Ymmärtäisin jos tuossa joku realistisesti muuttuisi, oma 100lv vs 100lv vihollinen on minusta ihan sama kun oma 10000lv vs. 10000lv vihu jos mitään merkittävää pelillisesti tapahdu.ARPG on yhtäkuin mitä tossa luettelit. Diablot, Path of Exilet kaikki mitkä nyt kuuluu ARPG genreen perustuu tähän ja lootter shootterit. Se mikä muuttuu on sun hahmo tulee kovemmaksi. Yksinkertasta mutta koukuttavaa. Selittäkää joku paremmin mikä on ARPG pelien idea. Niin ja mmorpg genre käyttää samaa periaatetta.
Se toki voi olla eri lailla toimiva ase tai kyky mutta sen pitää jotenkin suuresti erota.. eikä itseasiassa tuossa tarvita tason nousua itsessä.. vihussa toki voisi indikaattori olla että antaa vastusta pidempää tai kestää joidenkin loogisten juttujen takia enemmän vahinkoa esim tavallisiin aseisiin tms.