Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Pitänee kaivaa peli uudestaan esiin. Moninpelin ongelmat saivat viimeksi aikuisen miehen kyyneliin, josko nyt alkaisi näkyä valoa tunnelin päästä.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Itse taas sain oikein mukavasti sen 170G, kun pelin läpäisin. Että kyllä nyt pitäisi olla korjattu.

No, se oli omasta mielestä melkosta kuraa se peli, enkä jaksaisi sitä toiseen kertaan vetää läpi.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Tän nimikkeen kohdalla tuntuu nuo päivitykset ja (maksulliset) DLC:t olevan vähän too little too late. Veikkaan että aika moni on jo myynyt pelin pois, kun ei se ihan odotetulla tasolla julkaisussa napannut. Näin ainakin minä tein. Ei tunnu viisaalta, että ekaksi peliä tehdään useita vuosia, lykätään useita kuukausia ja sitten se kuitenkin julkaistaan liian keskeneräisenä.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Itse aloittelin julkaisun aikoihin tämän pelin pelaamisen suoraan Hardcorella ja tuossa toissapäivänä läpäisin vasta 3 missionin. Kaikenkaikkiaan peli on mitä mahtavinta paukuttelua realistisella otteella, mutta ajoittaiset tekoälykavereiden aivopierut ja suorastaan uskomattomat äkkikuolemat (esim. ryhmä etenee tiheässä metsikössä lähestyen vallattavaa kylää, kunnes pusikon läpi eksyy n. 500m etäisyydeltä ammuttu vihollisen harhaluoti, joka sattuu osumaan kupoliin) aiheuttaa hienoista hermojen kiristelyä. Mutta välillä pidetty tauko muiden pelien parissa auttaa kummasti ja pian taas jaksaa astua virtuaalisotilaan saappaisiin. Ja kuten monet ovat täälläkin todenneet on peli tehty co-oppia varten. Tuota puolta en vielä ole päässyt testailemaan, mutta eiköhän sekin tule koettua, kun saan kavereita ylipuhuttua ostamaan kyseisen teoksen.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Herätelläänpäs aihetta:D. Niin, tota noin onko ollut vai puhetta että olisi tulossa mission editor tähän Xbox versioonkin? Olis nimittäin aika hupia, itse kun nyt pelistä pidänki jonku verran, mitä nyt kaverin kanssa pelaillu:p.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Vieläkö tähän peliin löytäisi co-op seuraa? Serverit tuntuu olevan tyhjillään.
Omasta mielestä tämä on kaikkien aikojen paras co-op peli, tämän pelin parissa on tullut vietettyä ehkä ne hauskimmat hetket mitä livessä on tullut koettua.

Jos kiinnostusta löytyy niin laitelkaa viestiä tähän ketjuun, privana, tai livessä.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Vieläkö tähän peliin löytäisi co-op seuraa?
Sattuupa hyvinkin! Ollaan Coustillen ja Joohanin kanssa parina iltana kokeiltu herätellä peliä varsin huonolla menestyksellä. Aina on uupunut se neljäs, aivot omaava pelaaja. Tekoäly tuossa tuppaa olemaan vain ankkuriksi ja suureksi haitaksi. Ei olla päästy ensimmäistä tasoa pidemmälle mistä olisikin sopiva aloittaa täytenä squadina.

Nyt olisikin hyvä sauma kuupitella tuo neljään pekkaan lävitse ennen Red Riverin saapumista. Tuostahan voisi ryhmässä jatkaa sitten näyttävästi jatko-osaan, se on tietenkin aivan pakko pelata HC-kuuppina lävitse! Ollaan aika usein iltasin liikenteessä eli eiköhän tässä jonkinlaiset tykitykset saada aikaiseksi. Jos ei niin sovitaan ihan kunnon Fläsäri-illat.

Omasta mielestä tämä on kaikkien aikojen paras co-op peli...
Tämä pitää todellakin paikkansa!

EDIT: Ihme pikajuoksija tuo Coustille!
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Pistetään pelit pystyyn vaikka nyt, jos niikseen tulee. Mulla on myös tällä kertaa mikki.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Pääsen itse vasta yhdeksältä maisemiin. Jos herrasväelle sopii sen jälkeinen ajankohta paremmin niin vallan mainiota. Koko yöhän tässä on päiväunien varjolla varattu taas Liven ihmeelliseen maailmaan notta tuosta eteenpäin olen täysin vapaalla.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Unirytmit on mullakin sen verran keturallaan, ettei ongelmia ajankohdan kanssa ole. Coustillelle ja SuicideBunnylle sopii myös, I presume?
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Aivan loistavaa!

Yhdeksän jälkeen sopii oikein mainiosti. En välttämättä kerkiä ihan ysikiksi kotia, mutta viimeistään vartin yli olen linjoilla.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Mulle sopisi mielellään jo vähän aikaisemminkin, kun huomenna taas normipäivä.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Ysin jälkeen sopii taas meikäläiselle parhaiten. Tänään voisi juuri tuon huomisen arkipäivän takia tähdätä vähintään yhden tehtävän läpäisyyn ettei ihan pikkutunneille mene sotimiset.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Käy ainakin täällä päässä (eli about nyt).
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Milloinkas jatketaan sotimista? Mulle sopisi tämä ilta, ajalla ei ole niin väliä.
 
Ylös Bottom