Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pahin kämmi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
No minä olen ainakin kuullut tätä vitsinä jo monta vuotta.
Tästä tapahtumastakin on jo n. 10 vuotta. Voihan se tosin olla että mua on taas vedätetty ;)
 
Eipä nyt tuu mieleen kun tämä viimeisin (muutama päivä sitten).
Tulen siis aamuyöstä kotiin hyvin väsyneenä. Siinä sitten pesen hampaat, ja kun olen laittamassa harjaa hampaiden pesun jälkeen pois, tipautan sen vahingossa vessanpönttöön (tyhjään siis). Nooh, sieltä sen sitten poimin (pesin kädet ja harjan varmaan kuuteen kertaan) ja jätän siihen vessan lasihyllylle, että aamulla muistaisin heittää roskiin.

Eikös äippä ollu herättyään laittanu sen takas mun hammasharjakippoon, ja siinä sitten aamulla heräillessä unenpöpperössä alan harjaamaan hampaita, kunnes mieleen juolahtaa: "Ainiin tää on TÄÄ harja!".

Ei muuta kuin suu täyteen suuvettä ja hammastahnaa ja monttu hanan alle hemmetinmoisen kiroilun saattelemana.
 
Olín tässä juhannuksena kaverin mökillä pari viikkoa.
Mökki oli jossain kaukana korvessa, ja keskusta sairaan kaukana.
Sitten aiottiin lähtä jonnekki etapille jota kaveri kehui niin halvaksi ja hyväksi. Matkaa sinne oli noin 3km, lähettiin sinne sitte sellasel vanhal mummopyöräl.

Ja sitten kun päästiin perille nii huomattii että etappi on kiinni.
Ja ei ihan heti kiinnostanu lähtee polkee takas, perse jo ihan tarpeeks mustelmil.

Huomattii sitte siinä vierellä joku vanha 4-6hengen ihan outo keinu, ja vierellä 10metrin mäki ja alhaalla lampi.

Kaveri meni istuu toiselle puolelle ja meikä alkaa ottaa vauhtia, työnsin keinua sen verran että se nousi 90asteen kulmaan.
Ja sitten yritin hypätä kyytiin niin hyppäsin pitkän hypyn rinteeseen en ihan vyöriny lampeen asti mut, kätee täyty laittaa side.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

Kuuluu kategoriaan "mies puhui puhelimeen joka yhtäkkiä alkoi soida" .

Joo, juuri näitä perus legenda juttuja, kuten lyhennettynä: "Puukässän ope/(joku vastaava) leikkas sirkkelillä sormista palat pois, keräs sitten sormen palat maasta pisti suuhunsa ja lähti lääkäriin."

Vois lähteä taas huomenillalla noloilemaan, semmoseksahan se touhu yleensä tahtoo mennä :)
 
elee siis käjet män

Elee siis myö syntynä vuonna 1945, Souvolanparaisil, Nitro kylässä. No, mei ol seitstemän veljestä, kolme 8 vuotiasta ja neljä varttuvaa polovea. No, mäntiin erräänä päivänä, tais olla lauantai 3.6.1967, mehtään parjaa poimimaan, no isä otti nyytillisen vällyä mukkaan että suopi nukkua mehtes jos päivä ei riitä marjastamiseen. Saavuimme Korstolan mehteen. Laitoimme teltan pystyyn 8 miehen voimin, hyvästi saatiin. Sitten lähettiin marjoja kahtelemaan. No löytyi mustikoita ja puolukoita. Ruvettiin niitä kerremääm, että ei koko päivä menis etsiskelyyn. Jokainen keräsi 8 litroo kuivoo marjoo vanhaan maito saaviin, sitt lähettiin raahoo niitä perkeleen lasteja pitkin kankaita ja mantuja. Ol siin tuska lähel. Selekä viäränä kiskottiin puolukkoo mäkkee ylös, vaan ei millään taakka noussu, no , tilattiin zetori nosturi läheisest kyläst, siel oli Pavel Putikainen niminen yrittäjä, hä tul ja veti köyen ympäri ja hinas meijän lastit ylös. Mut sitte sattui vahinko! Traktorist hajosi ilima pumppu ja kaik marjat sortuivat takaisin mehtään. Kyll sitä itkettiin kotimatkalla, Isä kirosi minkä ehti. päästiin lopulta kottiin mut huomattiin että viimeinen veli jäi mehtään, no , ei kun taskulampulla kahtelemmaan pitkin kankaita mihkä se veli jäi. 6 tuntia etittiin veljeä, lopulta löydettiin se omasta pihasta puuliiteristä. Tällänen stori tälläkertaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz


Joo, juuri näitä perus legenda juttuja, kuten lyhennettynä: "Puukässän ope/(joku vastaava) leikkas sirkkelillä sormista palat pois, keräs sitten sormen palat maasta pisti suuhunsa ja lähti lääkäriin."
Hyvä että äijällä pysyi pää kylmänä :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Hahhaa!Nämä "kämmit"ovat hauskimpia juttuja mitä olen muilta koskaan kuullut.Nauroin kippurassa tuolle Pikkukakara hommelille.
Tässäpä omani:

Olin pienenä keinumassa pihallani.Kesken keinumisen hyppäsin keinusta(suoraan keinun alle)ja jäin siihen tyytyväisenä makaamaan sillä mielellä että"Väistimpäs tuota typerää keinua".Keinulauta vippasi pari kertaa ylitseni.Sitten kun se meni taaksepäin nousin istumaan ja unohdin tykkänään laudan joka kohta tuli minua suoraan takaraivoon kovalla vauhdilla.

Eihän siinä muuta tullut kuin puolen kananmunan kokoinen kuhmu.Auh!!

Kerron toisenkin,jos sopii:

Viime vuonna 7-luokalla kiipesin kavereideni kanssa erään urheiluhallin takana oleviin puihin.Puut olivat istutettuja jostain ulkomailta,koska niissä oli paljon pitkiä oksia sun muita.Kiipesin yhden pitkän oksan päässä olevaan pöheikköön istumaan.Sitten aloin kertoa kaverilleni yhdestä kännykkä tempusta,kun "Räks" pöheiköstä jossa istuin kuului yhtäkkiä risahdus.Katsoin oksistoon ja sitten kaveriini."Räks"kuului ääni toiseen kertaan.Kohta(noin puolentoista sekunnin kuluttua)Pöheikkö petti ja tipuin "Pläts".Suoraan persauksilleni.Meni siinä sitten noin kymmenen sekuntia ihmetellessä,että mitä ihmettä oli tapahtunut.Nyt Kahdeksas luokalla jätän nuo hommat muille.Hupaisaa:).

Auts!!Onneksi se ei sattunut.Montakohan mustelmaa olen elämäni aikana saanut;).
 
Ja vielä kolmas:

Päätin kesällä käydä entisellä ala-asteellani hieman käymässä.Otin kaverini mukaan ja pyöräilimme paikan päälle.Paikalla ei ollut meidän lisäksemme ketään joten meihin iski pieni ihmismielen alkukantainen piilossa oleva...kiusaus.Ei voinut vastustaa kiusausta joten kävimme penkomassa koulun roskakoria,tukimme avaimenreiät,piilotimme lumilapion,kaadoimme jalkapallomaalit toisinpäin,tukimme savupiipun omenalla jne.Teimme monta muutakin kepposta,mutta lopuksi roudasimme irvistelevän,käsintehdyn toteemipaalun pääoven eteen.Mahtoi olla koululaisilla kivaa ensimmäisenä päivänä:D.

Ps:Kepposista ei kertynyt mitään huomattavaa vahinkoa.;)
 
Noh, kai sitä pitää pistää vähän omiakin mokia...

1) Kesätöissä reilu kuukausi sitten kun porailin poralla semmosta peltikehystä ilmastointikoneeseen, niin kärpänen tuli pörräämään naamalle, huitasin sitten sitä ja käsi osu suoraan pellin kulmaan, ja tämmöstä jälkeä:

pipi

2) Joskus vähän pienempänä otin keinulla hirmuset vauhdit, ja päätin hypätä taaksepäin keinusta (fiksua, eikö vain). Sitten ku hyppäsin, niin kädet tarttu kiinni keinun ketjuihin, sitten menin keinun mukana ylös asti. Ja kun fysiikan lakien mukaista on myös se, että kun ylös mennään, niin yleensä alaskin tullaan... Niin tulla tupsahdin sitten sieltä parin metrin korkeudelta leuka edellä jäälle (oli talvi sillon). Kyseisen tapauksen ansiosta sain melkoisen ruhjeen leukaani, ja pääsin Mooses-näytelmään näyttelemään pahoinpideltyä orjaa :)

3) Kerran mummolassa pikkusempana aloin pyörimään ympyrää, että pää menis sekaisin... Ja sitten meni pää sekasin ja kaaduin kirjahyllynkulmaan silmäkulma edellä. Sitten menin katsomaan peilistä itseäni, kun verta alko tulemaan. Sitten heräsinkin seuraavan kerran sairaalassa 28 tikkiä silmäkulmassa.

4) Ei muuten kannata juosta suihkutiloissa. Allekirjoittanut juoksi, ja veti turvat ja on vieläkin patti kallossa, vaikka tuosta onkin 10 vuotta aikaa kun kopsahti.

5) Ajelin kerran penskana fillarilla ja päätin, että vois pitää jalkoja eturenkaan pulttien päällä, kun harrikkamiehetkin niin tekee. Siinä sitten tulikin vahingossa laitettua pottuvarvas pinnojen väliin, ja sitten heitettiinkin volttia fillarin kanssa.

6) Olin muutama vuosi sitten kalastamassa virvelillä... Nakkelin uistinta rannalta... Sitten jäikin pohjaan kiinni, ja mä aloin kävellä virvelin kans rannasta pois päin, niin että siima kiristy ja jännittyi koko ajan lisää (fiksu keino saada uistin pohjasta pois :) ) Sitten yhtäkkiä se uistin irtoskin pohjasta, ja kun siimassa oli niin pirusti jännitystä, niin se uistin tietty lähti sieltä melkoisella vauhdilla. Ja kuten arvata saattaa, se lens suoraan mun otsaan, koukku jäi kiinni lippiksen lippaan. Että ei ehkäpä kannata sitä siimaa niin hirveesti kiskoa, varsinkaan väkisellä.

Noh, eiköhän nuo jo riitä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Menee hieeeman aiheen ohi, mutta pakko kertoa, kun tämä "kämmääjä" ei kuitenkaan ihan vielä täällä boardeilla käy ;)

Frendi kertoi olleensa paikallisen City-Marketin kassajonossa pikku ruuhkassa nuoren naisen takana. Siinä kassalla kun nainen latas ostoksiaan liukuhihnalle, tämän alle kouluikänen muksu kysy kovalla ja kirkkaalla äänellä äidiltään, että: "Äiti, miks sulla oli aamulla isin kikkeli suussa?"

Äiti kuulemma punasteli aika lailla ostoksiaan pakatessa :D

olen itsekin kuullu kyseisen jutun, missäpäin asustelet?
 
Ei hirveesti tuu nyt mieleen, eikä kaikkia oikein viitsi kertoakkaan mutta jos muutaman laittais:

1. Tässä yks kesä tipautin kuusimetrisen antenniputken isän uuden työauton konepellille

2. Tuo sama kuin toisessa threadissa, katkaisin solisluuni hypätessäni huteran tuolin päälle ja kaaduin siitä kaapinkulmaan.

3.Pahin kämmini mitä olen tehnyt: annoin SNESini serkulle pari vuotta sitten lainaan enkä vieläkään ole hakenut takaisin! Ja mulla on siihen vielä niin loistava pelikin kuin Tetris Attack!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Joo, juuri näitä perus legenda juttuja, kuten lyhennettynä: "Puukässän ope/(joku vastaava) leikkas sirkkelillä sormista palat pois, keräs sitten sormen palat maasta pisti suuhunsa ja lähti lääkäriin."
Meikäläisen yläasteen veistonmaikalta puuttu puol peukaloa ja se kertoi leikanneensa sen vahingossa pois ihan itse. Veikkaan että moni "legenda" perustuu joskus tositapahtumiin ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Meikäläisen yläasteen veistonmaikalta puuttu puol peukaloa ja se kertoi leikanneensa sen vahingossa pois ihan itse. Veikkaan että moni "legenda" perustuu joskus tositapahtumiin ;)

Kappas vaan,olen itsekin kuullut tuommoista.Ja juuri Porvossa.Porvoo on just jees mesta.Asun siellä itsekin.Taisi siltä Linnermolta käsi mennä aika pipiksi.Tää on elämää:D.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Meikäläisen yläasteen veistonmaikalta puuttu puol peukaloa ja se kertoi leikanneensa sen vahingossa pois ihan itse. Veikkaan että moni "legenda" perustuu joskus tositapahtumiin ;)

Juu, kyllä se varmaan tottaonkin*, mutta kun jokaisen tutulle on tuntunut käyvän niin. No jos ne puukässän opet ovat sitten vaan sen verran sähläreitä. :)


*Onko tonttaonkin muuten ees yhdys sana? tottaonkin vai totta onkin?
 
Kuopion Vuorilammenkoulun puutyön opettajan etusormesta puuttu puolet. Tämä tarina on tosi.
 
Tehdäämpäs nyt peini korjaus.

Se nyt ei ole mikään legenda tarina jos joku on leikannut sirkkelillä tai jollain sormesta palan, eli en tarkoittanut tätä tarinaa legendaksi, mutta se on legenda tarina jossa mies on leikannut monesta sormesta palat pois ja laittanut ne sitten suuhunsa ja lähtenyt lääkäriin. Tätä en usko että se on kovin monen tutulle sattunut.
 
No yks tuttu ajeli huolimattomasti nurmikkoa: Nyt hänellä on vain isovarvas toisessa jalassa.......
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
se on legenda tarina jossa mies on leikannut monesta sormesta palat pois ja laittanut ne sitten suuhunsa ja lähtenyt lääkäriin. Tätä en usko että se on kovin monen tutulle sattunut.
Olin SPR:n ensiapukurssilla ja siellä terotettiin jotta älkää helvetissä laittako mitään irronneita elimiä suuhunne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan masaf1
Noh, kai sitä pitää pistää vähän omiakin mokia...
sain melkoisen ruhjeen leukaani, ja pääsin Mooses-näytelmään näyttelemään pahoinpideltyä orjaa :)
AHAHAHAHAAAAAA!!!!!

Tiedän mäki yhen jolta puuttuu pari sormea ja sisko luuli pienenä että se vaan pitää niitä niin ja koittaa huijata. Joskus jääny leikkuupuimuriin.

Mitäköhän keksis... tai kertois

joskus kauan sitten vanhemmat lähti kauppaan ja halusin mennä ajamaan pyörällä, ja äiti kysyi otanko kypärää ja sanoin etten tarvitse, ja tottakai kaaduin naamalleni ja siinä oli silmienvälissä hieno rupi ja naamaa kirveli kokoajan monta päivää jos pysähtyi paikoilleen. enkä kehdannut mennä ulos muutamaan viikkoon.
tai sitten menin nopeasti johonkin kaverille ennenkuin kukaan muu näkee. ei kyllä olisi kypärä auttanut nimittäin yritin ajaa mahdollisimman kovaa ja koska ajoin seisoen, kurkotin liian paljon eteen ja kaaduin ja naama oli veressä. sitten vaan odottelemaan vanhempia. jepjep kivaa oli ja kirjoitin tämän aika selkeästi oikeassa järjestyksessä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom