Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Outo testi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Finukko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuo viimeinen noista ei toimi sen vuoksi että kyseessä on englanninkielinen teksti. Sellainen joka ei ymmärrä pätkääkään englantia laskee kyllä aivan helposti noi kuusi äffää sieltä (eikä se ongelmia tuottanut itsellenikään... ) Fiksuuden kanssa ei tuolla ole yhtään mitään tekemistä.

Muutenkin tuntuisi olevan vajavainen toi testi, varmaan käännetty toisesta kielestä puutteellisesti. (myös kohdehenkilön kulttuuritausta heittää oman tasonsa noihin) Ainoa joka meni meikäläisen kohdalla kohdalleen oli se väri ja työkalu (punainen ja vasara).

Tein saman testin joskus vuosi sitten ja yllättävän moni meni kuten piti. Viimeisessä testissäkin laskin 3 F:ää.

Mun vastaukset:
1. 5
2. nauris
3. punainen ja vasara
4. 3
2 ja 3 kohdissa oli muuten aivot ihan jäässä, piti miettiä varmaan 20 sekunttia että keksi vihanneksen (ensin kelasin läpi banaanit ja muut :)), koska pyöri vaan luvut päässä. Mitäköhän tuossa ekassa kohdassa yritetään?

1. 7
2. Porkkana
3. Vihreä ja vasara
4. 4

Aika oikein mulla meni... hmm, outoa tosiaan.

Jossain lehdessä oli joskus juttu, kuinka ihminen pystyykin lukemaan sanat vaikka kirjaimet olisivat ihan väärässä järjestyksessä, kunhan eka ja vika kirjain on oikein. Esim. Mnuin nmenii on Jkakao -> Minun nimeni on Jaakko. Minulla tuo testi silloin toimi ihan hyvin.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Toi väri ja työkaluhomma on hyvä!
Duunipaikalla kaikki kummissaan.
Suurin osa vastannut kuten oletettu... :D

Olisi toiminut paremmin, jos ei olisi ennen jo paria kohtaa testattu.

1. 8
2. Kurkku
3. Vihreä ja vasara (vasara-testi on käyty niin, että numerot ovat olleet seiskoja)
4. 5 (olenpä tyhmä, toinen kerta testissä - tosin kauan sitten ja edelleen alle 6)

1. 7
2. Peruna
3. Punainen vasara
4. 4

Oli ihan mielenkiintoinen. 2. kohdassa mietin varmaan 15sek jotain vihannesta kun tuli pelkkiä hedelmiä mieleen!

Ylös Bottom