Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
monster, hyi että
Mun koulun vieres on S-market. Sit siel myydään Monsteria 2€. Kaikki 7-luokkalaiset on siirtyny siihen.
Harva on maininnut loistavan Tehon vihreän version
Muuten olen energiajuomat jättänyt kokonaan pois mutta sitä tulee harvakseltaan ostettua.
Mun koulun vieres on S-market. Sit siel myydään Monsteria 2€. Kaikki 7-luokkalaiset on siirtyny siihen. Ostin kerran sen et pysyisin hereillä kun luin yöllä ruotsin kokeeseen. Kampis makso kuulemma 4,5€. Ei ollu mun mielestä tehokkaampaa kuin ES. Melko omituista, ku maistukin joltain moottoriöljyltä, johon oli pistetty mehukatti päärynä tiivistettä
eihän noita saa enää nykyään myydä alle 15 vuotiaille vai onko tuo vaan joidenkin kauppojen oma sääntö.
Samaa sanoisin Monsterista.Monster energy! se rockstarin vihree tölkki on hirveetä kuraa siis hyi helvetti hapoista tietoakaan.. Mad croc on ok myös ja euroshopper
kuinka moni oikeasti kokee jotain piristäviä vaikutuksia näitä juodessa vai juotteko vaan maun takia?
minua ei ole koskaan nämä litkut eikä kahvikaan piristänyt.
maun takia juon.
voisivat tehdä täysin saman makuisen limsan ja heittää ne guaranat ja muut myrkyt pois.
nyt kun ei voi janoon näitä juoda kun tulee kohtuu paska olo.
kerran olen juonut parin tunnin aikana kolme 0.5L pulloa ja tuli laskuhumalan ja krapulan sekoitus olotila.
huimasi ja tuntui että voi jopa oksennus tulla.
ei ole mitään kovin terveellistä litkua.