Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Edelleenkään en ole vielä ehtinyt kaikkia tulosten ruutukaappauksia purkaa exceliin. Ihan näinä päivinä...![]()
Jep teknisesti ihan hyvä pätkä. Vielä kun olisi niitä sinipisteitä enemmän siinä ympärillä niin avot.
Hieno lopetus ne hidaste kuvat, hyvä idea.
Tuttua huttua kaikille jotka pätkiä tekee. Omaan tuotantoon tulee suhtauduttua turhankin kriittisesti.Olen oikeastaan tyytyväinen vain tuohon Kaappaus pätkään...hyvää kuvaa siitä ei löytynyt(tai löytyi videostasi, hieman terävämpänä olisin sen halunnut).
Tsiinä se sitten on.
Operaatio 365
Suosittelen antamaan videon latautua loppuun asti ennen katsomista, ainakin itsellä pätki ikävästi jos katsoi samalla kun video latautui.
Jos oikein muistan, niin minä tapoin undermaten kertaalleen tuossa pelissä, Valorin domipuolustus se ainakin oli. Yritin ampua vihollisen, ja ammuinkin, jota vastaan undermate taisteli hänen päänsä vierestä huomattavasti kauempaa.Perhana, videon lopussa näkyy selvästi undermaten törkeä minuun kohdistunut teamkill. Muistan kyllä tuon hetken hyvin, kun kranaattikeskitys päätti mun massiivisen tappoputken ja tämänjälkeen maten "tsihihiii" mikrofonista. Olen edelleen katkera ja tulen kyllä kostamaan tuon. Ennemmin tai myöhemmin.
Mutta aivan upea video ja selvästi nähty myös paljon vaivaa tuon eteen. Anteeksi en silti anna!
Perhana, videon lopussa näkyy selvästi undermaten törkeä minuun kohdistunut teamkill. Muistan kyllä tuon hetken hyvin, kun kranaattikeskitys päätti mun massiivisen tappoputken ja tämänjälkeen maten "tsihihiii" mikrofonista.
No siinä on kyllä varmasti melkonen työ, että eipä siinä mitään kiirettä.![]()
Keep it coming . . .
![]()
Any day now...![]()
No ei mitään. Varmistin vaan ettei olis käynyt niinkin hassusti, että mitään palkintopelejä ei olekkaan!D)