Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Parannus ehdotuksia BBs:ään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Slash80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Slash80

Active Member
Eli ajattelimpa laittaa uuden topicin, kun en laiskuuttani jaksanut etsiä mahdollista vanhempaa samanlaista.

Itse ehdottaisin sellaista asiaa, että kun katsoo uusimmat viestit, niin siinä otsikon vieressä olis jo tuo linkkikuvake (kuva sellainen violetilla pohjalla oleva nuoli), jolla pääsee lukemaan sen ensimmäisen lukemattoman viestin. Nykyään kun joutuu aina lataamaan ensimmäisen sivun, josta voi sitten klikata sitä nuolta joka vie sinne uusimman lukemattoman viestin luokse. Varsinkin hitaalla yhteydellä on inhottavaa ladata sitä ekaa sivua. Dvdplaza:ssa tuo homma on toiminut hyvin, joten eiköhän se toimis täälläkin, kun ilmeisesti samaa systeemiä muutenkin käytätte? Toivottavasti tuosta joku ymmärtää sen, mitä tarkoitan.

Sitten sen viestien lukumäärän näkyminen tuossa nimen alla, helpottais huomattavasti ihmisten tunnistusta, tai sitten jokin nimike tai merkki. Mutta ilmeisesti tuon ajatellaan aiheuttavan ongelmia ja turhia postailuja. Onko tuosta kokemuksia täällä, että miten on toiminut ja vähentyikö turhat höpinät kun ne poistettiin?

Tietysti avatar oli parempi tunnistin, mutta sitä tunnutaan vastustavan vähän enemmän, mutta ainahan saa selaimesta kytkettyä kuvat pois jos se hidastaa liikaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Tietysti avatar oli parempi tunnistin, mutta sitä tunnutaan vastustavan vähän enemmän, mutta ainahan saa selaimesta kytkettyä kuvat pois jos se hidastaa liikaa.
Ei kai tuota juuri kukaan vastusta, mutta KonsoliFininillä ei ole tarvittavia tiedonsiirtoresursseja avattareiden käyttöön, koska ne ovat aika isoja verrattuna sivujen muuhun sisältöön. Ennen niiden käyttö oli mahdollista, mutta ei enää, koska käyttäjämäärä on noussut.

Itse haluaisin, että aktiivimattomuusaikaa pitäisi olla 3 tuntia, ennenkuin kone loggautuu itsestään ulos. Nykyään kun käy välillä katsomassa telkkaria, niin onkin jo heitetty pihalle ja pitää uudestaan loggautua sisään. Eihän tuota kummoinen asia ole, mutta kun kerta parannuksia kysytään, niin.....

Viimeksi muokannut moderaattori:
Eli ajattelimpa laittaa uuden topicin, kun en laiskuuttani jaksanut etsiä mahdollista vanhempaa samanlaista.

Itse ehdottaisin sellaista asiaa, että kun katsoo uusimmat viestit, niin siinä otsikon vieressä olis jo tuo linkkikuvake (kuva sellainen violetilla pohjalla oleva nuoli), jolla pääsee lukemaan sen ensimmäisen lukemattoman viestin.

- Katsotaan jossakin vaiheessa jos tuolle osataan tehdä jotakin.

Sitten sen viestien lukumäärän näkyminen tuossa nimen alla, helpottais huomattavasti ihmisten tunnistusta, tai sitten jokin nimike tai merkki. Mutta ilmeisesti tuon ajatellaan aiheuttavan ongelmia ja turhia postailuja. Onko tuosta kokemuksia täällä, että miten on toiminut ja vähentyikö turhat höpinät kun ne poistettiin?

- turhat höpinät vähenivät kun postailujen määrä poistettiin.

Avatarien kanssa ei ole siis muuta ongelmaa, kuin RAHA...

Ja esim BBS antaa jokaiselle käyttäjälle mahdollisuuden valita avatarit pois päältä tai esille. Eli ei tarvitsisi edes selaimesta laittaa kuvia pois päältä. Jos siis häiritsevät.

kfin.gif

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
kfin.gif

Tuo nappi menee viimeiseen viestiin, ei siis ensimmäiseen lukemattomaan. Mutta aika lähellä.

Kyllähän tuon napin saa "varmaan" korvattua, kun vaan pääsee sörkkimään BBS sielua.

Tuo ois kyllä tosi hyvä, jos tuon napin sais. Jäispähän se selaaminen pois, kun yrittää etsiä niitä lukemattomia viestejä, varsinkin hyvin aktiivisessa topicissa tuosta oli paljon hyötyä. Nuo muut mun ehdotukset ei nyt niin tärkeitä minullekaan ole.

Tuo ois kyllä tosi hyvä, jos tuon napin sais. Jäispähän se selaaminen pois, kun yrittää etsiä niitä lukemattomia viestejä, varsinkin hyvin aktiivisessa topicissa tuosta oli paljon hyötyä. Nuo muut mun ehdotukset ei nyt niin tärkeitä minullekaan ole.

Juu ja saisihan tuolla liikennettäkin yhden latauksen verran vähemmäksi :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Koala
Itse haluaisin, että aktiivimattomuusaikaa pitäisi olla 3 tuntia, ennenkuin kone loggautuu itsestään ulos.

Mä olen ainakin kotikoneella koko ajan loggautuneena. Tai aina kun käyn näillä sivuilla kotikoneelta olen valmiiksi loggautuneena. Ilmeisesti mulla on joku autolog in päällä tai jotain? Koskaan en ole loggautunut pois kotikoneella. Näiltä koulunkoneilta tosin aina loggaudun ulos. Luonnollisesti.

Itse haluaisin, että aktiivimattomuusaikaa pitäisi olla 3 tuntia, ennenkuin kone loggautuu itsestään ulos.

Kyllähän tuo pysyy vaikka kuinka kauan loggautuneena, jos selaimesta on vain keksit päällä. Tarkistappa asetuksesi.

Kun katsoin nyt noiden muiden käyttäjien viimeksi aktiivisena -aikoja, niin käyttäjät poistuivat listasta, kun viimeksi aktiivisena -aika oli ylittänyt tunnin. En siis ole ainoa.

Toinen juttu on, että privaviestin tullessa minulle ei tule enää popup-ilmoitusta, vaikka asetuksissa se on päällä.

Kun katsoin nyt noiden muiden käyttäjien viimeksi aktiivisena -aikoja, niin käyttäjät poistuivat listasta, kun viimeksi aktiivisena -aika oli ylittänyt tunnin. En siis ole ainoa.

Kyllä kyllä, mutta keksi säilyy silti. Ei tarvitse loggautua sisään, kun seuraavan kerran eksyy boardille.

En kyllä ole tuon postausmäärän ilmoituksen kannalla, mutta se johtuu vain siitä etten tahdo ihmisten näkevän kuinka paljon turhaa sontaa tänne postaan :P

Eikös tuonne Xbox osioon vois laittaa sellaisen oman Live alueen, jossa voi höpöttää kaikkeen Liven kayttöön ja peleihin liityvästä? On meinaan jo aika paljon noita Live aiheisia keskusteluita, joten ne löytäis helpoiten samasta paikasta.

Griever paranti BBS:n käytettävyyttä - ylistäkää häntä :)

designedin luvalla laitoin siis "Dot"-kuvakkeet käyttöön. Se tarkoittaa sitä, että tuossa kirjekuoren kuvassa (joka on threadien otsikoiden vieressä) on reikä, jos olet itse osallistunut keskusteluun. Tämä helpottaa sitä, että voit seurata aktiivisesti threadeja joihin olet osallistunut.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Griever paranti BBS:n käytettävyyttä - ylistäkää häntä :)

Totta tosiaan, tuokin ominaisuus helpottaa huomattavasti, tähän asti kun on joutunut pärjäämään muistin varassa.
Kauan eläköön Griever, olkoon voima kanssanne! :)

Eikös tuonne Xbox osioon vois laittaa sellaisen oman Live alueen, jossa voi höpöttää kaikkeen Liven kayttöön ja peleihin liityvästä? On meinaan jo aika paljon noita Live aiheisia keskusteluita, joten ne löytäis helpoiten samasta paikasta.

Tuollainen tehdään, jos xboxfinin ylläpitäjät sen hyväksyvät/haluavat.

PS2FINin puolelle netti osio tulee heti, kun julkaisu selviää (toivottavasti tulee tänä vuonna). Samoin julkaisun aikaan voisi ottaa tuon KALENTERIn käyttöön, jossa ilmoiteltaisiin ps2finin yhteisistä peli ajoista. Sekä claani matsien ajankohtia.

Tai sitten vain BBS:ssä omalla alueellaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
...
designedin luvalla laitoin siis "Dot"-kuvakkeet käyttöön. Se tarkoittaa sitä, että tuossa kirjekuoren kuvassa (joka on threadien otsikoiden vieressä) on reikä, jos olet itse osallistunut keskusteluun. Tämä helpottaa sitä, että voit seurata aktiivisesti threadeja joihin olet osallistunut.
Joo, ja kun joku vielä selvittäisi mitä kaikki ne pisteet ja rastit ja muut häkkyrät ja niitten yhdistemät tarkoittaa niin sitten minäkin olisin onnellinen telttailija :P

Ylös Bottom