Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras energiajuoma?

Vastaus: Paras energiajuoma?

Euroshopper syrjäytettiin. Mad Croc uusi kuningas.
ps euroshopperin maku vaan pahenee kukaan huomannu?
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Holy... varmaan kaikissa Anttiloissa on tämä tarjous (mutta ainakin Joensuussa) maksaa Red Devil 0,5l tölkki 1e. N. 7tölkkiä nyt olen ostanut niitä..
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Red Bulli on hyvää ja Mad Croc kans ja tota Edit menee kyllä, mutta kalliita ovat, siksi tulee monesti ostettua Mad Crocia tai tätä Euroshopperin tjsp. versiota. Juuri Mad Crocilla ja tällä 0,99 tölkillä ovat parhaat hinta/laatu suhteet. Dynamiteä kiinnostaisi maistaa, mutta eipä sitä täällä Oulussa pahemmin myydä. Onhan noita hyviä energiajuomia paljon, joten en nyt mitenkään nimeä sitä omaa ykkös suosikkia, vaihtelu virkistää :cool:
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

jolt colaan olen ollut koukussa kohta kuukauden taas. ei vaan ole parempaa
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Battery ja ED on parhaat, madi tulee kolmantena. mad crock on hyvän makuista, ja aika halpaa. Tuota euro shopper energia juomaakin tullu paristi ostettua halvan hinnan takia. ei mitenkää kummosen makuista, mutta juotavaa.


Holy... varmaan kaikissa Anttiloissa on tämä tarjous (mutta ainakin Joensuussa) maksaa Red Devil 0,5l tölkki 1e. N. 7tölkkiä nyt olen ostanut niitä..

kerran tuli tuota ostettua, ja ihan karmean makuista. kaksi hörppyö tuli otettua, ja loput kaavoin maaha, ku oli niin kauhean paskan makuista, HYI!
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Samaa mieltä Nikezun kanssa Red Devilistä. Hirveää litkua!

Robbin' Hoodsissa oli tässä taannoin hyvä tarjous: 0,5l Teho-tölkit 83 snt. Tuli muutama ostettua. :D
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Niinpä.. se on kyllä helvetin pahaa se Red Devil... mielestäni se ei ennen ollut noin paskan makuista :X
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

En oo varma oonko jo tänne vastannu mutta Euroshopper energia juoma on parasta :)
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Eipä itelläni mitään ehdotonta ykkösjuomaa ole kun juon niin monia. Pääasiassa kuitenkin menee Red Bull, (R)ED, Euroshopper ja joitain muitakin.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Olen muuttunut. Ennen meni energia juomia paljon ja maistui hyvälle viimeksi kun tehoa join niin hyi stna. Ed MC euroshopper Battery on ainoita mikä menee alas. Juissiakin join ennen niin maan perkeleesti mutta nyt on jääny korkeintaan retkille ja aamuksi harvoin. Kyllä hampaat on hyvässä kunnossa kun ennen tuli kokoajan reikiä kun sokeri litkuja kaadoin kurkusta alas.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

jolt colaan olen ollut koukussa kohta kuukauden taas. ei vaan ole parempaa

Tohtiiko jolt colaa edes kutsua energiajuomaksi, tuplasti enemmän kofeiinia kuin normikokiksessa, ei kovinkaan piristävää tavaraa.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Tohtiiko jolt colaa edes kutsua energiajuomaksi, tuplasti enemmän kofeiinia kuin normikokiksessa, ei kovinkaan piristävää tavaraa.

kyllä ainakin itse kutsuisin. on se ihan virkistävää tavaraa ja sata kertaa parempaa kuin kaupan tauriini-, että guarana-litkut
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

ED Lemon Light. Vielä jos sitä saisi 6 x 0,33 l monipakkauksessa kuten normaali-EDiä niin olisi hyvä. Ainakaan en ole lightia noissa pikkupulloissa nähnyt, onko muilla parempaa tietoa?
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Rooteo on eniten mun makuun ja se on vielä niin pirun halpaa:D

Olinpa kerran muuten töissä lafkassa jossa tätä tehdään:rolleyes:..
 
Ylös Bottom