Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pappaklaani [KFP]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HC76
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pappaklaani [KFP]

Jeps, nyt on rekisteröidytty, username bruce lee ja PSN ID zam007,menikö tää nyt oikein:confused:,vai pitikö tuo username olla sama ku tuo PSN ID:confused:

Ja sit listaa eli mitä pelaan:

1. Domination
2. S&D HC
3. Taktiset pelimuodot (Sabotage, HQ)
4. TDM HC

Tavis-S&D ei oo mun juttu ollu ja Domination on ehdoton #1 vanhan Day of Defeat 1.3:n pelaajana. Pitäs totakin päästä testaamaan HC-muodossa. Alkuun se vaikuttaa, varsinkin publilla, helvetinmoiselta säntäilyltä, mutta soppelin porukan sattuessa taktiikka pelaa isoa roolia. Tietyt kartat kyl on silti minustakin liiankin hektisiä, esimerkkinä vaikka Shipment.

Ilmaiskut ja kopteri on vähän turhan kovia minun mielestä. Varsinkin Domination kärsii siitä, jos vastapuolella on yksi vähänkin parempi pelaaja. Ite ei noita monestikaan pääse kutsumaan, kun oon ekana juoksemassa lipulle ja ottamassa kranaattia vastaan sitä kautta. GL taas lähinnä **tuttaa.

EDIT: Lisätääs tohon vielä, että mieluiten pelaan aina Friendly Fire päällä, vaikka HC ei muuten oliskaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Metalheart:

Tuliko mun "hakemus" sisään sieltä ConsoleGamingiltä ?
Vai kuinka se homma toimii ?!:confused:

metalheart76 vieläkö mahtuu mukaan, mullon acco tuolla consolegamesis kun pelailin tuossa XI teamissa mutta näkyy kaatuneen koko porukka sillä aikaa kun olin puutöissä mökillä muutaman päivän. headsetit sun muut hilavitkuttimet löytyy kyyl :)

Pääsee vielä ;) Pistin teille kutsut:

Trippe117
RedBacon78

Muutin asetuksia siten että nyt on 4 kpl co-leaderiä (ensimmäiset jäsenet) ja loput on sitten membereitä. Membereillä on myös oikeus heittää haasteita ja raportoida häviöit. Onko ok näin? Muutetaan tarpeen mukaan tietenkin.

Member:
If checked, the user can challenge other clans.
If checked, the user can report losses.

Co-leader:
If checked, the user can change this clan's roster.
If checked, the user can edit this clan's account details.

Pääsee vielä ;) Pistin teille kutsut:

Trippe117
RedBacon78

Muutin asetuksia siten että nyt on 4 kpl co-leaderiä (ensimmäiset jäsenet) ja loput on sitten membereitä. Membereillä on myös oikeus heittää haasteita ja raportoida häviöit. Onko ok näin? Muutetaan tarpeen mukaan tietenkin.

Member:

Co-leader:
If checked, the user can change this clan's roster.
If checked, the user can edit this clan's account details.

Mulle ok...

Kyllä vaan passaa...
Eiliseen palatakseni,yhteydet pätki ja nyki ihan törkeesti ainakin mulla,inviin ku vastasin ni varmaan neljä kertaa ei saanut yhteyttä hostiin ja sitten ku pääs peliin ni näytti siltä ku mulla olis alkanu vähän myöhässä tuo homma ku olin jo kuollu valmiiks...digi-aikana kaikki toimii ihanasti...:rolleyes:
pelaaks kukaan muute Motorstormia tai Sega Rallya tästä pappaporukasta?

[KFP] blabar Co-Leader
[KFP] HC76 Leader
[KFP] LepiFIN Co-Leader
[KFP] Redbacon78 Member
[KFP] trippe117 Member
[KFP] VonBohne Co-Leader
[KFP] Xxhen Co-Leader
[KFP] zam007 Member
[KFP] Zodiac-FIN Member

Tässä näkys consoligamesin mukaan nykyinen claanilista, että siitä vaan frendilistalle.
Paitsi että vielä ennen päivitystä tuon codin invi kusee niin pahasti että aina tahtoo joku putoilla pois servulta alottaessa että kannattaa matsiin varata reilusti aikaa:)

ps. olis varmaan hyvä että kaikki panis näin alkuun koneen kommenttiin vaikka claanin tagin niin tunnistettas paremmin omat sieltä kun varmaan kaikilla on porukkaa frendilistalla aikasen paljonkin, eiks jeh.

pelaaks kukaan muute Motorstormia tai Sega Rallya tästä pappaporukasta?

Pelailin Motorstormia paljonkin online ennenkun ostin COD4. Sen jälkeen en ole pelannu kertaakaan. Mutta enköhän palaile ratin ääreenkin vielä.

Paitsi että vielä ennen päivitystä tuon codin invi kusee niin pahasti että aina tahtoo joku putoilla pois servulta alottaessa että kannattaa matsiin varata reilusti aikaa:)

Joo, aikamoista kikkailua noitten invien kanssa. Kannattaa kesken pelinkin käydä välillä kurkkaamassa että onko tullut inviä, niin pääsee sitten samaan huoneeseen.

Viikonloppuna joku ilta yhteistreenit? Jos saatas jopa 6 samaan aikaan pelaamaan ni saatas täysin oma joukkue noihin 6vs6 peleihin. Mulle sopii mikä aika tahansa (paitsi sunnuntai aamupäivä/päivä).

Pelailin Motorstormia paljonkin online ennenkun ostin COD4. Sen jälkeen en ole pelannu kertaakaan. Mutta enköhän palaile ratin ääreenkin vielä.

Joo, aikamoista kikkailua noitten invien kanssa. Kannattaa kesken pelinkin käydä välillä kurkkaamassa että onko tullut inviä, niin pääsee sitten samaan huoneeseen.

Viikonloppuna joku ilta yhteistreenit? Jos saatas jopa 6 samaan aikaan pelaamaan ni saatas täysin oma joukkue noihin 6vs6 peleihin. Mulle sopii mikä aika tahansa (paitsi sunnuntai aamupäivä/päivä).

Joo, mulle sopii lauantai varmaankin koko päivä.

Te näytitte olevan, jokainen, nakuttanut CoD4 "jonkin" verran... Sen huomasin kyllä ;)
Pitää vissiin treenata ahkerammin... ainakin niin, että tappais enemmän kuin kuolis :D

Pystyykö PS3 kaverilistalla olevia laittelee jotenki nippuihin tai ryhmiin,ku ei aina meinaa muistaa ketä oli missäkin,esim.KFP:t omaan ryhmään ja loput omaan,vai olisko muita ideoita?

Pystyykö PS3 kaverilistalla olevia laittelee jotenki nippuihin tai ryhmiin,ku ei aina meinaa muistaa ketä oli missäkin,esim.KFP:t omaan ryhmään ja loput omaan,vai olisko muita ideoita?

Samaa ominaisuutta kaipailin itsekkin, en kyllä moista löytänyt. Ehkäpä tulossa jonkun päivityksen myötä?

Juu ei tuollaista ole. Eli pitää vain muistaa ja jos ei jotakin ala muistamaan, niin mitä kaveri sitten listalla tekee ?

Lapsellinen viikonloppu edessä. Pääsen mahdollisesti mukaan pelaamaan vasta nukkumatin käytyä, eli noin 21.00-21.30 jälkeen.

Itse suojaudun N.Matin hiekkahyökkäystä vastaan aurinkolaseilla, että jaksaa sen jälkeen pelata. :cool:

-bb-

Jos haluamme kaivaa sotakirveen maasta ja käydä parin naapuriklaanin kimppuun, niin tässä voisi olla pari kohdetta, joiden skalpeilla voisi ottaa tulikasteen Papoille :

Unranked :
[FS] Drunk Finnish Killers = entisen XI:n peliaktiivit - ei matsikokemusta
[FCD] Finnish camping dudes = heillä näyttäisi olevan hyvä tappioputki alla... jatketaan sitä !

Ranked :
[F.G] Fin Gerbero`s Rank 100. Pari hyvää pelaajaa, jotka olen nähnyt peleissä
[FIN] FINLAND Rank 74. Pari hyvää nuorta pelaajaa, jotka olen nähnyt

-bb-

Selvitin miten yllytyshulluja [FS]-klaani on ja ... ovathan ne! :D Ottavat haasteen vastaan, jos haluamme sellaisen heille esittää.

Sanoin, että teemme seuraavaa, jonka jälkeen palaamme haasteen kanssa heille :

1. selvitämme sopivan peliajankohdan meille
2. määritämme kentät ja säännöt

Kysymys klaanilaisille :

1. Miten teille sopivat esim seuraavat ajankohdat ? :

KE 30.1. klo 21.00 =>
TO 31.1. klo 21.00 =>
PE 1.2. klo 21.00 =>
LA 2.2. klo 21.00 =>

2. Onko jokin muu kellonaika parempi ?

Valitsin kello 21.00, sillä silloin mahdollinen jälkikasvu lienee jo unten mailla.

3. Mitkä ovat suosikki / inhokkipelikartat ?

Kannattaa valita sellaiset, mitä osaamme hyvin pelata.

-bb-

1. Miten teille sopivat esim seuraavat ajankohdat ? :

KE 30.1. klo 21.00 =>
TO 31.1. klo 21.00 =>
PE 1.2. klo 21.00 =>
LA 2.2. klo 21.00 =>

2. Onko jokin muu kellonaika parempi ?

Kaikki nämä käy mulle. Haastetaan vaan; meni miten meni. Ei se ole niin justiina. ;) Matsit alkaen 21:00 - 22:00 vois olla sopiva aika, niin pääsevät perheellisetkin paremmin mukaan. Viimeistään 24:00 pitää munkin jo olla emännän vieressä sängyssä tai käy köyhästi.

3. Mitkä ovat suosikki / inhokkipelikartat ?

Suosikkeja:
Crash
Ambush
Backlot
Overgrown (kämppijöiden paratiisi)
Downpour

Inhokit:
Wetwork
Countdown

COD4 MAPS (iltaluettavaa) http://s41.photobucket.com/albums/e269/sharkie24/COD4 Maps/

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom