Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Operaatio 365 DEBRIEFING (26.01.2011)[HUOM! Keijo kävi tässä ketjussa 23.2.2011]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja psye_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Operaatio 365 DEBRIEFING (26.01.2011)

Kilpailun tulosten julkistaminen lähenee ja olen omien tuloslistojeni perusteella tehnyt yhteenvedon. Omissa listoissani on tosin aukkoja, joten jos teillä on kello 20-22 välisenä aikana pelattujen pelien tuloksista ruutukaappauksia, niin laittakaa tulemaan.

Palkinnot arvotaan kaikkien kesken, mutta tuloksien perusteella myönnetään muutamia lisäarpoja.

Tossa yhen kaappaus puolustuksen lopputilanne, meidän ryhmän osalta. Harmittavasti jouduin muutaman kerran randomien ryhmiin niin jäi tulokset saamatta.

Ja tässä Domipuolustuksen lopputulos. Tämä peli alkoi ennen kymmentä ja loppui kymmenen jälkeen. Eli laskettanee?

HEY HEY! Huomasin että minähän puutun listalta:eek:, vaikka kävinkin yhden pelin pelaamassa. Minulla taitaa olla kuvakin siitä pelistä, jos joku haluaa todisteita.

Tässä on kaikki omat pelit.
Toisessa liityin randomien joukkoon, joten toivottavasti se on laskettu mukaaan.

HEY HEY! Huomasin että minähän puutun listalta:eek:, vaikka kävinkin yhden pelin pelaamassa. Minulla taitaa olla kuvakin siitä pelistä, jos joku haluaa todisteita.

Ei hätää, olit kyllä minun tuloslistoilla :)

Täällä voi käydä ihailemassa tuloslistoja.

Ihailkaa vaikka tätä:
ramtoi-albums-mag-picture6453-mag-kuvaruutukuva-37.png

Kun katsoo Ramtoin tehoja: 1 tappo 6 kuolemaa yli 1000 pistettä. On se hurja.

Nyt jos joku ei vielä ole huomannut, niin käykääpä katsomassa tuolla.

Ne joita harmitti etteivät päässeet synttärin aulatapahtumaan, niin tuoltahan sekin sitten löytyy.

Millonhan arpajaiset järjestetään ja ilmoitetaanko tuloksista sitten jossain muuallakin kuin tässä aiheessa? Ei viitsis aina käydä tätä tsekkailemassa. :D

Tulokset tulee kunhan saan aikaiseksi vielä yhdistää Ramtoin keräämät tulokset. Varovaisesti lupailen tätä viikkoa. Voittajille lähetän privaa täällä ja PSN:ssä.

Millonhan arpajaiset järjestetään ja ilmoitetaanko tuloksista sitten jossain muuallakin kuin tässä aiheessa?
Järjestetään ja ilmoitetaan.
Siis Hartzu hoitaa kun ehtii ja voittajille kyllä tietoa lähtee.
Ei ihan pikkujuttu tuo arvonta kun oli noita osallistujia eli odotetaan me vaan kärsivällisesti.

Edit: On se hartzu vaan nopea :o

Sehän oli mukava pläjäys MAGista. Välistä jätin osan kuuntelematta kun muuten kello olisi vielä enemmän mitä nyt kirjoittaessa. Eiköhän sitä tule jossain vaiheessa katsastettua loputkin.
Ja pakko se on sanoa että kyllä se oma ääni vaan kuulostaa niin helvetin omituiselta omaan korvaan.

Loppukevennys on kyllä pätkän parhaimpia paloja :D

-Z

Zeran höpötti asiaa, kyllä se oma ääni kuulostaa aina oudolta, mutta pihistään sillä pillillä mikä on siunaantunut.

Kiitos hienosta spesiaalista vielä kerran, meni parituntia kivasti kuunnellessa. Ja lauantaina olen tulossa taas pyörimään kentille, joten siellä nähdään.

Pitihän se itsekin käydä kuuntelemassa, kun missasin tapahtuman.
Hartzu välitti terveiset kuten pyysinkin ja yllättäen Ramtoi lähti kuittailemaan selän takana ajoneuvolla ajamisesta.. Ei tainnut pappa muistaa, että nauhoitus on päällä ja Turku kyllä kuulee :D
Tai sitten joku muukin on osunut väärään konttiin, tähän tietenkin luotan enemmän.. Enhän mä voi olla ainut??

Ihan loistava setti, toivottavasti monet käypi kuuntelemassa. Ja kyllähän tuosta välittyy se rento meininki, mikä KFS:llä yleensä on, ei turhaan edetä kulmat kurtussa..

Sen verran korjatakseni, itse pelannut vasta heinäkuusta KFS:n riveissä. Kun kelkkaan hyppäsin, Traje ainakin oli suuressa vastuussa noista peli-illoista. Eli itse hyppäsin tavallaan Trajen saapikkaisiin kun Traje joutui väistymään velvollisuuksistaan. Pohjatyö oli hyvin tehty, niin eipä siinä itselle pahemmin haasteita peli-iltojen järjestämisen suhteen jäänyt..
Sitä en muista, että ketkä kaikki muut ovat peli-iltojen eteen työskennelleet, Urban ja Ramtoi ainakin.
Mutta itse enemmänkin tätä myöhäisempää kaartia.

Loistavaa podcasti settiä kyllä. Vastaavia lisää kiitos !

Onhan aseet öljytty, hupparit pesty ja lippaat lipastettu huomista varten kentillä tavataan jälleen kerran.

yllättäen Ramtoi lähti kuittailemaan selän takana ajoneuvolla ajamisesta.. Ei tainnut pappa muistaa, että nauhoitus on päällä ja Turku kyllä kuulee :D
Ihan laskettu juttu.
Jahtaat sitten suuremmalla innolla meikäläistä (120 hp kestävyys päällä) niissä väärissä varusteissa ja sillä välin muu KFS porukka kyykyttää puolustuksen alas kun vihun paras soturi juoksee vanhuksen perässä pitkin pelikenttää.

Ylös Bottom