin mikä estää sinua toimimasta mainitsemallasi tavalla jos siinä ei ole mielestäsi mitään väärää?.
 
Vastaus: Onko Huuto.net luotettava webbikauppa

Dr Evil sanoi:
Vaikka et puhunutkaan itsestäsi tai omista teoistasi, niin mikä estää sinua toimimasta mainitsemallasi tavalla jos siinä ei ole mielestäsi mitään väärää?

Eri toimintamalleja kun on lukuisia muitakin. Minun mielestäni ei ole mitään väärää siinä, jos joku polttaa tupakkaa, mutta silti en ole itse polttanut elämässäni yhtään savuketta. Capisce?
 
Vastaus: Onko Huuto.net luotettava webbikauppa

hyper mario sanoi:
Niin et oks toi huuto.net lutettava. Laskuttaako ne mistään tai jotain sen semmoista. Jos tiedätte jotain niin kertokaa.

Huuto.net on minusta erittäin luotettava kauppapaikka. Palvelu on ilmainen, mutta siellä on joitain maksullisia juttuja, jotka ovat kuitenkin vapaaehtoisia. Yksi näistä on tunnistautuminen. Siitä lisää täällä
 
Vastaus: Onko Huuto.net luotettava webbikauppa

Luotettava ja luotettava... Miten sen nyt ottaa.

Varauksella kannattaa siellä kyllä asioida. Itseäni on jo muutaman kerran yritetty vedättää kaksoistunnuksilla (hintaa ylöspäin) ja muuta mukavaa, mutta kyllä onnistuneitakin kauppoja on kertynyt kunnolla.
 
Vastaus: Onko Huuto.net luotettava webbikauppa

Willennium sanoi:
Eri toimintamalleja kun on lukuisia muitakin. Minun mielestäni ei ole mitään väärää siinä, jos joku polttaa tupakkaa, mutta silti en ole itse polttanut elämässäni yhtään savuketta. Capisce?

Tupakka on hieman huono vertaus, koska se on suoraan terveydelle vaaraksi, etkä sinä varmaan kokisi millään lailla hyötyväsi jos nyt alkaisit polttamaan, mutta saattaisit hyötyä myymällä tavaroitasi keskustelun mukaisella tavalla, eli pääsisit niistä nopeammin eroon, huom tämän viestin pointti ei ollut väittää, että toimisit niin vaan vain osoittaa, että mielestäni vertauksesi ei ollut osuva, vaikkakin sen perusteella todennäköisyydet että tekisit niin ovat olemassa :D . Heh rupee menemään vähän levottomaksi, parempi mennä nukkumaan.
 
Vastaus: Onko Huuto.net luotettava webbikauppa

...huom tämän viestin pointti ei ollut väittää...

Tuossa viestissäsi ei ollut minkäänlaista pointtia. Aika naiiviksi näsäviisasteluksi menee.

En näe mitään pahaa siinä, jos joku myy seksiä, mutta itse en sitä tekisi.

Täysin tyhjänpäiväistä jankkausta, ja koska et keksi mitään fiksua sanottavaa, minä lopetan tämän keskustelun nyt tähän.
 
Vastaus: Onko Huuto.net luotettava webbikauppa

hmmm taitaa Willennium kompastua omiin kengän-nauhoihinsa, kun teksti muuttuu melkein joka kerta päinvastaiseksi kuin aikaisempi viesti...
eikö olisi parempi vain myöntää että ymmärsit jutun alussa hiukan väärin...kuin että väkisin koitat puolustaa asiaasi.
 
Vastaus: Onko Huuto.net luotettava webbikauppa

Millä tavalla päinvastaiseksi? Minähän en ole alussa mitään väärin ymmärtänyt, vaan ne henkilöt ovat, ketkä lähtivät tähän keskusteluun mukaan.
 
Vastaus: Onko Huuto.net luotettava webbikauppa

Willennium sanoi:
Millä tavalla päinvastaiseksi? Minähän en ole alussa mitään väärin ymmärtänyt, vaan ne henkilöt ovat, ketkä lähtivät tähän keskusteluun mukaan.

no en lähde "juupas" "eipäs" leikkiin, aikaisemmat tekstit puhuvat puolestaan
tietysti jos olet tyypiä "mä oon aina oikeassa ja kaikki muut väärässä" niin ei sitä voikkaan varmasti huomata
 
Vastaus: Onko Huuto.net luotettava webbikauppa

Se on kiinni täysin siitä, kuinka haluaa noita juttuja tulkita. Olitko itse mukana tässä keskustelussa? Et. Jälkiviisaushan se on paras viisaus.

En ole "Mä oon aina oikeassa"-tyyppiä, kuten sanoin jo aiemmin, sain uutta tietoa tästä keskustelusta kuten varmasti moni muukin.
 
Vastaus: Onko Huuto.net luotettava webbikauppa

ihan vain mielipiteeni ilmaisin voin olla aivan yhtä väärässä kuin oikeassa, ei siitä silti kannata suuremmin huolta ottaa. turha koko kinastelu sinäänsä on.
jokaisella pitäisi olla oikeus mielipiteeseen ilman että joku toinen alkaa heti syytelemään (itsekkin sitä tulee tehtyä, kuten äsken) ja pahoittelen
 
Vastaus: Onko Huuto.net luotettava webbikauppa

Kaippa se ennemmin liittyy siitä myyjästä onko hän luotettava, kuin että huutonet luotettavuus liittyisi periaattessa koko hommaan.
 
Vastaus: Onko Huuto.net luotettava webbikauppa

Loistopaikka, suurin osa/kaikki kaupankävijöistä ovat rehellisiä ja luotettavia. Niinkuin joku mainitsikin sen kyllä itse pystyy päättelemään mikä myyjä on luotettava ja mikä ei (tuotteen kuvaus, palaute yms).
 
Vastaus: Onko Huuto.net luotettava webbikauppa

Ok kanava, mutta suosittelen omalla riskillä. Mistään ei voi tietää, onko toinen osapuoli luotettava - ainoastaan todennäköisyyksiä arvioida palautteen jne. perusteella. Esim. hyvä myyjä (=aina persaukinen, toimittaa nopeasti) voi ollakin huono ostaja (=aina persaukinen, maksaa hitaasti) ;)

Itse ainakin luotan selvästi enemmän esim. KonsoliFIN BBS-käyttäjiin.
 
Ylös Bottom