Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Klaani on nyt sitten perustettu tonne nimellä KonsoliFIN Papat [KFP]. http://cod.ps3.consolegaming.eu/stats.php?id=1560
Laitoin invitet menemään seuraaville henkilöille jotka ovat tuonne jo rekisteröineet:
Zodiac-FIN
VonBohne
LepiFIN
Lisää tarvitaanHaluaako joku vetää porukkaa, mulle on ihan sama. Se voidaan vapaasti vaihtaa, jos jollakin on enemmän kokemusta hommasta niin voisi toimia bossina.
ps. Mura, upataanko sun tekemä hieno KFP banneri sinne?![]()
Minusta sie Metalheart voisit hyvin hoitaa pottia kun olet muutenkin aktiivinen. Invite tuli perille ja sen hyväksyin.
Tällä hetkellä veteraaneja on 5kpl eli lisää tarvittaisiin, jotta päästäisiin 6vs6 klaanimatseihin mukaan.
Toisaalta väestön keski-ikähän on nousussa, joten jos koetaan käsittämätön pappaehdokas-ryntäys, niin onkos meillä muita vaatimuksia klaaniin kuin 30v ikä, ps3 + peli ja kapula pysyy oikein päin käpälöissä?
Mitkä olisi meidän toiveet yleisesti matsien säännöille & asetuksille? (HC TD ja S&D, muutoin nuo suositus ajat yms. säännöt..)
Voitaisiin kaiketi haastaa treenimielessä ystävyysotteluun vaikka tuo paikallinen FCD (ilman rankingia siis)?
Jos haluamme kaivaa sotakirveen maasta ja käydä parin naapuriklaanin kimppuun, niin tässä voisi olla pari kohdetta, joiden skalpeilla voisi ottaa tulikasteen Papoille :
Unranked :
[FS] Drunk Finnish Killers = entisen XI:n peliaktiivit - ei matsikokemusta
[FCD] Finnish camping dudes = heillä näyttäisi olevan hyvä tappioputki alla... jatketaan sitä !
Ranked :
[F.G] Fin Gerbero`s Rank 100. Pari hyvää pelaajaa, jotka olen nähnyt peleissä
[FIN] FINLAND Rank 74. Pari hyvää nuorta pelaajaa, jotka olen nähnyt
-bb-
Omat preferenssit : HC-S&D ja HC-TDM, sabotage ja headquarters. Mitä taktisempi pelimuoto, sitä parempi
-bb-
Kisamatsissa : no GL's, no airstrike, no helicopters. Ilmatuki ratkaisee lopputuloksen liian helposti toiselle tiimille.
Moro vaan,oon vähän pihalla tästä klaani meiningistä,kiinnostusta olis jos pääsis mukaa...eli täytyykö rekisteröityä tonne ConsoleGamingin sivulle ja sitä kautta sitten liittyä vai pitääkö jonkun kutsua minut sinne jäseneksi,siis klaaniin...pätkä rautalankaa ja siitä ohjeet mulle,kiitos![]()
JIHUUUUU !!Satunnaisiin peleihin ei tietenkään mitään rekisteröitymisiä tarvita. Täytyy pitää huolta, että tulet kutsutuksi jengiin mukaan.
Pelioikeuden virallisiin peleihin klaanin rivistössä saat tällä tavalla :
Rekisteröidy PSN ID:lläsi - zam007 - consolegaming.eu -sivustolle. Kutsumme sinut pappaklaaniin ja saat consolegaming-sivuston "accountillesi" kutsuviestin, joka sinun pitää hyväksyä.
24 tuntia hyväksymisesi jälkeen sinulla on pelioikeus virallisiin otteluihin.
Sen jälkeen on pelkästään kunniaa ja glooriaa tiedossa. Prenikkoja rintaan niin, että puku repeää ja itsenäisyyspäivävastaanotolle kutsu nuorisoveteraani-kiintiössä. Allasjumppaa Kaunialassa nuorekkaassa seurassa. 15% alennus Instrun Medima-angora -tuotteista ja vaikka mitä.
-bb-
[Välikysymys ylläpidolle (näin jälkikäteen): Onko ok, että käytämme KonsoliFIN nimeä Pappaklaanissa? vieläpä ilman valvontaa..]
Tärkeä pointti. Lähetin KonsoliFIN ylläpidolle viestiä aiheesta. Parempi selvittää ihan alkuun tämä.
[Välikysymys ylläpidolle (näin jälkikäteen): Onko ok, että käytämme KonsoliFIN nimeä Pappaklaanissa? vieläpä ilman valvontaa..]
No eipä kysymystä nyt olisi tarvinnut laittaa kiertämään toimituksen sähköpostin kautta![]()
Mutta ok, kunhan noudatatte verkossa hyvää käytöstä joka tilanteessa! Eli ollaan ystävällisiä, kohteliaita, rehellisiä ja pelataan puhtaasti ilman minkäänlaista huijaamista/yhteisien pelisääntöjen kiertämistä jne.
Ja kysyit metalheart76 sitä priva aluetta. Minusta nyt toistaiseksi voisitte tätä aluetta käyttää, kaikki tämän näkevät ovat kuitenkin pappoja. Ja ei teistä tiedä miten jaksatte, niin en tässä vaiheessa viitsisi heti tehdä omaa priva aluetta. Varsinkin tuon XI:n tähdenlennon jälkeen.