Noh, kai sitä pitää pistää vähän omiakin mokia...
1) Kesätöissä reilu kuukausi sitten kun porailin poralla semmosta peltikehystä ilmastointikoneeseen, niin kärpänen tuli pörräämään naamalle, huitasin sitten sitä ja käsi osu suoraan pellin kulmaan, ja tämmöstä jälkeä:
pipi
2) Joskus vähän pienempänä otin keinulla hirmuset vauhdit, ja päätin hypätä taaksepäin keinusta (fiksua, eikö vain). Sitten ku hyppäsin, niin kädet tarttu kiinni keinun ketjuihin, sitten menin keinun mukana ylös asti. Ja kun fysiikan lakien mukaista on myös se, että kun ylös mennään, niin yleensä alaskin tullaan... Niin tulla tupsahdin sitten sieltä parin metrin korkeudelta leuka edellä jäälle (oli talvi sillon). Kyseisen tapauksen ansiosta sain melkoisen ruhjeen leukaani, ja pääsin Mooses-näytelmään näyttelemään pahoinpideltyä orjaa
3) Kerran mummolassa pikkusempana aloin pyörimään ympyrää, että pää menis sekaisin... Ja sitten meni pää sekasin ja kaaduin kirjahyllynkulmaan silmäkulma edellä. Sitten menin katsomaan peilistä itseäni, kun verta alko tulemaan. Sitten heräsinkin seuraavan kerran sairaalassa 28 tikkiä silmäkulmassa.
4) Ei muuten kannata juosta suihkutiloissa. Allekirjoittanut juoksi, ja veti turvat ja on vieläkin patti kallossa, vaikka tuosta onkin 10 vuotta aikaa kun kopsahti.
5) Ajelin kerran penskana fillarilla ja päätin, että vois pitää jalkoja eturenkaan pulttien päällä, kun harrikkamiehetkin niin tekee. Siinä sitten tulikin vahingossa laitettua pottuvarvas pinnojen väliin, ja sitten heitettiinkin volttia fillarin kanssa.
6) Olin muutama vuosi sitten kalastamassa virvelillä... Nakkelin uistinta rannalta... Sitten jäikin pohjaan kiinni, ja mä aloin kävellä virvelin kans rannasta pois päin, niin että siima kiristy ja jännittyi koko ajan lisää (fiksu keino saada uistin pohjasta pois

) Sitten yhtäkkiä se uistin irtoskin pohjasta, ja kun siimassa oli niin pirusti jännitystä, niin se uistin tietty lähti sieltä melkoisella vauhdilla. Ja kuten arvata saattaa, se lens suoraan mun otsaan, koukku jäi kiinni lippiksen lippaan. Että ei ehkäpä kannata sitä siimaa niin hirveesti kiskoa, varsinkaan väkisellä.
Noh, eiköhän nuo jo riitä...