Palworld

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DestiZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moni piti tätä aikanaan epätodennäköisenä, mutta nyt Nintendo ja The Pokémon Company ovat haastaneet Pocketpairin oikeuteen. Olihan tämä toki nähtävissä.
Luulen että jatkoa ajatellen tässä puhutaan sen verran isosta esimerkkicasestä, jonka vuoksi Nintendo tuskin halusi pitää mitään kiirettä. Tämä jos kääntyy Palworldin eduksi niin kaikenlaisia Rambo Raichuja alkaa tulemaan kuin liukuhihnalta

Oho, tää tulee jo tänään ainakin pleikkarille. Pitääpi laittaa lataukseen.

Tää ps5 julkasu ilmotushetkellä oli kyl todella mieluisa yllätys, 2024 on ollu huikee muutenki. :eek:

Edit. Ostoon meni siis heti(v*tut nintendosta) ja todella smoothisti pyörii..vahva suositus. Tällähän on ollu kokoajan tosi hyvin pelaajia ja ps5 portti kyllä epäilemättä buustaa ihan kivasti.

Peli on saanut virallisen julkaisuajankohdan vuodelle 2026.

ac6hbedgo0ch1.png
Pelin hinta ei tule nousemaan julkaisussa.

Pelailin tätä lasten kanssa joku 20 tuntia silloin early accessin alkukuukausina ja oli jo silloin todella hyvä peli, vaikka olikin hieman buginen ja sisällöltään raakile. Steamin mukaan ollaan viimeksi pelattu joulukuussa 2024 et täytynee ehdottomasti laittaa joku päivä testiin ja katsoa mitä 1.5v aikana tulleet päivitykset ovat saaneet aikaan.

1.0 patch notet on pitkä kuin nälkävuosi.

Nyt myös kesäalessa PS storessa 20€.

Viimeksi muokattu:
Tän olemassa olo selvis mulle vasta eilen ja rupesin etsimään tästä tietoa, niin vaikuttaa kaikin puolin ihan mielenkiintoselta, mut graafinen tyyli ei nappaa sit niinku yhtää. Parilla kympillä tän sais nii ei oo iso menetys, jos en pääse grafiikan yli.

Mitäs mieltä ootte? Kantsiiko mun tää hommata? Selviytymispeleistä yleensä tykkään (Grounded, Subnautica). Eiks tää oo sellanen?

Tän olemassa olo selvis mulle vasta eilen ja rupesin etsimään tästä tietoa, niin vaikuttaa kaikin puolin ihan mielenkiintoselta, mut graafinen tyyli ei nappaa sit niinku yhtää. Parilla kympillä tän sais nii ei oo iso menetys, jos en pääse grafiikan yli.

Mitäs mieltä ootte? Kantsiiko mun tää hommata? Selviytymispeleistä yleensä tykkään (Grounded, Subnautica). Eiks tää oo sellanen?
Tää on varmaan lähimpänä Ark: Survival Evolvedia + Pokemon -yhdistelmää. Et kyl tässä selviytymispeleistä tykkäävälle varmasti jokin koukku voi löytyä. Itse ainakin kyseisen genren ystävänä pidän Palworldista tosi paljon. Onhan tää monessa asiassa hyvin kankeakin, mut ei tosiaan iso hintalappu ole tällä, ja tekemistä ainakin riittää.

Aika paljon on tullut nyt pelattua sekä yksin että lasten kanssa ja onhan tämä varsin huikea peli. Ja vielä kun ottaa huomioon 20€ hintalapun. Jossain lvl23 tienoilla ollaan, yksi torni vallattuna ja erilaisia paleja 40-45 eli varsin alussa ollaan edelleen. En siis tiedä millaiseksi tämä loppua kohden menee, mutta tällä hetkellä on aika vaikea mitään negatiivista löytää sanottavaksi.

Ylös Bottom