Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paljon nousee penkistä?

salee007

Member
Pakko tehdä 'miehinen' kysely, eli paljon lataat penkkipunneruksessa rautaa. Mielellään ei niitä "oma perse" vastauksia :)
Itsellä nyt nousee vaan 75kg, mutta sentään yli 15kg yli oman painon :D
 
Vastaus: Paljon nousee penkistä?

Pakko tehdä 'miehinen' kysely, eli paljon lataat penkkipunneruksessa rautaa. Mielellään ei niitä "oma perse" vastauksia :)
Itsellä nyt nousee vaan 75kg, mutta sentään yli 15kg yli oman painon :D

ykkösillä ei ole tullut penkkipunnerrusta pitkään aikaan koitettua, mutta oman painon verran pystyy tekemään sarjoissa.
eli tuon saman 75.
pystypunnerruksessa meneekin sitten suhteellisesti reilusti enemmän, mutta se menee jo offtopicciin :cool:
 
Vastaus: Paljon nousee penkistä?

120 on viimeks noussu.... mutta siitä nyt on jo aikaa :rolleyes: eipä
oo tullut kanssa pohjia kokeiltua... sarjoja vetelen
 
Vastaus: Paljon nousee penkistä?

65kg:lla tein viimeksi sarjaa. ei kaameita :eek: muutama repäsy saattas irrota 80kg:lla
 
Vastaus: Paljon nousee penkistä?

215 kg. on penkiltä nosto ennätys. Yli 10 vuotta olen voimailua harrastanut ja kovaa. Aineisiin en ole koskenut. 185 cm. olen pitkä ja painoa on 135 kg.
 
Vastaus: Paljon nousee penkistä?

Ainakin oma perse :D

ei vaiskaa Jotain oman painon verran ehkä emt.

Joka päivä treenaan Voima-twister nimisellä laitteella ja ikä on 14
 
Vastaus: Paljon nousee penkistä?

En ole koskaan edes kokeillut, mutta todennäköisesti näillä naruranteilla nousee vain pelkkä tanko.
 
Vastaus: Paljon nousee penkistä?

En ole koskaan edes kokeillut, mutta todennäköisesti näillä naruranteilla nousee vain pelkkä tanko.

Lukitsen vastauksen. :D

No ei vaan, joskus kännissä oon 60kg nostanut ja heikosti. Mutta nostinpa kuitenkin. ;)
 
Vastaus: Paljon nousee penkistä?

215 kg. on penkiltä nosto ennätys. Yli 10 vuotta olen voimailua harrastanut ja kovaa. Aineisiin en ole koskenut. 185 cm. olen pitkä ja painoa on 135 kg.
Kova. Kuvaa? :) Mahtaa olla herra aika tiukassa kunnossa. :)
 
Vastaus: Paljon nousee penkistä?

215 kg. on penkiltä nosto ennätys. Yli 10 vuotta olen voimailua harrastanut ja kovaa. Aineisiin en ole koskenut. 185 cm. olen pitkä ja painoa on 135 kg.

Paidalla vai ilman?

Itse taidan passata toistaiseksi kysymyksen. Vastaan sitten, kun nostan mielestäni tarpeeksi. Muutama kilo tulee kuitenkin joka kuukausi lisää ennätykseen! :)
 
Vastaus: Paljon nousee penkistä?

Kova. Kuvaa? :) Mahtaa olla herra aika tiukassa kunnossa. :)



No, reeniä 5-6 kertaa viikossa, 1,1/2 tuntia kerta. 2 lihasryhmä ohjelmaa joita käytän vuoropäivin, mahdollisimman isoilla painomäärillä.

Juu, kyllä tuo lihaskunto ja massanmäärä on hyvä, mutta en ole kovin tiukassa kunnossa rasvaprosentiltani. Rautaa nousee enemmän, mitä enemmän on elopainoa.
 
Vastaus: Paljon nousee penkistä?

Paidalla vai ilman?

Itse taidan passata toistaiseksi kysymyksen. Vastaan sitten, kun nostan mielestäni tarpeeksi. Muutama kilo tulee kuitenkin joka kuukausi lisää ennätykseen! :)

Ilman paitaa ilmanmuuta, en pidä vippaskonsteista.

Ihmettelen joskus salilla, mitä ihmeellisimpiä konsteja ihmiset käyttää.

Kilpailutilanteessa ymmärrän, että ottaa kaikki konstit käyttöön, sallituissa rajoissa.
 
Vastaus: Paljon nousee penkistä?

110 kg tämän hetken ennätys.
4 kertaa viikossa punttia, kahteen osaan jaettu kroppa.
Lisää pitää saada kaikkea.
 
Vastaus: Paljon nousee penkistä?

Ilman paitaa ilmanmuuta, en pidä vippaskonsteista.
Ihmettelen joskus salilla, mitä ihmeellisimpiä konsteja ihmiset käyttää.
Kilpailutilanteessa ymmärrän, että ottaa kaikki konstit käyttöön, sallituissa rajoissa.

Siinä tapauksessa kuulostaa ihan kovalta, jos noissa mainitsemissasi mitoissa olet. :)
 
Vastaus: Paljon nousee penkistä?

Siinä tapauksessa kuulostaa ihan kovalta, jos noissa mainitsemissasi mitoissa olet. :)


No, en minä nyt tiedä onko tuo minun tulos niin kova. Paljon minua pienemmät kaverit, nostaa huomattavasti enemmän.

Tsemppiä jatkoon!
 
Ylös Bottom