Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyrsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

En menisi kyllä vannomaan realismin puolesta. Pelasin äsken netissä snipuna ja vihollinen jökötti noin neljänsadan metrin päässä. No ammuin valehtelemati lähes kymmenen kutia siihen ja siinä se vain seiso edelleen ja sitten lähti kirmaamana jonnekin mistä en sitä enää nähnyt. Oli luotiliivit tai ei niin kyllä vajaasta kymmenestä kudista pitäisi jo tippua M21 kiväärillä. Aivan naurettavaa.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

En menisi kyllä vannomaan realismin puolesta. Pelasin äsken netissä snipuna ja vihollinen jökötti noin neljänsadan metrin päässä. No ammuin valehtelemati lähes kymmenen kutia siihen ja siinä se vain seiso edelleen ja sitten lähti kirmaamana jonnekin mistä en sitä enää nähnyt. Oli luotiliivit tai ei niin kyllä vajaasta kymmenestä kudista pitäisi jo tippua M21 kiväärillä. Aivan naurettavaa.

Jokin ärsyttävä bugi tuo vain on. Joskus itsekkin ammun jannuun lippaallisen, mutta ei vain kuole. Toivottavasti tuo on korjauslistalla, kun sitä patchia värkkäävät. Saisi sitä DLC:tä jo tulla.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Can't connect to your network hardware using a static IP address

Your router may be filtering out your console's MAC address.

On your PC, go to your routed configuration Web page. Make sure your router's MAC filtering allows your console's MAC address or is disabled. Your console's MAC address is 001A73890035.

Get help about MAC filtering at Troubleshooting Xbox 360 NXE Connection Issues | Xbox Support.

Have you checked your router's MAC filtering settings?" mitä tehdä??
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Can't connect to your network hardware using a static IP address

Your router may be filtering out your console's MAC address.

On your PC, go to your routed configuration Web page. Make sure your router's MAC filtering allows your console's MAC address or is disabled. Your console's MAC address is 001A73890035.

Get help about MAC filtering at Troubleshooting Xbox 360 NXE Connection Issues | Xbox Support.

Have you checked your router's MAC filtering settings?" mitä tehdä??

Väärä paikka tuollaisille kysymyksille. Täällä soditaan eikä nysvätä verkkoyhteyksien kanssa! ;)
Kysyppä tuolta: Xbox Live -tukilinja
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Törkeesti oli ongelmia, mutta menihän se sitten jossain 30-40 yrityksen ja noin 10 pelitunnin jälkeen.
.............
Bugisin tehtävä on aina vaikein.

Jep jep. Itsellä kävi parikin tuollaista, parissakin tehtävässä. (Kenraali vahdittava mikälie ei mene autoonsa ja aja seuraavaan paikkaan, apujoukot pyörii ympyrää ja juurikin myös se että pilotit ei suostunut tulemaan ulos talosta. Ei edes lähellä olevien vihollisten ampumisen jälkeen.) Tuli kyllä taisteltua kauan saman tehtävän kanssa, silloin kun peliä pelasin.

Ja pakko sanoa ostopäätöstä miettiville että: Pelasin pelin kerran ja siitä lähtien on kerännyt pölyä ja tulee tekemään niin bugipäivityksiin asti. En jaksa oikeasti jotain "muka-sotasimulaattoria" missä bugeja on niin helvetisti että realistista etenemistapaa ei voi edes harkita.. (Siis ainakaan ilman ihmis-tiimitovereita) "Jahas apujoukot ei tule, aika siis mennä tonne ja tappaa kaikki yksin, CoD style. Mistäköhän alottais... Jaa mun medicciä ammutaan kun se ei ole maassa makaamassa vaan seisoskelee aukeella.. selvä, TIME TO THINK PLAYSTATION"

Enkä TODELLAKAAN koske single player hardcoreen, koska aivan turha edes harkita checkpointitonta pelikokemusta kun vaikka ITSE pelaisit 110% täydellisesti, voi peli suolata bugeinensa kaiken alle 5 sekunnissa. Eli pelaa siinä nyt sit varman päälle jotain tehtävää puolituntia ja kuole kun oman tiimin sniperi ampuu takaraivoon tai oma tiimi juoksee suojansa eteen kuolemaan.

Ja ilmeisesti bugipäivitystä ei ole vieläkään tullut. Toivottavasti ei ole myöskään ladattavaa sisältöä. JOS ladattava sisältö on puskettu linjoille ja bugikorjauksia ei, saa kyllä codebastards todella pitkän miinuksen pysyvästi meikäläisen mielessä. "Kunnianhimo" sanaa ovat viljelleet trailereissa mutta pelaajana melkein sanoisin että takaisin saavat multa myötähäpeän.

(Miten noin isoja bugeja ei voida huomata jos peli on vaivauduttu testaamaan kunnolla? Aivan. Sitä tuskin on testattu kunnolla. Juosten kustu, minkäs teet. Loistava peli siitä tosin tulisi, jos se olisi sellainen kun sen olis TARKOITUS olla :))

Pari kysymystä tahtoisin esittää:

Mihin noita tankkeja pitäs yrittää ampua, kun joskus ne ei räjähdä millään ja joskus taas tosi helposti. Oon todennu että siihen ''ylä''tykkiin kannattas tempasta, mutta enään se ei toiminu (muistaakseni 11. tai 10. missionissa) ku pitää sielt yhest paikast räjäyttää ne 2 tankkia.

Ja sitten vielä, että muuttuuko tuo vihollisten ns. kestävyys HARDCORE -modessa, ku nyt pelailen ''normalilla'' (joo-o nössö olen :D) niin tuntuu, että vihut ei kuole millään muulla kuin headshotilla. Mahaan/ jalkaan menee se 4-6 kutia. Tiedän että niillä varmaanki on jonkin näköset suojaliivit sun muut mutta silti...

Sori vähän sekasista kysymyksistä, toivottavasti saitte selvää.


Tankkeja itse ampunut aina sivusta ja joko teloihin tai tornin tyveen. Mutta panssari on jokatapauksessa edessä ja takana paljon vahvempi.

Ja normalilla tuo peli on melkeinpä pelattava jos yksin kampanjaa pelaa. Normal on sentään ainoa pelimoodi missä on omasta tiimistä MITÄÄN HYÖTYÄ: Ne nimittäin lisää kompassiin merkin vihollisesta nähtyään vihollisen. Siinä se hyöty niistä sitten olikin. Itsestä ainakin tuntui että paremmin olisi mennyt ilman tiimiä. Kyllästytti niiden lapsenvahtina olo.

Viimeiset tehtävät tuli kieltämättä pelattua yksin. Jos ammukset loppu, ammuin omaa sotilasta päähän ja täytin ammukseni. Menipä ammukset sitten edes jollekin kuka osas ampua tai tehdä mitään :D Medicin pidin tietty elossa, tosin. Ja osashan se support gunneri tehdä sentään harhautuksen - koska idiotismin ne osaa. "Mene tonne ja fire at will" .. ja fire at willistähän ne ampuu aina poikkeuksetta SAMANTIEN kun ne näkee vihollisen, oli se sitten tasan tarkkaan maailman typerin ratkaisu tai ei. "Ammu jos tahdot" "Kyllä herra komentaj- UUH KOKONAINEN PATALJOONA, AMMUN NE YKSIN, SIT VOIS SYÖDÄ PERUNOITA DURRRRRRR"

Hmm.. voisin tosin kokeilla pelata pelin läpi uudestaan hardcorella kun vaan jokaisen tehtävän alussa ampuis ensin koko oman tiiminsä. Eipä ne muuta tosiaan tee kun paljastaa mun sijainnin. (Tykkään tiimipelaamisesta, mutta oman tiimin AI on vaan niin uskomattoman toivoton. IMO yks huonoimpia "käskytettävä tiimi" toteutuksia pitkiin aikoihin.) Ja juu tiedän laittaa oikean tulikomennon päälle.. en vain tiedä miten sen sais loppumaan että kun kyttäät jossain maaten maassa, saattaa yks sun sotilaista lähteä ryömimään kohti vihollista kun pantteri ruohikossa ja pahimmassa tapauksessa ryömii sen viereen nähtäväks.. .taaai ryömii aukealle, törmää kiveen ja nousee seisoon :D Tulee kieltämättä vähän "Ei saatana, miks mä edes pelaan tätä"-fiilis, jos sotasimuna pitäis pitää. Mut ei siinä, oli se hetken parempi kun mikään muu konsolisotapeli, kunnes paljastu sen täydellinen hiomattomuus.

Snipuilu on kivaa tosin.
Toivottavasti tulis (toimivia)bugikorjauksia piakkoin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Noniin, tulihan sitä DLC:tä sieltä, vaikkakin vähän myöhässä.

Dragon Rising laajeni Skirmish Packillä – eDome – Plaza (Sori KFIN, ei ollut täältä uutista)

Xbox LIVE Marketplace latausruutu

Varsin mukiinmenevä hinta noinkin laajasta sisällöstä. Onko muuten päivityksiä tullut? En täältä koulusta käsin oikein kerkeä tarkistamaan.

Eivät sitten viitsineet tehdä paketista ilmaista konsoleillekin, vaikka saatiin shaissempi versio pelistä. :mad:
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Eivät sitten viitsineet tehdä paketista ilmaista konsoleillekin, vaikka saatiin shaissempi versio pelistä. :mad:

Kyseessä on ainakin Microsoftin osalta pakollinen käytäntö laittaa hintalappu kaikkeen (uuteen) ladattavaan lisäsisältöön. Harmillistahan tuo on, tietysti.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Kyseessä on ainakin Microsoftin osalta pakollinen käytäntö laittaa hintalappu kaikkeen (uuteen) ladattavaan lisäsisältöön. Harmillistahan tuo on, tietysti.

Mites herra selittää esim Batmanin pari ilmaista pakettia ja BF:BC:n ilmaiset paketit? Tuossa nyt ihan esimerkin vuoksi muutama.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Mites herra selittää esim Batmanin pari ilmaista pakettia ja BF:BC:n ilmaiset paketit? Tuossa nyt ihan esimerkin vuoksi muutama.
Herra ei selitä mitenkään. Virallinen linja on kuitenkin esimerkiksi L4D-sisältöjen ohessa kerrottu, joka kuuluu tuolla tavalla.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

OT

"Virallista linjaa" ei ole Mikkis tosin kommentoinut, vaan uutissaitit ovat vetäneet sellaiset johtopäätökset jostain Valven kommenteista tms.

Kiistämätön fakta on, että myös ilmaisia DLC-paketteja on julkaistu useisiin eri peleihin ja monien julkaisijoiden toimesta.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Aika perseestä tämä peli kyl on. Ei tälläsiä konsoleilla ei. Menny olis muutoin, jos local-co-opin olisivat tyrkänneet messiin mutta ei, kyl kaduttaa että edes kokeilin. Yks vuoden pettymyksistä jne.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Aika perseestä tämä peli kyl on. Ei tälläsiä konsoleilla ei. Menny olis muutoin, jos local-co-opin olisivat tyrkänneet messiin mutta ei, kyl kaduttaa että edes kokeilin. Yks vuoden pettymyksistä jne.

Totta. Ja tekoäly on pelissä jotain aivan älytöntä, sekä omien että vihollisten. Eipä noista kymmenistä komennoistakaan paljoa iloa ole, kun kukaan ei niitä tottele niin kuin pitäisi.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Onkos tähän tullut jo sitä bugipäivitystä? Josko se pelinläpäisy -achievement ilmestyisi korjauksen jälkeen...
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Onkos tähän tullut jo sitä bugipäivitystä? Josko se pelinläpäisy -achievement ilmestyisi korjauksen jälkeen...

Jotain päivitystä siihen tuli, mutta en tiedä mitä siinä korjattiin.

Edit: Tuossa lista mitä xboxille siinä korjattiin. Multiplayeriä lähinnä päivitettiin..

Spoilereissa pituuden takia.
1. The game will now return the correct list of servers after searching a game

2. A corrupted save data bug has been fixed.

3. The game will now automatically unlock the FTE missions when a specific DLC is added to the game.

4. Gameplay online

o The player is now not blocked after healing another soldier as a medic
o If the player fires the SMAW weapon during a PvP game, the sight will now disappear as normal.
o The player can now change weapons after firing a machine gun multiple times
o The PF98 QueenBee weapon does now always have an effect on vehicles for the client
o During a PvP game if the player spawns inside a vehicle, the weapon will now be correctly attached to the player and now float next to the player.
o “Shots Fired” dialogue will now be triggered adequately in the annihilation mode.

5. The inventory UI from the crate or corpse can now be opened correctly when the player is standing at distance.

6. Loading the 1st checkpoint with javelin equipped in the mission Dragon’s fury will not cause a loss of audio in certain instances.

7. If the fireteams are following orders and then the player select an ROE order on all fireteams including themselves the orders will now be spread across all fireteams.

8. The reloading time is now correct when the player is going prone straight after firing a SMAW or Queen Bee weapons.

9. When exiting the credits, the heading will not transition twice.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Aina peliä ostaessa katson arvostelut ja keskustelut että en osta ihan sikaa säkissä. Kumminkin tiesin että peli oli saanut 7½ arvosteluissa joka ainakin omalle kohdalle on aivan liian vähän mutta kumminkin sitten tuli hankittua ja katunut en ole yhtään. Omaan makuun peli on aivan loistava ja verkko peli nannaa.:)
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Upataanpa tätäkin ketjua täältä unohduksen suosta. Kyseessähän on edelleenkin tämän vuoden kiistaton sotapelien eliitti ja kohdallani vuoden kovimmat kuupittelut tuli koettua juuri tämän pelin seurassa. Kuukausien aikana fläsäriin on tullut ladattavaksi kaksi DLC pakettia ja bugejakin on korjailtu ihan mukavasti. Melkoisia huhuja liikkuu myös aika hunajaisesta DLC:stä josta viestin lopussa. Käydään ensiksi lävitse nämä konkreettiset lisät itse peliin:

Jo ilmestynyt ladattava sisältö:
1 DLC "Skirmish"-paketti pitää sisällään kaksi Fire Team Engagement (FTE) tehtävää yksin- sekä kuuppipeleihin. Näiden lisäksi Skiraa pääsee nyt tutkimaan vapaamuotoisesti haluamillaan vehkeillä, vihollisia moodissa ei tosin ole. Lisäksi paketissa tulee neljä uutta karttaa moninpeliin, hintaa paukulla on 400 pojoa.

2 DLC "Overwatch"-paketti pitää myös sisällään kaksi uutta tehtävää kuupitteluun ja yksin käpälöintiin. Moninpeli herkkuina pakkaan saadaan kaksi uutta moodia johon kumpaankin sisältyy kaksi pelattavaa karttaa. Hintaa paketilla on samaiset 400 pojoa.

Päivitykset (en raaski heittää näitä spoilereihin, nämä on hyvä pitää kaikkien näkyvillä) :
Ensimmäinen päivitys:
1. The game will now return the correct list of servers after searching a game

2. A corrupted save data bug has been fixed.

3. The game will now automatically unlock the FTE missions when a specific DLC is added to the game.

4. Gameplay online

o The player is now not blocked after healing another soldier as a medic
o If the player fires the SMAW weapon during a PvP game, the sight will now disappear as normal.
o The player can now change weapons after firing a machine gun multiple times
o The PF98 QueenBee weapon does now always have an effect on vehicles for the client
o During a PvP game if the player spawns inside a vehicle, the weapon will now be correctly attached to the player and now float next to the player.
o “Shots Fired” dialogue will now be triggered adequately in the annihilation mode.

5. The inventory UI from the crate or corpse can now be opened correctly when the player is standing at distance.

6. Loading the 1st checkpoint with javelin equipped in the mission Dragon’s fury will not cause a loss of audio in certain instances.

7. If the fireteams are following orders and then the player select an ROE order on all fireteams including themselves the orders will now be spread across all fireteams.

8. The reloading time is now correct when the player is going prone straight after firing a SMAW or Queen Bee weapons.

9. When exiting the credits, the heading will not transition twice.

Toinen päivitys:
1. Online syncronisation has been improved mitigating various issues such as shots fired and missing animations

2. Host & clients could become desyncronised causing various issues such as shots fired not being recognised and missing animations

3. Players now positioned appropriately after exiting a vehicle

4. MP Hosts in the lobby setup screen can now "ready up" all other players in order to start an MP game

5. Improved multiplayer stability.

6. Improved On & Offline stability

7. Mines are no longer triggered by neutral (inactive) vehicles

8. It is no longer possible to enter aimed view mode while the weapon select OSD is open

9. Fly in camera at the start of the Lumber Yard Infiltration mission now behaves appropriately

10. Death cam view behaves correctly if the player dies whilst in a vehicle and swapping between 3rd & 1st person camera views

11. Medics no longer become unable to move if the player they are trying to heal attempts to heal themselves at the same time.

12. Binocular functionality no longer impared by previously selected inventory item

13. Players are no longer able to access a locked vehicle by using an unlocked vehicle

14. Sessions that you cannot join such as those that contain DLC not present on the players machine now appear as greyed out on the browse server screen.

15. If someome without DLC is invited to a game that requires DLC content they will recieve a message explaining this and the game can still be started. They no longer take up a space in the lobby.

16. The player is now able to order a fireteam under their control to operate an emplaced weapon

17. Weapon torches now turn off properly when swapping out the current weapon via ammo crates with the torch light switched on.

18. Game timer is now correctly aligned when viewing the in game scoreboard in Japanese.

19. Helicopter chain guns no longer jam

20. Ammo counter for Fireteam leaders in PvP matches now counts down the remaining ammo correctly.

21. Weapons rotations for a.i. gyrostablised weapons are no longer updated if they've not got a target set.

22. The corpse looting inventory updates appropriately when swapping weapons.

23. Weapon OSD for the M134 Minigun in the AH-6J Helicopter now displays the correct number of rounds loaded (9999)

24. Helicopters no longer make inappropriate wheel contact suface sounds sound when flying over grassland

25. The corpse looting inventory now appears appropriately when characters are killed

26. Players stance is now correctly maintained after operating an emplaced weapon

27. The damaged vehicle icon no longer becomes stuck on screen if the player is spawned into a vehicle just as it becomes critically damaged.

28. "Move To" orders now correctly issued to the pilot rather than individual fireteam members when mixed fireteams occupy the crew seats in helicopters.

29. Vehicle control responsiveness improved for clients
Omien kokemusteni mukaan peli tuntui päivitysten jäljiltä huomattavasti stabiilimmalta kokemukselta esim. julkaisuun verrattuna.
Pahimpia bugejahan nuo päivitykset ovatkin jo purreet, suunta on siis oikea!

Ja luupavimmalta kuullostava huhu mahdollisesta DLC:stä piiloutuu seuravaan spoileriin. Huhu ei ole tuulesta tempaistu; kyseisen modin laatija on jo kuukausia ollut kehittäjien kanssa yhteydessä lisäyksen mahdollisesta tuomisesta konsoleille. Moodi on kerännyt jo siinä määrin nousevia käsiä että Codemasters harkitsee vakavasti sen tuomista konsoleille, saanko esitellä Island War :
The Island of Skira is yours to explore, but it is far from a lonely place!
Do what YOU want, where YOU want, how YOU want!

Whats in it so far :

-Entire island is occupied by PLA forces (Skira and Skarinka)
-Dynamic spawning system that means there are not always the same forces at each location (this is not a spawn-anywhere system, there are almost 1000 spawn points hand placed)
-Every Weapon in the game is available at the starting point
-Almost every vehicle is available at the start (PLA jeeps, PLA APC not available at the start, but they are out in the world)
-Time Accelerator flag pole to change the time of day
-Support Squad spawner (can spawn up to 4 additional 3 man fireteams)
-Auto save every 10 minutes for singleplayer
-3 versions with different starting points (west side, centre and east side)
-Customised locations with additional detail and cover (thanks to the community)
-Heavy modified and enhanced AI
-PLA vehicles spawn randomly aswell, some are manned, some arent.
-PLA units will defend, patrol, search and destroy. they will use vehicle to do this sometimes
-PLA units not defending will come from nearby towns/installations to support the units you are engaging
-Dynamic Weather (just added) weather changes as you play, fog rolls in. mist builds up (still working on this)
-Calling in Artillery also calls in a support gunship to aide you
-PLA unfortunately ALSO have a support gunship that searches for you. it will also engage your support gunship!
-I'm STILL adding more
Tälläisen moodin lisäys peliin olisi kuin siunaus muinaisilta jumalilta. Island Warista saisi loputonta iloa etenkin kuupin höyryisiin koettelemuksiin!
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Ärsyttää, kun ei voi korjata sitä achievement bugia, kun ei pelin läpäisystä saa achia. En sillä, että olisin mikkään kauhea achi huoraaja, mutta kyllä se pistää ärsyttämään, kun 70G menee ohi suun.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Ja miten sattuikaan, olen juurikin viime päivinä iskenyt Flashpointiin jälleen oikein urakalla. Hardcorella läpäisyyn saakka, luonnollisesti (yksin, repikää siitä).

Onko niitä bugeja korjailtu, niin kuin luvattiin? Vastaus: onhan niitä. Peli on käsittämättömän sujuvaa nautintoa nykyään, kun ei tarvitse enää huolehtia pelin yskimisestä. Niissäkin määrin, että pelasin seiskatehtävästä asti pelin läpi vain yhdessä päivässä.

Multiplayerihan se kuitenkin eniten bugeista kärsi, ja onkin nyt harmi, etten ainakaan eilen löytänyt minkäännäköistä peliseuraa sieltä itselleni. Monipelissä oli kuitenkin aivan törkeän suurta potentiaalia verkkosodaksi, että jos se nykyään toimii sujuvasti, olisi se hienompaa kuin jos kaikki GeOW2:n lagaamiset korjattaisiin tiehensä.

|tepe| sanoi:
Ärsyttää, kun ei voi korjata sitä achievement bugia, kun ei pelin läpäisystä saa achia. En sillä, että olisin mikkään kauhea achi huoraaja, mutta kyllä se pistää ärsyttämään, kun 70G menee ohi suun.
Itse taas sain oikein mukavasti sen 170G, kun pelin läpäisin. Että kyllä nyt pitäisi olla korjattu.
Foeman sanoi:
Ja luupavimmalta kuullostava huhu mahdollisesta DLC:stä piiloutuu seuravaan spoileriin. Huhu ei ole tuulesta tempaistu; kyseisen modin laatija on jo kuukausia ollut kehittäjien kanssa yhteydessä lisäyksen mahdollisesta tuomisesta konsoleille. Moodi on kerännyt jo siinä määrin nousevia käsiä että Codemasters harkitsee vakavasti sen tuomista konsoleille, saanko esitellä Island War :
Täähän on juuri sitä, mitä Dragon Risingilta alun perin odotin. Eli massiivista sotaa massiivisella alueella. Jos tulee konsoleille, hypin riemusta.
 
Ylös Bottom