Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pappaklaani verkossa

Vastaus: Pappaklaani verkossa.

Pappaklaani [KFP] värväis mielellään vielä muutaman papan nitro-klaaniinsa. Ikää jos on kertynyt sinne n.30-120 vuoden hujakoille ja COD4:kin löytyy hyllystä niin mukaan vaan. Aktiivista osallistumista kaivataan. Headset plussaa. Jos satut olemaan hyvä pelaamaan, sekään ei tietenkään haittaa. ;)

KFP:n COD4 klaanisivu: http://cod.ps3.consolegaming.eu/stats.php?id=1560
 
Vastaus: Pappaklaani verkossa.

Pappaklaani [KFP] värväis mielellään vielä muutaman papan nitro-klaaniinsa. Ikää jos on kertynyt sinne n.30-120 vuoden hujakoille ja COD4:kin löytyy hyllystä niin mukaan vaan. Aktiivista osallistumista kaivataan. Headset plussaa. Jos satut olemaan hyvä pelaamaan, sekään ei tietenkään haittaa. ;)

KFP:n COD4 klaanisivu: http://cod.ps3.consolegaming.eu/stats.php?id=1560

täytän 30v. vasta kesäkuussa eikä headsettiäkään vielä ole, (tai on langallinen, mutten sitä juuri käytä)

toki olen toudella hyvä pelaamaan.. :cool:

PSN: Methandro
 
Vastaus: Pappaklaani verkossa.

Kesällä tulloo 30v mittariin

Netissä pelailen:
Cod4
NHL08

PSN:sissi97
 
Vastaus: Pappaklaani verkossa.

Terppa


Pitää nyt vissiin sit antaa neitsyys pois ja kirjoittaa eka viesti :eek:
Ikää tuo 31vee ja pelailen lähinnä iltaisin/öisin, minkä kiireiltä ehtii.
Verkkopelit: CoD4, Motorstorm, Warhawk ja Resistance: Fall Of Man.
Laittakaapa Mehis kaverilistoille...
 
Vastaus: Pappaklaani verkossa.

Uusin mun kaverilistani ja laitoin sinne vain mun ikätovereitani. Älä siis ihmettele, jos sait tänään kaverikutsun.Mulla ikää 34v ja rapiat. Pelailen netissä Cod4:ää ja Burnout Paradisea. On muuten sikahyviä pelejä molemmat. Yleensä pelaan vasta klo 23 jälkeen ja lähinnä viikonloppuisin. Codia en viitti pelata lasten ollessa hereillä :) Nyt vasta lähtenyt Codi sujumaan, joten tilastoissa ei kehumista.
 
Vastaus: Pappaklaani verkossa.

Minutkin saa lisätä listoille. Mikkiä ei löydy enkä ole kummoinen pelaajakaan. Ikää löytyy 32v. ja PSN nimi on Carlo76
Peleinä Cod4 jaRidge racer 7
Kotisivuni
 
Vastaus: Pappaklaani verkossa.

Toiseen "yli 30v ketjuun" jo hiukan tarinaa laitoinkin...ikää 32v.

PSN nimi: zackal

Verkossa tulee pelattua tällä hetkellä vain CoD4, S&D ja välillä myös Team deathmatchiä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pappaklaani verkossa.

Moro,

Laittakaas inviteä tuleen. Oon kyllästynyt häviään kaikille euroteineille FIFA 08:ssa ;)

Tagi: TimleFIN
 
Vastaus: Pappaklaani verkossa.

täytän 30v. vasta kesäkuussa eikä headsettiäkään vielä ole, (tai on langallinen, mutten sitä juuri käytä)

toki olen toudella hyvä pelaamaan.. :cool:

PSN: Methandro

Nyt on käytössä langaton kuulokemikrofoni. (kauheesti ei viiti huudella jos emäntä nukkuu..)

pelailen pääasiassa HCTDM:a ja yleensä iltaisin/öisin.

laittakee viestii
 
Vastaus: Pappaklaani verkossa.

Ikää liikaa. vm -1968
Pelailen verkossa: -COD4 ja PES 2008

PSN- tunnus: Maxxball

Ja saa lisätä listoille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pappaklaani verkossa.

VM-69 olen ja tonne muualle jotain jo "ikäisteni" juttuihin kirjoittelin... eli duty4 on tullut nyt viikon verran hakattua ja ei ihan ole vielä hallussa... mutta hauska pelihän se on mutta kun kuolema korjaa koko ajan niin alkaa vähän tylsistyttämään...
...eli lähdetään perusteista... olen tuolla onlinessa nimimerkillä MPE69 ja ANTEEKSI jos olen ampunut osuman juuri sinua kohden... mutta mistä löytäisi ohjeita että mitä tässä pelissä oikeen yritetään tehdä??... muuta kuin tappaa..?



... juu sergeant3 tai jotain on nyt arvo mutta mitä sitten???? eli niitä peli ohjeita suomeksi jostain???
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pappaklaani verkossa.

... mutta mistä löytäisi ohjeita että mitä tässä pelissä oikeen yritetään tehdä??... muuta kuin tappaa..?

No tappamalla pääsee jo pitkälle ;) Mutta siis esim free-for-all on hyvä pelimuoto alussa, eli kaikki kaikkia vastaan -> tapa kaikki. Ei muuta ohjetta siihen ole antaa.

Sitten on TDM, eli 2 tiimiä -> tapa vastapuolen pelaajia. Tästä on parempi versio eli Hardcore muoto (HC TDM) jossa ihan sama idea kuin normi TDM mutta peli on realistisempana, esim omat kuolee jos niitä ampuu jne.

Noilla pääsee alkuun.
 
Vastaus: Pappaklaani verkossa.

On se vaan niin helppoa noilla teineillä ownata meikäläistä. kun ei vaivaa reuma, on helppo vetreillä sormilla painella nappuloita ilman mitään. minulle jokainen napin painallus on suurta tuskaa. :D
 
Vastaus: Pappaklaani verkossa.

mutta mistä löytäisi ohjeita että mitä tässä pelissä oikeen yritetään tehdä??... muuta kuin tappaa..?



Mitä muuta tarvitaan? :rolleyes:
 
Ylös Bottom