Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mitähän lukee pelin hintalapussa?
Kun ostin MGS2:sen julkaisusta, maksoin siitä jotain 74.

kun minä ostin sen mgs4 vaihtotarjouksessa hinta oli 64,90Luultavasti tuota hintaluokkaa. GTA4 maksaa jo Gamestopissa sen 74.90e

kun minä ostin sen mgs4 vaihtotarjouksessa hinta oli 64,90

kannata varata jo kunnes hinta nousee sielläEipä sitä hintaa kukaan varmaan vielä tiedä. Mutta 64.90 sopii mulle ihan hyvin kyllä

Tuskinpa. En ole aiemmin sarjaan tutustunut, joten nelososakaan ei kiinnosta. Annan sarjalle kuitenkin mahdollisuuden. Aloitan pelaamisen ykkösestä jonka juuri ostin. Se sentään toimii PS3:lla. MGS 2, 3 ja täten myös 4 saavat odottaa hetken. Pitäisi ensin keksiä jostain PS2 ja sen MGS:t.Ehkä kesällä sitten.
 Tarina kiehtoo minua ainakin enemmän kuin pelaaminen
 Tarina kiehtoo minua ainakin enemmän kuin pelaaminen  Kuib eluvaa katsoisi
 Kuib eluvaa katsoisi 
Olen jo ennakkovarannut pelin. Olen pelannut MGS2 ja MGS3 pelit läpi mutta harmi kun en vielä PS1:llä ole ekaosaa kerennyt vetämään. Mutta sen verran mahtava kokemus jäi varsinkin MGS3:sta että selvä pakkohankinta. Omasta mielestä parhaimpia PS-pelejä.
 Oletko pelannut nintendon metal geareja
 Oletko pelannut nintendon metal geareja  itse pelasin metal gearin läpi mutta en tajunnut sen olevan metal gear kun junnuna sen pelain läpi. Hyvä peli se oli siihen aikaan ja sitä kyllä tahkoi päivästä toiseen
 itse pelasin metal gearin läpi mutta en tajunnut sen olevan metal gear kun junnuna sen pelain läpi. Hyvä peli se oli siihen aikaan ja sitä kyllä tahkoi päivästä toiseen  tajusin vasta 10v läpii pekun jälkeen että se oli metal gear kun emulla koitin sitä
 tajusin vasta 10v läpii pekun jälkeen että se oli metal gear kun emulla koitin sitä  Tuli parempi fiilis heti siitä
 Tuli parempi fiilis heti siitä  utta tuo kolmonenhan on ennen ensimmäistä MGS:ää. Ekassa kerrotaan Solid Snake kloonien taistosta joissain määrin
 utta tuo kolmonenhan on ennen ensimmäistä MGS:ää. Ekassa kerrotaan Solid Snake kloonien taistosta joissain määrin  siinä on hyvä ja paha Snake
 siinä on hyvä ja paha Snake  klooneja
 klooneja 

Ja pakkohan se on ostaa vaikka viimeiset rahat siihen meneekin.  Juoni varmasti taas sen verran nannaa ettei paremmasta väliä ja mgo tarjoaa pelattavaa viellä monta päivää yksinpelin jälkeenkin.
 Ja pakkohan se on ostaa vaikka viimeiset rahat siihen meneekin.  Juoni varmasti taas sen verran nannaa ettei paremmasta väliä ja mgo tarjoaa pelattavaa viellä monta päivää yksinpelin jälkeenkin.