Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Overwatch/Overwatch 2

Vastaus: Overwatch

Joko reillu turrejen nerffaus, tai mielummin rajoitus yks turretti per joukkue. Tuskin kukaan voi väittää etteikö moinen rajoitus lisäisi kaikkien peli-iloa.

En kannata rajoituksia. Noihin tilanteisiin pitää vain osata reagoida ajoissa, eikä jumittua siihen ristituleen. Siellä on hahmoja kuten mainitut Tracer ja Reaper, jotka menevät sumpuista vauhdilla läpi. Eilen Divalla keskityin turretteihin tuloksellisesti, viimeistään ultimaattumin kohdistuksella suoraan kk-pesäkkeeseen. Kun murto saatiin aikaiseksi purkautui väki siitä läpi kuin tulvavesi. Tätä ajoitusta voi vielä chat partyssa tähdentää samanaikaiseksi. Keinoja kyllä löytyy.
 
Vastaus: Overwatch

Ehkä suurin ongelma pelissä on pelaajat itse kun ei sitä hahmoa voi vaihtaa keskenkaiken. Jos se erä menee siihen pään hakkaamiseen seinään.
 
Vastaus: Overwatch

Turrettien määrä pitäisi ehdottomasti rajoittaa yhteen/joukkue.

Se mitä sanot on hulluutta, jos vastustajilla on vaikkapa 6 kääpiötä, niin ottakaa tekin 6 Torbjörniä käyttöön. Jokaisessa kartassa on pitempiä reittejä joita pitkin pääsee vastustajan sivulle / selustaan. Esim. turretteja voi ampua kaukaa Hanzo, Widowmaker, nämä herot sopivat hyvin myös hyökkäykseen. Odotan toki innolla seuraavaa suurta päivitystä joka toisi ranked pelilistan ja hioisi hahmoja entisestään (D.VA, McCree jne.).

Mutta pointtina, nyt on korkea aika lopettaa turhanpäiväinen jauhaminen jonkun tietyn hahmon ylivoimaisuudesta (pitää rajata, pitää poistaa) pelistä ja näin. Overwatch on ottanut vasta ensiaskeleet ja pelistä tulee parempi kun yhteisö reagoi ja herättää dev teamissa ajatuksia. Pitää muistaa että Blizzard analysoi tällä hetkellä valtavaa määrää dataa ja se ei ole ihan helppo juttu sitten päättää mitä muutetaan.

Lyhyenä esimerkkinä, vannoin että en koske naurettaviin support heroihin, 2 vk myöhemmin haluan oppia pelaamaan niitä kaikkia, kiitos arvostelun myös tätä intialaista munkkia vai mikä lie, Zenyatta. Minun tyyppiselle lapselliselle kilpikonnalle tämä peli on kuin luotu. Tuossa pitkässä arvostelussa kiteytyy lähes kaikki se miksi rakastan tätä peliä. Pelattavuutta voisi korostaa vieläkin enemmän, siitä saa kiksit, nyt aamulla mietin mikä tekisi minut iloisemmaksi, suihkuun, aamupala mm. mansikoita ja da daa ... Overwatch tulille, super hiljainen PS4, näyttö, Genelec 2.1 kajarit ja pam ... illalla sitten Suomi porukassa ja pleikan oma virallinen kuulokemikki.

arvio, Arvio, ARVIO !!!
 
Vastaus: Overwatch

Ehkä suurin ongelma pelissä on pelaajat itse kun ei sitä hahmoa voi vaihtaa keskenkaiken. Jos se erä menee siihen pään hakkaamiseen seinään.

Kuoleman kautta kuitenkin voi syntyä toiseksi hahmoksi. Ei jättäydy asemasotavaiheeseen, vaan pyrkii aktiivisesti läpilyöntiä. Hahmon vaihtaminen tilanteiden pohjalta on vastaus juuri tällaisiin pattitilanteisiin.

Nämä turrettien, Bastionien ja seinäsädettäjien yhdistelmät ovat kieltämättä pahoja. Siihen vielä Widowmaker sniputtamaan ja Tracer kutittelemaan selkäpuolta niin kyllä ollaan liemessä koko porukka.
 
Vastaus: Overwatch

Kuoleman kautta kuitenkin voi syntyä toiseksi hahmoksi. Ei jättäydy asemasotavaiheeseen, vaan pyrkii aktiivisesti läpilyöntiä. Hahmon vaihtaminen tilanteiden pohjalta on vastaus juuri tällaisiin pattitilanteisiin.
Komppaan täysin. Henk.koht vaihdan hahmoa melkeinpä jokaisen checkpointin välein payloadin attackissa ja joskus myös defensessä riippuen mapista/vastustajan kokoonpanosta.

Kartan eri osa-alueisiin toimii tietyt hahmot ja siksipä jos saadaan checkpoint - juoksen uuteen spawnihuoneeseen vaihtamaan hahmoa jos näyttää, että on tarvetta.
 
Vastaus: Overwatch

Itse olen ryhtynyt käyttämään hyökkäyksessä viime aikoina leskentekijää turrettien/Bastionien poistoon - narulla pääsee nopeasti hyvään tuliasemaan ja 1-2 tähdättyä laakia tiputtaa paikallaan käkkivän ja helposti osuttavan väijyjän. Olenkin alkanut kutsua tuota hahmoa Windowmakeriksi koska se avaa turretin poiston jälkeen muulle tiimille ikkunan päästä kohteelle :)

Hahmorajoituksia en kannata, mutta Kääpiöturretin tehoa voisi kyllä jotenkin hieman rajoittaa. Vahinko itsessään on ihan ok, mutta joko lukitusmatka tai tarkkuus voisi ottaa hieman nerffivasaraa. Ei ole nimittäin kerta eikä kaksi kun olen esim. Pharahilla yrittänyt lentää boostilla suojasta toiseen jonkin pienen aukion yli ja olen kuollut ennen kuin tulen takaisin maahan, koska automaattitykki on lukittunut minuun sillä mikrosekunnilla kun olen tullut suojasta esiin ja sitten naputtanut osumia kertaakaan ohi ampumatta koko ilmalennon ajan. Paljon itketyllä Bastionilla sentään joutuu itse tähtäämään ja olemaan esillä...

Toinen mitä kaipaisin olisi jompikumpi muutos Diivan mechiin: joko pienempi pääosuman hitbox tai sitten hieman lisää liikkuvuutta ammuttaessa - tai sitten vaihtoehtoisesti jonkun joka selittää miten hahmolla oikein pitäisi pelata, koska nykyisellään nimittäin tuntuu että kaikki mitä D.Va tekee, niin joku muu tankki(kin) pystyy tekemään saman asian paremmin. Olen ymmärtänyt että hahmo olisi jonkun sortin aggressiivinen flankkeritankki/häiriköijä, mutta melkein jokainen hyökkääjäkin hoitaa saman asian paremmin ja on kestävämpikin. Hahmolla pääsee kyllä boostin + shieldin avulla nopeasti kohteelle/sivustaan, mutta siellä lähtee varsin nopeasti henki aseiden lyhyen kantomatkan ja melkoisen paperitiikeriyden vuoksi.

EDIT: no löytyihän tuolle näköjään käyttöä :D
D.VA PotG
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Overwatch

Joukkonsa hengissä pitänyt hiileri kerää kyllä helposti sympatiapisteet kotiin. Arvokas kaveri tiimille. En ymmärrä miksi tuota merkityksetöntä äänestystä edes nostetaan esille?

Itse haluaisin, että tuolla erän päätteessä olevalla korttiäänestyksellä olisikin jotain merkitystä. Jonkinlainen kokemuspalkinto esimerkiksi epic- ja legendary-arvosanoista.

Tosin tätä äänestystäkin vielä turhanpäiväisempi on tällä hetkellä Play of the Game, joka tuntuu olevan 90% Junkratin ultimatea ja loput sitten jonkun muun yleisesti käytetyn hahmon ultimatea. Booooring!
 
Vastaus: Overwatch

Toinen mitä kaipaisin olisi jompikumpi muutos Diivan mechiin: joko pienempi pääosuman hitbox tai sitten hieman lisää liikkuvuutta ammuttaessa - tai sitten vaihtoehtoisesti jonkun joka selittää miten hahmolla oikein pitäisi pelata, koska nykyisellään nimittäin tuntuu että kaikki mitä D.Va tekee, niin joku muu tankki(kin) pystyy tekemään saman asian paremmin. Olen ymmärtänyt että hahmo olisi jonkun sortin aggressiivinen flankkeritankki/häiriköijä, mutta melkein jokainen hyökkääjäkin hoitaa saman asian paremmin ja on kestävämpikin. Hahmolla pääsee kyllä boostin + shieldin avulla nopeasti kohteelle/sivustaan, mutta siellä lähtee varsin nopeasti henki aseiden lyhyen kantomatkan ja melkoisen paperitiikeriyden vuoksi.

Itse diggailen Diivasta kybällä. Sanoisin että hahmo toimii paremmin puolustusasemassa kuin hyökkäyksessä. Käyttää sitä liikkuvuutta hyväksi kun on tiukassa paikassa ja näin. Uutta helaa hakuseen ja eikun takaisin häiriköimään. Vastustajaa buustilla seinille ja tulta perään (suojakilven ajoitusta siihen sivuseen). Karttojen vertikaalisuuttakin käyttöön, koska mechillä pystyy lentelemään sen hyvän matkaa ilmatilassakin. Hahmon ultillakin saa hyviä hetkiä kunhan ajoittelee hyvin (mechin voi lähettää sellaisena lyhyen matkan ohjuksena vihulaisryppääseen vaikkapa ilmateitse). Nerf this!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Overwatch

Lukaisin ketjun läpi ja suurimman osan videoistakin taisin kahlata läpi. Mielenkiintoista sanoisin.

Entisenä PC-jyyränä kiinnostaisi kovin paljon, miten pleikkakapulalla pysyy tohinassa mukana? Kaverin luona olen peliä kokeillut PC:llä ja myös sitten pleikkarin puolella naksuttelin betaa tunnin verran kun en enempää kerennyt. En kuitenkaan tajunnut kiinnittää huomiota miten pelattavuus ja tempo vaihtelee eri alustoilla. Saiko joku tästä tolkkua? Kiinnostaa siis lähinnä onko peli lähtökohtasesti yhtä nopeaa myös konsolipuolella? Nimittäin itselläni se tilanne, että Siege on ensimmäine FPS ikinä, jota olen pelannut jollain muulla kuin PC:llä. Onko joku siis kokenut missään vaiheessa, että Overwatch olisi ikään kuin pakotettu konsolialustoille vai onko paketti todellakin onnistuttu rakentamaan niin, että homma toimii molemmilla yhtä hyvin? "Riippuu mihin on tottunut", sanoo varmaan joku, mutta kaipaan nyt jotain vähän enemmän.

Toinen asia, joka on hinta ja eri versioiden erot; Gigantista saa fyysisenä vajaaseen kuuteen kymppiin, storesta seitsemään. Mikä on näiden ero vai onko sitä? Kaikki ne hienot englanninkieliset sanat "edition" -sanan edessä nimittäin sekoittavat pään todella huolella enkä tajua enää ollenkaan, että mikä nyt on mikä. Sitten suoraan hintaan keskittyvä kyssäri: saako jostain vielä halvememalla kuin tuohon 59euroon?

Ja vielä kolmantena: ootteko millasia pelejä saanu aikaan tuon peliseuraketjun kautta? Millasta porukkaa pyörii mukana, paljonko ja mihin vuorokauden aikoihin? Jos ja kun pelin piakkoin hommaan niin ongelmaksi koituu nimenomaan pelikaverit, joita ei tähän tietoon ole Siege-kavereista löytymässä koska "minä en millään satuhahmoilla pelaa".
 
Vastaus: Overwatch

Lukaisin ketjun läpi ja suurimman osan videoistakin taisin kahlata läpi. Mielenkiintoista sanoisin.

Entisenä PC-jyyränä kiinnostaisi kovin paljon, miten pleikkakapulalla pysyy tohinassa mukana? Kaverin luona olen peliä kokeillut PC:llä ja myös sitten pleikkarin puolella naksuttelin betaa tunnin verran kun en enempää kerennyt. En kuitenkaan tajunnut kiinnittää huomiota miten pelattavuus ja tempo vaihtelee eri alustoilla. Saiko joku tästä tolkkua? Kiinnostaa siis lähinnä onko peli lähtökohtasesti yhtä nopeaa myös konsolipuolella? Nimittäin itselläni se tilanne, että Siege on ensimmäine FPS ikinä, jota olen pelannut jollain muulla kuin PC:llä. Onko joku siis kokenut missään vaiheessa, että Overwatch olisi ikään kuin pakotettu konsolialustoille vai onko paketti todellakin onnistuttu rakentamaan niin, että homma toimii molemmilla yhtä hyvin? "Riippuu mihin on tottunut", sanoo varmaan joku, mutta kaipaan nyt jotain vähän enemmän.

Toinen asia, joka on hinta ja eri versioiden erot; Gigantista saa fyysisenä vajaaseen kuuteen kymppiin, storesta seitsemään. Mikä on näiden ero vai onko sitä? Kaikki ne hienot englanninkieliset sanat "edition" -sanan edessä nimittäin sekoittavat pään todella huolella enkä tajua enää ollenkaan, että mikä nyt on mikä. Sitten suoraan hintaan keskittyvä kyssäri: saako jostain vielä halvememalla kuin tuohon 59euroon?

Ja vielä kolmantena: ootteko millasia pelejä saanu aikaan tuon peliseuraketjun kautta? Millasta porukkaa pyörii mukana, paljonko ja mihin vuorokauden aikoihin? Jos ja kun pelin piakkoin hommaan niin ongelmaksi koituu nimenomaan pelikaverit, joita ei tähän tietoon ole Siege-kavereista löytymässä koska "minä en millään satuhahmoilla pelaa".

Paljon kysymyksiä, mutta yritän vastata - vaikka olenkin vielä suht vihreä pelin parissa, mutta muuten pelannut paljon tämänkaltaisia pelejä.

Olen aina ollut sitä mieltä, että padilla liikkuminen ja tähtääminen + ampuminen vaatii paljon enemmän taitoa kuin hiirellä ja näppiksellä. Erona tässä on nopeus ja tarkkuus, eli hiirellä tähtääminen tapahtuu paljon nopeammin ja padilla sinulla on enemmän aikaa reagoida, kun näet vihollisen, joten tällöin hahmojen väliset eroavaisuudet korostuvat enemmän. Itselläni vei aikoinaan monta kuukautta ennen kuin olin tarpeeksi hyvä tähtäämään ja liikkumaan padilla samaan aikaan ja rupesin pärjäämään myös 1vs1-tilanteissa.

Pelin tempo on mielestäni sama, vaikka rautapuolessa olisikin eroja. Rytmi tietysti vaihtelee sen mukaan, millaisilla hahmoilla pelataan, mutta PC-versiosta ei harmi kyllä ole kokemusta. Sen verran vertaan kuitenkin Battleborniin (pelannut hyvällä PC:llä ja PS4:lla), että nopeat hiirenkiduttajat ovat tietynlaisessa etulyöntiasemassa taistelukentällä, jos vastakkain ovat kaksi nopeaa ja tarkkaa ampumista suosivaa hahmoa. Tähtäysnopeutta voi toki säätää erittäin nopeaksi myös padilla, jos on tarpeeksi taitava. Teknisesti Overwatchin PS4-versio on loistava, eikä ole takunnut yhtään kovimpienkaan taistelusessioiden aikana.

Pelistä on myynnissä myös keräilyversio (itselleni tarjottiin kaupassa), mutta käsittääkseni siihen kuuluu vain jotakin krääsää mukaan. Hintaa taisi olla pari kymppiä normaaliversiota enemmän. "Overwatch Origins Edition" on normaaliversio. Korkeintaan jos joku on myymässä lähes uunituoretta omaa kappalettaan pois, niin pelin saattaa saada hieman halvemmalla. Halvin, minkä itse löysin, on 57,90€.

Hyvin pitkälle tässä pätee sama kuin muidenkin pelien parissa, eli kaverilista paisuu aina jonkin verran uuden pelin myötä, mutta eniten tulee silti pelattua sen tutun peliporukan kanssa, johon kuuluu myös sellaisia ihmisiä, jotka tunnen muutenkin kuin online-puolella. Rohkeasti vain kutsua ja rakentamaan kaveripiiriä, joskus sieltä saattaa löytää hyviäkin tyyppejä, joiden kanssa heittää läppää ja pelata. Overwatchin kuuden pelaajan kokoinen joukkue on kuitenkin aika mukavan kokoinen, tilaa on toisinaan 1-2 tulokkaallekin.

Illat ja viikonloput ovat yleensä niitä parhaita peliseuran löytymiselle, mutta siihen vaikuttaa niin moni asia. Itse pelaan eniten juuri näinä aikoina, mutta joskus saattaa mennä 1-3pv, ettei ehdi ollenkaan mukaan.

Jos ehdit mukaan katsomaan, niin tänään olisi klo 19 eteenpäin suoraa lähetystä tarjolla Konsolifinin streamissa. Paikalla myös eräs pelintekijä - itse pelaamassa.
 
Vastaus: Overwatch

172e32575fe97daab20c0ce525402429.jpg


Huippua saada lähetykseen nimi pelimaailman otsikoista. Maagille iso peukku!
 
Vastaus: Overwatch

Overwatchillla yli 7 miljoonaa pelaajaa reilu viikko julkaisusta. Lähde: http://www.eurogamer.net/articles/2016-06-02-overwatch-already-has-7m-players


Tässä tämä eilinen striimi tuubiin puskettuna. Enemmänkin olisi ollut tulijoita kuin mahtui mukaan. Turpaan tuli useasti, on siellä onneksi jokunen tiukka voittokin. Pelaamisen ohella kysellään Housemarquen kuulumisia, esitetään toiveita ja pahoitellaan katsojille kehnoa pelimenestystä. Hyvä konsepti tuoda näkyviä pelimaailman nimiä lähetykseen.

 
Vastaus: Overwatch

Täytyy katsoa tuo video kun vain ehdin. Tämä 7 miljoonaa tuli täysin puskista. Jotenkin realistina odotin että 2 miljoonaa hankkii, mutta että tuollainen luku. Kaiketi Overwatch perii TF2 paikan. Jatkossa pelaajien määrä voisi asettua sinne 10 miljoonan paikkeille.

Niin juu ekalla viikolla ... :eek: :D

"OVERWATCH KERÄSI ENSIMMÄISELLÄ VIIKOLLAAN YLI 7 MILJOONAA PELAAJAA"

”yksi menestyneimmistä maailmanlaajuisista pelijulkaisuista koskaan”
 
Vastaus: Overwatch

se siinä on että jokainen löytää omanlaisensa hahmon jolla on hyvä pelata. jopa konsolilla tän peli pelaamisen oppiminen ei tuota hirveästi vaikeuksia.
 
Vastaus: Overwatch

se siinä on että jokainen löytää omanlaisensa hahmon jolla on hyvä pelata. jopa konsolilla tän peli pelaamisen oppiminen ei tuota hirveästi vaikeuksia.

Se siinä on myös, että se hahmo tarttis valita sen tilanteen mukaan eikä sen millä tykkää pelata :rolleyes:
 
Vastaus: Overwatch

Se siinä on myös, että se hahmo tarttis valita sen tilanteen mukaan eikä sen millä tykkää pelata :rolleyes:


en tajua miten niin "tilanteen mukaan"? jos odottaa niin kauvan että muut saa valita mieleisensä jä sä tyydyt niihin mitä kukaan muu ei ottanut niin kannattaa sitten pelata pelkästään kavereitten kanssa jossa sovitaan mitä otetaan eikä sinunkin pelikokemuksesi ei kärsi.
 
Vastaus: Overwatch

en tajua miten niin "tilanteen mukaan"? jos odottaa niin kauvan että muut saa valita mieleisensä jä sä tyydyt niihin mitä kukaan muu ei ottanut niin kannattaa sitten pelata pelkästään kavereitten kanssa jossa sovitaan mitä otetaan eikä sinunkin pelikokemuksesi ei kärsi.

Tilanteen mukaan = tapahtumat kentällä määrittelevät valintoja pitkin peliä. Vastapuolen taktiikan vaihdokset pakottavat muutoksia sankarivalintoihin.
 
Vastaus: Overwatch

Paljon kysymyksiä, mutta yritän vastata - vaikka olenkin vielä suht vihreä pelin parissa, mutta muuten pelannut paljon tämänkaltaisia pelejä.

Olen aina ollut sitä mieltä, että padilla liikkuminen ja tähtääminen + ampuminen vaatii paljon enemmän taitoa kuin hiirellä ja näppiksellä. Erona tässä on nopeus ja tarkkuus, eli hiirellä tähtääminen tapahtuu paljon nopeammin ja padilla sinulla on enemmän aikaa reagoida, kun näet vihollisen, joten tällöin hahmojen väliset eroavaisuudet korostuvat enemmän. Itselläni vei aikoinaan monta kuukautta ennen kuin olin tarpeeksi hyvä tähtäämään ja liikkumaan padilla samaan aikaan ja rupesin pärjäämään myös 1vs1-tilanteissa.

Pelin tempo on mielestäni sama, vaikka rautapuolessa olisikin eroja. Rytmi tietysti vaihtelee sen mukaan, millaisilla hahmoilla pelataan, mutta PC-versiosta ei harmi kyllä ole kokemusta. Sen verran vertaan kuitenkin Battleborniin (pelannut hyvällä PC:llä ja PS4:lla), että nopeat hiirenkiduttajat ovat tietynlaisessa etulyöntiasemassa taistelukentällä, jos vastakkain ovat kaksi nopeaa ja tarkkaa ampumista suosivaa hahmoa. Tähtäysnopeutta voi toki säätää erittäin nopeaksi myös padilla, jos on tarpeeksi taitava. Teknisesti Overwatchin PS4-versio on loistava, eikä ole takunnut yhtään kovimpienkaan taistelusessioiden aikana.

Pelistä on myynnissä myös keräilyversio (itselleni tarjottiin kaupassa), mutta käsittääkseni siihen kuuluu vain jotakin krääsää mukaan. Hintaa taisi olla pari kymppiä normaaliversiota enemmän. "Overwatch Origins Edition" on normaaliversio. Korkeintaan jos joku on myymässä lähes uunituoretta omaa kappalettaan pois, niin pelin saattaa saada hieman halvemmalla. Halvin, minkä itse löysin, on 57,90€.

Hyvin pitkälle tässä pätee sama kuin muidenkin pelien parissa, eli kaverilista paisuu aina jonkin verran uuden pelin myötä, mutta eniten tulee silti pelattua sen tutun peliporukan kanssa, johon kuuluu myös sellaisia ihmisiä, jotka tunnen muutenkin kuin online-puolella. Rohkeasti vain kutsua ja rakentamaan kaveripiiriä, joskus sieltä saattaa löytää hyviäkin tyyppejä, joiden kanssa heittää läppää ja pelata. Overwatchin kuuden pelaajan kokoinen joukkue on kuitenkin aika mukavan kokoinen, tilaa on toisinaan 1-2 tulokkaallekin.

Illat ja viikonloput ovat yleensä niitä parhaita peliseuran löytymiselle, mutta siihen vaikuttaa niin moni asia. Itse pelaan eniten juuri näinä aikoina, mutta joskus saattaa mennä 1-3pv, ettei ehdi ollenkaan mukaan.

Jos ehdit mukaan katsomaan, niin tänään olisi klo 19 eteenpäin suoraa lähetystä tarjolla Konsolifinin streamissa. Paikalla myös eräs pelintekijä - itse pelaamassa.

Kiitos hyvästä ja kattavasta vastauksesta! Siinä oikestaan kävi ilmi just ne asiat, joita ajoin takaa sönkötykselläni. Oikeastaan tuo teidän striimi oli varmaan se viimenen naula meikäläisen arkkuun, että peli pitänee hommata. Ei se näytä ollenkaan niin sekoilulta (kuin hetkittäin) mitä luulin. Saattaa olla jonkun mielestä tyhmästikin sanottu, mutta kaiken tän tutkailun ja arpomisen perusteella, mitä oon suorittanu, Overwatch vaikuttaa vielä pirusti enemmän joukkue- ja taktiikkapeliltä kuin esimerkiksi Siege, jota oon pitäny tietyllä tavalla sellaisen ruumiillistumana. Toisaalta, Siegeä ja Overwatchia ei varmaan pitäisi verrata toisiinsa edes sivulauseessa koska niin erilaiset pelit loppujen lopuksi. Siinä oikeastaan vielä yksi lisää syy ostaa peli; vaihtelua kummasti Siegen kanssa hajoilemiseen. :)

Varoituksen sanana, että ensi viikon aikana minäkin oon vinkumassa peleihin mukaan.
 
Vastaus: Overwatch

Tämä on todella hyvä uutinen uudelle ip:lle vaikka en pelistä välitäkkään, näyttää todella hyvältä että Overwatch tulee syrjäyttämään Call Of Dutyn palliltaan ja joka on aivan oikein. Toivottavasti Activision Blizzard ei tästä jokavuosiuusirahastus skeidaa..


Tätä pelkoo ei ole ainakaan Blizzardin suunnalta pelifirma ei ole koskaan lähtenyt mihkään joka vuotiseen vuosipäivitykseen, vaan ovat päivittäneet pelejään pelaajien palautteen mukaan. Oikeestaan esimerkillinen pelifirma joka hieroo pelejään niin että niistä tulee jopa moni vuotisia kokemuksia. Eipä Blizzard ole kovin montaa pelinimikettä edes tehny, vaikka on todella perinteinen pelifirma esim. diablo 2 julkastiin 29 kesäkuuta 2000 jolla riitti pelaajia Diablo 3 julkasuun asti joka julkastiin toukokuu 2012 taitaa vieläkin osa diablo faneista pelata diablo 2. Itte en ole vielä Owerwatchia hommannut, koska tiedän että peli tulee paraneen päivitysten myötä kuin se kuuluisa vanha viini.
 
Ylös Bottom