Lainatun viestin kirjoitti alkujaan krystal
Tänään loppuu työt ja maanantaina 1.9.2003 alkaa opiskelu TKK:lla Espoon Otaniemessä, osastona Tietoliikennetekniikka. Lomaa en ole kerennyt pitämään sitten yo-kirjoitusten, siis väsyttää aivan vietävästi. Kämpän sain onneksi hommattua Teekkarikylästä.
Löytyykö muita "kohtalotovereita"?
Muuten oon samassa tilanteessa, mutta mulla alkaa jo toinen vuosi. Oon ISOhenkilönä kemmalla, siis kemialla.
Totu siihen, että lomaa ei enää juurikaan ole. Tutorini kertoi viime vuonna, että monet haluaa opintojen loppuvaiheessa valmistua juuri siksi, että pääsee lomalle. Opiskeluaikana kun täytyy lähes poikkeuksetta tehdä kesätöitä, että on varaa opiskella tuleva vuosi. Voin kyllä lohduttaa sen verran, että pHuksivuosi tulee olemaan erittäin riehakas. Omalta kohdaltani voisin sanoa, että se oli tähän asti ehkä hienointa aikaa elämässäni.
Viha-rakkaussuhteesta sen verran, että kylterit on suolesta.

I love you guys. Eli kyllä sellainen on olemassa. Tosin lähempää tuttavuutta kai harvemmin tehdään, joten koko suhde on paljolti fiilispohjalle rakennettu (MuTu). Köydenvedossa nähdään vapun tietämissä. Voitaisiinkin sopia joku konsolifin-meetinki seuraavaan köydenvetoon.
Ja petterille sen verran, että jos humanistit hallitsisivat maailmaa, ei sitä enää olisi.