Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pahin kämmi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pahin kämmi?

Täytyy myöntää, että joskus tulee derivoitua, vaikka pitäisikin integroida, tai päinvastoin :o
 
Vastaus: Pahin kämmi?

Tää on ihan pro ketju saa naurattaan!

Pahin kämmi kai tänne on sit pakko laittaa.

Viime kesäloman vika lomapäivä. Sovittiin kavereitten kans et valvotaan koko yö ja samoilla silmillä kouluun. Siinä sitte codia hakattiin hakattiin ku kello oliki sitte 8:30 ja aattelin lähtee syömään aamupalaa. Olo oli sellanen että pyörällä ei voinu mennä, linkkuun vaa. Siinä oli siis seiskalle siirtyminen ja luokka täysin tuntematonta jengiä. Väsytti niin saatanasti ja sitten ku luokanvalvoja alko jakaan monisteita niin siihenhän mä sitten nukahin muutenki tuli sössittyy koko päivä! No sitte se päivä lopulta oli ohi ja pääs himaa lähtee ni kaikki katto mua ihan ku oisin tehny jtn. Sitte katoin jalkojani ni mulla oli mun äidin jotku kengät mis oli pienet korot ***** kun nolotti! No siitä sit nopeesti vaan himaa.
Istahin linkun penkille ja siihenkin sitte nukahin ja päätepysäkille asti mentiin ennen ku linkkukuski tuli herättelee no siinäsit 2km kotiin käveltiin ja ku kotiin pääsin ni seuraavaan aamuun nukuin.
Annoin kyllä hyvän ensivaikutelman kavereilleni
 
Vastaus: Pahin kämmi?

Edellisen viesti sai hieman nauramaan... Mahto olla sulla päivä koko ajan onko unessa via hereillä tyyppistä mietiskelyä ja vielä mutsis korkokengät saanu jalkaan....
Oma kämmini on varmaan kirjoituksista saatu I ja valmistumisen venyminen...
 
Vastaus: Pahin kämmi?

Viime syksynä kun yks keskiviikkoilta tulin pienessä humalassa kämpille, pistin pakastepizzan uuniin ja menin sängylle makaamaan, nukahdin ja heräsin aamulla hirveeseen käryyn. 6½ tuntia laskin pizzan olleen uunissa :D onneks ei syttyny ...

Lucky you! Kavereille sattunut samaa joskus ja itsekin tein joskus extrarapeat kalapuikot. Kyllä kuumotti kun eräs Helsinkiläinen muusikko kuoli tuolla tyylillä.
 
Ylös Bottom