Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pappaklaani [KFP]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HC76
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pappaklaani [KFP]

En kestänyt enää pelkästään katsella tota teidän riehumista, joten kävin töistä tullessa nappaamassa nelosturskan kainaloon. Olen kiinnostunut liittymään klaaniin, mutta ensin täytyy varmaan tahkota yksinpeli läpi. Kaikki mahdolliset tunnukset ovat "jryi".

En kestänyt enää pelkästään katsella tota teidän riehumista, joten kävin töistä tullessa nappaamassa nelosturskan kainaloon. Olen kiinnostunut liittymään klaaniin, mutta ensin täytyy varmaan tahkota yksinpeli läpi. Kaikki mahdolliset tunnukset ovat "jryi".

Asiallista! Ilmottele sit vaan kun tahot klaaniin mukaan. Rekkaa sinne consolegaming.eu sivustolle niin pistän kutsua tulemaan.

Onhan tuo yksinpeli ihan kivaa, mutta kun pääset onlineen niin sitten se lysti vasta alkaakin. ;) Kannattaa pikkuhiljaa alotella se online puolikin että saa vähän rankkia nostettua -> paremmat aseet ja varusteet.

Asiallista! Ilmottele sit vaan kun tahot klaaniin mukaan. Rekkaa sinne consolegaming.eu sivustolle niin pistän kutsua tulemaan.
Juu, rekisteröitynyt jo aikoja sitten. Heitä kutsua vain, viimeistään viikonloppuna varmaan voisin alkaa harrastaa tuotakin, tässä vain on vähän arvosteluhommia ollut työn alla. (Haluaako joku suoritella moninpelihaasteita Burnout Paradisessa?)

Papat lisäilkää uusin klaanisoturimme "jryi" kaverilistoille.

Mites, olikos Pazeus halukas liittymään klaaniin?

Jep!

Jollekin siitä jo porisinkin ja Mura/Xxhen pitää aina mun puolia, niin kuin kaikki kaverit jelppii toisiaan pelissä ja muutenkin!

Kokeilin tuota Consolegaming.eu:ta juuri mutta herjaa jotain virheestä... On mulla siellä tunnuskin Pazeus nimellä muistaakseni joten en tarttis muuta kuin kutsua, jos se muilla toimii tuo sivusto!

No pelailemisiin...

Ainakin tänään olin ajatellut hieman Codia taas mättää myöhemmällä...

Jep!
Kokeilin tuota Consolegaming.eu:ta juuri mutta herjaa jotain virheestä... On mulla siellä tunnuskin Pazeus nimellä muistaakseni joten en tarttis muuta kuin kutsua, jos se muilla toimii tuo sivusto!

En löytänyt tuolla "Pazeus" nickillä mitään CG:stä. Kannattaa varmaan rekata uudestaan ja ilmoitella se nick sitten tänne. Tervetuloa vaan minunkin puolestani!

T: Lepi

Laitoin nyt ensin sulle Lepi kokeeksi privaviestin siellä sisäisesti, jos siitä ois vaikka jotain apua sen kutsun lähettämiseksi!?

Teen sitten jonkun toisen accountin, jos ei ole mahdollista jotenkin poistaa tota ja tehdä se sama uudelleen... muuten kun täytyy taas keksia uusi sähköpostiosoite ym...:o

Laitoin nyt ensin sulle Lepi kokeeksi privaviestin siellä sisäisesti, jos siitä ois vaikka jotain apua sen kutsun lähettämiseksi!?

Teen sitten jonkun toisen accountin, jos ei ole mahdollista jotenkin poistaa tota ja tehdä se sama uudelleen... muuten kun täytyy taas keksia uusi sähköpostiosoite ym...:o

Noniin! Sain homman toimimaan ja laitoin sulle kutsun. Käyhän hyväksymässä kun ehdit. Luulin aiemmin että olit siellä pelaajalistoilla vapaana agenttina tai jo jossain muussa klaanissa kirjoilla.

Näillä mennään, nähdään illalla pelien merkeissä. Pyrkikää olemaan hereillä niiden invien/vastainvien kanssa niin saataisiin party kokoon helpommin.

T: Lepi

Vieläkös pappaklaaniin sopii lisää väkeä?
Oli eilen sen verran mukavaa vääntöä, että voishan tuota tesmailla jatkossakin :)

Löydyn tuolta consolegaming sivulta tuolla MapaX tunnuksella :D

Oliskos tossa joku ilta ihan silleen puolitosissaan pieni treenaus iltama? Vois harjotella noita vakkari kenttiä ja moodeja mitä yleensä matseissa pelataan :confused:
-RaVeN70-

Viimeksi muokannut moderaattori:

Terve MapaX (tainnut tuo Warhawk jo hieman hiipua?) ja muut uudet.

Otetaanko joku ilta koko klaani koolle ja treenataan keskenään?

Klaani saanee mahdollisesti vahvistusta. "samuel6" laitto privaa ja esitti kiinnostuksena klaania kohtaan. Pelannut enemmänkin TDM:ää, eli varmasti hyvä pelaaja meille. ;)

Ylös Bottom