Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Onkos näkyny UFOJA?

Vastaus: Onkos näkyny UFOJA?

Danzig sanoi:
Tuon ensimmäiseksi mainitun jutun kirjoittaja sanoi nähneensä laitteen monituisia kertoja ja sanoi naapuriensakin nähneen sen. Miten kummassa kukaan ei ole muka ottanut videokuvaa tuollaisesta laitteesta, jos se on oikeasti olemassa ja on hyvä mahdollisuus nähdä se uudestaan?
Selitys voi olla mikä tahansa. Yksi tietty on, että kyseessä on feikki.

Tuossa vähän lisää juttua: http://disclosure-ufo.blogspot.com/
 
Vastaus: Onkos näkyny UFOJA?

suokaasua, sinappia ja voimavirtaa.:D
hajaantukaa täällä ei ole mitään nähtävää.

tarttiskohan munkin photoshopata joku auton pölykapseli taivaalle ja kirjottaa joku hassu tarina siitä miten koko tämän talon asukkaat on ihmetelleet että mikä perkule siellä taivaalla on leijaillut jo viikkojen ajan.

tai sitten voisi mennä ihan varmuuden vuoksi ostamaan foliota pari rullaa ja tehdä parit hatut.
 
Vastaus: Onkos näkyny UFOJA?

pelle sanoi:
tarttiskohan munkin photoshopata joku auton pölykapseli taivaalle ja kirjottaa joku hassu tarina siitä miten koko tämän talon asukkaat on ihmetelleet että mikä perkule siellä taivaalla on leijaillut jo viikkojen ajan.

tai sitten voisi mennä ihan varmuuden vuoksi ostamaan foliota pari rullaa ja tehdä parit hatut.
No ainahan sitä voi yrittää jos joku on nuo äskeiset kuvat todesta ottanut... Enkä puhu nyt konsoliFINiläisistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Onkos näkyny UFOJA?

Itse näin ufon pari vuotta sitten parvekkeella ollessani. Kirkas "jokin" leijui parvekkeen edessä, mutta katosi tarkkailtuani sitä hetken. Täytyy kyllä sanoa, että luulin tulleeni hulluksi, mutta nyt uskon vakaasti, että ufoja tai jotakin on todella olemassa. En yritäkään todistella juttua, koska olin ainut joka oli tapahtumapaikalla näkemässä mitä tapahtui.
 
Vastaus: Onkos näkyny UFOJA?

Eikös näissä jutuissa ole se sama asia ku jäniksienki kaa?:confused: Kiipeää langalle ja...loput tiedättekin :(
 
Vastaus: Onkos näkyny UFOJA?

japaka sanoi:
Itse näin ufon pari vuotta sitten parvekkeella ollessani. Kirkas "jokin" leijui parvekkeen edessä, mutta katosi tarkkailtuani sitä hetken. Täytyy kyllä sanoa, että luulin tulleeni hulluksi, mutta nyt uskon vakaasti, että ufoja tai jotakin on todella olemassa. En yritäkään todistella juttua, koska olin ainut joka oli tapahtumapaikalla näkemässä mitä tapahtui.
Mistä erottaa onko kyseessä todellinen fyysinen objekti vai hallusinaatio?

Retorinen kysymys, koska eihän sitä mistään erota.

Oletteko muuten huomioineet että jos joku kertoo nähneensä jotain selittämätöntä niin siihen suhtaudutaan helposti oikeana havaintona ja sille yritetään keksiä selitys, joka heijastaa selityksen antajan pääkopan sisäistä maailmaa ja voi olla intresseistä riippuen esim. UFO, kummitus, maahinen tms. (nämä ovat tosin jääneet pois muodista jo aikaa sitten), enkeli, Jeesus, paha henki, sääpallo, pallosalama etc etc.
Mutta jos sama ihminen sanoo kuulleensa selittämättömiä asioita niin silloin se vain kuulee ääniä ja sitä pidetään hulluna.
Miksi visuaalisia hallusinaatioita ei pidetä hallusinaatioina yhtä helposti kuin audiotorisia?

Tämä pohdinta siksi että itse suhtaudun lähtökohtaisesti UFO-, kummitus- ym. -havaintoihin hallusinaatioina. Niitä kun kokee elämänsä aikana aika iso osa ihmisistä.
 
Vastaus: Onkos näkyny UFOJA?

Karma sanoi:
Mistä erottaa onko kyseessä todellinen fyysinen objekti vai hallusinaatio?

Retorinen kysymys, koska eihän sitä mistään erota.

Oletteko muuten huomioineet että jos joku kertoo nähneensä jotain selittämätöntä niin siihen suhtaudutaan helposti oikeana havaintona ja sille yritetään keksiä selitys, joka heijastaa selityksen antajan pääkopan sisäistä maailmaa ja voi olla intresseistä riippuen esim. UFO, kummitus, maahinen tms. (nämä ovat tosin jääneet pois muodista jo aikaa sitten), enkeli, Jeesus, paha henki, sääpallo, pallosalama etc etc.
Mutta jos sama ihminen sanoo kuulleensa selittämättömiä asioita niin silloin se vain kuulee ääniä ja sitä pidetään hulluna.
Miksi visuaalisia hallusinaatioita ei pidetä hallusinaatioina yhtä helposti kuin audiotorisia?

Tämä pohdinta siksi että itse suhtaudun lähtökohtaisesti UFO-, kummitus- ym. -havaintoihin hallusinaatioina. Niitä kun kokee elämänsä aikana aika iso osa ihmisistä.

Johtuisikohan siitä, että näkö on kuitenkin meidän pääaistimme, jos näin voidaan sanoa. Visuaalista havaintoa pidetään varmempana tästä syystä.

Mitenkäs siinä tapauksessa muuten, jos monta ihmistä kokee jotain outoa samalla tavalla yhdellä kertaa? Tai jos moni (toisistaan ja paikasta tiettämättömät ihmiset) kokee samassa paikassa, samankaltaisia asioita? Itse pidän joukkohallusinaatioita erittäin harvinaisina ja epätodennäköisinä.
 
Vastaus: Onkos näkyny UFOJA?

pziuz sanoi:
Mitenkäs siinä tapauksessa muuten, jos monta ihmistä kokee jotain outoa samalla tavalla yhdellä kertaa? Tai jos moni (toisistaan ja paikasta tiettämättömät ihmiset) kokee samassa paikassa, samankaltaisia asioita?
Vaikea sanoa tietämättä minkä tyyppisiä ihmisiä on ollut paikalla, mihin aikaan, missä mielentilassa ja onko aiemmin vuorokauden sisällä tullut syötyä sieniruokia tai torajyvän pilaamaa leipää.
Itse pidän joukkohallusinaatioita erittäin harvinaisina ja epätodennäköisinä.
Niinhän ne varmaan ovatkin. Pidän tosin kummituksia, UFOja, menninkäisiä ym. vielä harvinaisempina ja epätodennäköisempinä. Ja on tullut jokusen kerran oltua tilanteessa jossa seurueen joku jäsen on ensin näkevinään jotain jossain ja heti yksi tai useampi näkee asian samalla tavalla ja kun joku huomaa että kohde onkin jotain ihan muuta kuin ensin luultiin, kummastelevat muutkin että miten he olivat nähneet ensin asian niin päin piippiä. Tavallisimmin tuollaista sattuu kun ollaan väsyneitä.
 
Vastaus: Onkos näkyny UFOJA?

Olen nähnyt. Hieno kokemus oli, eikä haittaa yhtään vaik kukaan ei uskoiskaan. Hieno fiilis on silti.
 
Vastaus: Onkos näkyny UFOJA?

Pyh... Eikä se area51 enää niinkään salainen ole. Kirjottakaapas Google earthiin "Area51" :p
 
Vastaus: Onkos näkyny UFOJA?

Noitahan näkee vaikka jokapäivä jos haluaa niitä nähdä :p

"You see what you want to see and you hear what you want to hear."
 
Ylös Bottom