Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Palautetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Olenko ainoa tyytyväinen käyttäjä?
Kiittämätöntä porukkaa täällä...:confused:

Ei kun täällä ollaan vaan hiljaa tyytyväisiä :). Suomalainen ei kehu, mutta muistaa kyllä valittaa jos homma mättää...
Kehun nyt kuitenkin sen verran, että on erittäin kiitettävää, että jotkut jaksavat näinkin mainiota (tai siis parasta!) sivustoa pyörittää ihan harrastuksenaan vai tuntuuko se enää pelkästään hobbyltä?.
Välillä juuri mietityttää, kauanko ylläpidolla riittää mielenkiintoa/aikaa tms. homman pyörittämiseen (mikäänhän ei ole netissäkään ikuista :rolleyes: ) vai tuleeko suosion perässä joku firma ja tekee tarjouksen, josta ei voi kieltäytyä jne.
No niin, eiköhän taas tullut maalattua tarpeeksi piruja seinille...
Kiitoksia kaikesta tähän asti (ja myös jatkossa) ja pysykää riippumattomina!

<edit>Ja kiitoksia vielä Icon arvostelusta. Taitaapa joutua pelailemaan sitä viimeistään pääsiäisenä.</edit>

Viimeksi muokannut moderaattori:
Juuh kiitoksia hyvästä saitista!
Melkeinpä päivittäin tulee lueskeltua viestejä boardilta ja arvostelut on asiallisia ja hyvin tehtyjä. Eipä tässä sen kummempaa kun että jatkakaa samaan malliin.

:)

Joo kiitokset vaan munkin puolesta koko ylläpidolle. Todella hyvän sivuston olette saaneet aikaan. Itsellänikin on tullut käytyä täällä heti sivuston alkuajoista saakka ja olen todella tyytyväinen arvosteluihin ja saitin muihinkin ominaisuuksiin.Tämä on paras PS2 saitti!

Isot propsit myös minulta!

Oon näillä sivuilla lurkkinut jo geocities-ajoilta saakka ;) Vähemmän tulee itse sivuille kirjoiteltua, kun kysymyksiini yleensä olen vastauksen saanut muiden käyttäjien postauksista.

Sivujen ulkoasustoon olen todella tyytyväinen ja niiden latautumisajat modeemillakin ovat nopeat.

Tässäpä pari jatkokehitysideaani jo täydellisille sivuille:
Yhteys sivuilta ps2finin ircciin?
Linux-kitin FAQ suomeksi?
Peliarvosteluihin lisäyksenä plussat ja miinukset?

Hyvää työtä pojat!

uusi ulkoasu on hieno, ja tämä saitti on edelleen hemmetin hyvä.

en oo pystyny käyttää nettiä kolmeen viikkoon.
karseet tuskat on ollu, ehkä mä vähän liiottelen:)
mutta siis tätä ja IMDb:tä mä eniten kaipasin tänä aikana,
mä kun täällä päivittäin kävin.

Kiitoksia...

Kiitoksia vaan hyvästä sivustosta. Ennen tuli käytyä harvemmin täällä, mutta nyt kun on oma kone käyn täällä päivittäin.
Kiitoksia vaan ylläpidolle, todella mahtavat sivut

Todella hyvää työtä, TODELLA hyvää... Siis tämän PS2Finin lisäksi koko Konsolifin.net sivuston suhteen, niin sisällön kuin uusien leiskojen suhteen (PS2FIIN ja XBoxFIN), en malta odottaa tulevia GBAFIN ja CubeFIN-sivustoja! Kyllähän allekirjoittanutkin on tullut BBS:ää käytettyä kohta sellaiset 5 kk, ja oli kyllä silloin sydän pompahtaa, kun ilmoitettiin saitin silloisista tilanpuuteongelmista.

Eipä tässä muuta voi sanoa kuin ihan suoraan "Kiitos!" ja "Jatkakaa samaan malliin!" :)

Sivut on hyvät, kyllä!

Se on kanssa hieno juttu, että pelin vaihto/osto on luotettavalla pohjalla PS2FIN:nissä.
Siitä kiitos käyttäjille.
Pidetään jatkossakin se luotettavana kauppapaikkana.

Selailin näitä Topikkeja ja tämä tuli vastaan. Tästä tulikin mieleen taas, että PS2FINin synttärit menivät ohi, kuten viime vuonnakin.

Konsolifinin PS2FIN osio perustettiin 4.8.2000. Ja 4.8. tuli siis ruhtinaallisesti täyteen 2-vuotta. Mutta kesän tunnelmissa tuppaa aina unohtamaan.

Uutinen vuodelta 2001

Tuota uutista kun tutkii, niin aikoinaan äänestyksiin on vastannut peräti 1491 äänestäjää. Mutta silloin alussahan äänestämään pääsi ilman registöröitymistä. Mutta muutoksia on tuonkin jälkeen tapahtunut ja nyt ollaan sulassa sovussa.

Vielä kun PS2FINin porukka alkaa tästä piristymään, ettei Esa "Gube" Mäkijärvi vie uutisillaan koko serveritilaa ;)

Jep, onhan sitä tullut täällä pyörittyä niistä ajoista lähtien, kun etusivulla oli countdown PS2:n julkaisu päivään.

Ei voi kun hattua nostaa hienosta saitista!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Selailin näitä Topikkeja ja tämä tuli vastaan. Tästä tulikin mieleen taas, että PS2FINin synttärit menivät ohi, kuten viime vuonnakin.

Konsolifinin PS2FIN osio perustettiin 4.8.2000. Ja 4.8. tuli siis ruhtinaallisesti täyteen 2-vuotta. Mutta kesän tunnelmissa tuppaa aina unohtamaan.

Uutinen vuodelta 2001

Tuota uutista kun tutkii, niin aikoinaan äänestyksiin on vastannut peräti 1491 äänestäjää. Mutta silloin alussahan äänestämään pääsi ilman registöröitymistä. Mutta muutoksia on tuonkin jälkeen tapahtunut ja nyt ollaan sulassa sovussa.

Vielä kun PS2FINin porukka alkaa tästä piristymään, ettei Esa "Gube" Mäkijärvi vie uutisillaan koko serveritilaa ;)

Myöhästyneet ja lämpimat kaksivuotissynttärionnittelut PS2FINille:). En enää muista miten PS2Fin:n sivuille löysin joskus joulunalla 2001 kun viellä odottelin pleikkaani, voi olla että etsin googlella. Todella laadukasta työtä ootte pojat tehneet ei voi muuta sanoa. Nykyään PS2:ni on poissa ja odottelen innokkaana Xboxiani...joten nykyään vietän enemmän aikaa XboxFIN:n puolella ja voin sanoa ettei taso ole lainkaan huonompaa kuin PS2FIN:n. Toivottavasti jaksatte pitää sivustojanne yllä sillä olen varma että tämä on monille, kuten myös allekirjoittaneelle paras paikka jos jotain haluaa konsolistaan tietää. jatkakaa samaan tahtiin:).

Loistava paikka tämä on kyllä. Harmi vain, etten löytänyt tänne aiemmin kuin alta puoli vuotta sitten ensimmäisen konsolihankintani jälkeen. Noh, konsoleistahan täällä puhutaan, ei sillä niin väliä ole.
Todella asiallista porukkaa foorumeilla liikkuu. Peeloja näkyy e-r-i-t-t-ä-i-n harvassa.

Kiitoksia XboxFINille, ja muulle KonsoliFINialle myös.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Harmi vain, etten löytänyt tänne aiemmin kuin alta puoli vuotta sitten ensimmäisen konsolihankintani jälkeen. Noh, konsoleistahan täällä puhutaan, ei sillä niin väliä ole.

No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Ja eihän tänne löydä kuin tuurilla tai sitten kaverit mainitsevat ;) Mutta sekin vaikuttaa juuri tuohon peelo vapaaseen vyöhykkeeseen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Ja eihän tänne löydä kuin tuurilla

Tuli mieleen, että mitenköhän väki on tänne löytänyt?

Itse löysin tämän sivun jo ennen kun PS2:nen oli ilmestynyt suomessa, vai oliko se peräti ennenkun oli ilmestynyt missään?Etsin ihmemaa haulla jotain suomalaista teitoa PS2:sesta ja sitten löysin tämän sivun. Eli varmaan aika alusta asti olen käynyt näillä sivuilla.
Eikös sillon täällä ollut PS2 ilmestymispäivä laskuri etusivulla? vai olikohan se jollain muulla sivulla.

Itse löysin tänne silloin vuoden 2000 joulun tienoilla about, kun näin Moon TV:n URL-ohjelmassa tämän ja päätin tarkastaa kotona sivut itse.

Joo, kiitokset vaan PS2FIN porukalle hyvästä saitista. Itse löysin tänne, koska (kauan aikaa sitten) pyöriessä vielä Peliaseman keskustelussa Jore siellä mainosteli omaa saittia ja loppujenlopuksi peeloarmeijan vallatessa peliasema sivuston siirryin tänne kokonaan.

Duuniaikaan tulee pidettyä kyllä kokoajan boardia auki, ikävä vaan että ps2-boardi on kyllä hiljentynyt mielestäni huippuhetkistään... mutta ei kai se mitään! :)

3 n k ! n E

"teen tämän nyt selväksi: rakastan teitä kaikkia. piste." (Ismo Alanko)

Itse löysin tieni boardille suunnilleen vuosi sitten - saattaa olla pitempikin aika. Siinä välissä täällä on päivitetty laitteita ja softaa useampaankin kertaan. Aluksi keräsin huomiota lähinnä GBA-puolella, mutta kun PS2 tuli taloon, niin ulotin lonkeroni myös vähän laajemmalle. XBOXin tai CUBEn osto saattaa tulla ajankohtaiseksi vielä ennen joulua, joten olen käynyt pyörimässä myös niille varatuilla keskustelualueilla.

Keskustelu on täällä enimmäkseen asiallista ja mielenkiintoista. Pari poikkeusta vahvistavat tietenkin säännön ;) Asiattoman keskustelun puolellakin on välillä mukava jutella samanhenkisten ihmisten kanssa muistakin kuin konsoleita ja pelejä käsittelevistä asioista. Siellä sain viimeksi mm. hyvän iskuvihjeen (kiitokset, Jiz!) :). Konsolisotaa yritän nyt parin kokeilukerran jälkeen vältellä niin hyvin kuin mahdollista :D.

Boardi on minunkin mielestäni hiljentynyt huomattavasti entiseen verrattuna, mutta todennäköisesti syksy ajaa taas ihmiset rannoilta koneiden ääreen. Saa nähdä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan enkine
ikävä vaan että ps2-boardi on kyllä hiljentynyt mielestäni huippuhetkistään... mutta ei kai se mitään! :)

Onhan tämä hiljentynyt, mutta alkuaikoihin verrattuna nykyisin pitää registöröityä. Porukkaa täällä pelkässä BBS:ssä kyllä käy viikossa 10 000 molemmin puolin (Laskurien mukaan). Mutta suurin osa käy vain lukemassa toisten kirjoituksia.

Toisaalta vaikka porukka on "pieni", niin se koostuu asiallisista pelaajista joita konsolit tosiaan kiinnostaa. Tällöin myös keskustelut pysyvät asiallisina ja mielenkiintoisina. Ja täällä on paljon sitä "vanhempaa" porukkaa joka käy töissä. Eli päässyt "peelo" iästä ohi reippaasti.

Kesähän on yleensäkin hiljaista aikaa ja itsekin huomasin että ei paljoa tullut käytyä kun aurinko on pohottanut ulkona. Syksyllä luulisi että hivenen vilkastuu. Jos jotenkin pystyisi mainostamaan, niin porukka lisääntyisi. Varmaan moni ei tästä sivustosta tiedä, vaikka kiinnostusta löytyisi. Mutta enempi tunnettavuus taas lisäisi niitä ei toivottuja, vaikkakin tänne eksyneet "peelot" on saatu kyllä heti alkuvaiheessa karsittua pois.

Itse löysin tänne paria viikkoa ennen PS2:sen julkaisemista, kun kaveri mainitsi että silloisesta PS2FINistä löytyy tietoa pleikkari2:sta mukavasti. Ja niin sitä sitten alkoi täällä käymään ja vaivihkaa hivuttautui ylläpidon puolelle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Itse löysin tänne silloin vuoden 2000 joulun tienoilla about, kun näin Moon TV:n URL-ohjelmassa tämän ja päätin tarkastaa kotona sivut itse.

Kun MoonTV otti sivut ohjelmaan, niin kieltämättä oli hyvää mainosta. Taisivat olla peräti pariin otteeseen. Alkuaikoina ja ensimmäisen ulkoasu muutoksen jälkeen.

Ylös Bottom