Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Outo testi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Finukko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
7
porkkana
punainen ja vasara
3

Eli täysin niinkuin "pitääkin" mennä :) Olenkohan sitten tyhmä tai jotain...

Mieleni on kieroutunut, koska pystyn ajattelemaan muuta vihannesta kuin porkkanaa. Ajattelin kyllä vasaraa, mutta värini ei ollut punainen vaan vihreä. Lisäksi sain laskettua tekstistä kaikki kuusi äffää:confused: Olenko siis nero, kuten tuo teksti väittää? En ainakaan tietääkseni.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Mieleni on kieroutunut, koska pystyn ajattelemaan muuta vihannesta kuin porkkanaa. Ajattelin kyllä vasaraa, mutta värini ei ollut punainen vaan vihreä. Lisäksi sain laskettua tekstistä kaikki kuusi äffää:confused: Olenko siis nero, kuten tuo teksti väittää? En ainakaan tietääkseni.

Itselläni ei käynt mielessäkään porkkana eikä vieläkään oikein istu mieleen tuossa tilanteessa :)

Testi tosiaan pitää tehdä mahdollisimman nopeasti, ei mitään 20min sessioita ;) Olen muutaman kerran törmännyt pariin kohtaan aikaisemminkin. Parille kaverille (Lloopelle mm.) näytin tätä ja olihan se ihmetys heilläkin kova.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Itselläni ei käynt mielessäkään porkkana eikä vieläkään oikein istu mieleen tuossa tilanteessa :)

Testi tosiaan pitää tehdä mahdollisimman nopeasti, ei mitään 20min sessioita ;) Olen muutaman kerran törmännyt pariin kohtaan aikaisemminkin. Parille kaverille (Lloopelle mm.) näytin tätä ja olihan se ihmetys heilläkin kova.

Tein testin kyllä nopeasti ja osaan vielä englantiakin. Ehkä toisten kyky hahmottaa kirjaimia on parempi kuin toisten. Tai sitten ei.

Tuo vihanneshommeli on ainakin minulla siinä mielessä huono testi, että ei porkkana ole minulle koskaan mieltynyt vihannekseksi. Se on aina ollut juures ja vihanneksia ovat minulle lähinnä tomaatti, kurkku ja salaatti.

1. 7

2. kurkku

3. musta ja vasara (lempiväri [lempiväri tuli ekana mieleen] ja mikä tuli ekana mieleen)

4. 3 (luin sen jutun kolme kertaa läpi enkä löytäny kuin 3. sitten ku skrollasin alaspäin ja luki, että niitä on 6 olin ihan ihmeissäni)

1. 5
2. tomaatti
3. punainen ja vasara
4. 4 (mistä ihmeestä te ne kaksi muuta löydätte, itselläni englanti on hyvä, enkä tajua yhtään missä ne kaksi muka piileksii :confused: )

Taidan olla tyhmä :)

Se, että ehdottomasti suurin osa ihmisistä vastaa kohtaan 1 7 johtuu todennäköisesti siitä, että 12-5=7. Kun luvut ovat vielä tuossa järjestyksessä (ensin 12, sitten 5), tuntuu yhteys selvältä.

Mutta tuo viimeinen kohta on kyllä kumma, laskin sieltä neljä F-kirjainta ja olin vakuuttunut siitä, että löysin ne kaikki. Pitää tehdä tuo testi 7-vuotiaalle, vastikään lukemaan oppinelle sisarenpojalleni.

1. Mä vastasin tuohon ensimmäiseen myös 7, mutta en tuon erotuksen ansiosta, vaan vastaan sen lähes aina jos yksinumeroinen luku pitää antaa. Tästä syystä ihmetys oli sitä suurempi :).

2. Porkkana
3. Sininen ja vasara
4. 3

Viimeisessä luin tekstin läpi ja ajattelin vielä "huijata" ja tarkastaa sen kirjain kirjaimelta, mutta ilmeisesti laiskottelin tuossakin, koska OF - sanat tuli hypittyä silloinkin yli :).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
4. 4 (mistä ihmeestä te ne kaksi muuta löydätte, itselläni englanti on hyvä, enkä tajua yhtään missä ne kaksi muka piileksii :confused: )

Taidan olla tyhmä :)
No jaa, et ainakaan tuon testin perusteella - f-kirjainten löytämisellä ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa* mutta ne f-kirjaimethan löytää esim. selaimen tai tekstinkäsittelyohjelman find/etsi-toiminnolla ja jos et sitä hoksannut käyttää niin.... :p

( * harmi että testissä sellaista väitetään koska nyt ei tiedä kuinka moni oikeasti löysi alle 6 f-kirjainta ;) )

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Jeesus näkyi minun silmissä (olikohan tämä se valaistuminen?).
Juu sehän tuo itsellekin ilmestyi ja kuvajaista saikin vähän aikaa pällistellä ennenkuin verkkokalvot hoksasivat päivittyä normaaliin näkymään.
Omat silmät ikäänkuin viilasivat itseään linssiin. :p

Metka kuvailluusio.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Karma
No jaa, et ainakaan tuon testin perusteella - f-kirjainten löytämisellä ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa* mutta ne f-kirjaimethan löytää esim. selaimen tai tekstinkäsittelyohjelman find/etsi-toiminnolla ja jos et sitä hoksannut käyttää niin.... :p

( * harmi että testissä sellaista väitetään koska nyt ei tiedä kuinka moni oikeasti löysi alle 6 f-kirjainta ;) )

se tietysti vaikuttaa et "luetko tekstin ja etsit" vai vain "etsit" niitä kirjaimia...

Ylös Bottom