Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Operation flashpoint

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tobias_Rieper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Operation flashpoint

Joo kiitos tiedosta, ja vielä että onko tuon pelin hinnaksi oikeasti tulossa vain tuo 30? :eek:
 
Vastaus: Operation flashpoint

Tuli ostettua peli.

En oo kauheesti vielä kerennyt pelata, mutta vähän oon pettynyt...

En oikeen osaa sanoa mikä mättää. Grafiikka ei ole erityisen siistiä (mutta se ei mua haittaa, en oo niin grafiikan perään), kontrollit on hitusen epätarkat (tai ampuminen siis) ja kentät tuntuvat vähän liian isoilta.

Esim. helikopterin ohjaaminen suhteellisen hankalaa.
 
Vastaus: Operation flashpoint

JuhaS14 sanoi:
Esim. helikopterin ohjaaminen suhteellisen hankalaa.

Mienaatko, ettei helikopterin ohjaaminen ole oikeasti suhteellisen hankalaa? Minä veikkaan, että on, vieläpä tuhat kertaa hankalampaa kuin virtuaalikopterin ohjaaminen padilla Operation Flashpoint Elitessä.

JuhaS14 sanoi:
...kentät tuntuvat vähän liian isoilta.

Kentät sattuvat olemaan saaria, ja niiden koko sattuu olemaan aivan upea asia, vieläpä yksi pelin pääjipoista.
 
Vastaus: Operation flashpoint

Tätä sitten ollaankin jo jonkin aikaa odotettu. Viimeinkin pääsen pelaamaan ehkäpä maailman toiseksi parasta peliä (se aito ja alkuperäinen C&C, sitä ei voita mikään!) ilman että se nykii. Aikoinaan ostin pelin PC:lle, mutta se nuhapumppu mitään jaksanut pyörittää, vaikka kaikki oli minimissä.

Mutta niin, yhden illan ja muutaman tehrävän olen pelaillut, ja jos pelin hankinta ole grafiikasta kiinni, on tämä pakkohankinta. Ääripään realismia ja todellista siellä olon tunnetta! Pelissä todellakin oppii kunnioittamaan panssariajoneuvoa, jos itse on jalan, ja todella pelkäämään sitä. Kuten jo mainitsinkin, graafisella tasolla peli on jo päivänsä nähnyt, mutta sitä vastoin toteutus ja viimeistely ovat huippuluokkaa. Tekoäly todella osaa asiansa. Suosittelen lämpimästi kaikille monneille ja muillekin. ;) :D
 
Vastaus: Operation flashpoint

nixte sanoi:
Suosittelen lämpimästi kaikille monneille ja muillekin. ;) :D

Miten tämä toimii livessä? Löytyykö asialliset puitteet aina eteistä myöten ja onko kotimaista peliseuraa?
 
Vastaus: Operation flashpoint

Nisupulla sanoi:
Miten tämä toimii livessä? Löytyykö asialliset puitteet aina eteistä myöten ja onko kotimaista peliseuraa?

Live- puolesta en voi sanoa oikein mitään, kun kuulun niihin jälkeenjääneisiin, jotka eivät Liveä omista. :o
 
Vastaus: Operation flashpoint

ostakaa ihmiset hyvät tuolta cdon.comista tuo flashpoint...Että pääse pelaan finskipoikien kans :)
 
Ylös Bottom