Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Osu! Tatakae! Ouendan!

rapuparvi

New Member
http://touch-ds.jp/mfs/ouendan/index.html

http://www.nintendo.co.jp/ds/aosj/

LÄÄH.
Vielä 5-päivää ja postin kulku. En malta odottaa. Peli on videoista päätellen juuri sitä mitä mä olen aina halunnut: juonellinen rytmipeli, melodramaattisella noloudella ja absurdiudella. Vittu, MUSIKAALI! Ihan kuin mun elämä hihi :)
LÄÄH.
LÄÄH.
LÄÄH.

EDIT - Kas kas! Famitsu: Ouendan (NDS, Nintendo): 9 / 8 / 9 / 9 - (35/40)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

http://user.chollian.net/%7Es00klove1/icsUpload/free/ning.wmv


Siinä on lisää videota, taitaa olla joku eri vaikeustaso kun miehekkäät cheerleaderit on vaihtunut vähän tavallisempiin. :cool: Aluksi tuo näyttää aivan käsittämättömän vaikealta, mutta kun katsoin videon muutamaan kertaan niin kyllä se aika yksinkertaiselta näyttää. Pitää vain tuntea rytmi :D

EDIT:

Huomasiko kukaan, kuinka tämä "kiekko" mitä pitää välillä pyörittää, näyttää aivan UMD:ltä? :rolleyes:
 
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

tervis sanoi:
Huomasiko kukaan, kuinka tämä "kiekko" mitä pitää välillä pyörittää, näyttää aivan UMD:ltä? :rolleyes:
Hauska pikku yksityiskohta, ihmettelin ihan samaa. Jotain tässä nyt ajetaan takaa.
 
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

Huh huh mikä peli.
Juuri tällaisten erikoisten mutta hyvien pelien vuoksi ostin DS:n. Tämä taitaa nousta pakkoimporttien listalle. :)
 
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

Juuri lähti Ouendan tilaukseen Play-Asiasta. Toivottavasti on odotusten arvoinen. Kuinkas moni muuten omistaa kyseisen pelin? Pientä infoa pelistä olisi kiva saada.
 
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

En heti löytänyt peliä Play-Asiasta, koska ne ovat lyhentäneet sen nimeksi pelkästään Ouendan. Onkohan sille jokin syykin, tyyliin että peli olisi tulossa länsimaihinkin? Tulihan Katamarikin, joten olisiko tällä mitään mahkuja?
 
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

Noniin. Eilen lähti Ouendan tilaukseen play-asiasta hintaan 42.59e, ja eilen se myös lähti matkalle Suomea kohti. Onkos kellään kokeneilla play-asian käyttäjillä arviota, ehtisikö peli jo tällä viikolla minulle? :rolleyes:
 
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

tervis sanoi:
Onkos kellään kokeneilla play-asian käyttäjillä arviota, ehtisikö peli jo tällä viikolla minulle? :rolleyes:

Aika hyvä tuuri saa käydä ;). Yleensä paketti lähtee Hong Kongin postista vasta paria päivää myöhemmin kuin itse tilaus. Paketti tulee perille yleensä viikossa. Meteosta sain tosin odottaa melkeinpä parisen viikkoa.
 
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

Eilen tipahti peli postiluukusta ja täytyy sanoa että onpahan hemmetin mainio peli! Haastetta löytyy ainakin meikäläiselle jo alkupään kentistä ja soundtrack rokkaa. Suosittelen lämpimästi kaikille musiikkipeleistä pitäville.
 
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

Ei perkele. Nyt se tapahtui. Ouendan tuli.

Suoraan sanottuna aivan tajuttoman hyvä peli. Animaatiot on sulavia, grafiikka nättiä ja äänet priimaluokkaa. Olen parin päivän aikana pelannut tätä jo niin paljon että etusormesta lähtee nahka. Aivan kamalan addiktiivinen peli. Viimeiseen kenttään olen päässyt, arvosanat yleensä B:tä.
 
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

Ehheheh. Ilahduttipa LikSang meikäläistäkin kyseisellä pelillä. :p

Pitää ilmeisesti jatkossakin hommata pelit Japanijulkaisuina, jos vastaavia helmiä on enemmänkin. Ouendan + Daigasso on kyllä semmoinen pelipari että eipä tässä muuta vähään aikaan tarvitse.

Mahtaa sitä näyttää hölmöltä kun aikuinen mies tökkii kiero virne naamassa ds:ää bussissa. X-)

Ouendan!!

-h

ps. Kantsii kaivaa Lik Sangin paketteja vähän tarkemmin. Minulla oli siellä pehmusteiden seassa pieniä tarroja, jotka oli lähellä joutua roskiin.
 
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

Onkos pelistä tulossa euro-versiota vai pitääkö tässä ruveta importtailemaan?
 
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

Mage sanoi:
Onkos pelistä tulossa euro-versiota vai pitääkö tässä ruveta importtailemaan?

Importtaa pois. Euroversiota odotellessa tuskin kannattaa pidätellä hengitystä, ja pelin kielimuuri on oikeasti ihan mitätön.
 
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

Mage sanoi:
Onkos pelistä tulossa euro-versiota vai pitääkö tässä ruveta importtailemaan?

Anteeksi häpeilemätön mainostukseni, mutta niin ihhhaanasti sattui silmään tämä kysymys juuri kun tänne omaani tulin kaupittelemaan, että on ihan pakko kunnioittaa näin merkityksellistä yhteensattumaa antamalla suora linkki kaupitteluketjuuni. :)

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=29513
 
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

rapuparvi sanoi:
Anteeksi häpeilemätön mainostukseni, mutta niin ihhhaanasti sattui silmään tämä kysymys juuri kun tänne omaani tulin kaupittelemaan, että on ihan pakko kunnioittaa näin merkityksellistä yhteensattumaa antamalla suora linkki kaupitteluketjuuni. :)

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=29513

Kiitos mutta taidan passata. Tilauksessa on tällä hetkellä Advance Wars Dual Strike, Meteos ja Nintendogs... ei budjetti riitä kaikkeen herkkuun :)

Ei muuta, takaisin oikeaan asiaan...
 
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

tervis sanoi:
rapuparvi: miksi ihmeessä menet jo myymään tämän pelin :(

Hm!
Hmm!
Jostain syystä tää ei napannut alkuunkaan, jaksoin pelatakin alle 5 sessiota. Tämä on varsin yllättävää siinä valossa, mikä yleinen mielipide pelistä on. Lisäksi, kuten triidin aloitusviestistä näkyy, tämä kuulosti periaatteessa aivan mun tyylisetä peliltä.

Tarinat eivät jaksaneet kiinnostaa minua; ne jättivät minut lähes kauttaaltaan täysin kylmäksi. Aihevalinnat sinänsä olivat hyviä, mutta toteutus tuntui tyhjältä... Osassa lisäksi häiritsi suuresti "zombeja-realistisessa-räiskinnässä-ilman-kunnon-perusteita"-ongelma. Mukaan vedettiin avaruushiiret ja muut tylsyydet. Pätkien toteutuskin olisi saanut olla toisenlainen, juonikuvioita enemmän kuin pelkkä vituixmänt ja JEEEEEE!
Pitää myös muistaa, että mä en ilmeisesti vaan nauti rytmipeleistä kovin paljoa, Donkey Kongakaan ei oikein maistunut.
Ouendanissa ärsyttivät lisäksi pitkät introt ja välikuvat. Ready Steady Gota yritin ehkä 2 kertaa, jonka jälkeen olin niiiiiiiiiin täynnä sitä alkuvideota että voin sanoa olleeni täynnä sitä alkuvideota. :)
Riittäisi tästä vielä pidemmäksikin aikaa puhuttavaa, mut eihän sen niin väliä. En vain henkilökohtaisesti pitänyt. :eek: :)

Mistä tulikin mieleen: pitäisi perustaa pelianalyyseihin keskittyvä peliklubi. Sen ensimmäisessä kokouksessa voisi sitten analysoida vähän lisää, sikaria röyhytellen ja oluusta juoden!

Vedit siitä, että olen myymässä peliäni, sen johtopäätöksen, etten pitänyt siitä. Tämän pelin kohdalla se piti paikkansa, mutta Jump Super Starsista ja Touch! Kirbystä pidän/pidin aivan älyttömästi. IHAN HURJASTI!
Tämä piti kertoa, jottei ihmiset vain luule etten pitäisi. :)
Koska pidän niin paljon että haluan sunkin tietävän sen, maailma!,

Kertoilkaa te nyt puolestanne tarinoita Ouendanin ihanuudesta, tää paikka tarvii keskustelua! Nykyinen oneliner-linja on karvan verran ahdistava, hoh.
 
Ylös Bottom