Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tathalas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Nyt oikeastaan löytyi ekaa kertaa bugi, joka haittasi pelin etenemistä. Oma kopteri oli hakemassa laskeutumisalueelta ja juuri laskeutumassa siihen vieree, ni radiosta tulee ilmotus et kone on tippunu. V***tut se mitään tippunu ollu ku siinähän se laskeutumassa itseni edessä oli :D Noh onneks oli vasta toka kerta ku yritän tota tehtävää. Tosin ois ollu aika eeppinen läpimeno, ku oli spec opsit ollu perässä ja onnistuin pitämää kaikki omat jopa hengissä kunnon perääntymistaktiikoilla.

Mistä tuli mieleen et noiden ryhmäkokojen ois hyvä olla isompia. Suomalainen kymmenen jantterin ryhmä käyttöö ni alkais luonnistua. Tuossa tehtävässä tosiaan kaheksaa kun pääs käskyttämän, niin hyvää tuli.

Jotenki tuo seiskatehävä vaikutti vaivalloiselta/olin vaan huonotuurinen. Sitä sai kyllä tahkota ja lopulta meni tosi helpon olosesti läpi.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Nyt oikeastaan löytyi ekaa kertaa bugi, joka haittasi pelin etenemistä. Oma kopteri oli hakemassa laskeutumisalueelta ja juuri laskeutumassa siihen vieree, ni radiosta tulee ilmotus et kone on tippunu. V***tut se mitään tippunu ollu ku siinähän se laskeutumassa itseni edessä oli :D Noh onneks oli vasta toka kerta ku yritän tota tehtävää. Tosin ois ollu aika eeppinen läpimeno, ku oli spec opsit ollu perässä ja onnistuin pitämää kaikki omat jopa hengissä kunnon perääntymistaktiikoilla.

Jospa siihen koneeseen oli osunut vihollisen luoti ja samalla tuhonnut kopterin lentokyvyn ja siksi se muka olisi "tippunut".
Tällästäkin voi sattua ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Laitoinkin vietiä toiseen ketjuun, mutta ajattelin, että täältä olisi parempi kysyä. Eli onko peli pelaamisen arvoinen? Miksi olisi tai ei olisi? Kun oon lukenut niin ehkä enemmistölle oli pettymys. Itse en ole ykkös osaa pelannut, mutta mietin, että onko tämä siis pelaamisen arvoinen ja ehkä ostamisen?
Kiitos vastauksista ja toivon, että saan paljon niin voi tehdä joitakin päätöksiä.:rolleyes:
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Laitoinkin vietiä toiseen ketjuun, mutta ajattelin, että täältä olisi parempi kysyä. Eli onko peli pelaamisen arvoinen? Miksi olisi tai ei olisi? Kun oon lukenut niin ehkä enemmistölle oli pettymys. Itse en ole ykkös osaa pelannut, mutta mietin, että onko tämä siis pelaamisen arvoinen ja ehkä ostamisen?
Kiitos vastauksista ja toivon, että saan paljon niin voi tehdä joitakin päätöksiä.:rolleyes:

Muuten olisi varmasti hyvinkin mielenkiintoinen kokemus, mutta itseäni rupesi pännimään äärettömästi tekoälyttömyyksien paimentaminen, joten peli ei ole kahta kertaa enempää eksynyt koneeseen.
Jos kiinnostaa, niin voin myydä pois pölyttymästä :D
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Laitoinkin vietiä toiseen ketjuun, mutta ajattelin, että täältä olisi parempi kysyä. Eli onko peli pelaamisen arvoinen? Miksi olisi tai ei olisi? Kun oon lukenut niin ehkä enemmistölle oli pettymys. Itse en ole ykkös osaa pelannut, mutta mietin, että onko tämä siis pelaamisen arvoinen ja ehkä ostamisen?
Kiitos vastauksista ja toivon, että saan paljon niin voi tehdä joitakin päätöksiä.:rolleyes:

Omasta mielestä peli todellakin on pelaamisen arvoinen. Varsinkin itselle mieluinen siksi, että kyllästyin Call of Dutyn juokse&ammu räiskimiseen ja kaipasin jotain "todenmukaisempaa" toimintaa.

Peli on mielestäni kaikista huonoista arvosteluista huolimatta hyvä! Codemasters mokasi täydellisesti vain siinä, että rakensivat liikaa hypeä lupailemalla kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Kun peli sitten ei täyttänytkään kaikkia noita odotuksia, niin pelaajayhteisö otti nokkiinsa. Tästä seurasikin mielestäni se pelin huonoin puoli, eli pelaajamäärät ovat varmasti tippuneet ja saa nähdä meneevätkö tätä myötä myös tulevat päivitykset ja lisätehtävät ym.

Jos pelistä pitää jotain huonoa sanoa, niin ohjaus saisi olla paremmin reagoivaa. En tarkoita tällä sitä, että pelaaja liikkuisi nopeasti cod tyyliin, mutta välillä on havaittavissa ongelmia kontrollien rekisteröimisen kanssa. Esimerkiksi aseita vaihtaessa saa välillä painella namiskoita hetken aikaa. Myös liipasimen painallukset kaikilla aseilla saisivat olla rivakampia. Ja toinen huono asia PS3:lla on piirtoetäisyyden rajoittaminen. Tämä on itseasiassa THE ONGELMA. Piirtoetäisyydestä johtuen on mahdotonta esimerkiksi piiloutua vihollisen näköpiiristä ruohikkoon, sillä hän ei näe sinun kohdalla muuta kuin tyhjää aroa, jos olet kauempana. Eli kyykkyyn käymisellä käytännössä peität ainoastaan oman näkökenttäsi ja vihollinen näkee sinut yhä. Tämä ongelma on kyllä sellainen, jonka vuoksi Codemasterssin suuntaan voi syyttävää sormea näyttää.

Kaiken kaikkiaan jkuitenkin pelattava hyvä peli ja ainankin itse jaksan yhä tahkota yksinpeliä ja moninpeliä co-oppina. Muuten tuo 4 vs 4 moninpeli ei oikein ole itseen iskenyt, kun ryhmätkin ovat vain 4 hengen ryhmiä.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Siis miten saat ton co-opin toimimaan?

Ittellä jääny peli käytännössä testauksen jälkeen pölyttymään ja odottamaan että toi co-op alkaisi toimimaan.

Co-oppina jos yritän pelata pääsen kyllä joskus joidenkin ulkomaan apinoiden peleihin ja niitä ilmestyy jos pistän itse pelin pystyyn. MUTTA kaverien kanssa tuo sama ei onnistukkaan. Ei onnistu kutsumalla eikä suoraan listan kautta menemällä.

Jos jollaan on ratkaisu, auttakaa tyhmää...
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Tulipa noudettua tämä halpiksena. Ensimmäinen tehtävä pelattu nyt läpi normal ja hardcore tasolla. Kumman kanssa pelinautinto on parempi? Hardcorella vissiin vaaditaan vähän myös omien aivojen käyttöä kun pitää karttaa seurailla enemmän yms? Vaikuttaisi ihan kivalta vaihtelulta tuohon codin mättämiseen :) 1.01 pätsin peli latasi ekaa kertaa käynnistäessä mutta tuo 1.02 pätsi taitaa tulla vasta ensi vuoden puolella pleikkariversiolle?

Codemasters Forums - View Single Post - 21/12 - DLC Pack 2 "Overwatch" Now available for Xbox 360 (coming soon to PS3) <--- tästä viestistä vaan näin päättelin.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Seuraavasta patchistä ei ole tietoa. Tuo sinun linkkisi viittaa uuteen ladattavaan sisältöön. Se tulee todennäköisesti seuraavassa store päivityksessä, eli ensi vuoden puolella.

Kysymys:
Pystynkö komentamaan puolet joukkueestani toiseen autoon/helikopteriin ja sitten komentamaan heitä seuraamaan minun autoa/helikopteria?
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Kysymys:
Pystynkö komentamaan puolet joukkueestani toiseen autoon/helikopteriin ja sitten komentamaan heitä seuraamaan minun autoa/helikopteria?

Pystyy. Pitää mennä eka sinne kartta näkymään selectistä muistaakseni ja sitten painat vasemmalle tai oikealle nuoli näppäimestä sen äijän kuvan kohdalla jonka haluat komentoon. (kuvake muuttuu keltaiseksi) Sitten siirryt alas tai ylöspäin toisen äijän kohdalle ja muutat sen kuvakkeen keltaiseksi myös. Kaikki keltaiset kuvakkeet omaavat soltut ottaa komennot vastaan muut ei välitä komennoistasi.

Jotenkin noin se meni :D
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

OPF-DR ketju on ollut hiljaisuudessa jo pitkän aikaa. Peliin oli tullut 1.02 patch, onko jollain tietoa / kokemusta kyseisestä päivityksestä? Yritin tuskassa googlata tietoa muttei osunut silmään mitään tarkempaa informaatiota PS3 versiolle tuosta päivityksestä.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

OPF-DR ketju on ollut hiljaisuudessa jo pitkän aikaa. Peliin oli tullut 1.02 patch, onko jollain tietoa / kokemusta kyseisestä päivityksestä? Yritin tuskassa googlata tietoa muttei osunut silmään mitään tarkempaa informaatiota PS3 versiolle tuosta päivityksestä.

Spoilereiden alla lista joka löytyy flashpointin virallisilta foorumeilta ainakin.

Hi all,

Here is the fix list for the latest patch that was released on Friday (18th Dec) for the Xbox 360 and is due to be released soon on the PS3:




Online syncronisation has been improved mitigating various issues such as shots fired and missing animations

Host & clients could become desyncronised causing various issues such as shots fired not being recognised and missing animations

Players now positioned appropriately after exiting a vehicle

MP Hosts in the lobby setup screen can now "ready up" all other players in order to start an MP game

Improved multiplayer stability.

Improved On & Offline stability

Numerous fixes and tweaks to AI

Mines are no longer triggered by neutral (inactive) vehicles

It is no longer possible to enter aimed view mode while the weapon select OSD is open

Fly in camera at the start of the Lumber Yard Infiltration mission now behaves appropriately

Death cam view behaves correctly if the player dies whilst in a vehicle and swapping between 3rd & 1st person camera views

Medics no longer become unable to move if the player they are trying to heal attempts to heal themselves at the same time.

Binocular functionality no longer impared by previously selected inventory item

Players are no longer able to access a locked vehicle by using an unlocked vehicle

Sessions that you cannot join such as those that contain DLC not present on the players machine now appear as greyed out on the browse server screen.

If someome without DLC is invited to a game that requires DLC content they will recieve a message explaining this and the game can still be started. They no longer take up a space in the lobby.

The player is now able to order a fireteam under their control to operate an emplaced weapon

Weapon torches now turn off properly when swapping out the current weapon via ammo crates with the torch light switched on.

Game timer is now correctly aligned when viewing the in game scoreboard in Japanese.

Helicopter chain guns no longer jam

Ammo counter for Fireteam leaders in PvP matches now counts down the remaining ammo correctly.

Weapons rotations for a.i. gyrostablised weapons are no longer updated if they've not got a target set.

The corpse looting inventory updates appropriately when swapping weapons.

Weapon OSD for the M134 Minigun in the AH-6J Helicopter now displays the correct number of rounds loaded (9999)

Helicopters no longer make inappropriate wheel contact suface sounds sound when flying over grassland

The corpse looting inventory now appears appropriately when characters are killed

Players stance is now correctly maintained after operating an emplaced weapon

The damaged vehicle icon no longer becomes stuck on screen if the player is spawned into a vehicle just as it becomes critically damaged.

"Move To" orders now correctly issued to the pilot rather than individual fireteam members when mixed fireteams occupy the crew seats in helicopters.

Vehicle control responsiveness improved for clients
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

DLC pack 2 "Overwatch" ladattavissa storesta 3.99€:

DLC Pack 2 "Overwatch" Now available for PS3)

The second Operation Flashpoint: Dragon Rising downloadable content – the ‘Overwatch’ pack – will be available for the Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft today and will follow shortly for the PS3 and PC. The ‘Overwatch’ DLC delivers two game-changing multiplayer modes and new Fire Team Engagement (FTE) missions.

The ‘Overwatch’ DLC extends the Operation Flashpoint: Dragon Rising experience in solo, co-operative and adversarial play. In new multiplayer mode Blindside the PLA must complete objectives in the shortest time possible while the USMC defends in tense, tactical engagements. An additional new mode, Supremacy, tasks opposing forces to occupy strategically vital positions featuring force multipliers like gun emplacements and air strikes.



Blindside pits a team of attackers versus a team of defenders in an objective-based mode that sees the attackers tasked with completing three objectives, while a team of defenders goes all-out to stop them. The attackers can complete the first two objectives in any order, while the third objective is only accessible once the first two objectives have been completed. In addition to having to overcome the defenders, the attackers are also under a time limit set by the host.

Maps: St. Sergius’ Shadow, Road to Taranay



Supremacy is an objective-based territory control mode. Each team scores points by holding one of 5 capture points. Each capture point will also contain an ‘asset’, such as access to off-board fire support, when held for a prolonged period of time. The winning team is the team with the most points at the end of the round, or the first team to reach the points limit. If either team holds all territories simultaneously, they automatically win the match.

Maps: The Salt Flats, Island Control



These new multiplayer modes are complimented by two brand new FTEs. In Friendly Skies, PLA anti-aircraft artillery prevents US airborne reinforcements inserting into the combat zone. Players must remove that threat and then defend the position from a PLA counter attack. In Hostile Takeover, intel reveals enemy movement in the village of Armudan, a perfect base for launching attacks deep into enemy territory. Gamers must flush out the PLA, establish a perimeter and hold their ground against a new enemy assault.

Lähde: Codemasters Forum
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

siiis voi nyt saatana. tehny 10kertaa ainakin jo uusiks ton 6tehtävän. pääsen helikopteriin ja eipä lähe kopteri mihinkään. tulee kuitenkin lz secured, eikä pilottiakaan ammuta kun tapan ne neljä äijää siitä. mitävvvvitttua
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Aloin vähän testailemaan tätäkin peliä ja alkusekoilun jälkeen edes pieni jyvä löytyi. Mutta eipä peliä voi kovin helpoksi sanoa - ja "ramboilulla" ei pahemmin pärjää. Ei ihan täysin meikäläisen tyylinen peli, mutta haastava ja sitä kautta hieman erilainen/mielenkiintoinen.

Level 3:seen ("Tide's Out" - Successfully hold the beachhead) pientä - mahdollista - vinkkiä alla olevan lisäksi (spoiler napattu jonatzen ohjeista). HUOM! Kyse siis 3-kentän lopussa olevasta osiosta, jossa täytyy puolustaa kylää tietyn ajan.

Koska tiesin, että mulle voi ns. normi-taistelulla tulla kentän lopussa (= puolusta kylää) liian kuumat paikat, niin kehitin vaihtoehtoisen tavan. Heti kun checkpoint alkaa (tämä siis normal-tasolla), niin on hieman aikaa valmistautua ennen kuin vihut hyökkäävät.

Itse juoksin HETI kentän toiseen päähän hakemaan jeepin (tms - näkyy kartassa myös) ja ajoin sen nopeasti taas takaisin kentän vastakkaiseen päähän, eli pienen talon ja sellaisen "vajan" (=viimeinen rakennus siellä päässä) väliin tielle. Sitten ajoin heti jeepin tuon talon *kiinni olevan oven eteen* ikään kuin "tukoksi". Jeepin tarkoitus on tukkia ovi niin, etteivät vihut pääse siitä sisään (sitten kun olet itse talon sisällä).

Sitten ehdin vielä ripotella 3-4 miinaa talon "ympärille" tms (ei ehkä kannata laittaa liian lähelle taloa, koska olet itse siellä sitten). Ja koska en ole ihan täysin perillä kaikesta käskytyksestä, niin käskin tiimin vain nopeasti "puolustamaan".

Itse juoksin nyt tuon kyseisen talon (minkä kiinni olevan oven tukkii nyt se jeeppi) sisälle sen avonaisesta ovesta ja menin ihan perille "peppu kiinni" tuohon kyseiseen oveen (minkä takana jeeppi on). Sitten eikun piippu sinne mistä vihollinen mahd. taloon tulee ja eikun (hermostuneesti) odottelemaan.

Nyt sitten astuu myös tuuri mukaan kuvioon. Tein tämän samaisen systeemin useampia kertoja ennen kuin se onnistui (varmaan 10+), eli tiettyjä asioita voi mennä pieleen:

-Joku tiimikavereista nappaa jostain syystä jeepin ja ajaa pois. Mahd. ratkaisu (?): Jos on aivan kiinni ovessa, niin voi olla etteivät vihut edelleenkään pääsee sisään (ovi aukeaa sisäänpäin). Eli menee makaamaan oveen kiinni. Joskus jeeppi kai myös voi räjähtää (palava runko kai silti jää paikalleen, en muista). Jeeppi kannattaa myös ajaa niin, että kuskin ovi on lähes kiinni seinässä (oma ukko kyllä pääsee pois, vaikka näin teetkin) - se voi myös estää sen käytön jatkossa.

-Vihu yksinkertaisesti yllättää, koska juuri lataat/parannat itseäsi - tai muuten vain vihu onkin yllättävän nopea/tarkka. Eli osa sisään ryntäävistä vihuista ovat tyhmiä ja helppo napsia, mutta osa osuukin kohtuu nopeasti jos et itse heti osu. Eli tekoälyllä tuntuu olevan vaihtelua. Samoin voi olla, että kun juuri lataat, niin toinen heppu ryntää sisään. Mahd. ratkaisu: Keskittyy kyttäämään oviaukkoa ja tarkkailemaan patien määrää. Vihujen sisääntulossa ei oikein tunnu olevan mitään kaavaa, joten valmiina on pakko olla koko ajan. Vihu tulee yleensä juuri silloin, kun alat lepsuilla. Karttaa kannattaa varmaan vähän katsoa, mutta tuntui ettei se näytä aina kaikkia vihuja ulkoa (?).

-Ulkona on vihuja, mutta ne eivät tule sisään, eli ulkona on jopa lähes täysin hiljaista, mutta silti vielä vihuja. Mahd. ratkaisu: Täytyy katsoa karttaa ja yrittää käydä listimässä 1-2 tyyppiä ulkoa tai edes "härnäämässä" niitä. Tulevat sitten luultavasti taas kimppuun. Ainakin toivottavasti. Osa voi ottaa riskin, ja mennä ulos listimään loput.

-Oma tiimiäijä tulee myös sisään, ja avaa oven. Mahd. ratkaisu: Jos jeeppi on paikallaan, niin vihut eivät pääse sisään vaikka ovi olisi auki. Jos jeeppi poistuu, niin voi tulla ongelmia. Eli kun menee sisään, niin tukkii omalla kropalla oven.

Mulla tämä taktiikka meni usein pieleen ihan siitä syystä, että vihu pääsi sisään ja ampui mut (en jostain syystä saanut äijää heti nurin), mutta sitten kun kohta meni läpi, niin se meni läpi helposti: Ammuin ehkä 1-2 sisään tulevaa äijää ja sitten vain kuuntelin ulkoa tulevaa metakkaa (kaikki tiimikaverit kuolivat muuten joka kerta). Kävin välillä jopa veskissa kun mitään ei tapahtunut (heh). Sitten menin varovasti yhteen ikkunaan ja ammuin ulkoa yhden vihun. Nyt loputkin heräsivät ja pian kuuluin parit räjähdykset tms (ilmeisesti mun miinat). Sitten kohta kuului että kenttä läpi. Eli ammuin koko loppuosion aikana vain 2-3 äijää. Loput kuolivat muuta kautta tai "poistuivat" pelistä muuten vain.

Toki haastavampaa - ja osin hauskempaa - on yrittää pelata osio kunnolla, mutta tämäkin mun kikka voi parhaimmillaan toimia (pelin tekoälyn yms muuttuvien tekijöiden takia en voi kuitenkaan sitä taata).

(Alla jonatzen tipsejä ihan kunnon taisteluun):

Level3: Tide's Out - Successfully hold the beachhead
...Vaikein vaihe, kun kaikki kolme AA paria on tapettu pistä molemmille kk:lle oma mies, jätä medic suojaan talojen väliin. Oma tehtäväsi pitää oikea sivusta puhtaana ja varmistaa ettei kolme saapuvaa PLA-ryhmää rannan puolelta pääse yllättämään. Ammu mäeltä AT-sotilaat, kivääri miehistä pitää huolen kk ja tankki. Liiku siis oikealla sivustalla, anna tukea kk:lle ja tapa marksmanilla saapuvat 3. ryhmää vasemalta hengiltä niin lopun pitäisi sujua helpohkosti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Koska tiesin, että mulle voi ns. normi-taistelulla tulla kentän lopussa (= puolusta kylää) liian kuumat paikat, niin kehitin vaihtoehtoisen tavan. Heti kun checkpoint alkaa (tämä siis normal-tasolla), niin on hieman aikaa valmistautua ennen kuin vihut hyökkäävät.

Mielestäni jonkun verta vaikuttaa myös se miten pelaat alussa. Eli jos etenet alun nopeasti ja tapat tehokkaasti kaiken ekasta vartiointi paikasta niin loppuun jää enemmän omia kavereita. Samoten nopeasti toimien voit saada kaksi panssaria mäenpäällä olevaan kylään ja homma helpottuu huomattavasti. Vastaavasti puskassa ja puun takana kyykkimällä tapatat vain omat kaverit ja lopun saat tetsata yksin. En kyllä 100% varma ole miten normal tasolla omat CPU kaverit palautuu checkpointeissa. Itsekkin löin päätä seinään tuon kentän kanssa ihan tarpeeksi etenkin hardcorella ja mainitsemani taktiikka toimii erittäin hyvin. Pelkästään se että saa pidettyä rannan puoleisen panssarin on todella ratkaisevaa, erinomaista tulitukea muille joukoille.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Mielestäni jonkun verta vaikuttaa myös se miten pelaat alussa. Eli jos etenet alun nopeasti ja tapat tehokkaasti kaiken ekasta vartiointi paikasta niin loppuun jää enemmän omia kavereita. Samoten nopeasti toimien voit saada kaksi panssaria mäenpäällä olevaan kylään ja homma helpottuu huomattavasti. Vastaavasti puskassa ja puun takana kyykkimällä tapatat vain omat kaverit ja lopun saat tetsata yksin.

Juu, siis en edes alussa tiennyt/huomannut, että mukaan olisi saanut jotain tankkejakin tms (jos olisi pelannut kentän alun "paremmin"). Eli loppukahakassa ei tainnut siltä osastolta tulla pahemmin apua. Täytyy sanoa, että mulla tuo taktiikka/strategia-puoli ollut vähän niin ja näin. Perstuntumalla on menty paljon. Huomasin, että mulle toimi paljon paremmin tuollainen semi-taktinen peli tyyliin "Brothers in Arms: Hell's Highway" (jossa mun mielestä oli juuri sopivasti taktista puolta - muttei liikaa).

Tiimikaverit "heräävät eloon" normal-tasolla, joten on sinänsä sama kuolevatko ne. Toki siis taistelujen aikana niillä on paljon merkitystä (välillä todella paljon), mutta jos jotenkin pääsee checkpointille, niin heput ovat taas mukana. Eli en stressaa kauheasti jos joku välillä kuolee.

...ja mainitsemani taktiikka toimii erittäin hyvin.

Varmasti. Halusin vain heittää oman taktiikan mukaan niille, jotka tuossa hakkaavat liikaa päätään seinään - tai jotain vastaavaa.

Dragon Rising ei todellakaan ole mikään yli-vaikea peli NORMAL-tasolla (välillä se voi olla jopa helppo, koska tekoäly-tiimikaverit ovat kohtuu tehokkaita parhaimmillaan) - sitä en tarkoita. Mutta ainakin tuo "puolusta kylää" -kohta voi olla tiukka toisille. Henki kuitenkin lähtee jo muutamasta hyvästä osumasta.

Mutta joo, hieman epätasainen peli on. Osa kohdista menee helposti, mutta yhtäkkiä joku vaikeuspiikki hyppää esiin (eli vihu osuu pirun tarkasti ja tiimikaverit eivät saa kauheasti aikaan).

Näin tapahtui muuten juuri ennen tuota "puolusta kylää" -kohtaa. Kuolin monta kertaa, mutta sitten yhtäkkiä sain napsittua monta solttua kohtuu helposti ja tiimikaverit hoitivat loput.. Noh, pääasia että meni läpi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Dragon Rising ei todellakaan ole mikään yli-vaikea peli (välillä se voi olla jopa helppo, koska tekoäly-tiimikaverit ovat kohtuu tehokkaita parhaimmillaan) - sitä en tarkoita. Mutta ainakin tuo "puolusta kylää" -kohta voi olla tiukka toisille. Henki kuitenkin lähtee jo muutamasta hyvästä osumasta.

Laitapa HC peliin niin kapula meinaa lentää ikkunasta jo pariikiin otteeseen. :D Siis itelläni peli tyssäs jo lvl 3, mutta sainpahan sen paskan vedettyä (siis lvl, en peliä). :o
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Peli ei ole varsinaisesti helppo, mutta älytön bugailu tekee siitä usein sellaisen - hermo menee viimeistään siinä, kun .50 cal konekiväärituli pöllyttää pelihahmon verta ruutuun solkenaan, mutta mitään ei tapahdu.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [PS3]

Laitapa HC peliin niin kapula meinaa lentää ikkunasta jo pariikiin otteeseen.

Kiitos ei, en ole masokisti. ;) Juu, checkpointit tekee sen, että saa väliin saven ja tiimikaverit takaisin. Se on toki suuri helpotus. Ja ainut tapa millä itse suostun peliä pelaamaan, hehe.

Mun makuun tuo käskytys voisi olla nopeampaa ja selkämpää (puhumattakaan jostain aseen lataamisesta tai kranujen heittämisestä), mutta toisaalta tässä on haettu asteen taktisempaa peliä ja sitä tiettyä "realismia". En sitten tiedä miten hyvin tämä maistuu taktisen sodankäynnin ystäville? Joku selkämpi tutorial-jakso olisi myös ollut hyvä lisäys..
 
Ylös Bottom