Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Overwatch/Overwatch 2

Vastaus: Overwatch

Sinne kannattaa iskeä, missä saa maksimaalisen huomioarvon. Aamuisen DDOS-hyökkäyksen kohteeksi joutuivat Overwatch-palvelimet, takapiruksi epäillään Lizard Squadia.

Lähde: https://twitter.com/VG247/status/744802003075764224

Itse kun olen saanut sellaisen käsityksen, että hype tämän pelin ympärillä on kaikonnut. Suuri määrä pelaajia on lähtenyt jo muiden pelejen pariin ja tämänkin keskustelun hiljentyminen viittaa siihen.
 
Vastaus: Overwatch

Itse kun olen saanut sellaisen käsityksen, että hype tämän pelin ympärillä on kaikonnut. Suuri määrä pelaajia on lähtenyt jo muiden pelejen pariin ja tämänkin keskustelun hiljentyminen viittaa siihen.

Peli näyttää roikkuvan ainakin tuolla Twitchin puolella hyvin, joten kiinnostusta löytynee. Jonkinlainen näyttömesta sekin.
 
Vastaus: Overwatch

Itse kun olen saanut sellaisen käsityksen, että hype tämän pelin ympärillä on kaikonnut. Suuri määrä pelaajia on lähtenyt jo muiden pelejen pariin ja tämänkin keskustelun hiljentyminen viittaa siihen.

Hoh hoijaa, itsellä jo noin 120 suomalaista Overwatch pelikaveria ja moni hankkinut pelin vasta jälkijunassa. 10 miljoonaa pelaajaa ekan kuukauden aikana ja näin. Tämä Overwatch esports pohdinta on mielenkiintoinen: http://espn.go.com/esports/story/_/id/15994695/casters-zp-hexagrams-talk-esports

Etelä-Koreassa: http://dome.fi/peli/overwatch-haast...nettimattosuosion/?shared=283679-3d8677fa-500
 
Vastaus: Overwatch

Kyllähän tässä on tullut pelitunteja vedettyä sisään railakkaasti. Tässä Overwatchissa on vähän se, että se eroaa konsolipuolella huimasti muista räiskintäpeleissä - fragit ei aina ratkaise kaikkea, peli on nopeatempoinen ja jatkuvasti muutoksessa elävä tiimi vs. tiimi kamppailu vaatii hyvän kaveriporukan tai pitkän pinnan.
 
Vastaus: Overwatch

Peli näyttää roikkuvan ainakin tuolla Twitchin puolella hyvin, joten kiinnostusta löytynee. Jonkinlainen näyttömesta sekin.

En kieltänytkään, että pelillä ei olisi seuraajia ja suosiota edelleenkin. Totesin vain, että suuret massat taitavat jo siirtyä muualle. 10 miljoonaa ostajaa ei kerro mitään siitä paljonko päivittäisiä pelaajia on tai montako suomalaista pelikaveria sulla(kilpikonna) on. Kuinka moni noistakaan on aktiivisia?
 
Vastaus: Overwatch

Sikäli turhaa spekulointia kun ei ole osoittaa mittareita oman kaverilistan ulkopuolelta. Toi 10 miljoonan luku puhukoot puolestaan.

Parasta AAA-luokkaa jokaiselle tiimipohjaisen räiskeen ystävälle.
 
Vastaus: Overwatch

Sikäli turhaa spekulointia kun ei ole osoittaa mittareita oman kaverilistan ulkopuolelta. Toi 10 miljoonan luku puhukoot puolestaan.

Parasta AAA-luokkaa jokaiselle tiimipohjaisen räiskeen ystävälle.

Oma kaverilistasikin varmasti antaa jotakin suuntaa ja minun listaltani moni on kyseisen pelin jo lopettanut . Toi 10 miljoonaa on hieno suoritus ja kertoo, että peli on osoittanut kiinnostusta. Onhan se blizzardin peli ja hieman erilainen kuin muut pelit genressään. Onko se pystynyt pitämään pelaajat otteessaan on se kysymys, joka minua kiinnostaa?
 
Vastaus: Overwatch

Oma kaverilistasikin varmasti antaa jotakin suuntaa ja minun listaltani moni on kyseisen pelin jo lopettanut . Toi 10 miljoonaa on hieno suoritus ja kertoo, että peli on osoittanut kiinnostusta. Onhan se blizzardin peli ja hieman erilainen kuin muut pelit genressään. Onko se pystynyt pitämään pelaajat otteessaan on se kysymys, joka minua kiinnostaa?

Pelaatko Overwatchia 6 pelaajan ryhmässä, ovatko he kaikki suomalaisia, ovatko he kavereitasi, onko teillä hauskaa vai tosi hauskaa??? Tämä peli on parhaimmillaan kun muodostaa oman porukan ja lähtee sillä pelailemaan. Voihan koko porukkaan kuulua vaikkapa 10-12 tyyppiä, mutta siten että aina halutessa saa porukan kasaan. Pelin yksi hienouksista on se mitä ryhmän kesken tapahtuu:

- mielenkiintoista keskustelua Overwatch tulevaisuudesta
- herojen analysointi
- kartta tuntemus
- counterit
- pelitaktiikka, mihin esim puolustus rakennetaan, miten ja miksi
- ranked pelimuoto odotus ja toiveet
- omat hero suosikit (solttu, kääpiö, diiva, symmetra)
- opetellaan jokaisesta hahmoluokasta hero ja ollaan valmiina kokeilemaan jotain ihan uutta jos tiimin pomo antaa käskyn
- huumori, pelaaminen saa olla hauskaa vaikka tosissaan pelataankin
- tärkeä peliharrastus jonka voi jakaa muiden intohimoisten pelaajien kesken, Overwatch on pelaajien peli
- YouTube, Twitch, esports pelaajat / uutiset ja mitä niistä opimme
- jne

Varmasti jää nyt useita eri pointteja kirjoittamatta, mutta yhteenvetona peli nousee vakioporukassa aivan uusiin ulottuvuuksiin. Pelissä on syvyyttä ja valtavasti sisältöä kun opettelee kaikki kartat ulkoa, niin että tietää kaikki reitit ja opettelee sitten pelaamaan kaikilla heroilla hyvin. Tähän vielä Wiki tuntemus eli aseiden ja ominaisuuksien nimet, kuten mikä on "Barrier Projector" ja sen ominaisuuden cooldown aika, kesto, kestävyys ... olisi hienoa jos Blizzard lisäisi pienen tietovisan pelin menuun.
 
Vastaus: Overwatch

Oma kaverilistasikin varmasti antaa jotakin suuntaa ja minun listaltani moni on kyseisen pelin jo lopettanut . Toi 10 miljoonaa on hieno suoritus ja kertoo, että peli on osoittanut kiinnostusta. Onhan se blizzardin peli ja hieman erilainen kuin muut pelit genressään. Onko se pystynyt pitämään pelaajat otteessaan on se kysymys, joka minua kiinnostaa?

Ei tuota kannata täällä kysyä, et tule koskaan saamaan muuta vastausta kuin sen että peliä on myyty 10milj, joten silloin pelaajia on myös 10milj. Tämä pettämätön logiikka toimii esim myös battlefrontissa, peliä myytiin yli 10milj kpl joten pelaajiakin on miljoonia ja miljoonia vaikka todellisuudessa peli kuoli nopeammin kuin ehti kissaa sanoa, ja nyt sillä on todistetusti joku muutaman kymmenen tuhatta pelaajaa päivässä kaikilla alustoilla yhteensä.

Kyllä se totuus selviää kun vähän katselee ulkomaisia suosittuja foorumeja, peliä kritisoidaan ihan riittävästi, aiheesta, ja myös pelaajamäärät ovat taatusti vähentyneet, niinku sanoit, porukka siirtyy muihin peleihin aika vauhdilla tänä päivänä. Uskon että tämä Overwatch tulee jäämään lopulta pienen piirin peliksi. Oli mullakin alkuun kaverilistalla useita kymmeniä jotka peliä pelas, nyt ehkä enää kaksi.

Itse poistin tämän jo aikoja sitten ja siirryin muihin peleihin. On sekin ihan hyvä merkki suosion hiipumisesta kun ketju on täysin autio lukuunottamatta muutamaa innokasta pelaajaa. Ketju herää henkiin vain jos joku uskaltaa sanoa jotain kriittistä.
 
Vastaus: Overwatch

Ei tuota kannata täällä kysyä, et tule koskaan saamaan muuta vastausta kuin sen että peliä on myyty 10milj, joten silloin pelaajia on myös 10milj. Tämä pettämätön logiikka toimii esim myös battlefrontissa, peliä myytiin yli 10milj kpl joten pelaajiakin on miljoonia ja miljoonia vaikka todellisuudessa peli kuoli nopeammin kuin ehti kissaa sanoa, ja nyt sillä on todistetusti joku muutaman kymmenen tuhatta pelaajaa päivässä kaikilla alustoilla yhteensä.

Kyllä se totuus selviää kun vähän katselee ulkomaisia suosittuja foorumeja, peliä kritisoidaan ihan riittävästi, aiheesta, ja myös pelaajamäärät ovat taatusti vähentyneet, niinku sanoit, porukka siirtyy muihin peleihin aika vauhdilla tänä päivänä. Uskon että tämä Overwatch tulee jäämään lopulta pienen piirin peliksi. Oli mullakin alkuun kaverilistalla useita kymmeniä jotka peliä pelas, nyt ehkä enää kaksi.

Itse poistin tämän jo aikoja sitten ja siirryin muihin peleihin.

Näinhän se taitaa olla, että järkeviä vastauksia täällä ei saa. Huvittaa on myös se, että nämä fanipojat ei voi myöntää pelin ongelmia. Niitä kun sattuu ihan kaikissa peleissä olemaan ja ne ei tee automaattisesti pelistä paskaa. Sisällöksi tarjotaan wikipedian opiskelua pelistä, joka kertoo jo sen faktan, että tässä on hieman liian vähän sisältöä. Pelillä sinällään on potentiaalia, mutta nyt se jää kyllä vähän piippuun valitettavasti. Onhan tämä varmasti ihan OK peli, mutta siinä se. Ymmärrän toki miksi tästä jotkut nauttivat ja varmasti tämä saa/ on saanut vahvan fanikannan.
 
Vastaus: Overwatch

MuroBBS foorumilla puhutaan pelistä ja porukka on innoissaan. Täällä osa on jo pitkään ollut sitä mieltä että Overwatch on keskinkertainen peli, josta he eivät saa mitään irti. Tämä tullaan sitten kertomaan muille viikon välein.

"Fantastic lineup and gameplay, but lacks in modes, party options, and a context-providing campaign."

Huoh... 7.9 (nzgamer.com)
 
Vastaus: Overwatch

MuroBBS foorumilla puhutaan pelistä ja porukka on innoissaan. Täällä osa on jo pitkään ollut sitä mieltä että Overwatch on keskinkertainen peli, josta he eivät saa mitään irti. Tämä tullaan sitten kertomaan muille viikon välein.

Ja sinä tulet kertomaan samat ylistyspuheesi päivittäin:confused: Ihan yhtä paljo tänne saa kirjottaa kritiikkiä kun hehkutustakin. Ja etkö sä ole saanut jo bannit murolle kun niin kovasti fanipoikailit.
 
Vastaus: Overwatch

Mielipiteitä? Aika perus hyökkäys mutta toimii!

[video=youtube;AW1ddfSkbLg]https://www.youtube.com/watch?v=AW1ddfSkbLg[/video]
 
Vastaus: Overwatch

Mielipide. Aika perus hyökkäys ja toimi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Overwatch

Jos ei ole mitään sanottavaa niin poista nyt ainakin tuo video kommentistasi.
En tiedä kuinka syväluotaavaa analyysiä kaipaat tuosta tilanteesta. Kuten itse sanoit ja kuten sanoin niin aika toimiva perushyökkäys. Jos tilanne olisi jotenkin erikoinen voisi siitä ehkä antaa jonkun paremman analyysin. Kai tiedät että voit myös nauhoittaa highlightit klippinä ps4:ään ja sieltä uploadaa suoraan youtubeen.
 
Vastaus: Overwatch

Mielipide: olet väärässä ;)

Kilpikonna 09, vähän laadukkaampaa sisältöä jatkossa kiitos. Tai pidäppä vaikka tovi taukoa. Niin kun kesälomaa.

Mitä mitä minun mielipidettäni yritetään vähätellä muilla mielipiteillä! Triggered! ;)

Peukku täältä pienelle lomalle myös, ihan pikkase tuntuu Kilppari huolestuttavalle tuo sun omistautuminen pelille. Toki saa fanittamastaan pelistä pitää, muttä vähän tuntuu menevän överiksi.
 
Vastaus: Overwatch

Kai tiedät että voit myös nauhoittaa highlightit klippinä ps4:ään ja sieltä uploadaa suoraan youtubeen.

Ja nyt kerrot tuon... huoh... kun pelin lopettaa Highlightit katoaa.

Mielipide: olet väärässä ;)

Kilpikonna 09, vähän laadukkaampaa sisältöä jatkossa kiitos. Tai pidäppä vaikka tovi taukoa. Niin kun kesälomaa.

Joo hyvää kesälomaa myös sinulle! Jos lähdet ensin lupaan tulla heti perässä... hmm...

Peukku täältä pienelle lomalle myös, ihan pikkase tuntuu Kilppari huolestuttavalle tuo sun omistautuminen pelille. Toki saa fanittamastaan pelistä pitää, muttä vähän tuntuu menevän överiksi.

Jaahas, on pelissä varmasti puutteensa, mutta on uskomatonta että ne jotka peliä eivät pelaa ovat täällä kommentoimassa kuinka huono se on. Ja logiikka tässä?
 
Ylös Bottom