Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pappaklaani [KFP]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HC76
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pappaklaani [KFP]

Se ainakin helpottaa matsien bookaamista. :)

Täytyy vain pitää huolta, että kun haasteen esittää tai hyväksyy, niin siihen saa sitten pelaajia mukaan.

- bb -

Soitin Konsolnettiin mistä pelin ostin ja eipä muu auta kun odotella että saavat käytetyn Suomi-versioisen COD4:en hyllyyn. Yks sinne tuli tänään, ja se meni yllätys yllätys- edelliselle jolla sama ongelma.

Eli tässä ollaan nyt vähän hädässä sen suhteen että klaanimatseja ei pelata ennekun saan pelistä oikean version kätösiini. Edellinen kaveri oli venaillu yli 2 viikkoa. :mad:

EDIT: Saan kaverilta lainaan Suomi-versioisen siksi aikaa, eli game on! Vanhan sydäntä nyt koetellaan kyllä..

Viimeksi muokannut moderaattori:

Klaani on nyt sitten perustettu tonne nimellä KonsoliFIN Papat [KFP]. http://cod.ps3.consolegaming.eu/stats.php?id=1560

Laitoin invitet menemään seuraaville henkilöille jotka ovat tuonne jo rekisteröineet:

Zodiac-FIN
VonBohne
LepiFIN

Lisää tarvitaan ;) Haluaako joku vetää porukkaa, mulle on ihan sama. Se voidaan vapaasti vaihtaa, jos jollakin on enemmän kokemusta hommasta niin voisi toimia bossina.

ps. Mura, upataanko sun tekemä hieno KFP banneri sinne? :D

Minusta sie Metalheart voisit hyvin hoitaa pottia kun olet muutenkin aktiivinen. Invite tuli perille ja sen hyväksyin.

Minusta sie Metalheart voisit hyvin hoitaa pottia kun olet muutenkin aktiivinen. Invite tuli perille ja sen hyväksyin.

Joo, sopiihan se. Kun ei tuota muuta elämää kovasti vielä ole niin ehtinen melko hyvin olla aktiivisena tässä. Katotaan nyt miten lähtee toimimaan. Kaikki nuo haastamiset jne jutut on mulle aivan utopistisia vielä, mutta treenaillaa nyt alkuun ennenkun hyväksytään mitään challengea. ;)

Ja annan kaikille co-leader oikeudet nyt alkuun, niin homma skulaa vaikken itse ehtisi paikalle.

Minunkin puolesta Metalheart kapteeniksi, jos kapteenille itselleen vain passaa.
Invin hyväksyin ja joukossa ollaan (ja näyttää tuo CG:n softa poimivan tuon psn id:n tuohon listaukseen eli hyvä niin).

Muutamia huomioita tuli mieleen ja pappamaisesti höpisen ne itsekseni tähän.
Tällä hetkellä veteraaneja on 5kpl eli lisää tarvittaisiin, jotta päästäisiin 6vs6 klaanimatseihin mukaan. Quads ladderiin ei kaiketi sorruta (mikä tosin mahdollistaisi pelit pienemmälläkin poppoolla)?

Toisaalta väestön keski-ikähän on nousussa, joten jos koetaan käsittämätön pappaehdokas-ryntäys, niin onkos meillä muita vaatimuksia klaaniin kuin 30v ikä, ps3 + peli ja kapula pysyy oikein päin käpälöissä?

Osaakos kukaan valaista, mitä käytännön toimenpiteitä (step-by-step) tuo haastaminen, pelaaminen ja pisteiden kirjaaminen tuonne rankingiin vaatii?

Mikäli systeemiä yhtään käsitin, niin pistematseihin pitää lvl olla +-10 toleranssilla meidän klaanin nähden ja häviäjä kirjaa häviön & pisteet ja voittaja kuittaa nämä..(?)

Mitkä olisi meidän toiveet yleisesti matsien säännöille & asetuksille? (HC TD ja S&D, muutoin nuo suositus ajat yms. säännöt..)

Voitaisiin kaiketi haastaa treenimielessä ystävyysotteluun vaikka tuo paikallinen FCD (ilman rankingia siis)?

Uh, siinähän noita mietteitä. Kunhan saataisiin käytännön hommat selväksi ja toiminta käyntiin, niin pysyy papat kelkassa.:)

Tällä hetkellä veteraaneja on 5kpl eli lisää tarvittaisiin, jotta päästäisiin 6vs6 klaanimatseihin mukaan.

Joo, vähintään 8-10 jotenkuten aktiivista klaanilaista ois varmaan hyvä. Ni ois mahiksia että on se 6 paikalla kun tarvii pelata ihan tosissaan. Yks paikka täyttynee jos saan kaverin innostumaan (mun ikänen lapsuudenystävä, pelailee COD4 ihan täpinöissään myös). Hiljanen pirulainen, pitää patistaa se rekkamaaan tänne ensin.

Toisaalta väestön keski-ikähän on nousussa, joten jos koetaan käsittämätön pappaehdokas-ryntäys, niin onkos meillä muita vaatimuksia klaaniin kuin 30v ikä, ps3 + peli ja kapula pysyy oikein päin käpälöissä?

Enpä tiedä mitä vaatimuksia olisi. Ikä siinä 30v hujakoilla vähintään. Tietysti jos oikeasti tulisikin ryntäys ni sitten kai pitäs vähän jo miettiä että pääsekö ihan jokainen mukaan. En tiedä? Liikaa jos on ni tulee jo ongelmia sen suhteen ettei kaikki halukkaat pääse matsiin. Siinä vaiheessa vois ainakin karsia sellaset jotka käy vieraissa (kuuluu muihin klaaneihin), vai? En tiedä onko edes mahdollista kuulua moneen mutta..

Mitkä olisi meidän toiveet yleisesti matsien säännöille & asetuksille? (HC TD ja S&D, muutoin nuo suositus ajat yms. säännöt..)

Itse suosin juuri noita mainitsemiasi pelimuotoja eli TDM ja S&D ja mielellään HC:na. Muita en ole juuri pelaillut. Domination:kin oli niin hektistä että ei meinannu ohjain pysyä käsissä.

Voitaisiin kaiketi haastaa treenimielessä ystävyysotteluun vaikka tuo paikallinen FCD (ilman rankingia siis)?

Miksei. ;)

Xshava tai muu mode, onko meidän klaanilaisten mahdollisuus saada oma alue tänne foorumille, joka näkyy vaan KFP klaanilaisille? Ainakin kämppääjillä on moinen hienous.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jos haluamme kaivaa sotakirveen maasta ja käydä parin naapuriklaanin kimppuun, niin tässä voisi olla pari kohdetta, joiden skalpeilla voisi ottaa tulikasteen Papoille :

Unranked :
[FS] Drunk Finnish Killers = entisen XI:n peliaktiivit - ei matsikokemusta
[FCD] Finnish camping dudes = heillä näyttäisi olevan hyvä tappioputki alla... jatketaan sitä !

Ranked :
[F.G] Fin Gerbero`s Rank 100. Pari hyvää pelaajaa, jotka olen nähnyt peleissä
[FIN] FINLAND Rank 74. Pari hyvää nuorta pelaajaa, jotka olen nähnyt

-bb-

Jos haluamme kaivaa sotakirveen maasta ja käydä parin naapuriklaanin kimppuun, niin tässä voisi olla pari kohdetta, joiden skalpeilla voisi ottaa tulikasteen Papoille :

Unranked :
[FS] Drunk Finnish Killers = entisen XI:n peliaktiivit - ei matsikokemusta
[FCD] Finnish camping dudes = heillä näyttäisi olevan hyvä tappioputki alla... jatketaan sitä !

Ranked :
[F.G] Fin Gerbero`s Rank 100. Pari hyvää pelaajaa, jotka olen nähnyt peleissä
[FIN] FINLAND Rank 74. Pari hyvää nuorta pelaajaa, jotka olen nähnyt

-bb-

Sopii mulle! ;) Koitetaan löytää joku aloitteleva, pahoin alkoholisuitunut tiimi ensimatsiin, ni päästään alkuun. Jos matsin saa 17-24 välille niin mikä päivä vaan sopii mulle.

Voishan tuonne klaanisivulle laittaa mitä pelejä pelaisimme mieluiten? Eilenkun kokeiltii Domination:ia, ei hitto ei kyllä ole meikän makuun yhtään. :) Tosin pelaahan sitäkin ennemmin kun selkäänsä ottaa.

Voin tiedustella alkoholistiheimolta heidän pelihalujaan. Niitä varmasti on. Pitävät HC:sta, mutta eivät kovin paljoa S&D:stä. Haluavat pelata suomalaisten tiimien kanssa. Joillain heistä on omien kommenttiensa mukaan hitaat nettiyhteydet, mikä on etu haastajalle :D

Kertokaatten arvon herrat mitä pelimuotoja haluaisitte pelata!

Omat preferenssit : HC-S&D ja HC-TDM, sabotage ja headquarters. Mitä taktisempi pelimuoto, sitä parempi.

Kisamatsissa : no GL's, no airstrike, no helicopters. Ilmatuki ratkaisee lopputuloksen liian helposti toiselle tiimille.

-bb-

Omat preferenssit : HC-S&D ja HC-TDM, sabotage ja headquarters. Mitä taktisempi pelimuoto, sitä parempi
-bb-

1. Hardcore S&D
2. Hardocre TDM
3. Normi S&D
4. Normi TDM

Sabotagea en ole tainnut edes kokeilla, pitää testaa. Headquarters oli turhan hektinen (lue järjetön) kuten Domination.

Kisamatsissa : no GL's, no airstrike, no helicopters. Ilmatuki ratkaisee lopputuloksen liian helposti toiselle tiimille.

no GL ehkä ainakin sellanen minkä jättäis kisamatseista pois. Airstriket/kopterit on taas mulle se ja sama. S&D niitä nyt ei muutenkaan näe usein. Mitenpäin kuinvaan. :)

ps. haen tänään Logitechin USB headsetin, eli illalla pääsee kokeilee.

Moro vaan,oon vähän pihalla tästä klaani meiningistä,kiinnostusta olis jos pääsis mukaa...eli täytyykö rekisteröityä tonne ConsoleGamingin sivulle ja sitä kautta sitten liittyä vai pitääkö jonkun kutsua minut sinne jäseneksi,siis klaaniin...pätkä rautalankaa ja siitä ohjeet mulle,kiitos:o

Moro vaan,oon vähän pihalla tästä klaani meiningistä,kiinnostusta olis jos pääsis mukaa...eli täytyykö rekisteröityä tonne ConsoleGamingin sivulle ja sitä kautta sitten liittyä vai pitääkö jonkun kutsua minut sinne jäseneksi,siis klaaniin...pätkä rautalankaa ja siitä ohjeet mulle,kiitos:o

Joo, eli rekisteröidy sinne sivulle, ja kerrot tänne sun PSN-nimen ja nikin millä rekkasit sinne. PSN onkin näemmä zam007. Sitten arvoisa raatimme päättäköön jatkosta (tässä vaiheessaa vielä kovin suotuisa:) ) Klaaniin pääset sitten kun sinulle lähetetään kutsu Console Gaming siuvn kautta. Näet sen kutsun sitten siellä omassa profiilissa.

Satunnaisiin peleihin ei tietenkään mitään rekisteröitymisiä tarvita. Täytyy pitää huolta, että tulet kutsutuksi jengiin mukaan.

Pelioikeuden virallisiin peleihin klaanin rivistössä saat tällä tavalla :

Rekisteröidy PSN ID:lläsi - zam007 - consolegaming.eu -sivustolle. Kutsumme sinut pappaklaaniin ja saat consolegaming-sivuston "accountillesi" kutsuviestin, joka sinun pitää hyväksyä.

24 tuntia hyväksymisesi jälkeen sinulla on pelioikeus virallisiin otteluihin.

Sen jälkeen on pelkästään kunniaa ja glooriaa tiedossa. Prenikkoja rintaan niin, että puku repeää ja itsenäisyyspäivävastaanotolle kutsu nuorisoveteraani-kiintiössä. Allasjumppaa Kaunialassa nuorekkaassa seurassa. 15% alennus Instrun Medima-angora -tuotteista ja vaikka mitä. :D

-bb-

Satunnaisiin peleihin ei tietenkään mitään rekisteröitymisiä tarvita. Täytyy pitää huolta, että tulet kutsutuksi jengiin mukaan.

Pelioikeuden virallisiin peleihin klaanin rivistössä saat tällä tavalla :

Rekisteröidy PSN ID:lläsi - zam007 - consolegaming.eu -sivustolle. Kutsumme sinut pappaklaaniin ja saat consolegaming-sivuston "accountillesi" kutsuviestin, joka sinun pitää hyväksyä.

24 tuntia hyväksymisesi jälkeen sinulla on pelioikeus virallisiin otteluihin.

Sen jälkeen on pelkästään kunniaa ja glooriaa tiedossa. Prenikkoja rintaan niin, että puku repeää ja itsenäisyyspäivävastaanotolle kutsu nuorisoveteraani-kiintiössä. Allasjumppaa Kaunialassa nuorekkaassa seurassa. 15% alennus Instrun Medima-angora -tuotteista ja vaikka mitä. :D

-bb-
JIHUUUUU !!

1 paikka pitää sitten varata jos se mun kaveri tahtoopi liittyä meidän arvokkaaseen joukkoon :) Jos teitille muille vaan sopii. Laitoin sille jo ohjetta menemään. Sitten meitä olisi pikaisesti laskettuna 8 (zam007) mukaanlukien.

Muutama voidaan vielä hyvin ottaa, mutta pidetäänkö esim 10 tai 12 maksimina? Muuten menee vaikeaksi kisojen suhteen, joudutaan arpomaan pelaajia jne.. Jokin kriteeri aktviivisuuden suhteen olisi myös hyvä, ettei paikkoja vie sitten pelaaja joka pelailee kerran kuussa satunnaisesti. :) Katellaan nyt tässä rauhassa miten homma lähtee toimimaan..

Moro vaan uusille vanhoille!

Otetaan vaan mukaan vielä jonkun verran uusia käpyjä, kun vanhuksilla on näitä rajoitteita vähän enemmän kuin nuoremmalla poppoolla. Itse pääsen melko aktiivisesti matseihin mukaan, mutta arkisin yleensä vasta klo 21 ja eteenpäin. Jos pappaa nyt rupeaa eläkeläisbusseittain vyörymään sisään, niin valkataan viriilimmät päältä. Tai sitten vaan haastetaan enemmän, jotta kaikki pääsee pelaamaan ja tiputetaan hang-a-roundit b-ketjuun..

Ja varaisin myös yhden paikan tutulle papalle, jos sopii(?). Hän ei vain tällä hetkellä pääse pelailemaan, mutta on kokemusta klaanitoiminnasta ja hengailee tälläkin foorumilla..

Suosikki pelimuodot (copy-pastella):
1. Hardcore S&D
2. Hardocre TDM
3. Normi S&D
4. Normi TDM

Ilmaiskut ja kopterit ok. Itseäni kun vaivaa tuo 6 tapon kirous. Eli lähes aina kuolen yhden tapon päähän omasta kopterista :D

Ensimmäinen haastekin näyttäisi jo löytyvän, mutta ehdot ja kellonaika on vähän niin ja näin..

[Välikysymys ylläpidolle (näin jälkikäteen): Onko ok, että käytämme KonsoliFIN nimeä Pappaklaanissa? vieläpä ilman valvontaa..;) ]

[Välikysymys ylläpidolle (näin jälkikäteen): Onko ok, että käytämme KonsoliFIN nimeä Pappaklaanissa? vieläpä ilman valvontaa..;) ]

Tärkeä pointti. Lähetin KonsoliFIN ylläpidolle viestiä aiheesta. Parempi selvittää ihan alkuun tämä.

Jos nimiasiassa käy ohraisesti, niin luulenpa, että meillä on hyvä backup-plan jo tahattomasti käytetyssä KÄPY:ssä. :cool:

Käpykaartiin en olekaan koskaan vielä kuulunut ;)

Tärkeä pointti. Lähetin KonsoliFIN ylläpidolle viestiä aiheesta. Parempi selvittää ihan alkuun tämä.

No eipä kysymystä nyt olisi tarvinnut laittaa kiertämään toimituksen sähköpostin kautta ;)

Itsehän tässä olen vielä valvomassa ja mahdollisesti liityn mukaankin osittain, tosin varmaan eri nimellä mahdollisesti kun FL kuitenkin olen mukana. Pitää nyt katsoa. Itse ajattelinkin että tämä klaani olisi kaikille papoille tarkoitettu, jotka tällä alueella ovat. Kuten tuossa jo mainittiin, niin papoilla on menoa niin hyvä vaan että porukkaa olisi tavallaan ylitarjontaa. Omasta klaanista tiedän, että alku innostuksen jälkeen 20 hengestä tekee tiukkaa saada edes 8 -pelaajaa matsiin.

Mutta ok, kunhan noudatatte verkossa hyvää käytöstä joka tilanteessa! Eli ollaan ystävällisiä, kohteliaita, rehellisiä ja pelataan puhtaasti ilman minkäänlaista huijaamista/yhteisien pelisääntöjen kiertämistä jne.

Ja kysyit metalheart76 sitä priva aluetta. Minusta nyt toistaiseksi voisitte tätä aluetta käyttää, kaikki tämän näkevät ovat kuitenkin pappoja. Ja ei teistä tiedä miten jaksatte, niin en tässä vaiheessa viitsisi heti tehdä omaa priva aluetta. Varsinkin tuon XI:n tähdenlennon jälkeen.

Kojo, salliiko consolegaming.eu kaksi klaanisuuden?

No eipä kysymystä nyt olisi tarvinnut laittaa kiertämään toimituksen sähköpostin kautta ;)

Heh, ainoa mailiosoite jonka löysin. :o

Mutta ok, kunhan noudatatte verkossa hyvää käytöstä joka tilanteessa! Eli ollaan ystävällisiä, kohteliaita, rehellisiä ja pelataan puhtaasti ilman minkäänlaista huijaamista/yhteisien pelisääntöjen kiertämistä jne.

Kyllä, tästä pidetään varmasti huoli.

Ja kysyit metalheart76 sitä priva aluetta. Minusta nyt toistaiseksi voisitte tätä aluetta käyttää, kaikki tämän näkevät ovat kuitenkin pappoja. Ja ei teistä tiedä miten jaksatte, niin en tässä vaiheessa viitsisi heti tehdä omaa priva aluetta. Varsinkin tuon XI:n tähdenlennon jälkeen.

Selvä pyy. Pärjäillään täällä hyvin. Kiitos.

Ylös Bottom