Omenanraato
Well-Known Member
Ghost of Tsushima ketjusta:
Ja esim nyt Ghost of Tsushima, vaikkapa molemmat aikuiset vois pelata samaan aikaan. Toisaalta Farming Simu, Snowrunner jne. Jatkuvasti pelaan poikani kanssa pelejä onlinessa keskenään, samaan aikaan. Yhdellä pelillä, yhdellä PS+:lla.
Mut just perheellisissä tapauksissa täytyy muistaa että se uutuus peli maksaa 35e/kpl, versus Gigantin 2x fyysistä 55e levyä.
Mutta silloinkin kun posti sattui oikeana päivänä tuomaan, se tulee joskus 13-17 välillä.
Minä olen niitä jotka elää siitä huumasta olla ensimmäisenä pelaamassa. Eikä ole vielä päässyt lukemaan muiden hehkutuksia foorumeilta jne. Maksan itse sen 15e jo siitä, että saan pelata sen 13-17h aikaisemmin.
Aika monella ihmisellä on perhe. Ja aika monessa perheessä on useampia lapsia. Toisaalta monissa tilanteissa molemmat puolisoista pelaa. Joten kyllä useampi konsoli on aikalailla arki päivää monessa taloudessa ja käsittämättömän harva tietää, että yhdellä digipelillä voit pelata samaan aikaan kahdella laitteella.Ai kuten tässä Ghost of Tsushiman moninpelissä? Itse pelaan varmasti 90% yksinpelejä enkä moninpelienkään kohdalla pysty pelaamaan kahdella koneella yhtä aikaa tai edes näe syytä omistaa sama konsoli kahta kertaa.
Ja esim nyt Ghost of Tsushima, vaikkapa molemmat aikuiset vois pelata samaan aikaan. Toisaalta Farming Simu, Snowrunner jne. Jatkuvasti pelaan poikani kanssa pelejä onlinessa keskenään, samaan aikaan. Yhdellä pelillä, yhdellä PS+:lla.
Tottakai on, siksi en ymmärräkään sitä, että ne jotka kykenee 15e maksamaan, on jotenkin todella väärin niiden mielestä jotka on sitä asiaa vastaan.Samoin on olemassa ihmisiä, joille se 15 euroa on jo itsessään tarpeeksi iso syy, ilman jälleenmyymisestä saatuja lisäkolikoita.
Mut just perheellisissä tapauksissa täytyy muistaa että se uutuus peli maksaa 35e/kpl, versus Gigantin 2x fyysistä 55e levyä.
En sanonut ettei postia jaeta. Vaan jos peli ilmestyy perjantaina, ei se lajittelukeskusten kautta ehdi tänne perjantaiksi, vaan maanantaiksi. Eikä ole yksi eikä kaksi kertaa kun ei ehdi maanantaiksikaan ja kun tiistaina ei postia täällä jaeta laisinkaan, niin huonoimmillaan pelit tuli keskiviikkona..lähes viikon myöhässä. Siinä vähän otti päähän kun olit saanut perheen reissuun kun joku suur julkaisu oli tuloillaan jota olit vuosia odottanut..ei pelata sit ei..No nyt on melko subjektiivinen argumentti, johon tuskin suurin osa voi samaistua. Missä edes pitää asua ettei jaeta postia? Muistelen itse porukoilla asuessani nimenomaan saaneeni pelit varmemmin kuin kaupungissa pienempien luukkujen läpi.
Mutta silloinkin kun posti sattui oikeana päivänä tuomaan, se tulee joskus 13-17 välillä.
Minä olen niitä jotka elää siitä huumasta olla ensimmäisenä pelaamassa. Eikä ole vielä päässyt lukemaan muiden hehkutuksia foorumeilta jne. Maksan itse sen 15e jo siitä, että saan pelata sen 13-17h aikaisemmin.
No tämä on taas hyvin yksilöllistä. Mulle pelaaminen on enemmän elämäntapa, kuin perus viihdettä.Samoin kiire heti pelaamaan on sellainen argumentti, johon ainakin minun on vaikea samaistua. Pelejä riittää ja on muutakin elämää ja tekemistä, joten ei ole pakko juuri tiettynä hetkenä päästä pelaamaan tiettyä peliä.