Vastaus: Overwatch
Pahoittelut, sen ei ollut tarkoitus suuntautua sulle, vaan topicia enemmän lukeneena Nisulle ja Kilpparille. Viestisi oli vain viimeinen tikki, joka laukaisi jo pitkään muhineen ärtymyksen, mikä puolestaan johti ensimmäiseen viestiini tässä topicissa.
Se miksi asetun heidän yläpuolelle, johtuu heidän valitsemastaan linjasta käydä keskustelua tästä pelistä läpi tämän ketjun. Tarkoitukseni ei ole kertoa olevani parempi, koska en ole tai ainakaan sitä pysty tai koe tarepeelliseksi todistaa.
Yksikään peli ei ole täydellinen, Overwatch itsessään on oikein hyvä peli ja sen olen myöntänyt tässä keskustelussa jo. Onko se parasta ikinä ja immuunia kritiikille? Ei ole, vaikka osa täällä siitä yrittää semmoista tehdä.
Myönnän nyt, että sattui itellekki vikatikki kun menin moista sanomaan näiden kahden pelin taktisuudesta. Samassa viestissä kuitenkin yritin painottaa myös sitä, että eihän näistä kahdesta pelistä edes pitäisi puhua samassa yhteydessä, mutta ne nyt vain sattuvat olemaan niitä pelejä, joita itse olen kuluttanut ja tulen kuluttamaan tulevaisuudessa. Tuijottelen siis täysin omaa napaani julkisesti tässä asiassa. Samassa yhteydessä käy myös ilmi se, että en edes vielä omista koko Overwatchia, miten se tekee minusta siis fanipojan? Kaikki olettamukseni pelistä perustuvat kuitenkin tämän ketjun, striimien ja erilaisten videoiden katseluun. Olen kyllä innoissani pelistä, mutta en nyt oikeasti voi tietää ennen kunnon kokeilua mistä siinä on kysymys. Se, että leimasit mm. minut viestilläsi "typeräksi fanipojaksi" oli oikeastaan aika todella turhaa, koska oli sinulla selkeästi ihan oikeakin pointti viestissäsi kuten tämän viestin ensimmäisessä lauseessa myönnänkin.
Sama linja näyttää myös jatkuvan myöhemmissä viesteissäsi kun asetut näiden "fanipoikien" yläpuolelle. Lopeta se. Keskity sen sijaan keskustelemaan asiasta oikein ja rakentavasti. Hyvä keskustelu koostuu kuitenkin aina lopulta siitä, että opitaan toisilta ja lopuksi pystytään myöntämään "vastapuolen" sanomisista edes yksi juttu, josta ollaan samaa mieltä. Tämä koskee luonnollisesti molempia osapuolia.
Edelleen pelin omistamattomana olen kanssasi lähtökohtaisesti samalla linjalla tuossa pelimuotojen vähäisyydessä, karttasuunnittelussa ja tästä aiheutuvasta variaation puutteesta. Se on asia, mikä itseäkin mietityttää. Itse havittelen ja pikkupoikamaisesti fiilistelen peliä lähinnä sen takia, että kaipaan Siegen kaltaiselle tummanpuhuvalle vääntämiselle jotain kasuaalimpaa vastapainoa ja nimenomaan sitä pari tuntia päivässä pelattavaa höpsöttelyä.
Pahoittelut, sen ei ollut tarkoitus suuntautua sulle, vaan topicia enemmän lukeneena Nisulle ja Kilpparille. Viestisi oli vain viimeinen tikki, joka laukaisi jo pitkään muhineen ärtymyksen, mikä puolestaan johti ensimmäiseen viestiini tässä topicissa.
Se miksi asetun heidän yläpuolelle, johtuu heidän valitsemastaan linjasta käydä keskustelua tästä pelistä läpi tämän ketjun. Tarkoitukseni ei ole kertoa olevani parempi, koska en ole tai ainakaan sitä pysty tai koe tarepeelliseksi todistaa.
Yksikään peli ei ole täydellinen, Overwatch itsessään on oikein hyvä peli ja sen olen myöntänyt tässä keskustelussa jo. Onko se parasta ikinä ja immuunia kritiikille? Ei ole, vaikka osa täällä siitä yrittää semmoista tehdä.