Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paljon nousee penkistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salee007
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Paljon nousee penkistä?

Ei tuu vielä puntteja nostettua, mutta penkkiä muutaman kerran testannut. About puoli vuotta sitten meni 65kg, nyt menee varmaan jotain 70-75 kg. Ikää 14, eli oma perse nousee.

60kg meni ainakin noin 5-4 kuukautta sitten.En ole harrastanut painonnostoa nyt ainakaan tuona 5-4 kuukautena,joten voi olla että on päässy vähän tulokset romahtamaan.Kaveri kyllä treenaa ihan joka päivä,ehkä viikonloput vapaat,ehkä?

Itselläni kun oli kouluaikoina tuo syömishäiriö,niin se ikävästi vaikuttaa vieläkin lihaskuntoon:(

15Kg käsipainoilla tulee silti vielä kotona nosteltua,ja ylöstyöntöä tulee tehtyä myös välillä.

Itse pyrin treenaamaan, joka päivä (1h) illalla. Ei se nyt niin paljon ole, mutta kun tulee urheiltua muuten niin sopiva minulle. Treenaan 40 kg:lla ja kaikkea muuta lihaskuntoa. Taitaa nousta tuommoiset 60kg. ikää 15v.

N.130kg on maksimi. Itse painan kuitenkin sen rapiat 110 eli ei mikään kovin hyvä tulos sikäli

Oma paino hiukan yli 70 kiloa ja maksimit on siinä markan hujakoilla.

Tääkin on sellainen juttu missä kehittyy nopeasti jos vaan huvittaa harjoitella. Kannattaa kuitenkin tehdä asioita monipuolisesti.

Oma paino 55 ikä 15 pituus 163 penkistä 70. Nyt reenatan kyllä pelkästään jalkoja ja keskivartalon lihaksia, jääkiekkoo kun pelaa niin sieltä löytyy tärkeimmät lihakset.

Viime reenissä 7x100, maksimia en oo koittanu.

110kg @ 80kg. Vai oliko se 115kg, en muista kun en 1rpm niin kovasti tee. Squat is where it is at anyway \m/

Ylös Bottom