Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Opiskelu-thread

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja krystal
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

krystal

New Member
Tänään loppuu työt ja maanantaina 1.9.2003 alkaa opiskelu TKK:lla Espoon Otaniemessä, osastona Tietoliikennetekniikka. Lomaa en ole kerennyt pitämään sitten yo-kirjoitusten, siis väsyttää aivan vietävästi. Kämpän sain onneksi hommattua Teekkarikylästä.

Löytyykö muita "kohtalotovereita"?

Kohtalotovereita löytyy kyllä... Monta kaveria on menossa nyt TKKlle, yksi muistaakseni tietotekniikkaan (en ole varma onko ihan sama linja kuin sinulla). Näille teekkareille tietysti kuittaillaan koko ajan, kun itse olen hyvän kaverini kanssa aloittamassa maanantaina HKKKssa. :)
Eikös se niin mennyt että kyltereillä ja teekkareilla on kunnon viha/rakkaussuhde?
Ja kämppä on keskustassa, vartin kävelymatka koululle. Duunia olen paiskinut intin jälkeen n. 7 kuukautta, ei tässä mitään lomaa pidetä!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Eikös se niin mennyt että kyltereillä ja teekkareilla on kunnon viha/rakkaussuhde?
Tuosta en juuri vielä tiedä mitään, mutta kyllä koulu opettaa tavoille :) Itse en taas pidä Helsingin yliopistosta, siellä pääsykokeissa kun oli niin kummaa porukkaa. Vessoissakin oli "huumelamput"... huh huh pelottaa :D

Jep, eipä minuakaan tämä humanistinen tiedekunta ole ikinä pahemmin kiinnostanut... Toki yliopistolta löytyy ihan asiallisia tiedekuntia ja hyvää porukkaa, mutta näille maailmanparantajille ja hörhöille on aina hauska naureskella... :)

Paljon on tuttuja joo Otaniemessä, muutama uuskin siellä aloittaa tänä syksynä. Henkilökohtaisesti menisin mieluummin nyt kun lukio on ohi vaikkapa amikseen mieluummin kuin rupeaisin teekkariksi.

HKKK:ssa kans aloittaa muutama erittäin hyvä kaveri tänä syksynä. Se vielä viime syksynä jossain määrin olis voinukin kiinnostaa, mutta kaks vuotta ekonomiaa lukiossa riitti mulle.

Sitten sitä rupeaakin ihmettelemään että mihin sitä jaksais pyrkiä ens keväänä. TaiKkiin en kuitenkaan pääse sisälle. Todennäkösesti sitten suomen kielen laitokselle. Inttiin pitää perkele raahautua tammikuussa. Opiskelupaikka mulla kyllä on jo Warwickin yliopistossa Englannissa siirrettynä syksyyn 2004, mutta enpä tiedä jaksaako sinnekään lähteä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Jep, eipä minuakaan tämä humanistinen tiedekunta ole ikinä pahemmin kiinnostanut... Toki yliopistolta löytyy ihan asiallisia tiedekuntia ja hyvää porukkaa, mutta näille maailmanparantajille ja hörhöille on aina hauska naureskella... :)

Humanistit ruulz the wörld :D no ei laisinkaan, mutta välillä tuntuu siltä, että että tekniset ihmiset eivät osaa ajatella omilla aivoillaan ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remform
Henkilökohtaisesti menisin mieluummin nyt kun lukio on ohi vaikkapa amikseen mieluummin kuin rupeaisin teekkariksi.

Ja mikäs järki tossa ois. Eipä ole sitten lukio turhaan käyty.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan krystal
Tänään loppuu työt ja maanantaina 1.9.2003 alkaa opiskelu TKK:lla Espoon Otaniemessä, osastona Tietoliikennetekniikka. Lomaa en ole kerennyt pitämään sitten yo-kirjoitusten, siis väsyttää aivan vietävästi. Kämpän sain onneksi hommattua Teekkarikylästä.

Löytyykö muita "kohtalotovereita"?
Muuten oon samassa tilanteessa, mutta mulla alkaa jo toinen vuosi. Oon ISOhenkilönä kemmalla, siis kemialla.
Totu siihen, että lomaa ei enää juurikaan ole. Tutorini kertoi viime vuonna, että monet haluaa opintojen loppuvaiheessa valmistua juuri siksi, että pääsee lomalle. Opiskeluaikana kun täytyy lähes poikkeuksetta tehdä kesätöitä, että on varaa opiskella tuleva vuosi. Voin kyllä lohduttaa sen verran, että pHuksivuosi tulee olemaan erittäin riehakas. Omalta kohdaltani voisin sanoa, että se oli tähän asti ehkä hienointa aikaa elämässäni.

Viha-rakkaussuhteesta sen verran, että kylterit on suolesta. :D I love you guys. Eli kyllä sellainen on olemassa. Tosin lähempää tuttavuutta kai harvemmin tehdään, joten koko suhde on paljolti fiilispohjalle rakennettu (MuTu). Köydenvedossa nähdään vapun tietämissä. Voitaisiinkin sopia joku konsolifin-meetinki seuraavaan köydenvetoon. :p

Ja petterille sen verran, että jos humanistit hallitsisivat maailmaa, ei sitä enää olisi. :)

Itsellä olisi alkamassa pHuksivuosi kemialla, mutta Oulussa. Viikonloppuna ois tarkoitus muuttaa sinne päin, mutta ensin pitää tehdä työt loppuun (lauantaina klo 03.30 alkas viimenen päivä postissa :D ). Tammikuussa inttiin jos ei jaksa sitä menoaikaa muuttaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remform
Jaaha, olis vissiin pitäny hymiö lisätä perään niin Jizkin olis ymmärtäny.

Huumori on kiellettyä.

Vetoan aamun ja siihen etten ollut juonut vielä aamukahvia kun tuon juttusi luin, siitä syy jutun väärin tajuamiseen. :)

Ylös Bottom