Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tathalas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Juuri sellainen peli mitä olen odottanut koko ikäni. Kunnon tiimi henkeä. ;) En malta pysyä nahoissani.:)
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Juuri sellainen peli mitä olen odottanut koko ikäni. Kunnon tiimi henkeä. ;) En malta pysyä nahoissani.:)

Eikö sitten olisi kannattanut pelata jo aikasempia osia? :D btw. pakko kai tääkin on ostaa onpahan vähän erilaista.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]


Kuulostaa kyllä! Itselle näissä realismia hakevissa sotapeleissä on tärkeää edes jokseenkin uskottava viitekehys johon tarina istutetaan. Nouseva Kiina luhistuvan jättiläisen naapurissa antaa kyllä mahdollisuuden tälläisillekin tulevaisuuden kuville. Pelejä ruudinkatkuisista mediatapahtumista tosin riittää tänä vuonna muutenkin, joten ei tarvitse onneksi ripustautua yksin tämän varaan, vaikka mieli tekisi jo vähän hypettyä.. :o
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Kuulostaa kyllä! Itselle näissä realismia hakevissa sotapeleissä on tärkeää edes jokseenkin uskottava viitekehys johon tarina istutetaan. Nouseva Kiina luhistuvan jättiläisen naapurissa antaa kyllä mahdollisuuden tälläisillekin tulevaisuuden kuville.

Realismi linssien läpi pääsi kuitenkin tämä sirpin & vasaran turvautuminen suureen kotkaan hädän hetkellä? ;)

Josta herääkin kysymys pelintekijöiden selkärangattomuudesta. Miksi aina pelattavana osapuolena pitää olla Yhdysvallat, eikö tämäkin uusi tekele olisi toiminut aivan loistavasti myös punalippuun kääriytyneenä? Vaikka Usa kuluttaakin verorahansa vain asevoimiinsa, ei kai Venäjä nyt sormiaan jää nuolemaan. Kyllähän heiltäkin pytinkiä riittää tilauksesta vai miten se meni Georgia? Eikö olisi oikeasti piristävää kerrankin lentää sillä Hinillä eikä ampua sitä päin? Eiköhän ne kommaritkin ole jo osansa saanneet videopeli luodeista...

Noh, paatokset sikseen... Tätähän odotellaan kuin kuuta nousevaa! Realisimia harvemmin näkee konsoleilla ja jo varsin hiottua Fläsäriä tuli aikoinaan vanhalla boksilla hakattua siinä määrin että hiki muuttui ruudiksi. Itsekkin olen tällaista peliä odotellut jo tovisen.

Mutta hämyintä tässä on pelin julkaisu. Kaikki ympärillä hihkuvat julkaisun olevan jo parin kuukauden sisällä, mutta pelin virallisella foorumilla puhutaan pelin julkaisun olevan vielä TBC.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Juu kyllä tätä odotellaan kuin kuuta nousevaan.

Aivan pakko hankinta jo senkin takia miten paljon tuota ekaa tullut pelattua.

Loistava peli kun saa mennä ja tulla miten haluaa tehtävissä eikä pakoitettu jotain tiettyä tekemään.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Päiviä Fuumani, vieläkö Bäfä on mennyt viime kesän jälkeen? Mähän lopetin sen niihin lagien takia.
Mutta kunhan tämä OFP DR tulee niin pitänee se mikkikin naftaaliinista kaivaa josko se tässä pelissä jopa toimisikin yli 5min, btw, eipä ole tainnut vielä mtn. MP:stä kuulua/infoa?

Jossain tuli viime viikolla vastaan Q3/09, mutta kerta virallinen on TBA niin eipä siitä sen enempää.
Kattelin jonkun vanhemman videon niin lopussa luki: RELEASE 2008 :p
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Uusi Q&A löytyy IGN-sivustolta. Vihdoin tuli liipattua myös pelin julkaisusta, eipä tätä kevääksi ainakaan saada. Syys-lokakuulle mahdollisesti:
We'll be working right through the summer to deliver all formats this autumn and create the best possible experience that people will want to enjoy again and again.

Lohdutukseksi pelistä on myös julkaistu uusi traileri.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Siis, onko julkaisuu juuri äsken muutettu kun julkaisu on ollut jotain 2 kuukautta 28.5. Miks sitä mentiin edes muuttaa.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Siis, onko julkaisuu juuri äsken muutettu kun julkaisu on ollut jotain 2 kuukautta 28.5. Miks sitä mentiin edes muuttaa.

Koska tuo 28.5. on ollut vain nettifoorumien kylvämä huhu. Tuota päivämäärää ei ole koskaan lyöty missään virallisesti lukkoon. Ei ainakaan pelintekijöiden suusta.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Itse olen ainakin joissain Operation Flashpoint 2:sen videoissa nähnyt, että peli tulee SUMMER eli kesällä. Sen kotisivuillakin lukee "Coming in Summer 2009 for major console platforms and PC".
Mutta eipä sitten tiedä milloin peli on tullakseen.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Itse olen ainakin joissain Operation Flashpoint 2:sen videoissa nähnyt, että peli tulee SUMMER eli kesällä. Sen kotisivuillakin lukee "Coming in Summer 2009 for major console platforms and PC".
Mutta eipä sitten tiedä milloin peli on tullakseen.

[MEDIA]649[/MEDIA]

Siinähän se komeilee trailerin lopussakin: "Autumn 2009".
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Siinähän se komeilee trailerin lopussakin: "Autumn 2009".

Niin olenhan minä tuon nähnyt, mutta minä en ainakaan osaa sanoa mistä sitä tietoa sitten kannattaisi katsoa. Jos tuossa videon lopussa lukee Autumn 2009, niin miksi sen kotisivuilla lukee Summer 2009. Kait se peli ainakin tulee tänä vuonna. :rolleyes:

http://www.codemasters.co.uk/flashpoint/index.php
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Jos tuossa videon lopussa lukee Autumn 2009, niin miksi sen kotisivuilla lukee Summer 2009.
Koska julkaisuajankohdat ovat eläväistä sorttia, ja saattavat muuttua aikojen saatossa. Mielessä on edelleenkin parikin MGS4-traileria, joista ensimmäisessä luki 2007 ja toisessa "Early 2008". Lopultahan peli tuli sitten kesällä 2008. :)
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Koska julkaisuajankohdat ovat eläväistä sorttia, ja saattavat muuttua aikojen saatossa. Mielessä on edelleenkin parikin MGS4-traileria, joista ensimmäisessä luki 2007 ja toisessa "Early 2008". Lopultahan peli tuli sitten kesällä 2008. :)

No tottahan se on, että julkaisuajat ovat eläväistä sorttia, mutta peli tulee sitten kun se on tulevansa.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Onko se sitten 100% varma, että peli tulee vasta syksyllä?
 
Ylös Bottom