Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pahin kämmi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pahin kämmi?

No ei ole läheskään pahin kämmi tämä vastaava, mutta ei ole kauaa kun kävin "paikallisessa" ostoskeskuksessa niin tupeloin urakalla, koetin pesisräpylää käteen ja siinä samalla kaadoin laatikollisen pesispalloja lattialle. :D Nauroin aika hyvin.

Samalla reissulla huusin kaverin tyttökaverin nimeä voimasanan avustuksella ja n. 50 ihmistä kääntyi katsomaan minua. se jo nolotti jopa. :D Joku tuntematon siihen tokaisi että "no niinpä.."
Kaverit repesi aika hyvin ja itse tuijottelin kenkiä hetken. :cool:
 
Vastaus: Pahin kämmi?

Laitetaanpa tänne eräs tapahtuma inttiajoilta...

Sen tarkemmin en voi sanoa, mutta meikäläisen ansiosta SanLa -laitteiden koodistot uusittiin perusteellisesti vuonna 1997 ja sitten kun v. 2001 kertauksissa vilkaisin samoja papereita, niin eikös niissä olleet kissankokoiset ja punaiset leimat joka puolella varoittavien sanojen kera:)

Pekkaa napsahti kaksi viikkoa ja melkein jäi jääkiekon sm-liigan pleijareiden ensimmäinen kierros näkemättä:rolleyes:
 
Vastaus: Pahin kämmi?

Mahtava päivä.

Oltiin sovittu rippileirikaverien kanssa että mennään pitsalle paikalliseen pizzeriaan kuudeksi. No, sitten kymmentä vailla viisi soitetaankin että läheisen kauppakeskuksen eteen viideksi. Lähden polkemaan ja sitten jääkin kengännauha polkimen väliin ja tätä seuraakin mukava kaatuminen kädet ruhjeilla. Eikä siinä vielä kaikki, vähän ajan päästä kun pääsen ylös ja alan pyöräillä, toinen poljin lähtee kokonaan irti. Noh, siiinä sitten taluttelen siihen kauppakeskuksen eteen, eikä ketään näy. Soitto kavereile: "Joo me ollaan täällä pitsapaikassa tuu tänne". Ja eikun sinne taluttamaan (matkaa joku kilometri). Sitten saavun perille ja kaikki ovat syöneet/syömässä. Ei paljon enää itse huvittanut jäädä tilaamaan ja odottelemaan, ja niinpä lähden taluttelemaan kotiin. Epic fail.
 
Vastaus: Pahin kämmi?

Itselle kävi tällainen:

Kello oli jo noin kaksi yöllä ja olin nukkumassa, kun sisko soitti kännykkääni. Hän oli kaupungilla ja ilmoitti, että korkkareista oli irronnut kanta ja uudet kengät pitäisi saada nopeasti tilalle. Noh, minä nousin unen pöpperössä ylös, vedin vaatteet päälle, noudin uudet kengät siskoni huoneesta odottamaan eteisen pöydälle, etsin auton avaimen ja lähdin matkaan. Ajelin hissukseen reilu 3 kilometriä keskustaan siskon luokse. Avasin ikkunan ja sisko kysyi: "Missäs ne kengät on?". Siinä vaiheessa havahduin ja tajusin, että ne kengät odotti edelleen sitä lähtöä siellä eteisen pöydällä. Ei siinä auttanut kuin lähteä noutamaan niitä ja eipä siinä sitten enää uni tullut kun oli ajellut ympäriinsä kenkiä kuskaillen...
 
Vastaus: Pahin kämmi?

No tämä tapahtui viime tiistaina intissä.

Päivän ohjelma oli loppunut ja ajattelinpa rentoutua ja kuunnella vähän musaa mankalla, jonka olin tuonut kotoa. Mukana oli myös jatkojohto, jotta yltäisin laittamaan sen pöydälle. Noh siinä virittelen jatkojohdon seinään ja kattelen miksi se ei toimi. (Sen päässä on sellainen virtanappi, jonka pitäisi syttyä) Vähän aikaa kerkeän ihmetellä asiaa, kunnes.. *LightsOut* Valot sammuivat omasta, sekä kahdesta muusta tuvasta :)

Kyllä pojat kiitteli sinä iltana. Ihme kyllä kukaan ei tullu vetää nenään.

Ja selvishän sekin, miksi se jatkojohto makasi komerossa käyttämättömänä :D
 
Vastaus: Pahin kämmi?

No tämä tapahtui viime tiistaina intissä.

Päivän ohjelma oli loppunut ja ajattelinpa rentoutua ja kuunnella vähän musaa mankalla, jonka olin tuonut kotoa. Mukana oli myös jatkojohto, jotta yltäisin laittamaan sen pöydälle. Noh siinä virittelen jatkojohdon seinään ja kattelen miksi se ei toimi. (Sen päässä on sellainen virtanappi, jonka pitäisi syttyä) Vähän aikaa kerkeän ihmetellä asiaa, kunnes.. *LightsOut* Valot sammuivat omasta, sekä kahdesta muusta tuvasta :)

Kyllä pojat kiitteli sinä iltana. Ihme kyllä kukaan ei tullu vetää nenään.

Ja selvishän sekin, miksi se jatkojohto makasi komerossa käyttämättömänä :D

:D Osta hyvä miäs aipodi :D
 
Vastaus: Pahin kämmi?

Ei nyt pahin mutta viimesin:

Toissa päivänä pienin lapsemme meni nukkumaan päiväunia meidän sänkyyn ja laitoimme itkuhälyttimen päälle kun itse olimme ulkona. Asumme paritalossa ja naapureilla oli jonkin näköiset pippalot eilen illasta(vanhempi taiteilija pariskunta). Päätimme avopuolison kanssa mennä sänkyyn aikaisemmin "juttelemaan" kun kerrankin mukulatkin nukahti aikaisin. Tänään aamulla menimme pihalle mukuloitten kanssa leikkimään ja ihmettelin pihalla että miten toi koiran haukunta kuuluu niin selvästi(koirat oli sisällä) ja tajusin että itkuhälitin oli sitten ollut koko ILLAN ja yön päällä.. :D Itkuhälytin sijaitsi noin 10m päässä naapurin terassista ja siinähän ne koko illan soitteli kitaraa ja istui iltaa.. Ei muuten olisi mitään hävettävää mutta kun "juttelu" kesti omalta osaltani niin helvatan vähän aikaa eilen :D
 
Vastaus: Pahin kämmi?

Ei muuten olisi mitään hävettävää mutta kun "juttelu" kesti omalta osaltani niin helvatan vähän aikaa eilen :D
Hahahahaha! Oli kyllä hauskin tarina tosielämästä vähään aikaan. Ei naapurit sentään kuitanneet: "Here comes our five minute man!" ;D
 
Vastaus: Pahin kämmi?

jep, erittäin hauska oli... toinen jota ois voinu tehä, että ois alkanu laulaa: Mul on kolmen minutin muna :D

Joo naapurin Mika on muusikkomiehiä ja erittäin huumorintajuinen niin ei mikään ihme vaikka tuliskin joku värssy kuultua tuossa pihalla. Tänään en törmännyt heihin mikä oli kyllä pieni helpotus, mutta Mikan tuntien saan kuulla asiasta vielä moneen kertaan.
 
Vastaus: Pahin kämmi?

Joo naapurin Mika on muusikkomiehiä ja erittäin huumorintajuinen niin ei mikään ihme vaikka tuliskin joku värssy kuultua tuossa pihalla. Tänään en törmännyt heihin mikä oli kyllä pieni helpotus, mutta Mikan tuntien saan kuulla asiasta vielä moneen kertaan.

No kerro toki, jos vaikka alkavat jotain kuittailemaan, kuuluuhan sekin sitten jo kämmiosastolle :D
 
Vastaus: Pahin kämmi?

Mitähän kaikkea sitä onkaan tullut tehtyä..

Noh, aika legendaarinen oli ala-asteella apauttiarallaa 10v sitten, kun kesken äidinkielen lukutunnin ajattelin vapauttaa turhat ilmavaivat hiljaisesti pois. Eihän siitä mitään tullut, vaan hiljaisuus murtui aika totaalisesti fanfaarin päästessä. Kyllä siitä viimeiset 5 ala-astevuotta sai kuulla.

/QUOTE]

Itsellä tapahtunut aikalailla samalla tavalla.. Tais olla neljännellä jollakin tunnilla, niin sanoin kaverille: "Kauhee pee aska hätä. Taidanpa pierasta." Ajattelin että ei se kuulu.. Kauhee fanfaarihan siitä tuli. Oli kyllä naurussa pidättelemistä, mutta en kyllä tainnut jäädä kiinni, että muut olisi syyllisen tiennyt.. :D
 
Vastaus: Pahin kämmi?

Palloteltiin kaverin kanssa koulussa sählypallolla, ja tietenkin se meni ja osui palohälyttimeen, noh kului ehkä 5 sekuntia hiljaisuutta kun pärähti hälärit soimaan. Kohta talkkari tulee viereisestä luokasta ja sanoo: "Ei mitään hätää, kokeillaan vaan että toimiiko hälyttimet".
Oli kyllä kuset housussa, kun kaikki oli menossa jo sukkasillaan pihalle. (märkä päivä)
 
Vastaus: Pahin kämmi?

Kerran nuorempana kollina olin ystäväni kanssa hieman ja hieman enemmänkin tenuttamassa. Siinä sitten ilmaisia juomia litkineenä menin vielä grillille josta oli tapana saada oikein hyvät alennukset. Ystäväni erkani matkasta ja lähdin suunnistamaan silloisen tapailuni luokse. Koska ystäväni oli hieman morkkiksissa matkatessaan yksin tyhjään kämppäänsä kebabit kourassa päätin ilahduttaa häntä tekstiviestillä joka meni jotakuinkin näin:
"Aijai, ilmaista viinaa, läskit grillisetit ja nyt ******!"

Lähetin tämän viestin tapailulleni.

Hyvin se meni kuitenkin :D Kieltämättä hetken valtasi vatsanpohjan karmiva tunne että tuo viimeinen saattaisi jäädä toteutumatta :rolleyes:

Olen minä kyllä kuvottava porsas.
 
Vastaus: Pahin kämmi?

no emmä nyt sanois tätä kämmiks mut ainaski sattu.
oltiin koulun kanssa paintballia pelaamassa nii aattelin sit alussa heti tesmiä et paljo se koskee ku saa osuman nii otin jalan pois kengästä ja tähtäsin pottuvarpaaseen ja vetäsin liipasimesta ja sadasosa sekunti myöhemmin ase tippu maahan ja aloin hyppiä yhellä jalalla huutaen. koski aivan älyttömästi koska piipun ja varpaan välissä oli ehkä metri matkaa..

TOINEN:

tuttavani ajeli mopolla jossa ei ollu magneeton koppaa eikä eturattaan suojaa ja se rupes räplää bensahanaa joka roikku letkujen varassa pari senttiä eturattaan yläpuolella ja voitte varmaa arvata.
hän tunsi nipistyksen sormissa ja hän veti handun ylös ja huomas että nimettömästä ja etusormesta oli palat hävinny ja keskarin pala roikku nahan varassa sormesta ja ne kolme sormee katkest ekan nivelen kohalt niinku yläpääst kattoen
 
Vastaus: Pahin kämmi?

Laitetaa tänne tämmönen juttu:

Kaverini tädillä puuttuu lähes puolet jokaisesta sormesta, peukaloita lukuunottamatta. Kerran sitten kysyin että mitä on käyny. No kaverini kertoi että joskus pienempänä kaverini oli leikannut nurmikkoa ja kun ruohonleikkuri oli jäänyt jumiin johonkin juuren varteen tai vastaavaa, oli tämä täti tullut nostamaan tätä ruohonleikkuria. Laittoi sormet leikkurin alle kun se oli käynnissä... varmaan arvaatte mitä tapahtu :o
 
Vastaus: Pahin kämmi?

Joskus alle kouluikäisenä olin serkun luona ja siellä sitten juoksenneltiin pellolla. Ensin kuuluu huuto, että varo sitä köyttä, ettet kompastu. Ajattelin, että turha nyt siitä on mitään varoitella, en minä nyt mikään sokea ole. Yritin mennä siitä köydestä (vähän yli nilkan korkuinen) sitten ketterästi yli, mutta onnistuin kuin ihmeen kaupalla kaatumaan. Ja tietenkin juuri siinä kohdassa, sopivan välimatkan päässä köydestä oli lehmän paskaa. Siihen sitten kaaduttiin naamalleen. Olin kuitenkin vielä niin nuori, että heti kun naama oli puhdas, niin leikki jatkui normaalisti.

Ala-asteella olin koulujen välisessä turnauksessa maalivahtina (olin lopulta muuten meidän joukkueen paras maalintekijä, tosin jaettu sellainen). Turnaus pelattiin sepelikentällä (voi vain kysyä miksi, vieressä nurmikenttä jota käytettiin vain mitalipeleihin) ja kun siinä oli tarpeeksi monesti liu'uttu kyljellään hyökkääjää kohti, niin sitten yhdessä läpiajossa ajattelin pysyä pystyssä. Hyökkääjä pisti vahingossa längit (yritti laukoa sain vähän jalkaa väliin) ja seisovilta jaloilta ei mitään mahdollisuuksia ehtiä ripariin. Sitten karsiuduttiin yhden maalin takia, sillä meillä oli liian huono maaliero. Eli yksi maali lisää, tai vastaavasti yksi päästetty vähemmän. Valitettavassa kohtaa tuli lepsuiltua.

Skootterilla tuli käytyä lähes kuusi vuotta päivittäin (matkaa 3,5 km) koulussa, oli keli mikä tahansa. Eräänä aamuna sitten lähdin liikenteeseen vielä näillä täysin sileillä kesärenkailla. Ihmettelin siinä 45 päästellessäni, että miten ihmeessä perä tuntuu koko ajan luistavan. Kokeilin sitten siinä puolivälissä laittaa jalkoja maahan ja huomasin tien olevan peilijäässä. Sitten vähän hölläsin vauhtia ja rupesin ajamaan hiukan varovaisemmin...... Seuraavassa mutkassa heti nurin. Kenkäkin lähti jalasta rytäkässä. Ei vaurioita.

Yläasteella metallityön luokassa kuumennettiin ja muokattiin jotain joksikin (elikkäs taottiin). Olin kuitenkin työni saanut työstettyä ja sitten kaveri tuli pyytelemään apua. Menin sitten avustamaan ja kippasin sen työni nopsasti pöydälle. Tulin takaisin ja tartuin paljaalla kädelläni sitten tähän työhön ja n. 2 sekuntin viiveellä tajusin, että sehän on pirskatti vielä tulikuuma. Eli ilmeisesti olin jotenkin unohtanut upottaa sen veteen, kun olin lopettanut työstöni. 2. asteen palovammat ja kämmen siteissä lähes kolme viikkoa.

Lisäksi joskus ammoin yläasteen ATK-tunneilla (9. luokalla) katselin Riemurasiasta videoita kuulokkeet korvilla. Siinä sitten kommentoin vieruskaverilleni jotain ja se sanoi takaisin, että älä huuda. Vastasin, että "Hitto mä mitään kovaa huuda!" Joku oli kuulemma sitten vastannut sieltä vähän kauempaa, että "no kyllä sä nyt vaan huudat!" Koko luokka kuulemma nauranut opettajaa myöten. Onneksi oli tosiaankin ne kuulokkeet niin kovilla, että oli mennyt ohi nämä reaktiot ohi :cool: .
 
Vastaus: Pahin kämmi?

Viime syksynä kun yks keskiviikkoilta tulin pienessä humalassa kämpille, pistin pakastepizzan uuniin ja menin sängylle makaamaan, nukahdin ja heräsin aamulla hirveeseen käryyn. 6½ tuntia laskin pizzan olleen uunissa :D onneks ei syttyny ...
 
Ylös Bottom