Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Operaatio 365 DEBRIEFING (26.01.2011)[HUOM! Keijo kävi tässä ketjussa 23.2.2011]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja psye_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Operaatio 365 DEBRIEFING (26.01.2011)

Anteeksi kärsimättömyyteni, mutta ei vieläkään tuloksia arvonnasta? Älkää nyt liian kauaa pitäkö jännityksessä. Tulee vielä vanhemmille pelureilla sairaalareissu tässä odotellessa. :0

Edelleenkään en ole vielä ehtinyt kaikkia tulosten ruutukaappauksia purkaa exceliin. Ihan näinä päivinä... :o

Tsiinä se sitten on.

Operaatio 365

Suosittelen antamaan videon latautua loppuun asti ennen katsomista, ainakin itsellä pätki ikävästi jos katsoi samalla kun video latautui.

aijai oli kyllä loistava pätkä! ei voi muuta sanoa. kyllä teikäläinen saapi näitä useamminkin tehdä jos siltä tuntuu ;)

Todella upeasti toteutettu video. Kai tämä nyt postataan tuonne virallisille foorumeille?(missä on Deriwon??)

Komiaa pelaamista Underilta, mutta vähintään yhtä hieno oli videon loppuosuus, missä KFS:n yhteisön meininki välittyi hienosti. Hienoa työtä.

Jep teknisesti ihan hyvä pätkä. Vielä kun olisi niitä sinipisteitä enemmän siinä ympärillä niin avot.
Hieno lopetus ne hidaste kuvat, hyvä idea.
Kentälle vaan ja pelaamaan kuin kameramies niin tulee ikustettua ne huippuhetket.
Kehitystä on tapahtunut.

Jep teknisesti ihan hyvä pätkä. Vielä kun olisi niitä sinipisteitä enemmän siinä ympärillä niin avot.
Hieno lopetus ne hidaste kuvat, hyvä idea.

Olen oikeastaan tyytyväinen vain tuohon Kaappaus pätkään(jossa tarkoitukseton synkkaus 18.03->13.03, jonka huomasin vasta videon valmistuttua), se onnistui mielestäni parhaiten(vaikka hammasta purren jätinkin siitä pois hyviä kohtia), kun taas domit olivat... no sellaisia kuten tuosta näkeekin.

Kuvista sen verran, että enemmän niitä olisin halunnut, mutta mutta, sitä "suoraan C:lle" meininkiä olisin halunnut, mutta hyvää kuvaa siitä ei löytynyt(tai löytyi videostasi, hieman terävämpänä olisin sen halunnut :)). Joten näin juoduin tyytymään mitä itseltä löytyi(se laskuvarjo kuva(S.V.E.Rin mappien maisemointia hain) sekä kirkkokuva olivat sellaisia mitä oikeastaan hain).

Olen oikeastaan tyytyväinen vain tuohon Kaappaus pätkään...hyvää kuvaa siitä ei löytynyt(tai löytyi videostasi, hieman terävämpänä olisin sen halunnut :)).
Tuttua huttua kaikille jotka pätkiä tekee. Omaan tuotantoon tulee suhtauduttua turhankin kriittisesti.
Mitä tulee tarkempaan kuvaan niin haaveissa on, mutta toistaiseksi on se nälkäinen kakaralauma pitänyt huolen että laitteistoa ei ole hommattu.
Mutta hyvä että jaksatte vääntää kuvia kaikelle kansalle katsottavaksi.
Itse koitan nyt edes niitä teasereitä saada kasaan (seuraava tulee tänään).

Tsiinä se sitten on.

Operaatio 365

Suosittelen antamaan videon latautua loppuun asti ennen katsomista, ainakin itsellä pätki ikävästi jos katsoi samalla kun video latautui.

Perhana, videon lopussa näkyy selvästi undermaten törkeä minuun kohdistunut teamkill. Muistan kyllä tuon hetken hyvin, kun kranaattikeskitys päätti mun massiivisen tappoputken ja tämänjälkeen maten "tsihihiii" mikrofonista. Olen edelleen katkera ja tulen kyllä kostamaan tuon. Ennemmin tai myöhemmin. ;)

Mutta aivan upea video ja selvästi nähty myös paljon vaivaa tuon eteen. Anteeksi en silti anna!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hieno video!
Ja hyvä osoitus mitenkä eri tavalla MAGia voi ja pitääkin pelata jos tiiminä puolustaa. Taitava pelaaja kärkenä koko ajan vihun lähtöalueen tuntumassa estämässä järjestäytyminen hyökkäykseen. Monta kohtaa jossa vihu yritti nostella toisia ja aina jompikumpi tai kumpiki ammuttiin :D

Perhana, videon lopussa näkyy selvästi undermaten törkeä minuun kohdistunut teamkill. Muistan kyllä tuon hetken hyvin, kun kranaattikeskitys päätti mun massiivisen tappoputken ja tämänjälkeen maten "tsihihiii" mikrofonista. Olen edelleen katkera ja tulen kyllä kostamaan tuon. Ennemmin tai myöhemmin. ;)

Mutta aivan upea video ja selvästi nähty myös paljon vaivaa tuon eteen. Anteeksi en silti anna!
Jos oikein muistan, niin minä tapoin undermaten kertaalleen tuossa pelissä, Valorin domipuolustus se ainakin oli. Yritin ampua vihollisen, ja ammuinkin, jota vastaan undermate taisteli hänen päänsä vierestä huomattavasti kauempaa. :o

Perhana, videon lopussa näkyy selvästi undermaten törkeä minuun kohdistunut teamkill. Muistan kyllä tuon hetken hyvin, kun kranaattikeskitys päätti mun massiivisen tappoputken ja tämänjälkeen maten "tsihihiii" mikrofonista.

Sulla mitään tappoputkea ollut :D. Muistan itse kyllä hyvin miksi keskityksen siihen pistin :), johon sinä sitten juoksit.

juu kyllä täällä muutkin jo odottelee että ketkä niitä palkintopelejä voittaa. :)

Jos multa kysytään, niin ei mitään kiirettä Hartzu. Mun puolesta oikeastaan ihan sama, vaikka menis vuoden 2012 puolelle... :D
Eli ihan rauhassa vaan, ei mitään paniikkia..

No ei mitään. Varmistin vaan ettei olis käynyt niinkin hassusti, että mitään palkintopelejä ei olekkaan! (:D)

Pelit kyllä on :) Pitää vain varmistaa että XShava on ne myös saanut, ja edelleenkään en ole ehtinyt ynnätä kaikki screenshotteja megalomaaniseen tulos-taulukkooni Excelissä.

Ylös Bottom