Tästä tapahtumastakin on jo n. 10 vuotta. Voihan se tosin olla että mua on taas vedätettyLainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
No minä olen ainakin kuullut tätä vitsinä jo monta vuotta.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tästä tapahtumastakin on jo n. 10 vuotta. Voihan se tosin olla että mua on taas vedätettyLainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
No minä olen ainakin kuullut tätä vitsinä jo monta vuotta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Kuuluu kategoriaan "mies puhui puhelimeen joka yhtäkkiä alkoi soida" .
Hyvä että äijällä pysyi pää kylmänäLainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Joo, juuri näitä perus legenda juttuja, kuten lyhennettynä: "Puukässän ope/(joku vastaava) leikkas sirkkelillä sormista palat pois, keräs sitten sormen palat maasta pisti suuhunsa ja lähti lääkäriin."
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Menee hieeeman aiheen ohi, mutta pakko kertoa, kun tämä "kämmääjä" ei kuitenkaan ihan vielä täällä boardeilla käy
Frendi kertoi olleensa paikallisen City-Marketin kassajonossa pikku ruuhkassa nuoren naisen takana. Siinä kassalla kun nainen latas ostoksiaan liukuhihnalle, tämän alle kouluikänen muksu kysy kovalla ja kirkkaalla äänellä äidiltään, että: "Äiti, miks sulla oli aamulla isin kikkeli suussa?"
Äiti kuulemma punasteli aika lailla ostoksiaan pakatessa
PorvoossaLainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
olen itsekin kuullu kyseisen jutun, missäpäin asustelet?
Meikäläisen yläasteen veistonmaikalta puuttu puol peukaloa ja se kertoi leikanneensa sen vahingossa pois ihan itse. Veikkaan että moni "legenda" perustuu joskus tositapahtumiinLainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Joo, juuri näitä perus legenda juttuja, kuten lyhennettynä: "Puukässän ope/(joku vastaava) leikkas sirkkelillä sormista palat pois, keräs sitten sormen palat maasta pisti suuhunsa ja lähti lääkäriin."
Meikäläisen yläasteen veistonmaikalta puuttu puol peukaloa ja se kertoi leikanneensa sen vahingossa pois ihan itse. Veikkaan että moni "legenda" perustuu joskus tositapahtumiin
Meikäläisen yläasteen veistonmaikalta puuttu puol peukaloa ja se kertoi leikanneensa sen vahingossa pois ihan itse. Veikkaan että moni "legenda" perustuu joskus tositapahtumiin
Olin SPR:n ensiapukurssilla ja siellä terotettiin jotta älkää helvetissä laittako mitään irronneita elimiä suuhunne.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
se on legenda tarina jossa mies on leikannut monesta sormesta palat pois ja laittanut ne sitten suuhunsa ja lähtenyt lääkäriin. Tätä en usko että se on kovin monen tutulle sattunut.
AHAHAHAHAAAAAA!!!!!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan masaf1
Noh, kai sitä pitää pistää vähän omiakin mokia...
sain melkoisen ruhjeen leukaani, ja pääsin Mooses-näytelmään näyttelemään pahoinpideltyä orjaa