Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras energiajuoma?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ede
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Paras energiajuoma?

Ehdottomasti Rodeo, halpa ja erittäin hyvän makuinen, maistuu erilaiselta kun ne muut energialitkut mielestäni.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Hyi helvetti toi Monster on HIRVEÄÄ, se perus vihreä on hirveää tiskivettä ja se Ripped on taas kammottavaa litkua. HYI
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

edelleen euroshopper

nyt on kokeiltu:
battery
normi ED
ED light lime(vai mikä se oli)
rodeo (aiheuttaa outoa poltetta kurkussa)
pitbull (sama kuin rodeossa)
rockstarin valkoinen sokeriton tölkki. (maistuu joku ihme marja, hyi mitä litkua)
R2O

euroshopperia menee about 20 tölkkiä kuukaudessa.
tarttis varmaan ostaa aina laatikko kuukauden alussa, mutta ikinä ei ole rahaa ja silti sitä menee se 20 tölkkiä.
outoa:D
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

monster, hyi että

Mun koulun vieres on S-market. Sit siel myydään Monsteria 2€. Kaikki 7-luokkalaiset on siirtyny siihen. Ostin kerran sen et pysyisin hereillä kun luin yöllä ruotsin kokeeseen. Kampis makso kuulemma 4,5€. Ei ollu mun mielestä tehokkaampaa kuin ES. Melko omituista, ku maistukin joltain moottoriöljyltä, johon oli pistetty mehukatti päärynä tiivistettä:confused::D
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

1. Battery gingered (ei myydä enään)
2.Battery
3.ED Red Berries
4.Sobe pure rush berry apple/guabana
5.Battery cranberry
6.Red Devil (parasta jaegermaisterin kanssa)
7.Teho
Myös Killer Bee oli pirun hyvää (ei kai saa enään, tölkin mukana tuli muistaakseni kortonki)
Loput onkon melko halvanmakuisia litkuja. Jos ei ole vara parempaan niin sitten olen ilman.. Lähes kaikkia suomessa myytäviä olen maistanut.
Rodeo on vielä ihan ok. ES aivan kamalaa kuten monsteri ja rockstarit.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Harva on maininnut loistavan Tehon vihreän version :confused:
Muuten olen energiajuomat jättänyt kokonaan pois mutta sitä tulee harvakseltaan ostettua.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Harva on maininnut loistavan Tehon vihreän version :confused:
Muuten olen energiajuomat jättänyt kokonaan pois mutta sitä tulee harvakseltaan ostettua.

Heh no se on hyvää. En vain ole mainunnut kun ei ole tullut juotua. Onko se laki jo tullut ettei saa myydä alle 15 v Energia juomaa. Itse en noita juo enään. Rahaa palaa ja hampaat kuluu. Jos tulee K 15 (:D) niin tulee varmaankin "hakureita" kuten tupakan ja alkoholi juomien suhteen.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Mun koulun vieres on S-market. Sit siel myydään Monsteria 2€. Kaikki 7-luokkalaiset on siirtyny siihen. Ostin kerran sen et pysyisin hereillä kun luin yöllä ruotsin kokeeseen. Kampis makso kuulemma 4,5€. Ei ollu mun mielestä tehokkaampaa kuin ES. Melko omituista, ku maistukin joltain moottoriöljyltä, johon oli pistetty mehukatti päärynä tiivistettä:confused::D

eka asia joka mausta tuli mieleen, oli lapsuudessani pakolla juotettu yskänlääke, jonka piti maistua banaanilta.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

eihän noita saa enää nykyään myydä alle 15 vuotiaille vai onko tuo vaan joidenkin kauppojen oma sääntö.

Vai olisikohan vain jokin suositus tuo joka tuli voimaan:confused:
Kuitenkin, itseänihän se energiajuomien uusi ikäraja ei vaivaa mitenkään, sillä täällä päin mennään jo reilusti 15 yli :D

EDIT: Kävinpäs hakemassa kaupasta tuota vihreää tehoa, jokin omena se maku taisi olla, ja todella hyvää itseasiassa. Todellakin on maistamisen arvoinen energiajuoma, en tiedä, että sietäisikö tässä siirtyä kokonaan tavallisesta euroshopperin energialitkusta omenatehoon....?
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

No siis mun mielestä se nousee K-15 vaan Ruotsis. Suomeen tulee ehkä myös, mutta mitään ei ole päätetty. En oo kuitenkaan ihan 100% varma asiasta.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Tietääkseni tällä hetkellä ei oo mitään ikärajaa, mutta joillakin kaupoilla on omat sääntönsä ettei alle 15 vuotialle myydä energiajuomaa. :)
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Monster energy! se rockstarin vihree tölkki on hirveetä kuraa siis hyi helvetti hapoista tietoakaan.. Mad croc on ok myös ja euroshopper
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Pitääpä taas päivittää Energiajuoma status.

Edelleen kärjessä 1. TEHO ja siinä aivan perässä tulee 2. Duudsonien energiajuoma. Sen jälkeen on varmaankin 3. Battery / Red Bull jaetulla kolmossijalla ja viimeisenä 4. Euro Shopper, jota tosin kannattaa pitää ensin 30 min pakastimessa tai menee makuelämys pilalle. Suhteellisen karmeeta lämpimänä.

Erityismaininta TEHOn ja Batteryn eri mauista. Vihreä sitruuna-omena TEHO (joka muuten maistuu täysin jollekkin toiselle ei energiajuomalle jota en pysty kekskimään) on aavistuksen verran huonompaa kuin orginaali sijoittuen sinne Duudsonien ja Batteryn välimaastoon. Batteryistä olen maistanut normaalin lisäksi Strippediä joka maistui aika mitäänsanomattomalle. Ei pahaa muttei hyvääkään.

Tutkimus jatkuu @ IRL.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

kuinka moni oikeasti kokee jotain piristäviä vaikutuksia näitä juodessa vai juotteko vaan maun takia?
minua ei ole koskaan nämä litkut eikä kahvikaan piristänyt.
maun takia juon.
voisivat tehdä täysin saman makuisen limsan ja heittää ne guaranat ja muut myrkyt pois.
nyt kun ei voi janoon näitä juoda kun tulee kohtuu paska olo.
kerran olen juonut parin tunnin aikana kolme 0.5L pulloa ja tuli laskuhumalan ja krapulan sekoitus olotila.
huimasi ja tuntui että voi jopa oksennus tulla.
ei ole mitään kovin terveellistä litkua.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

kuinka moni oikeasti kokee jotain piristäviä vaikutuksia näitä juodessa vai juotteko vaan maun takia?
minua ei ole koskaan nämä litkut eikä kahvikaan piristänyt.
maun takia juon.
voisivat tehdä täysin saman makuisen limsan ja heittää ne guaranat ja muut myrkyt pois.
nyt kun ei voi janoon näitä juoda kun tulee kohtuu paska olo.
kerran olen juonut parin tunnin aikana kolme 0.5L pulloa ja tuli laskuhumalan ja krapulan sekoitus olotila.
huimasi ja tuntui että voi jopa oksennus tulla.
ei ole mitään kovin terveellistä litkua.

No ei mul kesken päivän tai aamulla mitään tunnu vaikuttavan. Mut illalla sen sijaan tuntuu. Kerran illal ku futisharkat loppu join yhen 0,5 ED:din, kun ei ollu mitään muutakaan litkua kassissa. No, illalla tajusin et ei olis pitänykkään juoda sitä, ja sen takia nukahdin vasta joskus 03:00. Ärsytti aika paljon kun ei meinannu mitenkään nukahtaa, mut otin sit psp:n ja nukutin sillä itseni uneen. :D
Psp toi ehkä jonkun about tunnin lisäaikaa, mut silloin tajusin et välillä energiajuomat toimii, tosin ei kauhean hyvä ajoitus ollut. :) :o
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Tulee aika paljon kiskottuu energiajuomii ja kyllä ainakin öisin huomaa, että on ei meinaa väsyttää niin paljoa, kuin niinä päivinä jolloin ei juo mitään piristävää. ES:sää tulee juotuu nykyää melkein joka päivä, ku koulun vieres on K-market :mad:.
Mutta lempparit: 1. Battery 2. Rockstar 3. Monster 4. Rockstar Juiced 5. Rodeo
Muut suht saman makusii tai pahoja...
 
Ylös Bottom