Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Outriders

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En kyllä ymmärrä mikä syy on huijarit jos peli kuitenkin on yksinpeli eikä siinä vaikuteta muiden peleihin. Eikö se ole ihan sama mitä kukakin omassa pelissään tekee? Ei minua ainakaan kiinnosta jos naapurin erkkimatti käyttää cheatteja ja on päivässä maksimilevelillä. Omapahan on hupinsa tai sen menetys.

Peleissä, joissa vaikutetaan muiden kanssa ymmärrän mm. vaatimuksen olla aina netissä mutta en yksin- tai coop-peleissä. Kenenkään tuskin on pakko pelata huijareiden kanssa jos se tässä nyt on pelkona.

Niin ihmiset on ihmeellisiä en minäkään sitä ymmärrä et huijataan tälläsessä pelissä. Olihan noita jo demossa

Kummaa ettei demossa ollut ongelmia, onko siellä nyt muka niin paljon enemmän pelaajia kokoversiossa.
Uskon että on enemmän pelaajia se on myyny steamisa ku leipä, ja sit gamepass pelaajat päälle.
Mulla servut on toiminu nyt aamulla ja myöskin jokus puol 5 aikaan ku heräsin

sinänsä oon kyllä yllättynyt että cohh tykkää tuosta end gamesta niin kovasti että vetää full day streamejä. en oikeestaan muista muita action rpg pelejä kun tietenki poe jonka end gamessa cohh on viihtynyt noinkin kauan.

Viimeksi muokattu:
Aika hurjaa ku peli on ollu ulkona sen 4 päivää ni väki on jo onnistunut avaa sen end gamen isoimman haasteen ja helposti sooloomaan sen :D

Aika hurjaa ku peli on ollu ulkona sen 4 päivää ni väki on jo onnistunut avaa sen end gamen isoimman haasteen ja helposti sooloomaan sen :D
Sie ollu ammatilaiset asialla ;) No lisää world tier leveliä päivityksillä. en ukso et ainaakan itse sitä tuun helposti sooloon. Kun tuntuu nytkin vaikeelta väliin ihan kamppaniassa. Joka pelistä näitä hurjia löytyy ARPG, mmorpg jne. Vai meinasikko et paska peli kun joku jo veti läpi ;) (siis liian helppo tarkotin)

Viimeksi muokattu:
Ei paska suinkaan, en vain odottanu että näin nopeesti. Sen avaaminenkin vaatii sitä resurssiä älyttömästi, itellä tuntuu et sitä tulee joku kourallinen kerrallaa ja hädin tuskin pääsen jonkun vähä helpomman läpi eikä siit ees nouse rating :/

Ei paska suinkaan, en vain odottanu että näin nopeesti. Sen avaaminenkin vaatii sitä resurssiä älyttömästi, itellä tuntuu et sitä tulee joku kourallinen kerrallaa ja hädin tuskin pääsen jonkun vähä helpomman läpi eikä siit ees nouse rating :/
Juu tosiaan tarkotin et liian helppo oli pikkusen väärä sana valinta se paska, no näillä unilla ny ymmärän asiat miten sattuu;)

EyHmZsEXAAMXPbZ.jpg

Itekkin äskön tuli saavutettua yksi henkilökohtaisesti goaleista, perkele että siihen menikin kauan, olipas se hankalaa. välillä kuoltiin ja muuta.

Onko toi matchmaking rikki tai otettu pois käytöstä? Ei löydy nimittäin mitään. Vähä sellane ongelma et en pääse kyl enää yksin mitenkään etenemään, expeditioissa tulee lv37 vastaan ja mulla on kaikki kamat lv37, en selviä hengissä minuuttiakaan. Skillit on kohillaan ja kykypuu tukee skillejä.

En vaan osaa.

Onko toi matchmaking rikki tai otettu pois käytöstä? Ei löydy nimittäin mitään. Vähä sellane ongelma et en pääse kyl enää yksin mitenkään etenemään, expeditioissa tulee lv37 vastaan ja mulla on kaikki kamat lv37, en selviä hengissä minuuttiakaan. Skillit on kohillaan ja kykypuu tukee skillejä.

En vaan osaa.
Tälläsen löysin

Outriders PC-Console Auto Crossplay Shut Off as the Game Struggles With Connection Issues​

Toimiskohan se kaverilistan pelaajien kanssa ? no joku viisaampi saa vastata

täytyy sanoa et on hitusen eroa vedellä 42 levelin gearilla noita expeditioneita vetäsin aikalailla putkeen road to World Tier 7->15 joten edelliset expeditionit tuli vedettyä 37 levelin gearilla :D

täytyy sanoa et on hitusen eroa vedellä 42 levelin gearilla noita expeditioneita vetäsin aikalailla putkeen road to World Tier 7->15 joten edelliset expeditionit tuli vedettyä 37 levelin gearilla :D
Kokeile pikaseen destiz sitä matchmakingii niin saadaan selvyys tähän et toimiiko

ei tunnu nyt löytyvän matchmakingilla nyt pelaajia, aamulla se toimi ihan hyvin. ei tarvii yleensä oottaa ku 30 sec niin löytyy peli.

Näyttää siltä et oon oikeesti jumissa. En vaan pysty selviytymään tier 5 expeditionissa mitenkään. Parempaa loottia ei tipu koska on jo sille tierille maksimit päällä. Jos pistää yhen tierin alemmas niin pitää saada kulta-aika ja just ja just pääsen hopealle.

World tieristä oon jo menny ohi eli jos haluun sieltä yrittää parempaa (en tiedä onko edes mahdollista) niin pitäis grindata sitä joku 5-6 tasoa ylöspäin, ei mitenkään jaksa ku xp:tä tulee niin nihkeesti.

Tämä ei ole oikein toimiva systeemi loppupeleis ja kun matchmaking on rikki niin eiköhän tää peli ollu sitte tässä mun osalta. Todella keskinkertainen viritys kaikkiaan. Menny taas koko päivä ilman mitään progressiota.

Vihdoin story läpi ja pääsee kunnolla farmaan gearia. Pari expeditionia tuli vedettyä ja välillä tulee kyllä melko paljon vihuja päälle :D Tier 4 oli vielä aika läpsyttelyä technon toxic buildilla. Blighted rounds, exposin toxin ja marked for execution on aikas kova combo.

Kohta menee taas 100k pelaajaa rikki Steamissa, minkä jälkeen on yleensä servutkin kaatunu. Saa nähä kaatuuko nytkin vai joko on saatu serverit kuntoon.

Vihdoin story läpi ja pääsee kunnolla farmaan gearia. Pari expeditionia tuli vedettyä ja välillä tulee kyllä melko paljon vihuja päälle :D Tier 4 oli vielä aika läpsyttelyä technon toxic buildilla. Blighted rounds, exposin toxin ja marked for execution on aikas kova combo.

Kohta menee taas 100k pelaajaa rikki Steamissa, minkä jälkeen on yleensä servutkin kaatunu. Saa nähä kaatuuko nytkin vai joko on saatu serverit kuntoon.
Kaatuhan ne :D

Hyvin menee kyllä, ei huhhuh. Eilen päästiin illalla pelaan jotain tarinatehtävää ja peli taas kaatui keskellä tehtävää. Enemmän tää on kaatunut kuin Cyberpunk, ihan reilusti, ja samalla menetän progression siihen tehtävään.

Miten muutes voi vesi näyttää noin rumalta 2021 vuoden next-gen -pelissä. :D Varmaan Halo kakkosessa originaalilla Xboxilla näytti yhtä hyvältä, hehheh.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom