Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Onko PS3:lla yhtään peliä jonka vuoksi konsoli kannattaisi hankkia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Philosopher
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Onko PS3:lla yhtään peliä jonka vuoksi konsoli kannattaisi hankkia?

Tähän väliin sun vanha kommenttisi sopii liian hyvin :

Lähtikö juttu vähän konseptistaan ? Tuossa Halon hypettämisessä oli kyse vain konsoli-FPS:ien vertailusta. Miten ihmeessä se liittyy mihinkään tässä keskustelussa. Sitenkö, että Halossa oli vähemmän uudistuksia kuin joissain kilpailijoissaan ? No ikävä mainita, mutta en tosiaankaan ole CoD4:sta edes nähnyt. Puhuinkin tuossa lähinnä Resistancen ja Halon eroista. Ja kyllä Halo-sarja on edelleen se paras moninpeli FPS-sarja mulle. Muuttuu tai on muuttumatta jos joskus käyn CoD:ia tesmaamassa.

Argumentatiivinen keskustelu siinä mielessä on hauskaa kanssasi, että jos joku on edes vähän eri mieltä kanssasi tai jopa puhkoo argumenttejasi, saa siitä vastaukseksi poikkeuksetta "mutta ku mutta ku mutta ku" tai "mee kotiin kasvamaan" , "mikä sua vaivaa" tyylisiä nerokkaita lausahduksia. Mikäs sen mukavempaa.

Kaipaisin tarkennuksia. Vai etkö oikeasti keksinyt noihin argumentteihini mitään vastaväitteitä ?

Ja argumenttisi todistaa Sonyn keskittyvän pelkkään konsolin tehojen viilaamiseen miten?

Tarkoitin tässä sitä, että Sony PS3:llaan ei ole mitenkään edesauttanut tai helpottanut pienten kehittäjien asemaa. Netistä ladattavat pikkupelit eivät minusta kovin järisyttävä saavutus ole ja varsinkin kun Sony ei siinäkään ollut ensimmäisenä näyttämässä tietä.

Kaikki pelit eivät suinkaan tarvitse kymmenien miljoonien budjettia tai vielä isompaa media-rummutusta.

Joo-o. Mutta eivät ne samalla kyllä mitään muutakkaan.

Sanon vielä uudelleen, hyppy "HD-aikaan" on mielestäni ollut huomattavasti isompi kuin hyppy PS1 -> PS2.

Tämän kun vielä allekirjoittaisi muutkin kuin kourallinen Playstation.FIN käyttäjiä. Tosin jos "HD-aikaan" lasketaan myös Wii niin olen kanssasi samaa mieltä!

Niin ja vaikka miten naurettavalta se kuulostaisi niin olen aika hyvä elävä esimerkki paasaamistani asioista. Olin PS1 aikaan aivan naurettavan fanaattinen Sony-Jugend ja PS2:sen alkuvuodet vielä samoissa ruoduissa. Pikkuhiljaa kuitenkin muutos iski ja aloin systemaattisesti pelaamaan kaikkia pelejä kaikilta alustoilta. Silti PS2 oli ja vieläkin on ehkäpä pelatuin konsolini ja sen pelikirjasto on uskomaton. No mikä sitten sai mut passaamaan PS3:sen. Vielä sillä alkuperäisellä julkaisupäivällä mulla oli koneesta jo ennakkotilaus voimassa, mutta sen myöhästymisen kohdalla päätin, että katson ensin julkaisuhumun ja päätän sitten onko kone satumaisten summien arvoinen.

Ja tässä ollaan vielä tänäänkin. Revolution oli Wiitä hienompi ja osuvampi nimi.

Tai no onhan se toinen vaihtoehto se, etten ole ostanut PS3:sta siksi, että saisin sitä täällä dissata ja selittää kantani yhä uudelleen ja uudelleen. Näin siis fanipojan silmin nähtynä.

Ja muistaakseni Zoukka vaati Nisulle banaania eilen toisessa ketjussa mahdollisen OT vyöryn aloittamisesta. Justiinsa joo ja rallalallalaa. Nämä sun viestit alkavat kuulostaa niin katkerilta, että huhhuh. Jos tykkäät pelata Wii:llä, pelaa sillä, äläkä suotta inise Pleikkarin tai Boxin omistajille siitä kuitenkaan ihan kokoaikaa. Sama koskien myös toisia osapuolia.
On hienoa, että toiset tykkäävät Wii:stä ja toiset PS3:sta, mutta turha teidän on toisillenne niitä tuputtaa, kun aika ilmeisesti olette oikeat valinnat konsoleiksenne tehneet.

Ei ole aina pakko valittaa vain siksi, että siitä tulee sinulle niin viisas olo.

Luultavasti kaikkien puolesta modet saisivat saksia hittoon tästäkin ketjusta aikas paljon tavaraa tai heittää suosiolla Konsolisotaan. Ketään kiinnosta lukea tällaista provoa ja skeidaa kutsuen sitä keskusteluksi. Varsinkaan näin ohi aiheen.

Cyrus1 sanoi:
CoD4 tuntuu oikealta kaupunkisodalta, viime sukupolven pelit tuntuvat peleiltä ja tyhjiltä sellasilta. Motorstormin kaaos on täysin viime genin tavoittamattomissa. Jne.

Sanon vielä uudelleen, hyppy "HD-aikaan" on mielestäni ollut huomattavasti isompi kuin hyppy PS1 -> PS2.

Heh, cod4 nyt on ehkä paskin esimerkki, koska lähinnä grafiikat on muuttuneet karttojen ollessa samanlaisia enemmän tai vähemmän putkia, mutta ehkä saat paremman GTA4:n ilmestyessä. Kliinistä paskaahan ne pelit on edelleen. Ei ne mapit miltään elävältä tunnu. (varsinkaan jonkun crysiksen jälkeen)

GTA sarja taas on onnistunut jo pitkään luomaan elävän tuntuisia ympäristöjä ja odotankin IV:n räjäyttävän ainakin alkuun tajunnan trailereiden perusteella.

Ja motorstormin kaaosta voi ihastella jo alkuperäisessä flatoutissa ;)

Zoukka sanoi:
Niin ja vaikka miten naurettavalta se kuulostaisi niin olen aika hyvä elävä esimerkki paasaamistani asioista. Olin PS1 aikaan aivan naurettavan fanaattinen Sony-Jugend ja PS2:sen alkuvuodet vielä samoissa ruoduissa. Pikkuhiljaa kuitenkin muutos iski ja aloin systemaattisesti pelaamaan kaikkia pelejä kaikilta alustoilta. Silti PS2 oli ja vieläkin on ehkäpä pelatuin konsolini ja sen pelikirjasto on uskomaton. No mikä sitten sai mut passaamaan PS3:sen. Vielä sillä alkuperäisellä julkaisupäivällä mulla oli koneesta jo ennakkotilaus voimassa, mutta sen myöhästymisen kohdalla päätin, että katson ensin julkaisuhumun ja päätän sitten onko kone satumaisten summien arvoinen.

Ja tässä ollaan vielä tänäänkin. Revolution oli Wiitä hienompi ja osuvampi nimi.

Tai no onhan se toinen vaihtoehto se, etten ole ostanut PS3:sta siksi, että saisin sitä täällä dissata ja selittää kantani yhä uudelleen ja uudelleen. Näin siis fanipojan silmin nähtynä.

Voi pojat että sinä se vaellat yössä yksinäisessä, harhaillen ilman päämäärää. Eli olit fanaattinen PS2-pelaaja, ja hehkutat konsolin loistavaa pelikirjastoa jota se todellakin on. Mutta samalla arvostelet PS3n heikkoutta. Muistat varmaan kun ps2 tuli myyntiin, sille ei ollut mitään, siis EI MITÄÄN pelattavaa, lähes koko ensimmäiseen vuoteen. Ei Resistancea, ei Motorstormia tai mitään muuta edes siedettävää pelattavaa. Muistan tämän erittäin hyvin kun lähes kaikki ps2-pelit jotka tuli julkkarin aikana, oli lainattavissa naapurin leffavuokraamosta (tämä siis ulkomailla) ja kyseinen peliaika sai minut ajattelemaan että noh, ehkä tähän ei mitään pelejä tule mutta onpa kiva kun on DVD soitin.

Itse kun olen pelannut kaikkia pelejä kaikilla alustoilla lapsesta asti Vic20/C64 ajoilta, joten enpä taida kuulua fanikatraaseen millään tapaa. Ainoa next-gen konsoli mitä en omista on Wii, ja ainoastaan siitä syystä että joka ainoan N-konsolin olen aiemmin omistanut, ja viime aikoina pettymys on ollut karvas kun aina puhutaan suuria 3rd party nimikkeistä, ja sitten päädytään pelaamaan Zeldaa ja Mariota. Jos ja kun tämä korjaantuu niin eiköhän se tänne tule, mutta ei yhtään aiemmin.

Mutta nauti siitä toisesta HD konsolista jonka hinta ei ole satumainen, mullakin nimittäin sellainen on. Paitsi että 40gb mallin tullessa markkinoille sen hinta on palttiarallaa sama kuin Boksilla ja Livellä (joka on muuten aika tasan tarkkaan pakollinen pahe jos Boksin pelejä haluaa pelata) ekan 1.5 vuotta. 399 ja 50 liveen, ja sillä sai 20gigaa muistia ja langattomasta ei tietoakaan. On se paskamainen firma se Sony kun se riistää meitä asiakkaita. ;)

Mahewcoro sanoi:
Paitsi jostain kumman syystä ei niitä bokseja ole kovin paljoa mennyt, vuoden etumatkat ja ne tehot ja mitälie, ja kuitenkin Wii kirii ja huitoo ohi kuin tyhjää vain. Ehkä sinulle se 400 ei ole iso raha kun sillä saa kätevästi perusteltua PS3:n vielä korkeampaa hintaa, mutta ei kovin suuri osa pelaajista ja kuluttajista ole innostunut heittämään sitäkään vähää rahaa laitteeseen joka tarjoaa samaa vanhaa ja yhtä ja samaa, ja PS3:sta voi todella sanoa että sitä on mennyt kaupan "aika vähän". Ei Wiikään pärjäisi näin hyvin jos hinta olisi siellä 400:n pinnassa, laitteita saattaisi jenkkilässä olla vaikka kauppojen hyllyillä saatavillakin. Kyllä se liiketunnistus ja osoitintoiminto ja Miit ja kanavat ja virtuaalikonsoli ynnä kaikki muut Wiin ominaisuudet yhdessä sopivamman hinnan kanssa antavat vähän enemmän innoitusta ostamiseen kuin HD peleissä ja leffoissa.

Ei PS3:lla tosiaan ole mitään yhtä peliä jonka vuoksi konsoli kannattaisi ostaa. Eri asia, jos näkee näissä Sony-yksinoikeuksissa kuten Ratchet, Motorstorm ja tulevaisuudessa esim. Heavy Rain yhteensä tarpeeksi pelattavaa, niin ehkä sitten, tai silloin jos on tosiaan kajahtanut sinireiskaleffoihin. Mutta jos ei niin erityisemmin välitä Sony-peleistä eikä blureistä niin siinä on kyllä paha hakea mitään syytä, miksi ei ostaisi Wiitä tai boksia tai vaikka molempia ja jos ne jo löytyvät, ei PS3:lta löydy enää pahemmin täytettä siihen tarjontaan.

Boksihan olisi myynyt varmaan 6-7 miljoonaa enemmän ilman tuota pientä hardware-ongelmaa. Se vielä kalliimpi ps3 on itseasiassa juuri samanhintainen kuin perusboksi ja Live (tai oli vielä hetki sitten, nyt on 50llä eurolla eroa jolla saa ainoastaan tuplamuistin ja langattoman), kuten tuossa Zoukallekin sanoin. Ja totta, Wii ei menisikään kaupaksi noin korkealla hinnalla. Miksi sitä siihen hintaan myytäisiinkään kun se tekee jo nyt voittoa? Onko Sonyn ja MSn ajatus vain ryöstää rahat kuluttajilta ylihintaisilla koneilla? Niinhän niiden hinnat on Wiitä korkeammalla mutta kyllähän ne sieltä ajan kanssa tulee alas kun tuotantokustannukset putoaa.

Aivan samalla tavalla voisi sanoa että jos ei Gearsia tahi Bioshockia enää halua pelata, MS ei tarjoa yhtään mitään pelaajalle mitä ei saisi Sonylta. Ja et ihan äkkiä osta Wiitä tilpehööreineen ja Boksia Liveineen 40gbn pleikkarin hintaan. Jos et ole huomannut niin se 699 hinta ei enää ole voimissaan.

Tuota, mä en halua taas aloittaa uutta hyökkäystä sodassa, mutta mitä yksinoikeuspelejä on Playstation 3:lle tulossa ensi vuonna (US/PAL alueet)? MGS4 oli kai joskus kevät/kesä, Little Big Planet kesällä, Killzone 2 loppuvuodesta, mitä muuta olisi tarjolla? GT5 ja FFXIII taitavat molemmat olla 2009 julkaisuja (ainakin FF). En halua mitään ylioptimistista listaa missä on kaikki Afrikasta Namco Sports Projectiin listattuna, vaan sellaista suht realistista listaa.

Minua sit ihan oikeasti kiinnostaa tietää, eikä vain "sotia" tai "trollata".

Omalla odotuslistalla kaikkien aiemminmainittujen yläpuolella on Infamous, joka on jonkinlainen "99% less humor" -versio Crackdownista. (En taida muuten olla ainoa, jonka mielestä Crackdown on yksi tämän vuoden aliarvostetuimpia nimekkeitä. Henk.koht. listallani XO:n pelien parhaimmistoa GRAWien jälkeen.)

Sinappipipo ne CoDin mapit on tarkoituksella "putkia", nimittäin sen tässäkin threadissa osittain haetun pelaamisen riemun ja pelattavuuden takia. "Putkikentät" eivät muuta sitä, että kaiken matseissa ja ruudulla tapahtuvan ja kuuluvan ansiosta koko pelin toiminta tuntuu 10000000 x enemmän sodalta kuin viime genin pelit ja niinpä koko pelin tunnelma on huomattavasti vahvempi. Jos sun mielestä ei ole näin, niin sitten en tiedä mitä kehittäjät enää voisivat tehdä lisää.. Toki täysin hajoutuvat ympäristöt ovat yksi, johon voisi panostaa, mutta ei nämäkään koneet nyt vielä täysin ilman rajoja ole. IMO CoDissa on käytetty tehoja todella hyvin hyödyksi, jotta on saatu luoduksi mieletöntä mättöä, joka tekee viime genin sotapelit totaalisen köyhän tuntuisiksi.

Philo ei voi minkään sitten, sun kannattaa varmaan skipata pari sukupolvea HD-konsoleita. Jos joskus virtuaalikypäröiden aikana sitten säkin saisit taas samanlaisia fiiliksiä kuin SSX:stä aikoinaan. Itsellenikin itse asiassa nimenomaan SSX oli varmaankin eniten hengästystä herättänyt peli SoTC:n kanssa viime genissä. Tässä genissä tuollaisia pelejä tulee solkenaan, kun pelissä kuin pelissä tulee mahtavia hetkiä jatkuvalla syötöllä. Sanoisin, että eniten tässä genissä ovat kehittyneet animaatiot/fysiikat/valaistus sekä yleinen toiminnan ja pienten yksityiskohtien määrä ruudulla, jotka tuovat realismia ja fiilistä todella paljon. Yksi tärkeä homma on myös äänimaailma, joka on myös pelissä kuin pelissä aivan eri tasolla kuin ennen. Lisäksi erilaisiin kameratekniikoihin ja vastaaviin kikkailuihin on panostettu ja pelit tempaisevat mukaansa yhä syvemmin.

Eri ihmiset selvästi hakee eri juttuja peleistä, mutta mulle tämä gen on kyllä ollut mahtavaa menoa alusta asti. Itse asiassa itse "kärsin" vähän XYUn kuvailemasta "burnoutista" ennen uutta geniä, yksinpelit eivät jaksaneet innostaa enää yhtä paljon kuin ennen ihan muutamia todella harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta eikä Socomiakaan enää oikein jaksanu. Viimesen vuoden aikana on tullut pelattua enemmän yksinpelejä läpi kuin sitä ennen varmaan kolmeen vuoteen yhteensä.

Count_M sanoi:
Tuota, mä en halua taas aloittaa uutta hyökkäystä sodassa, mutta mitä yksinoikeuspelejä on Playstation 3:lle tulossa ensi vuonna (US/PAL alueet)? MGS4 oli kai joskus kevät/kesä, Little Big Planet kesällä, Killzone 2 loppuvuodesta, mitä muuta olisi tarjolla? GT5 ja FFXIII taitavat molemmat olla 2009 julkaisuja (ainakin FF). En halua mitään ylioptimistista listaa missä on kaikki Afrikasta Namco Sports Projectiin listattuna, vaan sellaista suht realistista listaa.

Eihän tuo mikään hyökkäys ollutkaan joten ei hätää.

Itseasiassa luulin että LBP oli suunniteltu keväälle(?), mutta veikkaan että menee kesään/syksyyn. UT tulee vasta tammi/helmikuussa (ja joskus loppuvuodesta boksille ilmeisesti), KZsta ei ole tietoa...kevät/kesää myös? En noista FF/MGS peleistä kyllä tiedä mitään sen tarkempaa kun en niitä suuremmin seuraile. Tuo Infamous kiinnostaa hiukan koska Crackdownissa se ajatus oli loistava, tarina vain jäi puuttumaan. Oma odotuslista on noita "isoja" listoja niin paljon pienempi, Boksilla odottelin Bioshockia puoli vuotta. LBP ja UT tosiaan ne suurimmat odotukset, mahdollisesti KZ ja GTA nyt tietenkin. Gran Turismosta olen aivan kuutamolla mutta eikö sen pitäisi ensi vuonna tulla,prologue ainakin? Unchartedia tuli kanssa odoteltua mutta sitä nyt ei enää lasketa kun periaatteessa löytyy jo kaupoista.

Tietääkö Count tai joku muu muuten LA Noir -pelistä mitään? 2008 pitäisi kai ilmestyä mutta varmaan lykkäävät pois GTAn tieltä...? Rockstarin pelit on aina kiinnostaneet, Bullysta Warriorsiin ja jopa Table Tennis oli hupaisa peli.

samuel6 sanoi:
Aivan samalla tavalla voisi sanoa että jos ei Gearsia tahi Bioshockia enää halua pelata, MS ei tarjoa yhtään mitään pelaajalle mitä ei saisi Sonylta. Ja et ihan äkkiä osta Wiitä tilpehööreineen ja Boksia Liveineen 40gbn pleikkarin hintaan. Jos et ole huomannut niin se 699 hinta ei enää ole voimissaan.

Paitsi että sitten sieltä löytyy Mass Effectiä ja Crackdownia, ja niin edelleen, boksilla niitä yksinoikeuksia yksinkertaisesti on enemmän ja multiplattarikehittäjätkin suosivat boksia. Tilpehööreistä kukaan ei puhunut, pistä koriin 40 GB PS3 ja yksi peli niin siinä on hintaa 540, samalla rahalla saa kirjaimellisesti Wiin ja Xbox 360 Arcaden ja kaksin käsin pelattavaa.

Voi hitsin pimpulat mikä threadi.

Oikea vastaus;
On PS3:lla yhtään peliä jonka vuoksi se kannattaisi hankkia.

OT;
Mieluummin innovatiivisiä pelejä vanhalla ohjauksella,
kuin vanhoja pelejä innnovatiivisellä ohjauksella.
Loppujen lopuksi kyse on mielikuvituksesta eikä uusi ohjain sellaista maagisesti lisää.

Count_M sanoi:

Kyllä niitä listoja löytyy helposti, kunhan vaan jaksaa tätä sivustoa hieman selailla, on niitä sen verran tiuhaan tahtiin jouduttu täällä toitottamaan, useammankin pelaajan toimesta.

Itselle kuitenkin tärkeimmät yksinoikeudet yllä mainitsemiesi lisäksi ovat Socom: Confrontation ja Tekken 6.

Mahewcoro sanoi:
Paitsi että sitten sieltä löytyy Mass Effectiä ja Crackdownia, ja niin edelleen, boksilla niitä yksinoikeuksia yksinkertaisesti on enemmän ja multiplattarikehittäjätkin suosivat boksia. Tilpehööreistä kukaan ei puhunut, pistä koriin 40 GB PS3 ja yksi peli niin siinä on hintaa 540, samalla rahalla saa kirjaimellisesti Wiin ja Xbox 360 Arcaden ja kaksin käsin pelattavaa.

Mass Effectin hyväksyn, Crackdownia en. Taikka sitten alat hyväksymään kaikki Heavenly Swordista Saint's rowhin. Multiplattarikehittäjät suosi boksia. Enää ei moista harrasta kuin EA mutta sekin taisi mennä ohi. Johtuikohan mitenkään uudesta raudasta kun jouduttiin kääntämään pelejä Sonylle, enää ei tehdä sitäkään vaan pelit tulee ground-up ja koneeseen aletaan tottumaan.

Mitä tulee hintoihin : Arcade, se on se kuuma nimike markkinoilla eikö olekin, ja sitähän kaikki ostaa vai kuinka? Mitä jos otetaan sen keskimmäinen ja suosituin bundle, eli se missä tulee kovo mukana. Live on edelleen must, jos haluaa pelata netissä. Jos ei niin toinen ohjain nii voi kaverin kanssa vääntää. Wiille toinen ohjain periaatteessa pakollinen , mutta jos vääntää yksin, se pelkkä masiina riittää. Boksia on myyty 1.5 vuotta hintaan 399, ja siihen live päälle se on 450+. Core/Arcadea ei lasketa jo siitä syystä että varmaan 5% Boksin ostajista kuuluu Core-osastoon, ja niistä varmaan 90% on hankkinut kovon myöhemmin. silloin, olet saanut suurimman osan koneen myyntiajasta tarpeellliset pelaamiseen tarvittavat asiat hintaan 450, nyt 400. Ja siihen hintaan ei pelejä tipu ensimmäistäkään. On se Sony kamalan kallis, hui!

Ja näin aikasemmin boksin hankkineena : 360n kulut oli enemmän kuin 40gb mallin Pleikkarin. Live ja akkupaketti ja yli mentiin komiasti. Ehkä mun olisi pitänyt tulla sun kanssa kauppaan, oisit voinut neuvoa mua ostamaan arcade-mallin tai jotain muuta viisasta. Ja Live ei ole tilpehööriä millään tapaa, kyllä se kuule on aika pakollinen. Samoin kun tuo kovokin. Aika rampa yksikkö olisi oma kone ilman noita kahta asiaa.

No minun mielestä ei kannata, koska mitä järkeä odottaa hyviä pelejä kun 360 on jo tarpeeksi kaikkien peli makuun sopivaa moskaa. Ja suurin osa ps3 peleistä käännetään myös kolmekutoselle. Ei pskolmosessa muuten ole mitään vikaa, mutta onko viisasta maksaa 550-650 euroa, vaikka toisillakin alustoilla on hyvää pelitarjontaa? Blu-ray oli kyllä harha laukas, koska dvd pysyy vielä pitkään...

Ja sitä paitsi 360 saa ilmaista kokemusta, koska saksan kiertueet on pitkiä;) (vitsi, vitsi. Koska uuseista malleista pitäisi olla korjattu kyseinen ongelma)

Ps: Tämä on vain omamieli piteeni, elikkäs jättäkää sitä ruikutusta pois...

samuel6 sanoi:
Tietääkö Count tai joku muu muuten LA Noir -pelistä mitään? 2008 pitäisi kai ilmestyä mutta varmaan lykkäävät pois GTAn tieltä...? Rockstarin pelit on aina kiinnostaneet, Bullysta Warriorsiin ja jopa Table Tennis oli hupaisa peli.

Noiresta en ole hetkeen kuullu mitään, mutta nopean googlauksen perusteella Rockstar olisi lykännyt pelin vuodelle 2009 (wikipedia).

Täytyy myöntää, että Infamous ja LA Noire ovat niitä pelejä joiden vuoksi voisin PS3:n ostaa.

Count_M sanoi:
Noiresta en ole hetkeen kuullu mitään, mutta nopean googlauksen perusteella Rockstar olisi lykännyt pelin vuodelle 2009 (wikipedia).

Täytyy myöntää, että Infamous ja LA Noire ovat niitä pelejä joiden vuoksi voisin PS3:n ostaa.

Dead rising ja Crackdown putoili ihan hyvin vaikkakin VIHASIN DRn tähtäystä. Uncharted kuuluu kanssa tarinan takia tuleviin suosikkeihin. Vaikuttaa aika hyvältä meiningiltä. Ja ihan oikea juonikin on plussaa, shoottereissa kun ne on aina vähän niin ja näin.

Perhana jos Noirea lykkäävät, mutta arvasihan sen. Ei ne omaa peliä GTAn niskaan laita, se pudottaa myyntejäkin aika rumasti. Mutta siitä voi tulla aika maukas peli. Mahtavaan ajankohtaan sijoittuva ja ennenkaikkea pelintekijä taustalla lupaa pelille pelkkää hyvää.

Count_M sanoi:
En halua mitään ylioptimistista listaa missä on kaikki Afrikasta Namco Sports Projectiin listattuna, vaan sellaista suht realistista listaa..
loppuvuoden 2007 ja Q1 2008 välisen ajan pelit:
  • Everybody's Golf 5 --/11/07
  • Time Crisis 4 --/11/07
  • Uncharted: Drake's Fortune 05/12/07
  • SingStar 12/12/07
  • WipEout HD Q1/2008
  • HAZE Q1/2008
  • Tekken 6 Q1/2008
  • Killzone 2 Q1/2008
  • Getaway Q1/2008
  • NBA '08 Q1/2008
  • Gran Turismo 5 Prologue Q1/2008
kyllä sitä pelattavaa tulee (ja on), nuo tuskin ovat edes ainoat Q1-timelinella ilmestyvät pelit, multiplättyjä en lisännyt (ainakaan tietoisesti),
eikä kaikkea varmastikaan ole vielä edes meille nölliäisille kerrottu.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Modet voi poistaa vapaasti tämän viestin koska on offtopic, mutta heitänpä kysymyksen: Mihin kiinnität ensimmäisenä huomiota kun aloitat pelaamaan peliä? :cool: Tämä siis liittyen herrojen aikaisempaan keskuskteluun.

Muistat varmaan kun ps2 tuli myyntiin, sille ei ollut mitään, siis EI MITÄÄN pelattavaa, lähes koko ensimmäiseen vuoteen. Ei Resistancea, ei Motorstormia tai mitään muuta edes siedettävää pelattavaa.

Joo en ostanutkaan PS2:sta julkaisussa. ZoE, GT3, FFX ja MGS2 räjäyttivätkin jo sitten seuraavana vuonna rajat ja tajunnan. PS3:sen pelit eivät edelleenkään kiinnosta jaskan vertaa. Tai no kiinnostivat aina testaamiseen asti.

Mutta nauti siitä toisesta HD konsolista jonka hinta ei ole satumainen, mullakin nimittäin sellainen on. Paitsi että 40gb mallin tullessa markkinoille sen hinta on palttiarallaa sama kuin Boksilla ja Livellä (joka on muuten aika tasan tarkkaan pakollinen pahe jos Boksin pelejä haluaa pelata) ekan 1.5 vuotta. 399 ja 50 liveen, ja sillä sai 20gigaa muistia ja langattomasta ei tietoakaan. On se paskamainen firma se Sony kun se riistää meitä asiakkaita.

Ei mulla ole tämän genin koneista kuin Wii. Mutta kyllä boxi on ehdoton valinta jos HD koneen hommaan jo pelikirjastonsa vuoksi. Plese hommataan sitten MGS4:sen tai uuden FF:n kohdalla JOS ne pysyvät yksinoikeuksina ja JOS ne lunastavat odotukset.

Parasta on kuitenkin tämä CoD4:sen mainitseminen HD-hypen kohdalla. Pelin suurimmat meriitithän olisi saatu aikaan jo vuosikausia sitten. Seinät läpäisevät ammukset, kustomoitavat aseet, hieno äänimaailma, hyvä ase-tasapaino jne... miten nuo liittyvät mitenkään tehoihin ? Eihän tuossa edes jumalauta maasto muokkaudu ja onko yksinpelin tekoäly jotenkin vallankumouksellista ?!

Mutta senhän jo sanoin, että HD-puolella on sentään aina se perustelu, että jossei muuta niin ainakin kovemmat resot!!! Pienet sille.

Xbox Freak sanoi:
Ei pskolmosessa muuten ole mitään vikaa, mutta onko viisasta maksaa 550-650 euroa, vaikka toisillakin alustoilla on hyvää pelitarjontaa?

En omista itse PS3:sta(vielä :p), mutta sanonpahan vaan, että sen 40GB version saa ihan ~400::lla, miksi sä otat esimerkiksi koneen kalleimman version?

E: Hauska, kun boxinpojat ottaa 360:n esimerkki hinnaksi aina sen halvimman version hinnan ja ps3:en hinnaksi otetaan kallein versio.

Ja alkuperäiseen kysymykseen: En tiedä onko yhtään yksittäistä peliä, jonka vuoksi mikään konsoli olisi pelkästään sen takia kannattava ostos.

Ylös Bottom