Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras bundle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

feldon

KonsoliFIN Alumni
Mikä on mielestänne paras GameCube bundle? Vaikuttaako bundlejen mukana tuleva lisäkrääsä mahdolliseen ostopäätökseen vai onko oleellisinta pelkästään tarjota uusille kuluttajille samassa paketissa hyvä peli ja pelilaite?

Offtopic:

Näin tänään prismassa Gamecuben johon oli isketty kylkeen Eternal Darkness ja paketti maksoi 114.

Kyllä se zeldabundle on paras.

Zelda-bundle minunkin mielestäni, tietenkin hyvän pelin ansiosta -vielä Ocarinakin mukana.

Mun mielestä mikä tahansa paketti, jossa tulee peli on hyvä - sitten pitää vaan valita se paras peli itselle. Mun ensimmäinen konsolipelaamiskausi ajoittui NES ja GB -aikaan, NES:n mukana Mario + kaksi ohjainta. GB:n mukana tulivat Tetris ja linkkikaapeli.

Tauon jälkeen konsolipuoli oli muuttunut, peli piti ostaa erikseen ja toinen ohjain myös. En ollut tuohon tottunut ja näennäinen hinnan alennus ärsytti, nyt on tottunut jo huonoon palveluun ja bundlet tuntuvat taas erittäin hyviltä. Toivottavasti pääsen itsekin nauttimaan sellaisesta vaikka N5:n kanssa.

itte ostin metroid prime päketin 135 tjsp ja sain 251 muisti palikan viel kaupan päälle..ja kauppa tais olla musta pörssi ja aika joskus kuukausii sitte

IMO hyvässä bundlessa tulee mukana myös muistikortti, alennettuun hintaan tottakai. Ovat pirulaiset nykypäivänä(kin) kalliita, enkä minä muutenkaan lähtisi ostamaan muun kuin konsolivalmistajan omaa muistikorttia. Tallennusten säilyvyydessä kun ei todellakaan kannata säästää.

Kortin koon valinta bundleen voi olla ongelma, mutta minulle olisi kortti kuin kortti kelvannut kun jouduin julkaisun jälkeen odottelemaan sellaista jälkitilauksena 1½ viikkoa.

Ylös Bottom