Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Outriders

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei kai tuossa oikeen mitään ihmeellistä oo. Normaalia vaihtelua vuorokaudenajan mukaan. Alussa näkyy serveriongelmat ja lopussa inventory wipe bugin vaikutus. Sen bugin ansiosta moni laitto pelin tauolle eikä näköjään oo vielä palannut pelin pariin takas.

No tarkastellaas tarkemmin tilastoja. Peli julkaistu siis 1.4.

4.4. 125k pelaajaa (paras tulos)
6.4. jälkeen ei ole saatu 100k rikki
Kuluva viikko ~70k-25k pelaajaa

Reilun kahden viikon sisällä aika paljon pelaajia lähtenyt. Muuten pelaajamäärän vaihtelu selittyy vuorokaudenajalla, kuten sanoitkin.

No tarkastellaas tarkemmin tilastoja. Peli julkaistu siis 1.4.

4.4. 125k pelaajaa (paras tulos)
6.4. jälkeen ei ole saatu 100k rikki
Kuluva viikko ~70k-25k pelaajaa

Reilun kahden viikon sisällä aika paljon pelaajia lähtenyt. Muuten pelaajamäärän vaihtelu selittyy vuorokaudenajalla, kuten sanoitkin.
Eittämättä suosio vähän laskenut, mutta esim. itse laitoin pelin paussille Inventory bugin takia. Kiinnostusta siis ainakin itsellä on mutta en halua pelata näin rikkinäistä peliä. Sinänsä harmi, että tällaiset tekniset ongelmat nakertavat suosiota, mutta myös pelin mainetta.

Laskua on joo, mutta isoin pudotus tullu tällä viikolla. Ja johtuu juurikin siitä bugista. Monelle se multiplayer on tän pelin suola ja jos on vaarana menettää kaikki kamat niin ei monikaan halua riskeerata. Ilman sitä bugia tuskin ois tullut noin isoa pudotusta näin äkkiä.

Odotettavissa on aika isoa pudotusta vielä lyhyessä ajassa kun massa pääsee endgameen ja huomaa sen yksinkertaisuuden ja vähyyden.

Uskallan heittää että viikon päästä ollaan jo ehkä siinä 30k-40k keskiarvollisesti.

Taitaa tämä peli olla jo aika kuollut. PCF edelleen tutkii ja ihmettelee inventory wipen korjausta, PS4/5 -alustoilla edelleen signed in! -ongelmia, ollut siis julkaisusta lähtien. Joka päivä löytyy uusia bugeja ja ongelmia. Moninpeli edelleen lagaa aivan tolkuttomasti eikä parannusta ole tiedossa koska käyttävät halpaa p2p-tekniikkaa.

Steamcharts sanoo pelin kohdalla että viimeisen 24h peakki on noin 25000 pelaajaa ja tarkastushetkellä peliä pelas 10000, eli kuukaudessa on kadonnut noin 80% pelaajista. Pleikkarilla tarkkoja lukuja ei näe mutta tropheja katsomalla saadaan jonkunlainen kuva pelaajien määristä. Noin 40% pelaajista on saavuttanut hahmolleen tason 30 ja sama noin 40% on voittanut loppubossin ja avannut expeditionit. Todella surkea tilanne.

En usko että panostavat tähän enää oikeasti hirveän kovalla sykkeellä. Yks päivä mainostivat että tekevät jo yhtäaikaisesti kahta uutta roolipeliä..

Taitaa tämä peli olla jo aika kuollut. PCF edelleen tutkii ja ihmettelee inventory wipen korjausta, PS4/5 -alustoilla edelleen signed in! -ongelmia, ollut siis julkaisusta lähtien. Joka päivä löytyy uusia bugeja ja ongelmia. Moninpeli edelleen lagaa aivan tolkuttomasti eikä parannusta ole tiedossa koska käyttävät halpaa p2p-tekniikkaa.

Steamcharts sanoo pelin kohdalla että viimeisen 24h peakki on noin 25000 pelaajaa ja tarkastushetkellä peliä pelas 10000, eli kuukaudessa on kadonnut noin 80% pelaajista. Pleikkarilla tarkkoja lukuja ei näe mutta tropheja katsomalla saadaan jonkunlainen kuva pelaajien määristä. Noin 40% pelaajista on saavuttanut hahmolleen tason 30 ja sama noin 40% on voittanut loppubossin ja avannut expeditionit. Todella surkea tilanne.

En usko että panostavat tähän enää oikeasti hirveän kovalla sykkeellä. Yks päivä mainostivat että tekevät jo yhtäaikaisesti kahta uutta roolipeliä..
Jaa, itse taas uskon, että tähän peliin tulee vielä roppakaupalla uutta matskua, jolla pelaajien mielenkiintoa sitten ajoittain herätellään oikein kunnolla. Vähän Destinyn tyyliin. Ainekset olisivat ainakin olemassa, ja sen verran paljon tätä on kuitenkin myyty ja pelattu myös Game Passin kautta, että kuulostaisi suorastaan hölmöltä bisnesmielessä olla tuota asetelmaa jatkossa hyödyntämättä.

Hieno peli kaiken kaikkiaan, ja jo tässä vaiheessa varsin mukavasti sisältöäkin. Menee kyllä heittämällä omalle top 10-listalle viime vuosien peleistä.

Minulla ainakin söi tekniset ongelmat kaiken peli-ilon. En jaksa sitä signed on -probleemaa ja pelkään inventory wipeä. Pelihän siis kiinnostaa muuten tosi paljon, mutta ei rikkinäisenä. Nopeaa korjausta tämä vaatisi, että saataisiin pelaajat pysymään.

Minulla ainakin söi tekniset ongelmat kaiken peli-ilon. En jaksa sitä signed on -probleemaa ja pelkään inventory wipeä. Pelihän siis kiinnostaa muuten tosi paljon, mutta ei rikkinäisenä. Nopeaa korjausta tämä vaatisi, että saataisiin pelaajat pysymään.
Olen varmaan maailman onnekkaimpia pelaajia, kun tuntuu, että lähes kaikissa peleissä vältyn noilta todella ikäviltä bugeilta. Inventory wipeä en ole kymmenien tuntien pelaamisen jälkeen tässä onneksi vielä joutunut kokemaan ja muutenkin olen kokenut pelin varsin vähäbugiseksi ja hyvin toimivaksi.

XSX:llä tätä pelaan ja toki on todettava, että sillä on muutenkin ollut todella vähän ongelmia pelaamissani peleissä. Erinomainen laite tässäkin mielessä. Toki pari dashboardille kaatumista olen Outridersissakin ehtinyt silti kokemaan.

Viimeksi muokattu:
Olen varmaan maailman onnekkaampia pelaajia, kun tuntuu, että lähes kaikissa peleissä vältyn noilta todella ikäviltä bugeilta. Inventory wipeä en ole kymmenien tuntien pelaamisen jälkeen tässä onneksi vielä joutunut kokemaan ja muutenkin olen kokenut pelin varsin vähäbugiseksi ja hyvin toimivaksi.

XSX:llä tätä pelaan ja toki on todettava, että sillä on muutenkin ollut todella vähän ongelmia pelaamissani peleissä. Erinomainen laite tässäkin mielessä. Toki pari dashboardille kaatumista olen Outridersissakin ehtinyt silti kokemaan.
Joo, kyllähän tämä siis ihan pelattava on, mutta ennemmin pelaisin täysin ehjää peliä. Kun on niin monta muutakin peliä kierrossa, niin auttamatta peli, jossa on vähänkin teknisiä probleemia tippuu listalla alaspäin. Series X:llä itsekin pelailen.

Olen varmaan maailman onnekkaampia pelaajia, kun tuntuu, että lähes kaikissa peleissä vältyn noilta todella ikäviltä bugeilta. Inventory wipeä en ole kymmenien tuntien pelaamisen jälkeen tässä onneksi vielä joutunut kokemaan ja muutenkin olen kokenut pelin varsin vähäbugiseksi ja hyvin toimivaksi.

Juu ilmeisesti boksilla pelailevat ovat säästyneet pahimmilta bugeilta, tuo Signed In! -vikakin taitaa olla enimmäkseen pleikkojen ongelma. Ihan mielenkiinnosta, näetkö SeriesX:n kautta noita achievementtejä, moniko olis saanu saavutuksen lv30 :stä ja expeditioneiden avauksesta? Vois olla mielenkiintosta vertailla kun pleikalla noi on aika matalat.

En usko että tähän tulee sisältöä samal taval kuin Destinyyn esim. Pari dlc:tä voi tulla juu.

Toivoisin tähän enemmän sisältöä endgameen, nuo timetrialit ei jaksa kantaa pitkälle. Samaten pitäis saada täys remontti tuohon buildimaailmaan, siitä pitäis saada monipuolisempi.

näetkö SeriesX:n kautta noita achievementtejä, moniko olis saanu saavutuksen lv30 :stä ja expeditioneiden avauksesta? Vois olla mielenkiintosta vertailla kun pleikalla noi on aika matalat.
16,44% itte sain 8.4 tämän, mut joo aika ihmeen pieni prosentti, koska ei peli nyt kovin hankalaa pelata levelille 30, ittellä se 2 classia lv 30

Juu ilmeisesti boksilla pelailevat ovat säästyneet pahimmilta bugeilta, tuo Signed In! -vikakin taitaa olla enimmäkseen pleikkojen ongelma. Ihan mielenkiinnosta, näetkö SeriesX:n kautta noita achievementtejä, moniko olis saanu saavutuksen lv30 :stä ja expeditioneiden avauksesta? Vois olla mielenkiintosta vertailla kun pleikalla noi on aika matalat.
Minun perstuntuma taas sanoo, että 40% on korkea luku pelin "läpäisylle". Mutta voin olla tuntumani kanssa hukassa tässä asiassa.

Tuo level 30 on kuitenkin vaatinut jo useamman kymmenen tunnin panostuksen.

E: Tämän postauksen mukaan Borderlands 3:n on 36% "läpäissyt". Tieto luokkaa internetissä sanottiin.

Minun perstuntuma taas sanoo, että 40% on korkea luku pelin "läpäisylle". Mutta voin olla tuntumani kanssa hukassa tässä asiassa.

E: Tämän postauksen mukaan Borderlands 3:n on 36% "läpäissyt". Tieto luokka internetissä sanottiin.
Läpäsy ei tarvii sitä leveli 30. Tosiaan vain 16.44% on avannut leave humanity behind saavutuksen eli hahmo leveli 30. Siis end game ei ole tämän mukaan kovin kiinnostava.

E: Tämän postauksen mukaan Borderlands 3:n on 36% "läpäissyt". Tieto luokka internetissä sanottiin.
Lisäksi tässä on hyvä muistaa, että peliä voi pelata "ilmaiseksi" Xboxilla Game Passin kautta. Tällöin aivan varmasti useampi testaa peliä, mutta jos ei kiinnosta, niin on helppo jättää kesken. Läpäisyprosentit sitten kuvastavat tätä aika hyvin. Varsinkin jos pleikkarin vastaaviin vertaa.

Lisäksi tässä on hyvä muistaa, että peliä voi pelata "ilmaiseksi" Xboxilla Game Passin kautta. Tällöin aivan varmasti useampi testaa peliä, mutta jos ei kiinnosta, niin on helppo jättää kesken. Läpäisyprosentit sitten kuvastavat tätä aika hyvin. Varsinkin jos pleikkarin vastaaviin vertaa.
Toi läpäsy prosentti nyt on ihan hyvä jos se on sen 40%, meinaan leveli 10 saavutuksen on kerännyt 54.43%.

Noin 40% pelaajista on saavuttanut hahmolleen tason 30 ja sama noin 40% on voittanut loppubossin ja avannut expeditionit. Todella surkea tilanne.
Nuo luvut on PS5 versiosta. PS4 version on läpässy 35%, levelin 30 saavuttanu 34% ja 1000 vihua expeditioneissa tappanu 21%. Nuista PS5 prosenteista ois kiva tietää vähän pelaajamääriä. Ei nyt kuitenkaan ihan hirveesti oo vielä pleikka vitosia maailmalla.

Kipeästi kyllä kaipais sitä patchia tää peli. Kolmisen viikkoa mennyt inventory wipesta ja vieläkin testaillaan kamojen palautusta. Solona ei oo ollut ongelmia, mutta multiplayer onkin sitten toinen tarina. Siihenkin ilmeisesti tulossa siinä päivityksessä korjausta, mutta en kyllä tiiä saako ne multiplayeria koskaan P2P:lla toimimaan täysin ilman ongelmia.

No on nyt melkonen ero boxin ja playkan välillä varsinkin tossa leveli 30 saavutuksessa/trophy jos 34-40% ps4/ps5, kun boxilla luku on 16.44% ainakin jos saavutuksia on uskominen ? Toki gamepassi vaikuttaa, mut et noin paljon. Siis tämähän on mielenkiintosta miten gamepass muuttaa pelaajien peligenre valintoja.

Lisäksi tässä on hyvä muistaa, että peliä voi pelata "ilmaiseksi" Xboxilla Game Passin kautta. Tällöin aivan varmasti useampi testaa peliä, mutta jos ei kiinnosta, niin on helppo jättää kesken.
Mulla kävi juurikin näin, vaikka alussa vaikutti lupaavalta, niin ei kuitenkaan onnistunut koukuttamaan.

Mulla kävi juurikin näin, vaikka alussa vaikutti lupaavalta, niin ei kuitenkaan onnistunut koukuttamaan.
Kuten kirjoitin, niin itsellä tämä jäi tauolle, koska tekniset ongelmat. Tavallaan hyvä, että tuli pelattua Game Passin kautta, niin ei harmittanut niin paljon.

Pelissä on kyllä mielestäni hurjasti potentiaalia. Perus gameplay on mielestäni koukuttavaa ja uudet varusteet tuovat sitä "vielä yksi rundi" -elementtiä.

Ylös Bottom