Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tathalas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

minkä helvetin takia laittavat demon myöhemmin kuin itse pelin???

Demo voisi olla vähän liian terävä hypen leikkaaja? Kyllä pelkillä kovilla odotuksilla jo myydään hyllyt tyhjiksi.

Videot ainakin näyttävät hyviltä. Toivottavasti eivät liikaa painota squadeja verkkopelissä, kun kuitenkin publiceilla meno on sitä mitä on. Siellä soolotaan yksinäisinä susina, arvaahan sen. Deathmatch ehkä kaikessa yksinkertaisuudessaan voi olla kuitenkin se toimivin pelimuoto ja muut kivoja kun vain sopiva peliseura löytyisi. Näistä välimuotona oman AI-ryhmän johtaminen yleisessä verkkopelissä taas kuulostaisi jo vähän mielenkiintoisemmalta.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Menevätköhän luodit tässä esim. tarkkuuskiväärillä ammuttaessa suoraan sinne minne tähtää vai pitääkö käyttää niitä ''viivoja'' mitä siinä scopessa on? :confused:
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Pystysuuntainen ballistiikka on mallinnettu, joten korkeusennakkoa on otettava. Tuulen huomioon ottamista ei ole käsittääkseni sisällytetty.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Pystysuuntainen ballistiikka on mallinnettu, joten korkeusennakkoa on otettava. Tuulen huomioon ottamista ei ole käsittääkseni sisällytetty.

Hyvä vaan ettei tarvitse ottaa sitä tuulta huomioon kun varmaan jäis iteltäni sitten se sniputtaminen siihen kun menis liian vaikeeks :D
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Onkohan MP:ssä yhtä paljastava lämpökamera, mitä noissa SP -videoissa? Tappaa aika tehokkaasti nimittäin ton sniikkailun.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Taas pukkaa uutta videota. Tällä kertaa esitellään muutama kulkuneuvo.
Mukavasti kasvattaa omaa hypeä nämä uusimmat videot. Oikealla asenteella mukana olevien kaverien kanssa co-op tulee olemaan aivan mahtava! Näin ainakin toivotaan.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Pystysuuntainen ballistiikka on mallinnettu, joten korkeusennakkoa on otettava. Tuulen huomioon ottamista ei ole käsittääkseni sisällytetty.

Ihan oikeasti? :O
OMG! Tosin videoissa on ollut point'n shoot...?
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Ihan oikeasti? :O
OMG! Tosin videoissa on ollut point'n shoot...?

No eipä ne vihut kovin kaukana ollutkaan, ehkä korkeintaan jonkun 400 metrin päässä kauimmainen jota ampui. Ja jos ajattelee että luoti kulkee abaut 600 m/s niin ei luodin lentorata kerkeä kovin paljoa muuttua tuolla matkalla.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

No eipä ne vihut kovin kaukana ollutkaan, ehkä korkeintaan jonkun 400 metrin päässä kauimmainen jota ampui. Ja jos ajattelee että luoti kulkee abaut 600 m/s niin ei luodin lentorata kerkeä kovin paljoa muuttua tuolla matkalla.

En ole katsonut videota, mutta jos ampuu 400 metrin päähän, niin ainakin rynkyn luoti tippuu jo aika paljon. Niin kauas ei riitä mm rk-62:sen perustaistelutähtäin, vaan takatähtäimiä joutuu siirtämään jos niin kauas joutuu ampumaan. Lisäksi tältä etäisyydeltä maali(ts. ihmiskroppa) on postimerkkiä pienempi, rautatähtäimillä siis.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Kyllä maksimietäisyys taisi olla lähempänä 200m:iä, jos kyseessä oli tuo valoisan ajan video. Tuskin noissa aseissakaan on mitään eri säätöjä rautatähtäimille, kuten monillekkin tuttu RK-62/95:n vastaava. Tosin, jos yrittää ampua hyvinkin kaukana olevaa esim. rynnäkkökiväärillä, niin pitääkö sitten ottaa etäisyys huomioon ja ampua kohdetta ylemmäs ja näin itse tähtäin peittää kohteen?
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Kyllä maksimietäisyys taisi olla lähempänä 200m:iä, jos kyseessä oli tuo valoisan ajan video. Tuskin noissa aseissakaan on mitään eri säätöjä rautatähtäimille, kuten monillekkin tuttu RK-62/95:n vastaava. Tosin, jos yrittää ampua hyvinkin kaukana olevaa esim. rynnäkkökiväärillä, niin pitääkö sitten ottaa etäisyys huomioon ja ampua kohdetta ylemmäs ja näin itse tähtäin peittää kohteen?

Alkuperäisessä OFP:ssa kevyillä kertasingoilla (RPG, LAW, KES) ampuminen oli aikamoista taiteilua, kun säädettäviä tähtäimiä ei ollut mutta kranaatin lentorata oli mallinnettu mahdollisimman aidoksi. Jonnekin 100-200m välille osuminen vaati aikamoista ammattitaitoa, mutta täydellinen osuma sivusuunnassa liikkuvaan vaunuun 150 metrin päähän olikin jo sitten aikalailla palkitseva elämys. :cool:
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Alkuperäisessä OFP:ssa kevyillä kertasingoilla (RPG, LAW, KES) ampuminen oli aikamoista taiteilua, kun säädettäviä tähtäimiä ei ollut mutta kranaatin lentorata oli mallinnettu mahdollisimman aidoksi. Jonnekin 100-200m välille osuminen vaati aikamoista ammattitaitoa, mutta täydellinen osuma sivusuunnassa liikkuvaan vaunuun 150 metrin päähän olikin jo sitten aikalailla palkitseva elämys. :cool:
Aah, mitkä dejavut tuli vanhasta ofp:stä.
Monesko tehtävä nyt olikaan se jossa viritettiin ensin ansa miinoista, ja sitten mentiin sinkolaatikon luokse pusikkoon odottamaan tankkeja. Joutui nimittäin kerran jos toisenkin yrittämään kyseistä tehtävää, kun se singolla ampuminen oli hieman hakusessa. Vaikeaa siitä teki etäisyyden määrittäminen.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Alkuperäisessä OFP:ssa kevyillä kertasingoilla (RPG, LAW, KES) ampuminen oli aikamoista taiteilua, kun säädettäviä tähtäimiä ei ollut mutta kranaatin lentorata oli mallinnettu mahdollisimman aidoksi. Jonnekin 100-200m välille osuminen vaati aikamoista ammattitaitoa, mutta täydellinen osuma sivusuunnassa liikkuvaan vaunuun 150 metrin päähän olikin jo sitten aikalailla palkitseva elämys. :cool:

Alkuperäinen operation flashpoint on kylllä minusta paras fps ikinä! Kavereitten kanssa lähimoninpelinä pelatessa oli tunnelma huikea! Parhautta.

Ainakin suomi-modissa kessillä ja apilaksellakin osu aika hyvin. Toki piti vain yrittää etsiä hyvä tuliasema suhteessa vaunuun ja PYSYÄ RAUHALLISENA! Muu olikin sitten pirun vaikeata.... Muistaakseni ei kaveriporukalla taidettu päästä yhtään 2 maailmansodan suomi-missiota läpi. Yritä nyt jollain pystykorvalla napsia yllätettyä vihollista hengiltä kun voimasuhteet ovat hyvin talvisotamaisia...

Tämä ei hirmuisesti sytytä alkuperäisen jälkeen. Armahan se oikea jatko-osa on, mutta nykyään minulla on hankala löytää peliseuraa pc-puolelta. (Muutto sun muuta esteenä) Eikä oikein jaksa palata peecee pelaamiseen, kun on tottunut helppouteen. Mutta antaas kattoo minkälainen loppujen lopuksi on. Jos oikeesti on hyvä, niin tiedä vaikka uusi konsoli olisi hommattava... :D
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Minulla ei ole mitään lisättävää aiempiin hypetyksiin, ja pelikin on pakko-ostos.
Mutta: Onko se konsolien pelaajalimitti edelleen 8? Jos on, voisi sitä kuvailla lähinnä säälittävän naurettavaksi. Pelin pitäisi simuloida sotaa, herrajumala sentään, eikä mitään hikistä MLG-tyylistä vääntöä.
Oli miten oli, ostoonhan fläsäri lähtee.

E: Ja vastaus omaan viestiini: Kyllä. Voi jumanskuukkeli sentään. Itseasiassa ei enää vaikutakaan OFPDR niin pakko-ostokselta, vaikka äsken niin uhosinkin. Siis hittolainen, heput vääntävät peliin yli 70 asetta ja yli 50 ajoneuvoa huipputarkasti mallinnettuina, ja lätkäisevät sen vielä yli kahdensadan neliökilometrin alueelle. (FC2-alue 52km2 vertailuksi.) Silti pelaajamäärä on aivan absurdin käsittämättömän pieni! Ja kun vielä tällaisessa pelissä se moninpeli on puoli ruokaa.

Huh huh. Jos joku olisi vaikkapa LIVE:ssä pamauttanut, että uusi OFP tukee vain kahdeksaa pelaajaa konsoleilla, olisin nauranut itseni tärviölle. Nyt ei kyllä naurata.
Tuossa on muuten melko pätevä analyysi pelaajarajoituksista: http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=375070
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

vois laittaa snipun tähtäimeen etäisyyssäädön jota voisi säätää vaikka 100m välein.
Sen voisi pitää jossain 400m ja sitten ennakoilla yrittää osua mutta jos olisi aikaa sniputella rauhassa kuten tuossa pelissä pitäisi olla, niin voisi säätää tähtäimen etäisyyden suht kohdilleen ja tähdätä normaalisti.

Tietty tuon tekeminen olisi suht vaikeaa mutta jos säätimiin ei olisi pakko koskea niin ei tilanne muuttuisi niille jotka eivät halua mitään säädellä.

Rynkyissä nyt ei säätöjä tartte, vaikka kyllähän se oikeasti on eri asia ampuuko 300m vai 600m jne. Eikös armeijassakin pidetty rynkkärin perusäätöä koko ajan 300M, sen l'ähemmäs ammuttaessa luodit vaan osuu vähän ylemmäst mitä tähtää ja oikein lähellähän voi melkeinpä ampua "piippua pitkin".
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Rynkyissä nyt ei säätöjä tartte, vaikka kyllähän se oikeasti on eri asia ampuuko 300m vai 600m jne. Eikös armeijassakin pidetty rynkkärin perusäätöä koko ajan 300M, sen l'ähemmäs ammuttaessa luodit vaan osuu vähän ylemmäst mitä tähtää ja oikein lähellähän voi melkeinpä ampua "piippua pitkin".

Ei, vaan perustaistelutähtäin on 150m, joka on myös rata-ammuntojen etäisyys.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

ei enää kato muista kun niin kauan on tuostakin harjoituksesta.

No ehkä se on helpompaa, että on kiinteät tähtäimet ja pitää osata itse laittaa ennakkoa. Harvoin moninpelissä pääsee liikkumattomaan maaliin ampumaan joten ennakkoa on aina osattava ottaa.

Jotenkin särähti silmään siinä yhdessä pelikuva videossa, jossa oli kiinteä KK pesäki niin, että KK oli jokun ihme tikun nokassa ja siinä edessä oli polvenkorkuinen hiekkasäkki muuri. Jos meinaa ampua on pakko seisoa... kiva olla KK:n kanssa maalitauluna muille.

Moninpelistä tulee kyllä mielenkiintoista jos äijät pystyy ryönäämään pitkin maata. Toivottavasti on selkeitä puolustus-hyökkäys pelimuotoja jolloin toisten pitää osata "linnoitautua" hyvin ja toisten pitää kärsivällisesti kontata vihollista kohti.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Moninpelistä tulee kyllä mielenkiintoista jos äijät pystyy ryönäämään pitkin maata. Toivottavasti on selkeitä puolustus-hyökkäys pelimuotoja jolloin toisten pitää osata "linnoitautua" hyvin ja toisten pitää kärsivällisesti kontata vihollista kohti.


Jep, mutta nyrkkisääntönä hyökkääjä tarvitsee 3-kertaisen ylivoiman, että olisi mahdollisuuksia hyvää puolustajaa vastaan. Eikä tuo 8 pelaajaa oikein tätä mahdollista järkevästi.
Toivotaan kuitenkin, ettei tuo vähäinen pelaajamäärä vaikuttaisi liian negatiivisesti muuten erittäin potentiaaliseen peliin.
Loppuvuoden yksi odotetuimmista peleistä omalta osaltani.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [HYPE]

Jep, mutta nyrkkisääntönä hyökkääjä tarvitsee 3-kertaisen ylivoiman, että olisi mahdollisuuksia hyvää puolustajaa vastaan. Eikä tuo 8 pelaajaa oikein tätä mahdollista järkevästi.
Toivotaan kuitenkin, ettei tuo vähäinen pelaajamäärä vaikuttaisi liian negatiivisesti muuten erittäin potentiaaliseen peliin.
Loppuvuoden yksi odotetuimmista peleistä omalta osaltani.

Tässähän piti olla joka pelaajalla joitain komennettavia tietokonesotilaita?

E: Saattaa olla melko tyhjää matseissa jos alue on 200 neliökilometriä ja vain 8 pelaajaa :o
 
Ylös Bottom