Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Outriders

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Perkule, stiimi versio aukeaa vasta klo18.. Tässähän olis ollu hyvää aikaa pelailla jo.
 

Liitetiedostot

  • stiimi1.jpg
    stiimi1.jpg
    78,4 KB · Lukukerrat: 19
Perkule, stiimi versio aukeaa vasta klo18..
Eikös se aukee vasta seiskalta (17:00 BST).

Sais kyllä äkkiä tulla se eka patchi, että pääsis säätään ohjainasetuksia. En tykkää yhtään noin voimakkaasta kiihtyvyydestä. Deadzoneakin sais ruuvata pienemmäksi. Vihu snipuilla vissiin aimbotti päällä, kun tuntuu ettei ne ammu ollenkaan huteja :D
 
Aikamoinen kaaos tuntuu taistelukentällä olevan, ainakin näin soolona pelatessa. Luoteja viuhuu joka suunnasta ja osumien "kumoamista" erilaisten erikoiskykyjen avulla joutuu jatkuvasti harrastamaan. Valitsin hahmoluokista Devastatorin, joka on hieman tavanomaisesta pelityylistäni poikkeava tapaus. Toki tälläkin classilla operoidaan aseiden kanssa, mutta lähitaistelukyvyt palauttavat terveyspisteitä erityisen paljon.

Siitä en osaa sanoa onko 45:een terveyspisteeseen palautuminen Devastatorin ominaisuus, vai onko sama helpotus muillakin luokilla. Tuon määrän varassa pystyy hyvin sinnittelemään pitkäänkin.

Erikoiskykyinä tällä hetkellä vihollisen vierestä laukaistava stunnaushyökkäys, joka tappoon johtaessaan palauttaa mukavan määrän energiaa. Toisena superkilpi, joka vähentää vahinkoa 65 % kahdeksan sekunnin ajaksi, ja kolmantena "loikkaus", jolloin Devastator nousee ilmaan ja hyökkäys näkyvään kohteeseen tekee kelpo lailla tuhoa. Viimeisimmällä pystyy myös mainiosti vaihtamaan paikkaa tiukassa tilanteessa.

World tier 6 avattuna, joten vasta vähän taivalta takana.
 
Eikös se aukee vasta seiskalta (17:00 BST).

Sais kyllä äkkiä tulla se eka patchi, että pääsis säätään ohjainasetuksia. En tykkää yhtään noin voimakkaasta kiihtyvyydestä. Deadzoneakin sais ruuvata pienemmäksi. Vihu snipuilla vissiin aimbotti päällä, kun tuntuu ettei ne ammu ollenkaan huteja :D
Tuossa justiinsa stiimistä otettu kaappaus Outridersin kauppasivulta.
 

Liitetiedostot

  • stiimi2.JPG
    stiimi2.JPG
    12,4 KB · Lukukerrat: 16
Itselläki oli aluksi sillai että ei perkele tässähän tulee turpaan oikealta ja vasemmalta, mutta huomasin että pelasin täysin väärin, pelasin siis sillai että aina kun seuraava world tier aukeaa niin pakko vetää sillä tuli kuolemia kuinka paljon tahansa, 50% world tier tiputuksia tullut jo pari, sitten rupesin miettimään, että ei perkele ethän sä diablookaan pelaa sillai että aina ku uus torment aukeaa niin vaihdat sitten sitten samantien sille isomalle tormentille. vaan se torment vaihtuu buildin ja gearin mukaan.

sitten testasin jossain vaiheessa, kun oli joku 30% nykyistä world tieriä, vaihdoin tierin pienemälle, niin siellähän se progress säilyi, että nyt pelaan sillai että vaihtelen sitä world tieriä pienemälle tilanteen mukaan, esim nyt olen world tier 7:lla. niin jos vihollisilla on 3-4 tarkkaampujaa vastassa, niin tippuu tier 5-6:lle hyvin äkkiä. Sitten taas melee monsterit vetelen tuolla world tier 7:lla.

Annanki vinkin ihmisille älkää hakatko päätä seinään sillä korkeimmalla tämän hetken tierillä jos tuntuu silti että jatkuvasti tulee pataan, vaan vaihdelkaa sitä, sitä mukaan kun Gear ja hahmo kehittyy. Koska todennäköisesti siinä vain menettää hermonsa ja world tier progress ei etene mihinkään.
 
Viimeksi muokattu:
Joo, saapa nähä kumpi pitää paikkansa. Virallinen aika taitaa olla se klo19 ja stiimi väittää että noin 3h päästä aukeaa.

Koska se on alle 4h, mutta enemmän kuin tasan 3h, niin siksi siinä lukee "noin 3 tuntia". Eiköhän se klo 19 ole kuten on ilmoitettu.
 
Koska se on alle 4h, mutta enemmän kuin tasan 3h, niin siksi siinä lukee "noin 3 tuntia". Eiköhän se klo 19 ole kuten on ilmoitettu.
Nähtäväks jää kumpi se on. Muistelisin että stiimi on joskus ennenkin avannut pelin etuajassa. En nyt saa päähäni tosin mikä se oli.

Edit: Tottakait se oli myöhempi aika, perkule.. :D
 
Viimeksi muokattu:
On ne tekoäly sniput melkosia ei meinaan ammu ikinä ohi :) Tarvii ainakin mun pikkasen kikkailla world tierillä, väliin joutuu hilaan alemmas tieriä.
 
Joo ei sitä world tieriä kannata alkaa hilaamaan liian aikasin ylös, WT 5 taitaa olla jo joku very hard vaikeustaso niin tottakai sitä ylemmät vaan vaikeutuu.
 
Juu kyl se sit lopulta. Tullu pari feikkikaatumista kans, peli heittää PS5:n menuun ja tulee se "on tapahtunut virhe". Sit ku painaa pelin uusiks pääl, jatkaa se välittömästi tismallee samast kohdast, oot sen aikaa kuolematon ja vihut oottaa et oot taas pelis.
 
Nyt pääsi ensi kertaa cooppaamaankin. World tier 6 (expert) alkoi olla jo aika haipakkaa. Yksi täysi wipe ja satunnaisia "knokkeja", mutta tarvittaessa pääsi vielä pelastamaan tilanteen omalla revivellä. Outoa, ettei soolomoodiin ole annettu yhtä uusintayritystä self-reviven kautta.

Siitä isot pisteet, että tekoäly vaikuttaa onnistuneelta. Välillä tosin näkee tilanteita, että ampuvat jääräpäisesti pelaajien suuntaan, mutta taustalle loikannut Devastator saa kaikessa rauhassa ladata kyvyt uudestaan ja käydä kimppuun.

Muutamia bugejakin tuli vastaan:

- Hosti lähti pelistä, kaksi muuta ryhmässä ollutta saivat host migration -viestin ja lopulta koko sovellus kaatui
- Peli jumittui kesken latausruudun. Hostilla ja toisella jäsenellä toimi, kolmas joutui käynnistämään pelin uudestaan
- Pientä warppailua vihollisten toimesta todella intensiivisen räiskinnän aikana
- Vihun headbob näkyi, mutta muuten sitä ei näkynyt ollenkaan. Osumaa kyllä otti, ja ilmestyi hetken kuluttua uudestaan
- Squad wipen jälkeen ryhmämme näkyi kalsareissaan, kunnes peli sai ladattua varusteet päälle

Pikku vinkki kaikille: Stashissa on nippu tasolla 10 käyttöön aukeavia varusteita, jotka saa ilmaiseksi käyttöön. Näitä ei voi purkaa tai myydä, joten ne jäävät vain tukkimaan inventorya (tai stashia jos laitat ne sinne). Setti on erittäin keskinkertainen tai jopa huono, parempaa löytää jatkuvasti taistelukentiltä.

Niin, ja mukavaahan se meno oli. Tehtävien aktivointi on helppoa, aseiden modaaminen on tehty käytännölliseksi ja tehtävät ovat sopivan pitkiä. Bossitaisteluissa on aina kova meno, oli sitten minibossi tai isompi turjake vastassa.
 
Aika putkea on kyllä ollut ja vaikka ei kovinkaan pitkällä vielä ole, neljäs tai viides alue, niin alkaa toi kaava vähän tympimään kyllä. Toistaiseks ollu pelkkää vihuaaltojen tappamista ilman mitään variaatiota. Sivutehtävät myös tätä samaa.
 
kyllähän tämä tavallaan onkun oppikirja siitä miten tehdään se mielenkiintoinen ARPG/looter shooter. ja se ydin on tuossa Loot ja Crafting ja gameplayssä. jos se siis on kunnossa niin se kantaa jo pitkälle. Että Hoi Marvel Avengersin dev porukka katselkaa tänne.
 
Aloin myös pelaamaan Devastatorilla ja vaikeaa on ollut tähän asti. Pikkuisen auttaa, kun oppii käyttämään kykyjä oikein ja opettelee hyvät reitit rynnäköinnille, mutta hahmo kuolee silti koko ajan. Ei ole oikeastaan vielä tullut yhtään helppoa kohtaa vastaan. Uskoisin kuitenkin, että peli tästä vähän helpottaa, kun saa levutettua hahmoa sen verran, ettei se ole ihan heittopussi. Ei tämä kuitenkaan mikään helppo peli ole sellaiselle, joka ei pelaa räiskintöjä jatkuvasti.
 
Ylös Bottom