Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pappaklaani [KFP]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HC76
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

HC76

New Member
Avasinpa nyt oman ketjun klaanitoiminnalle. Voitas miettiä löytyykö täältä tarpeeksi aktiivista porukkaa ihan virallisen klaanin pyörittämiseen. Ehdotuksena oli KonsoliFINPapat [KFP]. Itse olisin hyvinkin kiinnostunut ja pelailemaan pääsenkin lähes päivittäin (illalla tosin). :cool: Toiseen ketjuun ilmottautui ainakin muutama kiinnostunut. Miten on?

XShava vois kertoa vähän mitä moisen klaanin viraillistaminen vaatis, jos viitsii? :)

Vastaus: Pappaklaani [KFP]

Avasinpa nyt oman ketjun klaanitoiminnalle. Voitas miettiä löytyykö täältä tarpeeksi aktiivista porukkaa ihan virallisen klaanin pyörittämiseen. Ehdotuksena oli KonsoliFINPapat [KFP]. Itse olisin hyvinkin kiinnostunut ja pelailemaan pääsenkin lähes päivittäin (illalla tosin). :cool: Toiseen ketjuun ilmottautui ainakin muutama kiinnostunut. Miten on?
Mä olen Resistancessa tuon nimisen klaanin jo vähän niinkuin perustanutkin, mutta kun ei ole sitä peliä ehtinyt viime aikoina pahemmin hakkaamaan, on tuo jäänyt vähän tuuliajolle. Noin muuten voisin olla ihan kiinnostunutkin, jos vain löytyy sopivia pelejä. Jonakin kauniina päivänä käyn vielä ostamassa CoD4:n.

Jonakin kauniina päivänä käyn vielä ostamassa CoD4:n.

Kyllä se aurinko pilkottaa jossain tuolla sadepilvien takana, käys hakemassa omasi ;) Sitten kerätään kävyt yhteen ja mennään nettiin maalitauluiksi.

Voidaanhan me jatkossa pelailla muitakin pelejä, ei pelkästään COD4.

mitä moisen klaanin viraillistaminen vaatis

Rekisteröidyt nimimerkilläsi TÄNNE

Teet KFP-klaanin TÄSTÄ

Kaikkien ketkä haluaa klaaniin liittyä, pitää rekisteröityä tuonne ja kertoa nimimerkkinsä vaikka tähän ketjuun, niin sitten leaderi voi lähettää kutsut jäsenille jotka sitten hyväksyessään ilmestyvät klaanin rosteriin.

Ok, simppeli homma siltä osin. Olenkin jo aiemmin rekannu käyttäjätunnuksen tonne.

Jryi, miten klaaninimi [KFP] kun kerran olet jo sellaisen tehnyt? Käytätkö sitä jo muualla, silloinhan meidän pitää keksiä kokonaan uusi klaani.

Jryi, miten klaaninimi [KFP] kun kerran olet jo sellaisen tehnyt? Käytätkö sitä jo muualla, silloinhan meidän pitää keksiä kokonaan uusi klaani.
En ole käyttänyt muualla, sen kun otat haltuun vain.

Warhawkissa on myös pappojen klaani "KFIN Papat", mutta se ei liene aktivoitunut nimeä pidemmälle. Se taitaa olla nimimerkin MapaX hallussa.

Mä olen Resistancessa tuon nimisen klaanin jo vähän niinkuin perustanutkin, mutta kun ei ole sitä peliä ehtinyt viime aikoina pahemmin hakkaamaan, on tuo jäänyt vähän tuuliajolle. Noin muuten voisin olla ihan kiinnostunutkin, jos vain löytyy sopivia pelejä. Jonakin kauniina päivänä käyn vielä ostamassa CoD4:n.

Jep ressussa oon jryin klaanissa. Mulla on sama tilanne, ei löydy CoD4:sta. Ehkäpä joku kaunis päivä jos sen halvalla sais :P

Jep ressussa oon jryin klaanissa. Mulla on sama tilanne, ei löydy CoD4:sta. Ehkäpä joku kaunis päivä jos sen halvalla sais :P
Juu, samassa WH poppoossa ollaan. Vihjeenä, että jos jäit koukkuun Warhawkiin, niin CoD4:en nettipeliin jää aivan takuuvarmasti myös. ;) (ja se on hintansa väärti..)

Rekkasin tonne Consolegaming.eu nimimerkillä VonBohne.

Klaanitoimintaa voi harjoittaa COD4:lla ja Resistancella.

Itsekkin rekkasin tonne Consolegaming.eu saitille nimimerkillä Zodiac-FIN.

Pappaklaaniin liittyisin mielelläni vaikka tällä hetkellä voin ottaa osaa vain Resistance matseihin...

Klaani on nyt sitten perustettu tonne nimellä KonsoliFIN Papat [KFP]. http://cod.ps3.consolegaming.eu/stats.php?id=1560

Laitoin invitet menemään seuraaville henkilöille jotka ovat tuonne jo rekisteröineet:

Zodiac-FIN
VonBohne
LepiFIN

Lisää tarvitaan ;) Haluaako joku vetää porukkaa, mulle on ihan sama. Se voidaan vapaasti vaihtaa, jos jollakin on enemmän kokemusta hommasta niin voisi toimia bossina.

ps. Mura, upataanko sun tekemä hieno KFP banneri sinne? :D

Itsekin olen tuonne rekisteröitynyt samalla nimellä kuin tännekin eli Mura. Ois voinut tietty tuota psn id:tä käyttää, mutta mennään tuolla..

Ja juu, ilman muuta banneria voi käyttää, jos se vain käyttöön kelpaa. (vois paremmalla ajalla tuunailla lisää..)

Mä onnistuin kaappaamaan consolegamingista täydellisen yllättäen kahvan "jryi". Tarttisi ostaa Burnoutti, joten CoD4:n hankkiminen viivästynee ainakin viikonlopulle...

Resistance ja Warhawk kyllä onnistuvat.

Klaani on nyt sitten perustettu tonne nimellä KonsoliFIN Papat [KFP]. http://cod.ps3.consolegaming.eu/stats.php?id=1560

Laitoin invitet menemään seuraaville henkilöille jotka ovat tuonne jo rekisteröineet:

Zodiac-FIN
VonBohne
LepiFIN

Lisää tarvitaan ;) Haluaako joku vetää porukkaa, mulle on ihan sama. Se voidaan vapaasti vaihtaa, jos jollakin on enemmän kokemusta hommasta niin voisi toimia bossina.

ps. Mura, upataanko sun tekemä hieno KFP banneri sinne? :D

Laitapa mulle kutsua kanssa - olen myös aiemmin rekisteröitynyt ID:llä "blabar".

consolegaming.eu lähettää kaikille meille klaaniin rekisteröityneille "Invite"-viestin, joka pitää käydä vahvistamassa saitilla. Tämän jälkeen menee jonkun aikaa ( 24h?) ennen kuin pelaajalla on pelioikeus.

Tämän tiedän, sillä itse unohdin vahvistaa / en tiennyt asiasta. :eek:

Käsittääkseni tänne pitää olla rekisteröitynyt, jos haluaa olla mukana CoD4 turnajaisissa.

-bb-

Sitä mukaan kun tänne ilmoitatte että olette rekisteröineet sivulle ni pistän kutsua tulemaan. ;) Meitähän on jo kohta monta, heh!

Ylennän myös teidät kaikki co-leaderiksi heti alkuun. Niin pääsee jokainen muokkamaan sivua ja hallinnoimaan haasteita jne. Onko hyvä idea?

Ylös Bottom