Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Palautteet Gameworld messuista !

After GW, eli PS2fin-porukan jatkot :D

Mutta oli kyllä mielestäni parempi GW kuin viimevuonna, tungos ainakin oli vähäisempi, tai olin parempaan katselu-aikaan paikalla ja mielenkiintoista konsolinähtävää oli enemmän, uudet PS2-pelit, GC.

Ainakin keksin myös sen ettei GBA:ta kannata ostaa, eihän siitä näytöstä saa mitään selvää, pitäisi varmaan olla kaivosmiehen halogeeni-lamppu otsassa??

Höh niin ja Dead or Alive 3 loisti poissaolollaan, Dreamcastin Crazy Taxi pesi Xboxin Simpsons road ragen 100-0. Dohh.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
MGS2 kokoversio ja muut PS2 pelit kuten WRC, AceCombat4, Silent Hill2 ja PES2:nen säteili suorastaan..

Xboxin pelit ei nyt mua ainakaan säväyttäneet.. ja siellä oli muutenkin huono ilmastointi ja äänet liian kovalla.. vihreet valotkin vielä häikäs silmään:) mut tuplat oli jees :)

Nintendon osastolta StarWars:Rogue2:nen tuli kokeiltua ja hyvältähän se tuntu ja näytti..

Ihan ok messut, kyllä näissä jaksaa käydä kerran vuodessa kaks päivää putkeen..
 
Jaana Pelkonen.
Ei voi (valitettavasti) muuta hyvää sanoa messuista...

Lukekaa vaikka lisää Asiaton keskustelu ja palaute kohdasta ja valitkaa sieltä aihe "Gameworld". Siellä on suhkoht pitkä raporttini lauantain tapahtumasta.
 
Re: MESSUT OLI PERSEESTÄ!!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zoe
Messut olivat kyllä aika anuksesta ja lippu ihan liian kallis!

hih mää voitin vapaaliput tosin junaliput korvas sen kulun tosin olis tullu 120 mk kalliimmaks muuten

mutta parhainta oli MGS2, sony osasto
 
Tuli tänään käytyä, eikä onnetar ole ainakaan vielä suosinut millään lailla. Mutta hyvä fiilis jäi, jalat vaan paskana. Xboxin Haloa tuli kaverin kanssa pelattua, ja olihan se grafiikka hienoa, ei kuitenkaan mitään mihin PS2 ei pystyisi. MGS2:en esittelyä tuppauduin ihan eturiviin katsomaan, mutta en silti saanut paitaa enkä Top Gunin demoa. THPS3:a katsoin, mutta en jaksanut jonottaa pelivuoroa. Näytti kerrassaan mahtavalta! Pakko-ostos tulee olemaan!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XRay
Gamecube, Luigi's Mansion ja Rogue Squadron

Mitenkään nyt solvaamatta, mutta etkös sinä ole Xbox fani? Vai olenko saanut vain tämän kuvan kun joskus aikoinani näin sinut ekan kerran Xboxin foorumeissa + tilaisuudessa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lootus


Mitenkään nyt solvaamatta, mutta etkös sinä ole Xbox fani?

Olen Xbox-fani kyllä, mutta se ei tarkoita sitä ettenkö voisi pitää myös esim. Nintendosta. En ole siis konerasisti :)
 
Ketään muuta ei siis ärsyttänyt maximaalliset äänentasot joka paikassa? Ainakin Xbox-huoneessa oli sellaset volumit, että korviin sattu ja miltei lähdettävä pois kesken esityksen. Se karmea tungos oli myös ahdistavaa, eikö siitä kaapelitehtaasta olisi voinut käyttää jotain muitakin osia niin ei olisi ollut sellaista ryynistä, että ei kääntyyn pystynyt. Ei minulla muuta valitettavaa ole, näkihän siellä toisena päivänä sitten staroja oikein urakalla, ainoastaan Puhaa jäin kaipaileen. (heh, onhan se legenda kerran elämässään livenä nähtävä.)

Mitäs siellä yläkerrassa muuten oli kun lähtiessä siitä huomautettiin, että siellä on jotain, mutta raput oli tukossa joten en sinne päässyt hillumaan?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XRay


Olen Xbox-fani kyllä, mutta se ei tarkoita sitä ettenkö voisi pitää myös esim. Nintendosta. En ole siis konerasisti :)

Ah, totta, my bad. Olen vaan tottunut liikaa näihin "Minun totuus on ainoa totuus" heeboihin kaikenmaailman konsolifoorumeilla =)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Morden
Parasta oli Gamecube ja luigi's mansion & rogue squadron.

Tosin Nintendon peleihin oli liian pitkät jonot pelien vähäisyyden takia, kaikki pelaajat pelasivat ikuisuuden eivätkä päästäneet muita pelaamaan. Ensi vuonna Cube voi olla kiinnostavampi kun pelejäkin on enemmän. X-Box oli täysi *****. Äänet liian kovalla, vihreät valot olivat liian häikäiseviä... Pelejä liian vähän, eikä ne säväyttänyt... Paitsi Halo jota pääsin kuin pääsinkin pelaamaan, kun kysyttiin vapaaehtoisia Deathmatchiin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Eltsi

Mitäs siellä yläkerrassa muuten oli kun lähtiessä siitä huomautettiin, että siellä on jotain, mutta raput oli tukossa joten en sinne päässyt hillumaan?
Siellä oli vaan jotain ihme lasten pelejä ja muuta roskaa esim. Puuha Pete kaiken korjaa Puuha Pete TIETENKIN!! ja joku ihme piirrustus peli.

Mulle sieltä tuli mukaan 3kpl Air blade/wipeout Fusion demoja, 2kpl Disneyn atlantis demoja, 2kpl Max Payne julistetta melkein sain MGS2 paidan se heitettiin ihan mun yläpuolelle ja mä otin siitä kiinni, mutta samaan aikaan siina oli ainakin neljä muuta tyyppiä kiinni sitten alkoi kova skaba siitä kuka sen saa. Kaikki yritti repia sitä itelleen mä luovutin ja siihen jäi vielä kolme tyyppiä kisaamaan ne repi sitä vähän aikaa ja kuka lie sen sitten sai varmaan repes koko paita.:D :D
Sitten tuli kokeiltua THPS3:a, SSX trickya, Jak & Daxteria, uutta Crashia, Game Cuben sitä vesiskootteri peliä ja rally trophya
Niin ja tulihan sieltä vielä kourallinen DNA karkkeja.

Anteeksi tekstin epäselvyys en oo mikään äidinkielen maisteri.
 
Jaha, että ihan lastenpelejä :D

Ei millään pahalla, mutta kävitköhän Hoopo edes siellä? Itse en käynyt, mutta olen kuullut kolmelta kaveriltani (vautsi vau) ja esitteessäkin lukee, että 2. kerroksessa on Sanura Suomi Oy:n pelialue, jonka päätapahtuma oli selvästi Red faction kilpailu.

Puuha Petestä en ole kuullutkaan (nyt kuulin) ja kuulemma siellä kaikkea muuta oli, kuin lastenpeliä.

Mutta minähän en tuohon osaa sen tarkemmin vastata, että sanotaan nyt kompromissimielessä että siellä oli molemman genren krääsää aika tasapuolisesti ;)
 
Parasta ylivoimaisesti oli kyllä after-gw "messut":D. Sonyn osasto oli myös hyvä kun siellä oli THPS3 + muut kivat.
 
Ehdottomasti GW:n kohokohta kun kaverini voitti tiltin TTT-skaban, äijä sai joku Siemensin kännyn. Sai myös tiltin diplomin, jossa luki: blaa blaa blaa..."konsoliräiskintä" HEH! äijähän siis voitti tappelupeliskaban ja sai "konsoliräiskintä"-diplomin käsiinsä:confused:

Messun ainoa "tyttö-booth/ständi" oli Sonylla, jolla oli latexihepenet, näytti ihan läskiperseeltä. Ei vedä vertoja Tokyo Game Show -misuihin:p

Tuli PC-pelejä ostettuu Dosen "kymppilaatikosta"

Toi Jaana Pelkonen on todella pieni, telkku kusee! Jopa kaverini on laihempi kuin hän :eek:

Olihan toi messu parempi kuin viime vuonna, tällä kertaa keskityttiin enemmän pelaamisen, mutta silti se oli PASKA!
palkinnot aika köyhiä!

Toivottavasti lisää uudistuksia tulee tai "samaa meno jatkuu" myös ens vuonna!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake


Tosin Nintendon peleihin oli liian pitkät jonot pelien vähäisyyden takia, kaikki pelaajat pelasivat ikuisuuden eivätkä päästäneet muita pelaamaan.

Mulla ei ollut mitään ongelmia päästä pelaamaan, odottelin vähän aikaa joidenkin kakaroiden takana ja sitten tuli joku nintendon tyyppi sanomaan niille että lopettakaapa ja päästäkää muutkin pelaamaan.

Sonyn osastolla en viittinyt jonottaa koska siellä oli ikuisuuden pelaavia tyyppejä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hoopo

Siellä oli vaan jotain ihme lasten pelejä ja muuta roskaa esim. Puuha Pete kaiken korjaa Puuha Pete TIETENKIN!! ja joku ihme piirrustus peli.

Mulle sieltä tuli mukaan 3kpl Air blade/wipeout Fusion demoja, 2kpl Disneyn atlantis demoja, 2kpl Max Payne julistetta melkein sain MGS2 paidan se heitettiin ihan mun yläpuolelle ja mä otin siitä kiinni, mutta samaan aikaan siina oli ainakin neljä muuta tyyppiä kiinni sitten alkoi kova skaba siitä kuka sen saa. Kaikki yritti repia sitä itelleen mä luovutin ja siihen jäi vielä kolme tyyppiä kisaamaan ne repi sitä vähän aikaa ja kuka lie sen sitten sai varmaan repes koko paita.:D :D

Kyllähän siellä ylhäälläkin oli tekemistä. Jotkut pelas siellä ainakin CS:sää ja itse pääsin kokeilemaan sitä N.Y Racea (Fifth Elemt ajopeli). En mä ainakaan nähny muuta kun siinä portaissa pari Puuha-Pete julistetta.

Joo, mä olin kans siinä kun kolme tyyppiä oli ihan kiinni siinä paidassa repivät oikein olan takaa. Oli huvittavan näköstä kun sitten jossain vaiheessa ne oli ihan kiinni toisissaan ja sitten kaikki jähmetty kattomaan PES:in lopputurnausta! Sitten kun tuli pelitauko niin ne ylty taas repimään sitä paitaa:D
 
GW2001 oli kyllä aika keskinkertainen tapahtuma. VIP-liput oli aika hyvä vitsi, jonon ohi todellakin. :p

Mikkisoftan osastolla oli volyymit aika kovalla, eikä Xbox näyttänyt mitään tajunnan räjäyttävää tarjoavan. Halo oli ihan nätti, mutta olivat perkele ottaneet AA:n pois final-versiosta. DOA3 loisto poissaolollaan.

Egmontin osastolla tuli testailtua WRC:tä, jossa ratti oli säädetty päin honkia. Ajotuntumasta ei voi sanoa mitään juuri tuon hyvin säädetyn ratin takia, mutta graaffisesti peli oli GT3:n tasolla. THPS3:ta, Jak&Daxteria ja Bondia tuli myös testailtua ja ihan mukaviltahan ne 5min testin perusteella vaikuttivat. MGS2:n on kyllä must have, Everlastin ja Huttusen esittelyn jälkeen nousi ihan vesi kielelle.

Agerexin osastolla testailin jotain Cube-peliä. (ei mitään hajua, mikä sen nimi oli :D) Vaikutti kovin heppoiselta, jos pelin ainut idea oli tiputella vastustajia pois pelikentältä, toivottavasti oli vain joku pikkupeli. Roque Squadron oli nätti kuin sika pienenä, mutta eipä esim. Starwars: Starfighter PS2:lla kaukana ole. Koneita oli raahattu paikalle vain noin 5 ja pelivuoroa joutui odottamaan pitkään.

Eipä tuolla viihtyny 4h:ta enempään, jonka jälkeen lähettiin buddyjen kanssa keskustaan.
 
Messut oli aivan loistava! Paremmat kuin viime vuonna. Pelien demoja ja muuta oheissälää tuli joka suunnasta... Ja meitsi vei sunnuntaina sieltä sellasen Empire Earthin mainos taulun, Dosen osastolta, ja kyllä on hieno! Xboxin osastolla oli eniten porukkaa... sunnuntaina se oli aivan täynnä, lauantaina ei ollut niin suurta tungosta. Pääsin myös testaa EA:n NHL 2002:sta Xboxille, jota ei ole vielä ilmestynyt, sitten testasin Fuzion Frenzyä, aivan loistava! No... kaikkiahan Xbox -pelejä, mitä on suomessa, tuli testattua. Pelasin GC:n Super Monkey Ballia ja Wave Race: Blue Stormia... Täytyy sanoa että SMB on oikein hauska moninpeli, mutta ei päässyt FF:n yli. Wave Racen multiplayer tila on ihan ryssitty! Ei siitä tullut kuin paha mieli. GBA:n THPS2 on aivan loistava... onhan ne muutkin testatut GBA pelit hyviä. PS2 osastolta tuli pelattua vain loistavaa ja parasta kaikista xtreme peleistä, eli Tony Hawk Pro Skater 3:sta. Soul Reaver 2:stakin tuli tahkottua... Näin vain foorumi henkilöistä Esan siellä, ja Esankin tunnistin vain siitä että sillä oli se lappu jossa luki Esa Mäkijärvi... kuulemma hypetti SMB:tä kun pelasin sitä.
 
Ylös Bottom