Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

Täytyypä sanoa että olisi melkoinen itsehillinnän koettelemus jos ostaisin sen vaikkapa viikon päästä julkaisusta.

Noh, ihminen on heikko, kai sen voi hyväksyä :)
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

Mitähän lukee pelin hintalapussa?
Kun ostin MGS2:sen julkaisusta, maksoin siitä jotain 74. :)
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

Tuskinpa. En ole aiemmin sarjaan tutustunut, joten nelososakaan ei kiinnosta. Annan sarjalle kuitenkin mahdollisuuden. Aloitan pelaamisen ykkösestä jonka juuri ostin. Se sentään toimii PS3:lla. MGS 2, 3 ja täten myös 4 saavat odottaa hetken. Pitäisi ensin keksiä jostain PS2 ja sen MGS:t.Ehkä kesällä sitten.
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

Olen jo ennakkovarannut pelin. Olen pelannut MGS2 ja MGS3 pelit läpi mutta harmi kun en vielä PS1:llä ole ekaosaa kerennyt vetämään. Mutta sen verran mahtava kokemus jäi varsinkin MGS3:sta että selvä pakkohankinta. Omasta mielestä parhaimpia PS-pelejä.
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

Tuskinpa. En ole aiemmin sarjaan tutustunut, joten nelososakaan ei kiinnosta. Annan sarjalle kuitenkin mahdollisuuden. Aloitan pelaamisen ykkösestä jonka juuri ostin. Se sentään toimii PS3:lla. MGS 2, 3 ja täten myös 4 saavat odottaa hetken. Pitäisi ensin keksiä jostain PS2 ja sen MGS:t.Ehkä kesällä sitten.

Itse kyllä suosittelen Metal Gear solidin läpi peluun sitten MGS 3 ja sitten vasta tämä. MGS 4 ei välttämättä nosta kiinnostusta niin korkealle jos ei näitä läpi pelaa. Tuli nimittäin MGS peluun jälkeen kiinostus sarjaan ja siinä oli pieniä vivahteita kolmosesta ja se nosti kyllä kiinnostusta. Kolmonen selvensi paljon MGS1:stä sillä MGS3 on aikaa ennen ykköstä. Silöti suosittelen pelaaman ykkösen ennen 3:sta. Molemmat huippu tarinoita! MGS varmasti selventää kolmosta hiukan :) Tarina kiehtoo minua ainakin enemmän kuin pelaaminen :) Kuib eluvaa katsoisi :p

Olen jo ennakkovarannut pelin. Olen pelannut MGS2 ja MGS3 pelit läpi mutta harmi kun en vielä PS1:llä ole ekaosaa kerennyt vetämään. Mutta sen verran mahtava kokemus jäi varsinkin MGS3:sta että selvä pakkohankinta. Omasta mielestä parhaimpia PS-pelejä.

No se MGS 2 olikin surkimus verrattuna MGS tai MGS 3 :) Oletko pelannut nintendon metal geareja :) itse pelasin metal gearin läpi mutta en tajunnut sen olevan metal gear kun junnuna sen pelain läpi. Hyvä peli se oli siihen aikaan ja sitä kyllä tahkoi päivästä toiseen :) tajusin vasta 10v läpii pekun jälkeen että se oli metal gear kun emulla koitin sitä :) Tuli parempi fiilis heti siitä :) utta tuo kolmonenhan on ennen ensimmäistä MGS:ää. Ekassa kerrotaan Solid Snake kloonien taistosta joissain määrin :p siinä on hyvä ja paha Snake :) klooneja :p
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

Alelaarista tai sitten käytettynä jos halvalla löytyy jostain. Eli en osta julkaisussa :)
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

Alunperin aioin siirtää tuon oston julkaisupäivään mutta ei voi mitään, pakkohan se oli ennakkotilata/ostaa.
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

Itse valmistaudun peliin niin, että pelaan kaikki edelliset osat kronologisesti läpi. Olen nyt pelannut Snake Eaterin ja Portable Opsin läpi. Metal Gear-pelejä en pelaa, vain Metal Gear Solidit.

Seuraavana vuorossa Metal Gear Solid: The Twin Snakes. Twin Snakes siksi, koska sitä olen pelannut harvemmin ja se näyttää paremmalta.

Lopuksi Sons of Liberty.
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

Eiköhän ketjun voi nostaa täältä, kun peli kerran ylihuomenna kauppoihin ilmestyy... Johan sitä ollaan odotettukin. Nyt vaan kaikki joukolla ostamaan, itse en lopulta ennakkovarannut, kun on tunnelmallisempaa odottaa siinä kaupan oven vieressä aamuvarhain. Toivottavasti kaikki ketjussa "ostan" vastanneet myös ovat pelin ostamassa... Pian yksi pelaamisen aikakausi päättyy, kuten pelaajalehti taisi osuvasti ilmaistakin. Pojat tässä tehdään historiaa... ;)
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

Ai ylihuomenna jo? Jaahas jaahas. Pitänee varmaa mennä se Ps3 hakemaan eka. Jos sen saan niin sillon voisi julkaisussa.
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

Mä luulin et se tulee vasta 16 päivä.... no parempi näin yhtäkkiä lyheni odottelukin :D Ja pakkohan se on ostaa vaikka viimeiset rahat siihen meneekin. Juoni varmasti taas sen verran nannaa ettei paremmasta väliä ja mgo tarjoaa pelattavaa viellä monta päivää yksinpelin jälkeenkin.

Ja tää on kyllä sellanen peli mitä en halua spoilereiden ja muiden pilaavan joten siinä on myös yksi syy ettei pysty odottamaan julkasua pidemmälle.
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

En koska varmaan joutuisin jonottaa aika kauvan joten ostan varmaan lauantaina tai sunnuntaina
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

1:stä pidin erityisen paljon, 2:n oli ok.
3:n jäi kesken, tarina meni yli hilseen ja kontrollit alkoi ottaa päähän, omistin sen ekan version jossa oli surkea kamera.

Olen itselleni vannonut että nelosta en osta ikinä, mutta nyt on alkanut jo vähän kiinnostaa.
Oon varma että tarinasta en tajua mitään, mutta muuten on alkanut jo kiinnostaa.
Julkaisussa en sitä osta, kun en vielä PS3:stakaan omista ja on vielä pari PS2:n ja 360:n peliä kesken, jos ne vääntäis ensin loppuun ja katsoo sitten.
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

1) Just päätin ennakkotilata kun oli DiscShopissa hinta 51.95(hopea asiakas).
 
Ylös Bottom