Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Tulipa testattua tämäkin pc:llä kun halvalla sai.
Kamppanja suht nopsaa läpi ja voi kyllä sanoa, että omalla kohdalla siihen taitaa jäädä tämän pelailut.
Ei tässä kyllä samaa syvyyttä ja realismia saa kuin esim Arma:ssa. joka sekään ei mikään uuber simulaatio loppujenlopuksi ole, vaikka pidemmälle realismin vie kuin OFDR.

Mutta hieno juttu kuitenkin, että saatiin tämän tyylin peli konsoleillekkin, vaikka aika run & gun meiningillä toi kamppanja läpi meni.


Miten tämän pääsee run & gun meiningillä läpi? Oman kokemuksen perusteella juoksentelulla pääsee suoraan vain hengestään. No, en vaan osaa :rolleyes:
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Miten tämän pääsee run & gun meiningillä läpi? Oman kokemuksen perusteella juoksentelulla pääsee suoraan vain hengestään. No, en vaan osaa :rolleyes:

Myönnän, että pelasin normi vaikeustasolla :)

Mutta kyllä toi itselle tuntuu run & gun -meiningiltä, kun on paljon pelannut armaa.

Kovinkaan paljoa ei tarvinnut pysähdellä ja esim maahan ei tarvinnut käydä missään vaiheessa, senkuin ammuskeli seisaaltaan, tai pahimassa tapauksessa polvelta.

Helposti pystyi myös rynnäköimään minne sattui, kun vihut ei osu sitten millään, ja jos sattuvat osumaan, niin itse pystyi itsensä parantamaan, kuten esim Battlefield bad companyssa sillä piikillä, eikä tarttenut paljoa medicciä huudella.

Myös Mittasuhteet tuntuivat jotenkin oudoilta, liian lyhyiltä, jos esim spotattiin vihu 200 metrin päässä, niin musta se näytti about sadalta metriltä.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Siis pelasit Pc.llä vai Pleikalla tämän?

Ei kyllä mitenkään pääse ihan heittämällä edes normilla, koska joskus tulee ihan kerrasta kuolema ja siihen ei vaikuta vaikka kuinka olis ennen pelannut.

Kyllä vihut ainakin muhun osuu ja kaukaakin. Ei tietty kaikki kudit, mutta jos esim. 200m päästä vihut ampuu niin ei toivookaan päästä hengissä niiden luokse ilman suojaa.

Eikä itseä pysty kuin osittain parantamaan.
Jäseniähän se ei lääkitse ja saattaa sit juokseminen olla mahdotonta jne. eli nuo korjaantuu vaan lääkintämiehen piikillä.

En varmaan minäkään sit osaa :(

Pitäisköhän kokeilla joku tehtävä hardcorella :eek:
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Pitäisköhän kokeilla joku tehtävä hardcorella :eek:

Mä ajattelin nykäistä seuraavana koko kamppiksen hc:llä läpi, saa vaan nähdä kuinka hermot palaa sen kanssa sitten. Vähän nääs himottas toi suht helppo platina...
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Oletteko löytäny tapaa jolla sataman saa vallattua, suunta/tapa? Siellä on ihan perkeleesti spec op äijiä ja kuolo korjaa aina jossain vaiheessa. Patit loppuu jos ampuu kaukaa ja jos meet sekaan, niin aina yllättää jostain pahasti.

Itse menin sataman yläpuolella olevalle kukkulalle ja sieltä napsi vihuja.
Panokset meinää kyllä loppua.

Itsellä jäin n. 10 kutia kun meni läpi. Meinas jo hikeä puskea kun viimenen lipas oli jo sisässä ja vihuja vaan on + 2 kaveria jo kuollut.

Juu Trophyjä tästä pelistä saa aika mukavasti ja juurikin noita hopeisia sekä kultaisia.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Siis pelasit Pc.llä vai Pleikalla tämän?

Ei kyllä mitenkään pääse ihan heittämällä edes normilla, koska joskus tulee ihan kerrasta kuolema ja siihen ei vaikuta vaikka kuinka olis ennen pelannut.

Kyllä vihut ainakin muhun osuu ja kaukaakin. Ei tietty kaikki kudit, mutta jos esim. 200m päästä vihut ampuu niin ei toivookaan päästä hengissä niiden luokse ilman suojaa.

Eikä itseä pysty kuin osittain parantamaan.
Jäseniähän se ei lääkitse ja saattaa sit juokseminen olla mahdotonta jne. eli nuo korjaantuu vaan lääkintämiehen piikillä.

En varmaan minäkään sit osaa :(

Pitäisköhän kokeilla joku tehtävä hardcorella :eek:

PC:llä pelasin kun oli halvempi ostaa pc:lle kuin ps3:lle. Ajattelin myös, että ehkä pc:llä parempi grafiikka ja piirtoetäisyys. En tosin tiedä onko, pc:llä pystyi jotain grafiikka ominaisuuksia säätämään Low-High:n väliltä, mulla oli kaikki High:lla ja hyvin pyöri.

Jep, kyllä itellekin tuli muutama kerta laakista vainaa, esim yhdessä loppupään tehtävässä jossa vihollinen ammuskeli jostain kukkulan huipulta kranaatteja tai mitälie tykistötulta meidän niskaan, ja tuli pari kertaa juostua sinne tulen alle.

Vaikeammilla tasoilla, ei varmaankaan mene niin helposti, koska ymmärtääkseni checkpointteja on silloin vähemmän ja omat kaverit ei synny uudestaan checkpointeilla vaikeammilla tasoilla.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Myönnän, että pelasin normi vaikeustasolla :)

Niinno, kyllähän se auttaa normitasolla kun näkee koko ajan kompassissa suunnan jossa vihollisia on. Kyllä armakin (itse vain ekaa versiota pelanneena sanon tämän....) helpottuu kummasti jos näet vihun sijainnin koko ajan. Toki hardcorellakin näkyy kartassa ne vihut joita omat näkevät, mutta hommaa vaikeuttaa kovasti se, että niitä joita ei näe ei näy kartassa ja ketään ei näy HUDissa.

Varsinkin kovan taistelun tiimellyksessä karttaa ei ehdi aina katsella ja vaikka katselisikin niin usein käy niin, että vihu koukkaa eri kautta ja yllättää sinut. Tämän vuoksi tuo juokseminen ei omasta mielestä ole hyvä ratkaisu... Kaikki HC:tä pelaamaan siis!
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Olen vain pelannut hc modea ja pelannut vain ensimmäisen tehtävän läpi, ei se oikein vaikea ollut vaikka monta kertaa yritin.

En oikein vielä tiedä mitä sanoa mutta mua ärsyttää eniten se että vihut näkyy kartalla ku selectiä painaa, vihu ei kompassissa näy niin miksi ne näkyy kartalla?

No, tämähän oli ain ensimmäinen tehtävä ja jatkossa löytyy varmaan tehtäviä missä on enemmän haasteita =)
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Olen vain pelannut hc modea ja pelannut vain ensimmäisen tehtävän läpi, ei se oikein vaikea ollut vaikka monta kertaa yritin.

....vihut näkyy kartalla ku selectiä painaa, vihu ei kompassissa näy niin miksi ne näkyy kartalla?



Lainattu Hezekieliltä: "Toki hardcorellakin näkyy kartassa ne vihut joita omat näkevät, mutta hommaa vaikeuttaa kovasti se, että niitä joita ei näe ei näy kartassa ja ketään ei näy HUDissa."

Selittääkö?
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Olen vain pelannut hc modea ja pelannut vain ensimmäisen tehtävän läpi, ei se oikein vaikea ollut vaikka monta kertaa yritin.

En oikein vielä tiedä mitä sanoa mutta mua ärsyttää eniten se että vihut näkyy kartalla ku selectiä painaa, vihu ei kompassissa näy niin miksi ne näkyy kartalla?

No, tämähän oli ain ensimmäinen tehtävä ja jatkossa löytyy varmaan tehtäviä missä on enemmän haasteita =)

Tokan jälkeen tulee hieman lisää haastetta tehtäviin
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Ihan hyvä peli ollut.

Mutta toi mission#3 kävi oikeastaan mahdottomaksi. Omat tukijoukot olivat oikeastaan kuolleet, kun aloin puolustamaan kylää ja LAV-25 kulkuneuvot olivat myös tuhoutuneet.Checkpointista ei ollut mitään apua ! Yritin n.20 kertaa eikä toivoakaan! Jos meni hyvin niin luodit loppuivat D: ja vastustajia tuli joka suunnasta. Kokeilinpa aloittaa alusta ja käytin välillä LAV-25:sta ja pelasin nopeammin niin sujui paremmin.

Muut tasot sujuneet helposti ja nyt mission #5:sta pelaamaan.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Ihan hyvä peli ollut,eikä mun kohdalle mitään bugejakaan oo osunut, HC on kyl aika HC kun aika pimennossa joutuu menemään, karttaakaan ehi koko ajan vilkuilemaan. Ja pitkät missionit pitää vetää ilman checkpointia, nyt vitostehtävää vääntämässä. Välillä kyllä tuntuu että vihut kestää aika hyvin osumaa, neljä-viis kertaa saa ampua jos ei osu päähän. Miinuksiksi laittaisin noi näppäimet, varsinkin ympyrä-näppäimen käyttö on jotenkin kankeeta. Kranuille ainakin ois saanut olla oma näppäin suoraan. Ja välillä ainakin tosi vaikee nähä vihuja, vaik 50 tuumanen töllö on.Kai niillä on niin hyvät maastopuvut:D
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Ekaa tehtävää eilen pelatessa uudelleen tuli vastaan ilmassa olevia vihuja. Etäisyys oli 500-600m ja jätkät leijju ilmassa. Kuolivat kyllä ammuttaessa. Samalla uskomaton tyhmyyskohtaus AI:llä kun äijjät vian odottelivat että .50 cal snipu kaataa kaverit ympäriltä mutta ei tule AI:lle mieleenkään pistää tonttiin pitkälleen.

Mutta kooppina on toiminut erittäin hyvin. Aivan mahtava meininki!
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Hardcorella pelaan. Sanokaapas miten ja mistä kannattaa puolustaa sitä kylää tehtävä 3:ssa. Vihuja tulee loputtomasti ja olen yrittänyt tankillakin mennä mutta aina joku AT äijä kerkeää rynniä päälle. Omista ei tunnu oleavn mitään hyötyä ja pitemmän päälle ne kuoleekin. Yhdesti olin melko lähellä voittoa kun linnottauduin yhteen taloon. Hyvinhän se meni siihen asti kunnes joka ovesta alkoi viholliset rushia. Ladata ei kerennyt saatikka paikata haavoja.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Hardcorella pelaan. Sanokaapas miten ja mistä kannattaa puolustaa sitä kylää tehtävä 3:ssa. Vihuja tulee loputtomasti ja olen yrittänyt tankillakin mennä mutta aina joku AT äijä kerkeää rynniä päälle. Omista ei tunnu oleavn mitään hyötyä ja pitemmän päälle ne kuoleekin. Yhdesti olin melko lähellä voittoa kun linnottauduin yhteen taloon. Hyvinhän se meni siihen asti kunnes joka ovesta alkoi viholliset rushia. Ladata ei kerennyt saatikka paikata haavoja.

Laitat omat siihen peltoaukeen reunassa olevalle kk:lle ja ite ammuskelet jostain suojasta, sekä tarvittaessa paikkailet omia. Mitä paremmin tehtävän alku on hoidettu ni sitä paremmat mahikset on.


Vaikka peli on parasta mitä ps3:lla on tarjota, ni silti on alkanu vituttaa tekijöiden kusetukset. Muka vapaa saari yms. Meinas eilen lentää ohjain seinään ku 10tehtävässä loppu aika noutopaikalle mennessä kesken, eikä aikarajasta ollu ilmoitettu mitään.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Hardcorella pelaan. Sanokaapas miten ja mistä kannattaa puolustaa sitä kylää tehtävä 3:ssa. Vihuja tulee loputtomasti ja olen yrittänyt tankillakin mennä mutta aina joku AT äijä kerkeää rynniä päälle. Omista ei tunnu oleavn mitään hyötyä ja pitemmän päälle ne kuoleekin. Yhdesti olin melko lähellä voittoa kun linnottauduin yhteen taloon. Hyvinhän se meni siihen asti kunnes joka ovesta alkoi viholliset rushia. Ladata ei kerennyt saatikka paikata haavoja.
Kaksi miestä niille lähimmille kk:ille, medicci johonkin seisoskelemaan ja ainoana miehenä valituksi komentomoodissa, jolloin kartan kautta sitä voi käskyttää parantamaan muita.
Itse päädyn puolustuskohtaan yleensä kiinalainen marksman-rynkky kädessä, viimeksi 8 täyttä lipasta taskuissa. Mulla on toiminut mennä siihen tien viereiseen taloon 2. kerrokseen makuulle, ja sieltä tähdätyillä yksittäislaukauksilla tappanut mäen yli vasemmalta ja rannan läheltä oikealta tetsaavia kiinalaisia. Medicin voi myös komentaa kylän rannan puolelle puolustamaan, jolloin se spottaa viholliset sulle ja muutkin AI-sotilaat tajuavat pitää rannanpuoleisen sivustan puhtaana.
Noilla eväillä se on mulla mennyt suht kivuttomasti. CQB-pyssyistä kannattaa hankkiutua aina eroon ensi tilassa, tässä pelissä asiat ratkaistaan vähintään 200-300 metrin päästä.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

no tosta run & gun jutusta voi kiistellä..

ite oon aika paljon hakannu CoD4 ja CoD:WaWia joten tämä OFDR hardcore-tasolla ei kovin run & gunilta tunnu :D
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

On toi moninpeli kyllä aika köyhästi toteutettu. Karttojen vähyys, sekä bugitus, lagaus ja muutenkin tökkivä peli ei oikein ime mukaansa. 4 vs 4 + x-määrä ai-urpoja ei mitenkään vedä vertoja normaalle verkkomätölle. Huonosti hoidettu homma koko moninpeli codemastersilta, toivottavasti tulevaisuudessa asia korjataan. Muuten ei rahoilleen todellakaan ole saanut vastinetta, kun yksinpelikamppiskin oli kovin lyhyt.
7/10 tällä hetkellä.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Hardcorella pelaan. Sanokaapas miten ja mistä kannattaa puolustaa sitä kylää tehtävä 3:ssa. Vihuja tulee loputtomasti ja olen yrittänyt tankillakin mennä mutta aina joku AT äijä kerkeää rynniä päälle. Omista ei tunnu oleavn mitään hyötyä ja pitemmän päälle ne kuoleekin. Yhdesti olin melko lähellä voittoa kun linnottauduin yhteen taloon. Hyvinhän se meni siihen asti kunnes joka ovesta alkoi viholliset rushia. Ladata ei kerennyt saatikka paikata haavoja.

Mä tein silleen että laitoin yhen äijan siihen KK:lle,yhen tähtäämään KK:lta etuvasemmalle ja yhen musta vasemmalle kun menin ite siihen tankkiin gunnerin paikalle ja laitoin vielä night visionin päälle niin näkyy kaikki vihut helposti. Suurin osa tulee suoraan edestä, muutama etuoikeelta ja muutama vasemmalta. Ammut vaan kaikki AA-jätkät nopsaan niin ei mitään hätiä siellä tankissa.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

On toi moninpeli kyllä aika köyhästi toteutettu. Karttojen vähyys, sekä bugitus, lagaus ja muutenkin tökkivä peli ei oikein ime mukaansa. 4 vs 4 + x-määrä ai-urpoja ei mitenkään vedä vertoja normaalle verkkomätölle. Huonosti hoidettu homma koko moninpeli codemastersilta, toivottavasti tulevaisuudessa asia korjataan. Muuten ei rahoilleen todellakaan ole saanut vastinetta, kun yksinpelikamppiskin oli kovin lyhyt.
7/10 tällä hetkellä.

Omastamielestä varsin mainio sota peli ja vaihtelu CoD:eille. Ja tuo netti cooppi nelistään vasta sitä herkkua onkin ja ei tuo 4vs4:kään nyt mitenkään huono ole. Kyllä itse pidän kovastikkin pelistä (vaikka en sitä toista mappia pidemmälle ole kerennytkään pelaamaan) ja bugeja tähän mennessä ei ole muita tullut kuin kerran tankki ajo ohi missä ei telaketjut pyöriny mihinkään. Eli annan 8.5/10 mutta varmasti tulevat päivitykset piristävät vielä pikkuisen arvosanaa ylemmäs.

Ja sen verran humaltuneena tulin sen sitten PS3 puolelle tarinoimaan mutta samapa kai tuo
 
Ylös Bottom