Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
jos esim. keittää 1:1 kahvinpuruja ja vettä? [/B]
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harvester
Piristääkö se oikeasti vai perustuuko se siihen että juoja ajattelee että nyt olen hieman pirteämpi?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
sääli tosin että siihen jää koukkuun.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Kolme kuppia päivässä pitää saada. Tosin toihan on vielä vähän niinhin jotka ovat koko ikänsä juoneet kahvia.
Jos saa liikkaa kofeiinia niin tulee tuskanhiki pintaan ja on semmonen ihme olo.
kofeiinimyrkytyksen taitaa saada 250mg:stä pienessä ajassa, kuten jos vetät aivan putkeen puolitoista litraa mountain dewia. Harvemmat ihmiset huomaavat, mutta näin teoriassa![]()
kofeiinimyrkytyksen taitaa saada 250mg:stä pienessä ajassa, kuten jos vetät aivan putkeen puolitoista litraa mountain dewia. Harvemmat ihmiset huomaavat, mutta näin teoriassa![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harvester
Piristääkö se oikeasti vai perustuuko se siihen että juoja ajattelee että nyt olen hieman pirteämpi?
Saman verran kuin tölkillisessä JOLT-colaa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cerbera
paljon yhdessä kahvikupissa (vaikka 2dl kuppi) on kofeiinia
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Öö... mitenkäs selität sitten Batteryt, Red Bullit yms. ? Batteryssä purkin mukaan on 320mg per litra, joten kolmella tölkillä saisi itsensä hengiltä? No vielä täällä pyöritään...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Jos joku haluaa testata, niin kofeiinitaableteilla vaan. Muistaakseni ne on 100mg/kappale. Itse joskus intin leirillä otin 7 kpl varmaan puolen tunnin sisään ja olo oli kyllä aikamoinen sen jälkeen. Ei siitä kuollut vaan olo oli kuin hiprakassa + tärinä ja sydämen TYKYTYS. En nyt suosittele kuitenkaan kenellekään (en tosin ollut kyllä se joka niitä eniten veti, joten kyllä se kroppa kestää)