Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Onko PS3:lle oikeasti jotain pelattavaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja consolidaded
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Onko PS3lle oikeasti jotain pelattavaa?

Osta Wii. PALJON parempi valikoima pelejä. Mutta jos PS3n haluat pitää niin sitten kannattaa odotta uutta Final Fantasya tai Disgaea 3: Absence Of Justicea. Molemmat roolipeleinä hyviä, vaikka itse odottelen Disgaea 3n ilmestymistä Wiille (joskus tulevaisuudessa). Disgaea on semmoista strategista demonien välistä kahinaa, hulluine juonenkäänteineen ja hahmoineen lähes pakko-ostos. En hirveästi tiedä muista PS3n peleistä kun itse en välttämättä konsolia hanki. Ellei Disgaea 3 sitten tulekaan Wiille. Vaikka Nippon Ichi Softwarelta (Disgaean tekijöiltä) tämä olisi hyvä veto sillä Wiin pelien liikevaihto on ollut viime aikoina ollut suurempi kuin PS3n, johtuu kai hinnoista ja esim. Super Smash Brothers Brawl on yksi pelihistorian odotetuimpia pelejä. Ja hyvä peli onkin (en itse VIELÄ omista mutta se on vain ajan kysymys, olen kyllä kamulla pelannut)
 
Vastaus: Onko PS3lle oikeasti jotain pelattavaa?

Ja jälleen kerran on hauska huomata xo poikien saapuvan tänne tosimiesten mekkaan (lue pleikkari puolelle). ;) Ei taida paljo tarinaa siellä omalla osastolla olla, vaan pitää tulla tänne myymään omaa tuotetta pahimpaan turhautumiseen.
Ei siinä mitään jos kommentoi asiallisesti mut kun ei tunnu onnistuvan sitte mitenkään. Voi bärkkele sentään!
 
Vastaus: Onko PS3lle oikeasti jotain pelattavaa?

Ja jälleen kerran on hauska huomata xo poikien saapuvan tänne tosimiesten mekkaan (lue pleikkari puolelle). ;) Ei taida paljo tarinaa siellä omalla osastolla olla, vaan pitää tulla tänne myymään omaa tuotetta pahimpaan turhautumiseen.
Ei siinä mitään jos kommentoi asiallisesti mut kun ei tunnu onnistuvan sitte mitenkään. Voi bärkkele sentään!

Täh?
Ketjussa yksi ainoa 360:een viittava viesti, ja sekin asiallisin mitä täältä löytyy.
 
Vastaus: Onko PS3lle oikeasti jotain pelattavaa?

Osta Wii. PALJON parempi valikoima pelejä. Mutta jos PS3n haluat pitää niin sitten kannattaa odotta uutta Final Fantasya tai Disgaea 3: Absence Of Justicea. Molemmat roolipeleinä hyviä, vaikka itse odottelen Disgaea 3n ilmestymistä Wiille (joskus tulevaisuudessa). Disgaea on semmoista strategista demonien välistä kahinaa, hulluine juonenkäänteineen ja hahmoineen lähes pakko-ostos. En hirveästi tiedä muista PS3n peleistä kun itse en välttämättä konsolia hanki.

Ja silti pystyt sanomaan että wiillä on paljon parempi pelivalikoima :D
 
Vastaus: Onko PS3lle oikeasti jotain pelattavaa?

Ostin PS3n vuosi sitten ja samalla Folklore pelin. Peliä en koskaan pelannut loppuun saakka, kävi sen verran puuduttavaksi. Tämän jälkeen en ole yhtään peliä ostanut kolmoselle, PS2:lle useammankin. Olisin ihan hyvin voinut lykätä PS3n ostoa ainakin vuodella tai kunnes Final Fantasy XIII ilmestyy. Eli onko PS3:lle hyviä pelejä jos ei: A. hermot riitä ammu kaikki mikä liikkuu peleihin, B. ajaminen, sotiminen, kitaran soittaminen tai laulaminen ei voisi vähemmän kiinnostaa, C. avaruusoliot, mutantit tms. hirviöt saavat aikaan välittömän konsolin sulkemisreaktion. Tällä hetkellä pelaan: Dragon Quest, Civilization, Sims, Final Fantasy, Tomb Raider, Shadow Hearts: Advent Children. Voitteko suositella jotain PS3:lle vai jätänkö edelleen nurkkaan pölyttymään :confused:

Urheilupelit? ei ainakaan kuulu A,B tai C kategoriaan mutta vähän epäilyttää josko ei sittenkään.
 
Vastaus: Onko PS3lle oikeasti jotain pelattavaa?

Jospa ostat jostain pelin jossa sinun ei tarvitse muuta kuin aika ajoin liikuttaa hahmoa ja painaa nappia ja kone tekee loput sinun puolestasi.
 
Vastaus: Onko PS3lle oikeasti jotain pelattavaa?

Jos oikeasti PS3 - Xbox 360 - Wii -akselilla tarvitsee kysyä onko jollekin noista pelikoneista oikeasti jotain pelattavaa, niin "oikea" vastauskin lienee jotain ihan muuta kuin "kyllä löytyy". Sitähän tällä asettelulla haettiin.

Sillä sitä oikeaa pelattavaa varmasti löytyy, kun vähänkään viitsii selata PS3:n pelikatalogia (hyllypelit+latauspelit). Jos niistä ei mikään miellytä, niin silloin kannattaa pelata suosiolla muilla pelikoneilla, vaikka sillä PS2:lla jos sen pelivalikoima miellyttää. Tällaisille provomakuisille kysymyksille lukkoa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom